Следующая >>
Стаття 709. Порядок i строки задоволення вимог покупця про замiну товару або усунення недолiкiв
1. Продавець або виготовлювач (чи уповноваженi ними представники) зобов'язанi прийняти товар неналежної якостi вiд покупця i задовольнити його вимоги про замiну товару або усунення недолiкiв. Доставка товару продавцевi та його повернення покупцевi здiйснюються продавцем або виготовлювачем, а в разi невиконання ними цього обов'язку або вiдсутностi продавця чи виготовлювача в мiсцезнаходженнi покупця повернення товару може бути здiйснене покупцем за їхнiй рахунок.
2. Вимога покупця про замiну товару пiдлягає негайному задоволенню, а в разi необхiдностi перевiрки якостi товару - протягом чотирнадцяти днiв або, за домовленiстю сторiн, в iнший строк.
У разi вiдсутностi необхiдного товару вимога покупця про замiну товару пiдлягає задоволенню у двомiсячний строк з моменту подання вiдповiдної заяви.
Якщо задовольнити вимогу покупця про замiну товару у встановленi строки неможливо, покупець на свiй вибiр має право пред'явити продавцевi або виготовлювачу iншi вимоги вiдповiдно до статтi 708 цього Кодексу.
3. Вимога покупця про безоплатне усунення недолiкiв товару пiдлягає задоволенню продавцем або виготовлювачем протягом чотирнадцяти днiв або, за домовленiстю сторiн, в iнший строк. На вимогу покупця на час ремонту йому має бути наданий у користування аналогiчний товар, незалежно вiд моделi, з доставкою.
4. У разi усунення недолiкiв товару шляхом замiни комплектуючого виробу або складової частини товару, на якi встановлено гарантiйнi строки, гарантiйний строк на новий комплектуючий вирiб або складову частину обчислюється вiд дня видачi покупцевi товару пiсля усунення недолiкiв.
5. За кожний день прострочення продавцем або виготовлювачем усунення недолiкiв товару i невиконання вимоги про надання в користування аналогiчного товару на час усунення недолiкiв продавець сплачує покупцевi неустойку в розмiрi одного вiдсотка вартостi товару.