Документ скасований: Наказ № 322 від 15.03.2019

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ БЕЗПЕКИ АВIАЦIЇ

НАКАЗ

вiд 28 вересня 2004 року N 81


Про затвердження Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
7 грудня 2004 р. за N 1555/10154


     Вiдповiдно до ст. 77 Державної програми авiацiйної безпеки цивiльної авiацiї та Додатка 17 до Конвенцiї про мiжнародну цивiльну авiацiю 1944 р. "Безпека. Захист мiжнародної цивiльної авiацiї вiд актiв незаконного втручання", а також з метою вдосконалення системи органiзацiї контролю на безпеку в аеропортах України наказую:

     1. Затвердити Iнструкцiю з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України (далi - Iнструкцiя), що додається.

     2. Начальнику управлiння авiацiйної безпеки (Плавко В. Ф.):

     2.1. Забезпечити подання цiєї Iнструкцiї на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.

     2.2. Довести зазначену Iнструкцiю до вiдома керiвникiв аеропортiв, авiапiдприємств, наукових i навчальних закладiв цивiльної авiацiї всiх форм власностi.

     3. Уважати такою, що не застосовується на територiї України, "Инструкцию о порядке производства досмотра ручной клади, багажа и личного досмотра пассажиров гражданских воздушных судов и изъятия веществ, грузов и предметов, запрещенных к провозу на гражданских воздушных судах", затверджену спiльним наказом Мiнiстерства цивiльної авiацiї та Мiнiстерства внутрiшнiх справ СРСР вiд 11 березня 1981 року N 55-ДСП80.

     4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на начальника управлiння авiацiйної безпеки Плавка В. Ф.

 

Голова В. Максимов
УЗГОДЖЕНО:
Заступник Голови
Служби безпеки України
 
I. В. Дрiжчаний
Заступник Мiнiстра
внутрiшнiх справ України
 
П. Опанасенко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авiацiї
вiд 28 вересня 2004 р. N 81

Зареєстровано
в Мiнiстерствi юстицiї України
7 грудня 2004 р. за N 1555/10154

 

IНСТРУКЦIЯ
З ОРГАНIЗАЦIЇ ТА ЗДIЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ НА БЕЗПЕКУ В АЕРОПОРТАХ УКРАЇНИ

1. Загальнi положення

     1.1. Ця Iнструкцiя розроблена вiдповiдно до Повiтряного кодексу України, Закону України "Про Державну програму авiацiйної безпеки цивiльної авiацiї" вiд 20.02.2003 N 545, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 02.08.95 N 592 "Про затвердження Тимчасових правил контролю з метою забезпечення безпеки цивiльної авiацiї" з урахуванням рекомендацiй i стандартiв мiжнародної органiзацiї цивiльної авiацiї IКАО (DOC. 8973/5), Європейської конференцiї цивiльної авiацiї ЄКЦА (DOC 30).

     1.2. Iнструкцiя регламентує порядок здiйснення контролю на безпеку в загальному технологiчному комплексi обслуговування пасажирiв, членiв екiпажiв повiтряних суден, вантажу, пошти, бортприпасiв в аеропортах України на мiжнародних та внутрiшнiх повiтряних лiнiях з метою забезпечення безпеки польотiв, охорони життя та здоров'я пасажирiв i членiв екiпажiв цих суден.

     1.3. Положення та процедури, викладенi в Iнструкцiї, поширюються на всiх суб'єктiв забезпечення авiацiйної безпеки, експлуатантiв i аеропортiв, зареєстрованих в Українi, незалежно вiд форм їх власностi.

     1.4. Iнструкцiя використовується службами авiацiйної безпеки аеропортiв, авiапiдприємств для органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку пасажирiв, членiв екiпажiв, ручної поклажi, багажу, вантажу, пошти та бортових припасiв в аеропортах України.

     1.5. Нормативнi посилання

     При розробленнi цiєї Iнструкцiї використовувалися такi нормативно-правовi акти:

     Повiтряний кодекс України;

     Закон України "Про Державну програму авiацiйної безпеки цивiльної авiацiї";

     Тимчасовi правила контролю з метою забезпечення безпеки цивiльної авiацiї, затвердженi постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 02.08.95 N 592;

     Правила сертифiкацiї служб авiацiйної безпеки в Українi, затвердженi наказом Державного департаменту авiацiйного транспорту України вiд 05.01.96 N 1 та зареєстрованi в Мiнiстерствi юстицiї України 24.01.96 за N 35/1060;

     Додаток 17 до Конвенцiї про мiжнародну цивiльну авiацiю 1944 р. "Безпека. Захист мiжнародної цивiльної авiацiї вiд актiв незаконного втручання";

     Керiвництво з безпеки для захисту цивiльної авiацiї вiд актiв незаконного втручання (DOC 8973/5 - вид. 6/2002, IКАО);

     Вiденська конвенцiя про дипломатичнi вiдносини вiд 18.04.61 N 1138;

     DOC 30 Європейської Конференцiї Цивiльної Авiацiї "Безпека. Полiтика ЄКАК у галузi авiацiйної безпеки".

     1.6. Термiни та визначення

     У цiй Iнструкцiї термiни мають такi визначення:

     Дипломатичний агент - глава представництва або член дипломатичного персоналу представництва.

     Дипломатичний кур'єр - спецiально вповноважена особа, яка має офiцiйний документ, що пiдтверджує її статус, а також право на перевезення дипломатичної пошти.

     Потенцiйно небезпечнi пасажири - категорiя пасажирiв, яка здiйснює перелiт у примусовому порядку (конвойованi, депортованi) в супроводi вповноважених спiвробiтникiв вiдповiдних органiв.

     Iншi термiни, що застосовуються в Iнструкцiї, мають значення, визначенi в роздiлi II Державної програми авiацiйної безпеки цивiльної авiацiї.

     1.7. Скорочення

     АБ - авiацiйна безпека;

     АНВ - акт незаконного втручання;

     БП - безпека польотiв;

     IКАО - Мiжнародна органiзацiя цивiльної авiацiї;

     ПС - повiтряне судно;

     САБ - служба авiацiйної безпеки;

     СТЗБ - спецiальнi технiчнi засоби безпеки;

     ЦА - цивiльна авiацiя.

