МIНIСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
вiд 15 вересня 2010 року | N 669 |
---|
Про встановлення Ставок плати за послуги з
аеронавiгацiйного обслуговування повiтряних
суден у повiтряному просторi України
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 24 вересня 2010 р. за N 844/18139 |
Вiдповiдно до статтi 11 Повiтряного
кодексу України та постанови Кабiнету Мiнiстрiв
України вiд 25.12.96 N 1548 "Про встановлення
повноважень органiв виконавчої влади та
виконавчих органiв мiських рад щодо регулювання
цiн (тарифiв)" наказую:
1. Затвердити Ставки плати за послуги з аеронавiгацiйного обслуговування повiтряних суден у повiтряному просторi України, що додаються.
2. Державному пiдприємству обслуговування повiтряного руху України забезпечити опублiкування Ставок плати за послуги з аеронавiгацiйного обслуговування повiтряних суден у повiтряному просторi України у збiрнику аеронавiгацiйної iнформацiї (АIР) України.
3. Державiаадмiнiстрацiї у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.
4. Визнати таким, що втратив чиннiсть, наказ Мiнiстерства транспорту та зв'язку України вiд 24.07.2008 N 926 "Про встановлення Ставок плати за послуги з аеронавiгацiйного обслуговування повiтряних суден у повiтряному просторi України", зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 01.08.2008 за N 707/15398.
5. Цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Мiнiстра - голову Державної авiацiйної адмiнiстрацiї Колiсника А. А.
Мiнiстр | К. Єфименко |
ПОГОДЖЕНО: | |
Мiнiстр економiки України | В. Цушко |
Голова Державного комiтету України з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва | М. Бродський |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiнiстерства транспорту та зв'язку України 15.09.2010 N 669 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 24 вересня 2010 р. за N 844/18139 |
Ставки плати за послуги з аеронавiгацiйного обслуговування повiтряних суден у повiтряному просторi України
1. За аеронавiгацiйне обслуговування повiтряних суден у повiтряному просторi України (далi - ПП України), пов'язане iз забезпеченням органiзацiї повiтряного руху (далi - ОрПР) на маршрутi, а також на пiдходi та в районi аеродрому стягується плата за встановленими ставками.
2. Ставки плати встановлюються незалежно вiд нацiональної належностi повiтряного судна (далi - ПС) та форми власностi авiакомпанiї.
3. Розмiр плати за послуги з ОрПР на маршрутi для польоту у ПП України обчислюється за формулою
r = t х N,
де: r - розмiр плати за послуги з ОрПР на маршрутi;
t - одинична ставка плати за послуги з ОрПР на маршрутi;
N - кiлькiсть одиниць обслуговування для такого польоту.
Для кожного конкретного польоту кiлькiсть одиниць обслуговування (N) визначається за формулою
N = d х p,
де: d - коефiцiєнт вiдстанi для ПП України;
p - ваговий коефiцiєнт для вiдповiдного ПС.
Коефiцiєнт вiдстанi (d) визначається дiленням на сто (100) ортодромiчної вiдстанi в кiлометрах мiж аеродромом вильоту в межах ПП України або точкою входження в ПП України та аеродромом першої посадки в межах ПП України або точкою виходу з ПП України.
Ортодромiчна вiдстань, яка береться до розрахунку, зменшується на двадцять (20) кiлометрiв для кожного зльоту i для кожної посадки на територiї України.
Ваговий коефiцiєнт (p), виражений числом iз двома десятковими знаками пiсля коми, визначається як квадратний корiнь iз частки вiд дiлення на п'ятдесят (50) максимальної злiтної маси ПС (в метричних тоннах, з одним десятковим знаком пiсля коми), вказаної у сертифiкатi експлуатанта, свiдоцтвi льотної придатностi, iнструкцiї з льотної експлуатацiї чи iншому рiвноцiнному офiцiйному документi, за формулою
p = Ц (W / 50),
де W - максимальна злiтна маса ПС (MTOW) в метричних тоннах.
Якщо MTOW даного ПС невiдома, для розрахунку вагового коефiцiєнта береться маса найважчого вiдомого ПС того самого типу.
У разi якщо експлуатант використовує два або бiльше ПС рiзних модифiкацiй одного типу, для обчислення вагового коефiцiєнта для кожного з цих ПС використовується середнє значення MTOW всiх його ПС цього типу.
Одинична ставка плати (t) за послуги з ОрПР на маршрутi встановлюється у розмiрi 45,56 євро.
4. Розмiр плати за послуги з ОрПР на пiдходi та в районi аеродрому визначається залежно вiд MTOW ПС, вказаної у сертифiкатi експлуатанта, свiдоцтвi льотної придатностi, iнструкцiї з льотної експлуатацiї чи iншому рiвноцiнному офiцiйному документi, та одиничної ставки плати (T) за формулою
R = T х W,
де: R - розмiр плати за послуги з ОрПР на пiдходi та в районi аеродрому;
T - одинична ставка плати за послуги з ОрПР на пiдходi та в районi аеродрому;
W - MTOW ПС у метричних тоннах.
Якщо MTOW даного ПС невiдома, для розрахунку розмiру плати (R) береться маса найважчого вiдомого ПС того самого типу.
У разi якщо експлуатант використовує два або бiльше ПС рiзних модифiкацiй одного типу, для розрахунку розмiру плати (R) для кожного з цих ПС використовується середнє значення MTOW всiх його ПС цього типу.
Одинична ставка плати (T) за послуги з ОрПР на пiдходi та в районi аеродрому встановлюється у розмiрi 7,56 євро.
5. Одиничнi ставки плати за аеронавiгацiйне обслуговування ПС у ПП України встановленi без урахування податку на додану вартiсть. Нарахування сум податку на додану вартiсть проводиться вiдповiдно до чинного законодавства України.
6. Справляння плати за аеронавiгацiйне обслуговування ПС у ПП України здiйснюється вiдповiдно до чинного законодавства України.
7. Звiльняються вiд плати за аеронавiгацiйне обслуговування такi категорiї польотiв:
польоти, що здiйснюються ПС з максимально дозволеною злiтною масою менше двох метричних тонн;
польоти, що здiйснюються виключно для перевезення королiвських осiб та безпосереднiх членiв їх родин, глав держав i урядiв, мiнiстрiв з офiцiйною мiсiєю. У всiх випадках це повинно бути пiдтверджено статусом польоту у вiдповiдному планi польоту;
польоти з метою пошуку та рятування, якi виконуються за завданням компетентних органiв;
польоти, якi починаються i закiнчуються на одному й тому самому аеродромi на випадок повернення ПС (без промiжної посадки);
польоти для перевiрки та тестування обладнання, яке використовується як наземний аеронавiгацiйний засiб;
тренувальнi польоти, якi виконуються виключно для отримання свiдоцтва авiацiйного персоналу або пiдвищення рiвня квалiфiкацiї членiв екiпажу, про що вказується в планi польоту. Цi польоти повиннi здiйснюватися тiльки в межах ПП України та не повиннi використовуватися для перевезення пасажирiв, вантажу або перегону ПС;
польоти вiйськових ПС, що внесенi до Реєстру державних повiтряних суден України та виконуються з некомерцiйною метою.
Перший заступник голови Державної авiацiйної адмiнiстрацiї | О. Гречко |