Документ скасований: Постанова КМУ № 587 від 15.07.2005

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А
Київ

вiд 29 червня 1999 р. N 1170

Про затвердження Порядку справляння збору та використання коштiв на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства

     Вiдповiдно до Закону України "Про збiр на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства" ( 587-14 ) Кабiнет Мiнiстрiв України ПОСТАНОВЛЯЄ:

     1. Затвердити Порядок справляння збору та використання коштiв на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства, що додається.

     2. Ця постанова набирає чинностi з 1 липня 1999 року.

Прем'єр-мiнiстр України В.ПУСТОВОЙТЕНКО
Iнд. 22

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 29 червня 1999 р. N 1170

ПОРЯДОК
справляння збору та використання коштiв на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства

     1. Цей Порядок визначає механiзм справляння збору, передбаченого Законом України "Про збiр на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства" ( 587-14 ), централiзацiї та використання коштiв, одержаних вiд 1-вiдсоткового збору у разi реалiзацiї в оптово-роздрiбнiй торговельнiй мережi алкогольних напоїв та пива, включаючи iмпортованi (далi - алкогольнi напої та пиво), суб'єктами пiдприємницької дiяльностi усiх форм власностi та пiдпорядкування.

     2. Об'єктом обкладення збором є виручка, одержана на всiх етапах реалiзацiї в оптово-роздрiбнiй торговельнiй мережi та у мережi громадського харчування алкогольних напоїв та пива, що включається в суму торговельного обороту (далi - виручка).

     У разi надходження алкогольної продукцiї та пива вiд товаровиробника безпосередньо у роздрiбну торгiвлю, платником збору є суб'єкти роздрiбної торгiвлi незалежно вiд форм власностi та пiдпорядкування.

     У разi надходження алкогольної продукцiї та пива з оптової торговельної мережi до роздрiбної торговельної мережi, платниками збору є суб'єкти оптової торгiвлi незалежно вiд форм власностi та пiдпорядкування.

     3. Суб'єкти пiдприємницької дiяльностi, якi реалiзують алкогольнi напої та пиво, у товаротранспортних, платiжних та касових документах окремим рядком "На розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства" зазначають суму 1-вiдсоткового збору з виручки, одержаної вiд реалiзацiї такої продукцiї.

     Сума вiдрахувань вiд виручки в обсяг реалiзацiї не включається, торговельна надбавка з цiєї суми не обчислюється.

     4. Платники збору на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства (далi - збiр) незалежно вiд свого фiнансового становища:

     перераховують кошти на спецiальний рахунок Державного казначейства;

     включають нараховану суму у валовi витрати в декларацiї про одержаний прибуток i щомiсяця подають до податкової служби за своїм мiсцем знаходження звiт про суму нарахованого збору.

     5. Контроль за справлянням збору покладається на органи Державного казначейства, а за повнотою його нарахування - на органи державної податкової служби.

     6. У разi несвоєчасного перерахування суми збору на визначений згiдно з пунктом 4 цього Порядку рахунок сплачується штраф у розмiрi 0,5 вiдсотка за кожний день прострочення платежу. Суми штрафних санкцiй зараховуються до державного бюджету на той рахунок, на який зараховуються суми збору, з подальшим розмежуванням коштiв мiж вiдповiдними бюджетами для їх цiльового використання.

     7. Кошти збору, що надiйшли на спецiальний рахунок Державного казначейства, розподiляються таким чином:

     30 вiдсоткiв нарахованих сум збору залишається на спецiальних рахунках управлiнь Державного казначейства в Автономнiй Республiцi Крим, областях та м. Севастополi. У м. Києвi кошти збору перераховуються на спецiальний рахунок Державного казначейства;

     70 вiдсоткiв нарахованих сум збору перераховується на спецiальний рахунок Державного казначейства. Кошти, що акумулюються на цьому рахунку, розподiляються таким чином: на розвиток виноградарства - 70 вiдсоткiв, на розвиток садiвництва - 20 вiдсоткiв, на розвиток хмелярства - 10 вiдсоткiв.

     8. Розпорядниками коштiв, перерахованих на спецiальний рахунок Державного казначейства, є:

     у галузi виноградарства i садiвництва - Укрсадвинпром;

     у галузi хмелярства - Мiнагропром.