2. Основнi правила контролю на безпеку

     2.1. В аеропортах України як на внутрiшнiх, так i на мiжнародних рейсах проводиться контроль на безпеку пасажирiв (у тому числi транзитних i трансферних у разi вiдсутностi вiдповiдних залiв чекання), членiв екiпажiв повiтряних суден (далi - ПС), ручної поклажi, багажу, вантажу, поштових i термiнових вiдправлень та бортових припасiв, у тому числi бортхарчування.

     2.2. Контроль на безпеку персоналу аеропорту, вiдвiдувачiв i транспортних засобiв проводиться у випадках, наведених у роздiлi 4.10 цiєї Iнструкцiї.

     2.3. У разi одержання iнформацiї про загрозу безпецi ПС у повiтрi членами екiпажу за рiшенням командира ПС може бути проведений контроль на безпеку пiд час польоту.

     2.4. Вiд контролю на безпеку звiльняються:

     особи, якi охороняються державою згiдно iз Законом України "Про державну охорону органiв державної влади України та посадових осiб";

     офiцiйнi особи iноземних держав, якi згiдно з протоколом перебування в Українi пiдлягають державнiй охоронi;

     ручна поклажа, багаж, що належать зазначеним особам.

     2.5. Контроль на безпеку запроваджується сертифiкованим персоналом служб авiацiйної безпеки (далi - САБ) аеропортiв (авiапiдприємств) як з використанням спецiальних технiчних засобiв безпеки (далi - СТЗБ), так i ручним способом.

     У випадках, передбачених у роздiлi 4.2 цiєї Iнструкцiї, стосовно пасажирiв i членiв екiпажiв ПС здiйснюється особистий контроль на безпеку. Такий контроль проводиться в межах, достатнiх для виявлення зброї та заборонених для перевезення предметiв i речовин, та здiйснюється лише працiвниками однiєї статi з пасажиром або членом екiпажу, який проходить контроль.

     Для проведення контролю на безпеку можуть залучатися спецiальнi бiосенсори.

     2.6. Контроль на безпеку проводиться за спецiальною технологiєю, розробленою в аеропорту на пiдставi цiєї Iнструкцiї та з урахуванням мiсцевих умов, з метою запобiгання доставцi на борт ПС зброї, боєприпасiв, вибухових речовин та пристроїв, iнших небезпечних предметiв i речовин, якi можуть бути використанi для вчинення акта незаконного втручання (далi - АНВ) у дiяльнiсть цивiльної авiацiї (далi - ЦА) або забороненi для перевезення повiтряним транспортом.

     2.7. Перелiк небезпечних предметiв i речовин, заборонених для перевезення повiтряним транспортом, визначається згiдно з вимогами п. 83 Державної програми авiацiйної безпеки цивiльної авiацiї.

     2.8. Контроль на безпеку проводиться у спецiально обладнаних пунктах контролю.

     2.9. Окремо вiд основного потоку пасажирiв контроль на безпеку проходять:

     члени екiпажiв ПС;

     пасажири-iнвалiди;

     особи зi зброєю пiд час виконання ними службових обов'язкiв;

     потенцiйно небезпечнi пасажири.

     2.10. Пiд час проведення контролю на безпеку в кожному пунктi контролю обов'язкова присутнiсть працiвникiв органу внутрiшнiх справ в аеропорту (територiальних органiв внутрiшнiх справ) для озброєного забезпечення запобiгання i припинення АНВ у дiяльнiсть ЦА та виконання функцiй, передбачених Законом України "Про мiлiцiю".

     2.11. Вiдправники вантажу, пошти, кур'єрських та термiнових вiдправлень, бортових припасiв до проведення контролю на безпеку пред'являють документи, у яких зазначаються гарантiя їх безпеки для перевезення на ПС, властивiсть та найменування.

     Контроль на безпеку здiйснюється до завантаження на борт ПС у присутностi вповноважених представникiв власника вантажу i бортових припасiв пiсля пред'явлення ними документiв, що посвiдчують особу.

     2.12. У разi проведення ручного контролю на безпеку багажу, вантажу, пошти, кур'єрських та термiнових вiдправлень i бортових припасiв за вiдсутностi власника (уповноваженої особи власника таких вiдправлень чи припасiв або особи, яка супроводжує вантаж) така процедура здiйснюється за мотивованим рiшенням керiвника САБ аеропорту (авiапiдприємства) або органу внутрiшнiх справ в аеропорту в присутностi двох понятих, про що складається акт контролю багажу за вiдсутностi пасажира (додаток 1) чи акт контролю на безпеку вантажу, пошти, бортприпасiв за вiдсутностi вiдправника (додаток 2).

     2.13. Пасажири та члени екiпажу ПС, якi не пройшли контроль на безпеку або не подали для цього ручну поклажу, багаж та iншi речi, що належать їм, до посадки в ПС не допускаються.

     Вантаж, пошта, кур'єрськi та термiновi вiдправлення i бортовi припаси, до яких не застосованi процедури контролю на безпеку цивiльної авiацiї, завантаженню на борт ПС не пiдлягають.

     2.14. Час проведення контролю на безпеку не повинен перевищувати загального часу, передбаченого розкладом для оформлення рейсу. Спрощення процедури такого контролю за будь-яких умов забороняється.

     2.15. У разi запiзнення пасажира до посадки в ПС у зв'язку з проходженням контролю на безпеку адмiнiстрацiя аеропорту (авiапiдприємства) повинна забезпечити його вiдправлення черговим рейсом або повнiстю вiдшкодувати вартiсть квитка чи невикористаної його частини.

     2.16. Адмiнiстрацiя аеропорту (авiапiдприємства) уживає заходiв щодо iнформування користувачiв ПС про обов'язковiсть контролю на безпеку та про права i вiдповiдальнiсть у частинi, що їх стосується.

     Тексти спецiальної iнформацiї, що рекомендується до розмiщення в аеропортах України, наведенi в додатку 3.

     2.17. У разi неправомiрних дiй посадових осiб, уповноважених виконувати обов'язки щодо контролю на безпеку, користувач ПС може подати скаргу до адмiнiстрацiї аеропорту або до органу регулювання дiяльнiстю ЦА, а також до суду.

3. Органiзацiйно-технiчнi заходи з упровадження контролю на безпеку в аеропортах

     3.1. Загальними органiзацiйно-технiчними заходами з упровадження контролю на безпеку передбачаються:

     3.1.1. Своєчасне виявлення та запобiгання незаконному провозу пасажирами, членами екiпажу, iншими особами зброї, вибухових, отруйних, легкозаймистих, радiоактивних речовин, боєприпасiв, рiзних небезпечних предметiв, якi можуть бути використанi з метою здiйснення АНВ або спричинити надзвичайнi подiї (авiацiйнi) та зашкодити здоров'ю людей, а також iнших небезпечних предметiв, заборонених до перевезення ПС.

     3.1.2. Взаємне передавання оперативної iнформацiї згiдно iз схемою оповiщення, розробленою у кожному аеропорту (авiапiдприємствi), про загрозу захоплення (угону) ПС та iншi АНВ у дiяльнiсть ЦА мiж САБ аеропортiв (авiакомпанiй), СБУ, МВС, державними органами, зацiкавленими в отриманнi такої iнформацiї.

     3.1.3. Сповiщення пасажирiв, членiв екiпажу, користувачiв ПС на всiх етапах технологiчного обслуговування про мету та порядок здiйснення контролю на безпеку, про предмети та речовини, що забороненi до транспортування на ПС ЦА, а також про вiдповiдальнiсть за їх незаконне перевезення i порушення вимог АБ шляхом розмiщення текстiв спецiальної iнформацiї в примiщеннях аеровокзалiв та пасажирських павiльйонiв.

     3.1.4. Якiсне здiйснення огляду ручної поклажi, багажу, вантажу, пошти, кур'єрських та термiнових вiдправлень, бортприпасiв та особистого контролю пасажирiв i членiв екiпажу ПС ЦА з метою забезпечення високого рiвня вимог АБ.

     3.1.5. Забезпечення захисту багажу пасажирiв, якi пройшли контроль на безпеку, до завантаження на борт ПС.

     3.1.6. Ефективне всебiчне застосування СТЗБ, пiдтримання їх у належному технiчному станi.

     3.1.7. Виключення контактiв пасажирiв, якi пройшли контроль, з такими, що не пройшли цю процедуру, з проводжаючими та персоналом аеропорту, не зайнятим обслуговуванням пасажирiв у контрольованiй зонi.

     3.1.8. Спостереження за поведiнкою i спiлкуванням пасажирiв в аеропорту, перевiрка мiсць загального користування з метою пошуку зброї, вибухових пристроїв, небезпечних предметiв i речовин, навмисно залишених пасажирами перед проходженням контролю на безпеку.

     3.1.9. Для здiйснення огляду ручної поклажi, багажу та особистого контролю пасажирiв в аеропортах або окремих пасажирських павiльйонах облаштовуються зони контролю на безпеку. Зони контролю на безпеку залежно вiд кiлькостi пасажирiв та рейсiв можуть мати один або кiлька пунктiв контролю. При входi в пункт контролю розмiщуються вивiски "Зона контролю на безпеку", "Пункт контролю".

     3.1.10. Пункт контролю включає:

     примiщення для контролю на безпеку (огляду) ручної поклажi, багажу та контролю на безпеку пасажирiв, обладнане необхiдними СТЗБ;

     окреме примiщення (кабiну) для особистого контролю пасажирiв;

     технiчне примiщення (стiнна шафа) для електронних блокiв СТЗБ та портативних СТЗБ.

     Пункт контролю повинен мати мiнiмальний перелiк технологiчного обладнання та устаткування (додаток 4).

     3.1.11. Пункт контролю має окремi вихiднi та вхiднi дверi, обладнанi надiйними замками та охоронною сигналiзацiєю. Для запобiгання насильницькому проникненню через пункт контролю в контрольовану зону ширина проходу має забезпечувати перемiщення однiєї особи. Ключi вiд замкiв зберiгаються у начальника змiни САБ аеропорту.

     3.1.12. Якщо зона контролю складається з кiлькох пунктiв контролю, то один з них визначається резервним для обробки пасажиропотоку в разi виникнення нештатних ситуацiй i обладнується додатковим комплектом СТЗБ.

     3.1.13. У зонi контролю (пунктi) передбачається резервування СТЗБ у разi виходу з ладу основного устаткування.

     3.1.14. Вибiр площ та їх планування пiд зони контролю (пункти) в аеровокзалах здiйснюється на пiдставi вiдповiдної нормативної документацiї з урахуванням рекомендацiй Керiвництва мiжнародної органiзацiї ЦА (далi - IКАО) з проектування аеропортiв (DOC 9184-AN/902).

     3.1.15. Облаштування зон контролю (пунктiв) проводиться таким чином, щоб стороннi особи не мали змоги безперешкодно спiлкуватися з пасажирами, якi пройшли контроль.

     3.1.16. Зони контролю (пункти), кабiни особистого контролю повиннi вiдповiдати санiтарно-гiгiєнiчним та нормативно-технiчним i протипожежним вимогам, що пред'являються до примiщень з масовим перебуванням людей. У зазначених примiщеннях передбачається аварiйне електричне освiтлення.

     3.1.17. Зона контролю (пункт) облаштовується апаратурою телефонного та гучномовного зв'язку зi службами аеропорту, що взаємодiють, та органом мiлiцiї, тривожно-викличною сигналiзацiєю та електронним табло-покажчиком номера рейсу.

     3.1.18. При облаштуваннi пунктiв контролю СТЗБ використовується iнформацiя, що мiститься у вiдповiдних iнструкцiях виробникiв СТЗБ.