     Коштами, що залишаються на спецiальних рахунках управлiнь Державного казначейства Автономної Республiки Крим, областей та м. Севастополя, розпоряджаються органи виконавчої влади за погодженням з вiдповiдними формуваннями Укрсадвинпрому та Асоцiацiї хмелярiв України.

     9. Оплата витрат на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства за рахунок коштiв збору здiйснюється через органи Державного казначейства.

     Розпорядники коштiв провадять розрахунок цих витрат на пiдставi попереднiх заявок, проектно-кошторисної документацiї i вiдомостей про видатки, що пiдтверджуються актом про фактичний обсяг виконаних робiт, у межах нормативiв, затверджених кошторисами Укрсадвинпрому та Асоцiацiї хмелярiв України, що погодженi з Мiнфiном.

     10. До витрат на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства, якi пiдлягають фiнансуванню, вiдносяться витрати на:

     виготовлення проектно-кошторисної документацiї та проведення проектно-вишукувальних робiт;

     придбання для власних потреб посадкового матерiалу (саджанцi плодовi, винограднi та ягiднi, саджанцi хмелю, пiдщепний та прищепний матерiал), насiння плодових культур, засобiв захисту рослин, добрив, компонентiв для вирощування саджанцiв;

     пiдготовку грунту, зрошення, закладення, ремонт i догляд за молодими виноградниками, садами, ягiдниками, хмiльниками до вступу їх у плодоношення, розсадниками та маточними насадженнями (згiдно з технологiчними картами);

     встановлення шпалери на виноградниках, у садах i хмiльниках;

     придбання кiлкiв, залiзобетонних стовпчикiв, дроту та пiдв'язувального матерiалу;

     розкорчування насаджень та рекультивацiю земель (за умови використання їх для закладення багаторiчних насаджень);

     захист багаторiчних насаджень вiд стихiйно-руйнiвних процесiв;

     створення технологiчної iнфраструктури - розроблення, виготовлення i придбання спецiалiзованої технiки, обладнання та iнструменту, будiвництво i реконструкцiя холодильникiв, сушарок, пунктiв товарної обробки та переробки продукцiї, пунктiв приготування розчинiв отрутохiмiкатiв, майстерень щеплення плодових культур i винограду тощо;

     здiйснення заходiв з полiпшення умов, безпеки та гiгiєни працi, виробничого середовища (розроблення галузевих нормативних документiв, придбання спецодягу та засобiв iндивiдуального захисту, впровадження передового досвiду, досягнень науково-технiчного прогресу тощо);

     придбання на умовах лiзингу спецiальної технiки та iнших матерiальних ресурсiв;

     науково-технiчне забезпечення розвитку галузей виноградарства, садiвництва i хмелярства, пропаганду i впровадження в практику передових технологiй виробництва нових видiв продукцiї;

     удосконалення системи управлiння розвитком галузей виноградарства, садiвництва i хмелярства в процесi їх реформування i становлення в умовах ринкових вiдносин.

     11. Виноградарськi, садiвницькi, розсадницькi та хмелярськi пiдприємства незалежно вiд форми власностi можуть авансуватися у I кварталi в розмiрi до 50 вiдсоткiв рiчної вартостi витрат. Остаточнi розрахунки провадяться пiсля закiнчення робiт, пов'язаних iз закладенням i доглядом за насадженнями, але не пiзнiше 30 грудня кожного звiтного року.

     12. Центральнi органи виконавчої влади, якi реалiзують державну полiтику щодо розвитку виноградарства, садiвництва i хмелярства, та пiдприємства, установи i органiзацiї, що належать до сфери їх управлiння, ведуть бухгалтерський облiк, складають i подають в установленому порядку перiодичнi та рiчнi бухгалтерськi звiти про використання коштiв, одержаних вiд сплати 1-вiдсоткового збору.

     У звiтах обов'язково вiдображаються результати усiх операцiй з використанням цих коштiв та вiдповiднiсть даних бухгалтерських звiтiв i балансiв синтетичного i аналiтичного облiку.

     13. З урахуванням сезонного характеру робiт кошти з окремого рахунка Державного казначейства, не використанi на кiнець року, не пiдлягають вилученню.

     Вiдповiдальнiсть за цiльове використання коштiв несуть згiдно iз законодавством розпорядники коштiв та керiвники зазначених у пунктi 12 цього Порядку пiдприємств, установ i органiзацiй, що одержали цi кошти.

     Контроль за цiльовим використанням цих коштiв здiйснюється уповноваженими на це органами вiдповiдно до законодавства.

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.