     3.1.19. Для перебування пасажирiв, якi пройшли контроль на безпеку, в аеровокзалах (павiльйонах) створюються стерильнi зони за принципом "зал чекання", якi повиннi вiдповiдати санiтарно-гiгiєнiчним та нормативно-технiчним вимогам. У них забезпечуються належнi умови для тимчасового перебування пасажирiв (мiсця для сидiння, туалетнi кiмнати, автомати продажу напоїв та iнше). Вихiднi дверi на перон облаштовуються надiйними замками.

4. Види контролю на безпеку

     З метою унеможливлення пронесення на борт ПС заборонених предметiв i речовин запроваджуються такi види контролю:

     з використанням СТЗБ;

     фiзичний контроль;

     особистий контроль пасажирiв та членiв екiпажiв.

     Контролю на безпеку пiдлягають:

     пасажири (у тому числi транзитнi та трансфернi у разi вiдсутностi транзитного залу чекання);

     члени екiпажiв ПС;

     пасажири з дипломатичним статусом (дипломатичнi агенти);

     пасажири бiзнес-класу;

     пасажири-iнвалiди;

     потенцiйно небезпечнi пасажири (особи, якi депортуються, та тi, що конвоюються);

     особи, озброєнi вогнепальною зброєю;

     особливо небезпечнi речовини;

     вантаж, пошта, кур'єрськi та термiновi вiдправлення, бортовi припаси (у т. ч. бортхарчування, сувенiрна продукцiя та iн.);

     товари, що доставляються для продажу в стерильних залах чекання;

     транспортнi засоби та особи на в'їздi (входi) до контрольованої зони.

4.1. Обсяги ручного контролю на безпеку

     4.1.1. Обсяг ручного контролю на безпеку обмежений кiлькiстю явних або другорядних ознак наявностi в ручнiй поклажi, багажi предметiв та речовин, що можуть становити реальну загрозу або забороненi для перевезення повiтряним транспортом.

     4.1.2. Обсяг ручного контролю на безпеку (огляду) вантажу обумовлений їх габаритами та необхiднiстю попередньої перевiрки вiдповiдностi супровiдних документiв реальному вантажу, що наданий для перевезення повiтряним транспортом.

     4.1.3. Обсяг повторного контролю (огляду) на безпеку обумовлений виявленням контакту зареєстрованого пасажира, який пройшов процедуру контролю на безпеку, з особами, якi не пройшли такої процедури, або авiацiйним персоналом, який не обслуговує пасажирiв конкретного рейсу.

4.2. Особистий контроль пасажирiв та членiв екiпажiв проводиться у разi:

     4.2.1. Виявлення технiчними засобами контролю на безпеку металевих предметiв в одязi пасажира.

     4.2.2. Повiдомлення про можливiсть угону ПС, що виконує конкретний рейс за визначеним маршрутом.

     4.2.3. Надходження iнформацiї про наявнiсть у пасажира вогнепальної, холодної зброї, вибухових речовин, набоїв, отруйних та iнших небезпечних речовин, предметiв, заборонених до перевезення повiтряним транспортом.

     4.2.4. Виявлення в багажi та ручнiй поклажi пасажира вогнепальної, холодної зброї, iнших небезпечних предметiв та речовин, що забороненi до перевезення повiтряним транспортом.

     4.2.5. Наявностi ознак пiдозрiлої поведiнки та дiй пасажира, що можуть свiдчити про його злочиннi намiри або викликати пiдозру в спiвробiтникiв САБ аеропорту (авiапiдприємства).

4.3. Контроль на безпеку пасажирiв, якi мають дипломатичний статус

     4.3.1. Дипломатичнi агенти та пасажири бiзнес-класу проходять контроль на безпеку i подають до такого контролю ручну поклажу та багаж на загальних пiдставах.

     4.3.2. Особи, якi зустрiчають (проводжають) офiцiйнi делегацiї (офiцiйних осiб), проходять контроль на безпеку та подають до такого контролю всi предмети, що вносяться ними до контрольованої зони.

     4.3.3. Контроль на безпеку дипломатичної пошти та консульських валiз здiйснюється тiльки iз застосуванням технiчних засобiв контролю на безпеку.

     4.3.4. Дипломатична пошта та консульська валiза не пiдлягають нi розпечатуванню, нi затримцi. Усi вiдправлення, що становлять дипломатичну пошту або консульську валiзу, повиннi мати видимi зовнiшнi знаки, що вказують на їхнiй характер, та можуть мiстити лише дипломатичнi документи, офiцiйну кореспонденцiю або предмети, призначенi для офiцiйного користування. У разi виявлення технiчними засобами безпеки, що в консульськiй валiзi мiститься щось iнше, компетентнi органи можуть вимагати, щоб консульська валiза була розпечатана в їхнiй присутностi уповноваженим представником дипломатичного представництва або консульської установи iноземної держави в Українi. У разi, коли такий представник вiдмовляється виконати цю вимогу, консульська валiза повертається вiдправнику.

     4.3.5. Пiсля проходження процедури контролю на безпеку дипломатичнi кур'єри супроводжуються до ПС спiвробiтниками САБ аеропорту (авiапiдприємства).

     4.3.6. Контроль на безпеку пасажирiв бiзнес-класу проводиться на загальних пiдставах у залi VIP.

4.4. Контроль на безпеку пасажирiв-iнвалiдiв

     4.4.1. Пасажири-iнвалiди та особи, якi їх супроводжують, контроль на безпеку проходять окремо вiд основного потоку пасажирiв.

     4.4.2. Контроль на безпеку пасажира-iнвалiда проводиться як з використанням СТЗБ, так i ручним способом у залежностi вiд виду захворювання.

     4.4.3. Особи, якi супроводжують пасажира-iнвалiда (хворого), та їх ручна поклажа i багаж проходять контроль на безпеку одночасно з останнiм на загальних пiдставах.

     4.4.4. Пасажири, якi мають при собi електроннi пристрої для стимулювання серцевої дiяльностi, не оглядаються iз застосуванням технiчних засобiв.

     4.4.5. Пасажири-iнвалiди можуть бути вiдправленi на борт ПС одразу ж пiсля проведення контролю на безпеку.

4.5. Контроль на безпеку потенцiйно небезпечних пасажирiв

     4.5.1. Контроль на безпеку конвойованих осiб

     Конвойованi особи проходять контроль на безпеку в супроводi складу конвою до початку контролю пасажирiв конкретного рейсу. Процедура контролю такої категорiї пасажирiв визначається вiдповiдною технологiєю для кожного аеропорту з урахуванням мiсцевих умов.

     Про перебування конвойованих осiб i складу конвою на борту iнформується екiпаж ПС; у польотних документах робиться вiдповiдний запис.

     Посадка конвою на борт ПС здiйснюється в першу чергу, висадка - пiсля закiнчення висадки всiх пасажирiв.

     Про перевезення пасажирiв пiд конвоєм вiдповiдний орган за добу письмово iнформує експлуатанта про дату перевезення, номер рейсу, умови конвоювання та рiвень небезпеки конвойованої особи (осiб).

     4.5.2. Контроль на безпеку осiб, якi депортуються

     Орган влади, який депортує небажаних осiб, повiдомляє перевiзника про перевезення осiб, якi депортуються, не менш нiж за 24 години до виконання рейсу та подає про депортованих таку iнформацiю:

     номер рейсу;

     кiлькiсть депортованих;

     причини депортацiї;

     перелiк посадових осiб, якi супроводжують депортованих;

     наявнiсть серед депортованих осiб, якi притягувалися до кримiнальної вiдповiдальностi;

     наявнiсть iнфекцiйних хворих та психiчно хворих.

     Контроль на безпеку депортованих та осiб, якi їх супроводжують, проводиться на загальних пiдставах.

     4.5.3. Експлуатант може вiдмовитись вiд перевезення хворих пасажирiв, конвойованих та iнших осiб, якщо є пiдстави, з точки зору експлуатанта, що вони можуть становити загрозу безпецi життя i здоров'я iнших пасажирiв або завдати шкоду безпецi польоту.

4.6. Контроль на безпеку при перевезеннi озброєних осiб та вогнепальної зброї

     Порядок i правила перевезення зброї у салонi ПС згiдно iз пунктом 96 Державної програми авiацiйної безпеки ЦА регламентується окремим нормативно-правовим актом.

4.7. Контроль на безпеку особливо небезпечних вантажiв

     4.7.1. Пасажирам та членам екiпажу категорично забороняється мати при собi в ручнiй поклажi та багажi особливо небезпечнi речовини або предмети, спорядженi ними.

     4.7.2. Оформлення до перевезення особливо небезпечних речовин та сполук, предметiв, споряджених ними, у загальному пасажиропотоцi для транспортування пасажирськими ПС забороняється.

     4.7.3. При наявностi вiдповiдних документiв на перевезення особливо небезпечних речовин та сполук, предметiв, споряджених ними, оформлення до перевезення здiйснюється за спецiальною iнструкцiєю уповноваженим авiацiйним персоналом через вантажний склад для подальшого транспортування на ПС вантажними рейсами.

4.8. Контроль на безпеку вантажу, пошти, кур'єрських та термiнових вiдправлень, бортових припасiв

     4.8.1. Контроль на безпеку вантажу, поштових вiдправлень здiйснюється спiвробiтниками САБ у вiдповiдно обладнаних примiщеннях (боксах) на територiї комерцiйного (вантажного) складу, а в окремих випадках безпосередньо перед завантаженням на борт ПС. Технологiчним процесом контролю передбачається застосування стацiонарних та портативних СТЗБ, а також спецiальних бiосенсорiв.

     4.8.2. Контроль на безпеку бортових припасiв (бортхарчування та iн.) здiйснюється спiвробiтниками САБ на вихiднiй лiнiї цеху бортхарчування безпосередньо перед завантаженням на спецавтомобiль. Бортприпаси, що доставляються в аеропорт автомобiлями фiрми постачальника, пiдлягають контролю при завантаженнi на борт ПС перед виконанням конкретного рейсу.

     4.8.3. Поштовi вiдправлення, що надiйшли до аеропорту з метою їх подальшого перевезення повiтряним транспортом поза встановленим порядком (не за каналами поштового зв'язку), уважаються такими, що становлять пiдвищене джерело небезпеки i пiдлягають всебiчному контролю на безпеку як iз застосуванням технiчних засобiв, так i вiзуальному огляду.

     4.8.4. При виявленнi у вантажi та поштових вiдправленнях зброї, вибухових речовин, боєприпасiв, небезпечних предметiв i речовин партiя (мiсця) вантажу та пошти затримується i не завантажується на борт ПС для перевезення до вирiшення питання стосовно неї вiдповiдними правоохоронними органами.

     4.8.5. Для тимчасового зберiгання вилучених з перевезення небезпечних вантажiв та пошти поза контрольованою зоною облаштовується спецiальне сховище, яке повинно мати надiйну охоронно-пожежну сигналiзацiю i засоби зв'язку.

     4.8.6. Термiновi вiдправлення (посилки, бандеролi) приймаються до перевезення безпосередньо вiд кур'єра-вiдправника за наявностi в нього вiдповiдних документiв, що засвiдчують особу. Умiст кожної посилки (бандеролi) перераховується у супровiдних документах. Вiдправнику може бути запропоновано розкрити посилку (бандероль) з метою контролю на безпеку в його присутностi.

     Контроль на безпеку термiнових вiдправлень здiйснюється iз застосуванням технiчних засобiв.

4.9. Контроль продукцiї, що доставляється до торговельних точок у стерильнi зали чекання

     Контроль на безпеку продукцiї для торговельних точок в стерильних залах чекання здiйснюється персоналом САБ аеропорту шляхом перевiрки документiв з метою виявлення виду продукцiї та кiлькостi мiсць, а її вмiст - з використанням СТЗБ.

     Негабаритнi пакунки з товаром оглядаються вiзуально в присутностi постачальника продукцiї.

4.10. Контроль транспорту та осiб на контрольно-пропускних пунктах

     4.10.1. Контроль на безпеку осiб та транспорту на контрольно-пропускних пунктах (далi - КПП) при входi (в'їздi) в контрольовану зону аеропорту здiйснюється з метою попередження пронесення зброї, вибухових пристроїв, предметiв i речовин, що можуть бути використанi з метою здiйснення акту незаконного втручання.

     4.10.2. Контроль осiб здiйснюється ручним способом у разi:

     уведення посиленого пропускного режиму у зв'язку з одержанням iнформацiї про можливiсть здiйснення акту незаконного втручання в контрольованiй зонi аеропорту;

     одержання iнформацiї про наявнiсть зброї у конкретної особи.

     У звичайному режимi проводиться вибiрковий контроль осiб.

     4.10.3. Контроль транспортних засобiв проводиться вiзуально з використанням поворотного дзеркала для огляду важкодоступних мiсць.

5. Розподiлення технологiчних обов'язкiв мiж операторами в пунктi контролю iз застосуванням спецiальних технiчних засобiв

     5.1. Пункти контролю на безпеку в аеропортах облаштовуються повним комплектом СТЗБ, до якого входять:

     рентгенотелевiзiйний iнтроскоп;

     стацiонарний металошукач;

     портативнi (ручнi) металодетектори;

     детектор вибухових речовин.

     5.2. Технiчнi засоби безпеки резервуються не менше як на 50 % вiд основного комплекту. Кожний пункт контролю, що має повний комплект СТЗБ, обслуговується змiною (групою) працiвникiв САБ, яка складається з 4 осiб (операторiв). Технологiчнi обов'язки розподiляються мiж ними в такому порядку:

     5.2.1. Оператор N 1 при входi до пункту контролю перевiряє авiаквитки; порiвнює документи з особою пасажира; веде облiк пасажирiв; направляє пасажирiв до пункту контролю, регулюючи таким чином його ритм роботи; iнформує пасажирiв про необхiднiсть та порядок проходження процедури контролю на безпеку; пропонує пасажирам подати до контролю ручну поклажу, багаж, особистi речi, а також предмети, забороненi до перевезення, якщо пасажир має намiр пронести їх на борт ПС.

     5.2.2. Оператор N 2 контролює вмiст ручної поклажi та багажу з допомогою рентгенотелевiзiйного iнтроскопа; у разi необхiдностi приймає рiшення щодо розкриття ручної поклажi та багажу для вiзуального контролю.

     5.2.3. Оператор N 3 проводить у присутностi пасажира контроль умiсту ручної поклажi та багажу згiдно з рiшенням оператора N 2; працює з ручним металодетектором та детектором вибухових речовин; здiйснює спостереження за ручною поклажею та багажем, що пройшли контроль на безпеку, до вручення їх пасажиру; направляє пасажирiв для проходження процедури контролю з використанням стацiонарного металошукача; бере участь у складаннi актiв на вилучення заборонених предметiв i речовин; проводить особистий контроль на безпеку.

     5.2.4. Оператор N 4 працює iз стацiонарним металошукачем; у разi потреби здiйснює особистий контроль пасажирiв з використанням портативного металодетектора та вiзуально; проставляє позначки на авiаквитках пасажирiв, якi пройшли контроль; здiйснює ведення облiкової документацiї в пунктi контролю.

     5.2.5. Оператор N 2 та оператор N 3 перiодично мiняються робочими мiсцями у визначений технологiєю термiн часу.

     5.2.6. Старший змiни (групи) вiдповiдного пункту контролю на безпеку керує роботою операторiв у технологiчному процесi проведення контролю на безпеку та веде хронометраж роботи технiчних засобiв контролю на безпеку:

     пiсля закiнчення процедури проведення контролю на безпеку за результатами проведеної роботи заповнює журнали облiку контролю на безпеку пасажирiв, ручної поклажi i багажу (додаток 5), вантажу, пошти (додаток 6), бортових припасiв (додаток 7);

     протягом робочої змiни вiдмiчає у журналi облiку роботи спецiальних технiчних засобiв безпеки час увiмкнення, вимкнення, час простою у разi виходу з ладу кожної одиницi технiчних засобiв вiдповiдного пункту контролю на безпеку (додаток 8).

6. Порядок вилучення заборонених до транспортування повiтряним транспортом предметiв i речовин

     6.1. Виявленi в пасажирiв та членiв екiпажу ПС у їхнiй ручнiй поклажi та багажi предмети та речовини, забороненi до транспортування повiтряним транспортом, вилучаються. Кожний факт вилучення оформлюється актом виявлення та вилучення у пасажира (члена екiпажу) цивiльного ПС предметiв i речовин, заборонених до транспортування (додаток 9).

     6.2. За фактами вилучення у пасажирiв та членiв екiпажу заборонених предметiв робиться запис у журналi облiку актiв вилучення у пасажирiв та членiв екiпажу ПС заборонених до перевезення предметiв i речовин (додаток 10).

     6.3. Вилученi в пасажирiв та членiв екiпажу предмети та речовини, що перебувають у вiльному продажу, але забороненi до транспортування повiтряним транспортом, передаються проводжаючим або зберiгаються в аеропорту до їх витребування.

     6.4. Для зберiгання вилучених предметiв i речовин в аеропортах видiляються та належним чином облаштовуються окремi примiщення (бокси) або металевi шафи. Зберiгання таких предметiв i речовин у зонах контролю забороняється.

     6.5. Вилученi предмети i речовини, за бажанням пасажира, передаються проводжаючим або перевозяться на ПС у якостi супроводжуваного багажу у недоступному для пасажира мiсцi.

     6.6. Пасажир або член екiпажу, у якого пiд час контролю на безпеку вилученi зброя, набої, боєприпаси, вибуховi речовини, за вiдсутностi документiв, якi засвiдчують право користування ними та перебування їх у власностi, несуть вiдповiдальнiсть згiдно з чинним законодавством. У такому разi вилучена зброя, спецiальнi засоби, боєприпаси передаються до вiдповiдних органiв внутрiшнiх справ.

7. Облiк та звiтнiсть за результатами контролю на безпеку

     7.1. В аеропортах (мiських аеровокзалах) складається та ведеться облiкова документацiя:

     акти виявлення та вилучення у пасажирiв та членiв екiпажу заборонених до транспортування предметiв та речовин;

     журнал облiку контролю на безпеку пасажирiв, ручної поклажi i багажу - у кожному пунктi контролю на безпеку;

     журнал облiку актiв вилучення у пасажирiв та членiв екiпажу ПС заборонених до транспортування предметiв i речовин - один на зону контролю;

     журнал облiку контролю вантажу, пошти;

     журнал облiку контролю бортприпасiв;

     журнал облiку роботи спецiальних технiчних засобiв, що застосовуються в технологiчному процесi контролю на безпеку, - у кожному пунктi контролю;

     журнал облiку чергувань (приймання-здавання чергування змiною) складається в довiльнiй формi один на зону контролю;

     акти контролю багажу за вiдсутностi пасажира;

     акти контролю вантажу, пошти, бортприпасiв за вiдсутностi вiдправника.

     Термiн зберiгання всiх форм документацiї - 1 рiк.

     7.2. Заступник керiвника аеропорту (авiапiдприємства) з АБ (начальник САБ) подає до спецiально уповноваженого органу з питань АБ ЦА один раз на квартал, але не пiзнiше 5-го числа першого мiсяця наступного кварталу, звiт про результати контролю на безпеку ручної поклажi, багажу, особистого контролю пасажирiв (додаток 11).

     7.3. Iнформацiя про вилучення з ручної поклажi пасажирiв та членiв екiпажу, а також з багажу, пошти, бортприпасiв зброї, вибухових речовин, боєприпасiв, вибухових пристроїв, отруйних та радiоактивних речовин i сполук негайно передається черговому лiнiйного вiддiлу внутрiшнiх справ в аеропорту та на адресу Державiаслужби.

Начальник управлiння авiацiйної безпеки В. Плавко

 

Додаток 1
до пункту 2.12 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

АКТ
контролю багажу за вiдсутностi пасажира

     "___" ____________ р.

 
(аеропорт, авiакомпанiя)
Я,   ,
(прiзвище, iм'я та по батьковi посадової особи служби авiацiйної безпеки)
склав цей акт про те, що на пiдставi письмової вказiвки
 
(посада, прiзвище, iнiцiали особи, яка дала вказiвку про перегляд багажу)
у присутностi понятих:
1.  
(прiзвище, iм'я та по батьковi, адреса)
2.  
(прiзвище, iм'я та по батьковi, адреса)
за вiдсутностi пасажира в примiщеннi  
(у якому примiщеннi)
здiйснив перегляд багажу, що перевозився за багажними бирками N ______________
рейсом N   з аеропорту   до аеропорту   ,
що належить пасажиру  
(прiзвище та iнiцiали)
Проведеним контролем виявлено  
(вказати результати контролю, а також чи виявленi забороненi предмети i речовини)
Пiдписи понятих: 1.   2.  
Посада i пiдпис особи, яка проводила контроль  
Вилученi з багажу забороненi до транспортування предмети та речовини переданi
 
(указати кому i з якою метою переданi)
Пiдпис особи, яка прийняла вилучене  
Пiдпис особи, яка здала вилучене  

"___" ____________ р.

 

Додаток 2
до пункту 2.12 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

АКТ
контролю на безпеку вантажу, пошти, бортприпасiв за вiдсутностi вiдправника

     "___" ____________ р.

 
(аеропорт, авiакомпанiя)
Я,   ,
(прiзвище, iм'я та по батьковi посадової особи, яка склала акт)
склав цей акт про те, що на пiдставi письмової вказiвки
 
(посада, прiзвище, iнiцiали особи, яка дала вказiвку про перегляд багажу)
у присутностi понятих:
1.  
(прiзвище, iм'я та по батьковi, адреса)
2.  
(прiзвище, iм'я та по батьковi, адреса)
за вiдсутностi вiдправника в примiщеннi  
(указати в якому)
здiйснив контроль на безпеку вантажу, пошти, бортприпасiв (потрiбне пiдкреслити), що перевозилися за супровiдними документами
 
(указати вид, номер та приналежнiсть до вiдправника)
рейсом N   з аеропорту   до аеропорту   ,
що належить  
(указати реквiзити вiдправника)
Проведеним контролем виявлено  
 
(указати результати, що вилучено, його кiлькiсть)
Пiдписи понятих: 1.   2.  
Посада i пiдпис особи, яка проводила контроль  
Вилученi при контролi вантажу, пошти, бортприпасiв (потрiбне пiдкреслити) забороненi до транспортування предмети та речовини переданi
 
(указати кому i з якою метою переданi)
Пiдпис особи, яка прийняла вилучене  
Пiдпис особи, яка здала вилучене  

"___" ____________ р.

 

Додаток 3
до пункту 2.16 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

ЗРАЗКИ ТЕКСТIВ СПЕЦIАЛЬНОЇ IНФОРМАЦIЇ, ЩО РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ ДО РОЗМIЩЕННЯ В АЕРОПОРТАХ УКРАЇНИ

     У мiсцях продажу та реєстрацiї авiаквиткiв, у примiщеннях аеровокзалiв та пасажирських павiльйонiв:

ДО УВАГИ ПАСАЖИРIВ!

ПЕРЕВОЗИТИ В РУЧНIЙ ПОКЛАЖI ТА БАГАЖI ВИБУХОВI, ЛЕГКОЗАЙМИСТI, ОТРУЙНI ТА РАДIОАКТИВНI РЕЧОВИНИ КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ

З МЕТОЮ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯ НЕБЕЗПЕЧНИХ ПРЕДМЕТIВ I РЕЧОВИН ПЕРЕД ПОСАДКОЮ У ПОВIТРЯНЕ СУДНО ПРОВОДЯТЬСЯ ПЕРЕГЛЯД РУЧНОЇ ПОКЛАЖI ТА БАГАЖУ I ОСОБИСТИЙ КОНТРОЛЬ ПАСАЖИРIВ

 

ДО УВАГИ ПАСАЖИРIВ!

НЕ ЗАЛИШАЙТЕ БЕЗ ДОГЛЯДУ ВАШУ РУЧНУ ПОКЛАЖУ ТА БАГАЖ, НЕ ПРИЙМАЙТЕ БУДЬ-ЯКИХ ПРЕДМЕТIВ ТА ПОСИЛОК ВIД СТОРОННIХ ОСIБ ДЛЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПОВIТРЯНИМ ТРАНСПОРТОМ.
ЦЕ МОЖЕ СТАНОВИТИ НЕБЕЗПЕКУ ДЛЯ ВАС I ДЛЯ IНШИХ АВIАПАСАЖИРIВ

ЯКЩО ВИ ОТРИМАЛИ ТАКI ПОСИЛКИ ВIД СТОРОННIХ ОСIБ, ЗАЯВIТЬ ПРО ЦЕ В ПУНКТI РЕЄСТРАЦIЇ ТА ПОДАЙТЕ ЇХ ДО ОГЛЯДУ УПОВНОВАЖЕНОМУ ПЕРСОНАЛУ В ПУНКТI КОНТРОЛЮ

     Бiля входу до пунктiв контролю на безпеку:

ДО УВАГИ ПАСАЖИРIВ!

У ПУНКТI КОНТРОЛЮ НА БЕЗПЕКУ ПРОВОДИТЬСЯ ОБОВ'ЯЗКОВА ПЕРЕВIРКА ОСОБИ ПАСАЖИРА, РУЧНОЇ ПОКЛАЖI ТА БАГАЖУ!

УХИЛЕННЯ ВIД ПРОЦЕДУРИ КОНТРОЛЮ Є ПIДСТАВОЮ ДЛЯ ВIДМОВИ ПАСАЖИРУ В ДОПУСКУ ДО ПОСАДКИ НА БОРТ ПОВIТРЯНОГО СУДНА!

 

ДО УВАГИ ПАСАЖИРIВ!

ЯКЩО ВИ МАЄТЕ ПРИ СОБI В РУЧНIЙ ПОКЛАЖI АБО БАГАЖI ЗБРОЮ, IНШI ПРЕДМЕТИ I РЕЧОВИНИ, ЗАБОРОНЕНI ДО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПОВIТРЯНИМ ТРАНСПОРТОМ, ЗАЯВIТЬ ПРО ЦЕ УПОВНОВАЖЕНОМУ ПЕРСОНАЛУ В ПУНКТI КОНТРОЛЮ

 

     Бiля виходу iз стерильної зони на перон:

УВАГА!

ЗОНА ОБМЕЖЕНОГО ДОСТУПУ!

ВИХIД ПАСАЖИРIВ НА ПОСАДКУ ТА ПЕРЕБУВАННЯ НА ПЕРОНI ТIЛЬКИ В СУПРОВОДI АВIАЦIЙНОГО ПЕРСОНАЛУ!

 

Додаток 4
до пункту 3.1.10 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

МIНIМАЛЬНИЙ ПЕРЕЛIК ТЕХНОЛОГIЧНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА УСТАТКУВАННЯ, ЯКЕ РОЗТАШОВУЄТЬСЯ В ПУНКТI КОНТРОЛЮ НА БЕЗПЕКУ

     1. Пункт контролю на безпеку має таке облаштування:

     повний комплект спецiальних технiчних засобiв безпеки (далi - СТЗБ) (рентгенотелевiзiйний iнтроскоп, стацiонарний металошукач, портативний металодетектор, детектор вибухових речовин);

     резервнi спецiальнi технiчнi засоби;

     засоби прямого зв'язку з пiдроздiлами аеропорту;

     устаткування тривожно-викличної сигналiзацiї;

     настiнний годинник;

     iнформацiйне табло номера рейсу;

     вуглекислий вогнегасник;

     кiмнатний термометр з гiгрометром;

     столи;

     стiльцi поворотнi для операторiв СТЗБ;

     стелажi рiзновисокi для перегляду ручної поклажi i багажу;

     рольганги для пересування ручної поклажi i багажу;

     спецiальна тара для металевих предметiв (коробки, тацi, пакети тощо);

     переноснi лампи додаткового освiтлення;

     сейф для зберiгання.

     2. Кабiна (кiмната) особистого контролю на безпеку має:

     стiл;

     стiльцi;

     вiшалки для одягу;

     телефон;

     портативний (ручний) металодетектор;

     електровентилятор;

     настiльну лампу;

     кiмнатний термометр;

     збiльшувальне скло (лупа);

     графин для води, склянки;

     аптечку першої медичної допомоги.

 

Додаток 5
до пункту 5.2.6 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

Аеропорт (авiапiдприємство) _____

ЖУРНАЛ
облiку контролю на безпеку пасажирiв, ручної поклажi i багажу

N
з/п
Дата Час контролю Номер рейсу Кiлькiсть пасажирiв Кiлькiсть переглянутих мiсць ручної поклажi i багажу Кiлькiсть пасажирiв, на яких складенi акти про порушення Старший змiни Примiтки
Усього У т. ч. транзитних Прiзвище Пiдпис
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
                     

 

Додаток 6
до пункту 5.2.6 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

Аеропорт (авiапiдприємство) _____

ЖУРНАЛ
облiку контролю на безпеку вантажу, пошти

N
з/п
Дата Час конт-
ролю
Номер рейсу, маршрут Наймену-
вання вантажу, пошти
Вiдправник (адреса, реквiзити) Кiль-
кiсть мiсць, вага
Номер супровiд-
ного документа
Результати контролю Старший змiни (групи) Примiтки
Прiзвище Пiдпис
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
                       

 

Додаток 7
до пункту 5.2.6 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

Аеропорт (авiапiдприємство) _____

ЖУРНАЛ
облiку контролю на безпеку бортових припасiв

N
з/п
Дата Час конт-
ролю
Номер рейсу, маршрут Наймену-
вання бортового припасу
Поста-
чальник (адреса, реквiзити)
Кiль-
кiсть мiсць, вага
Номер супро-
вiдного документа
Результати контролю Старший змiни (групи) Примiтки
Прiзвище Пiдпис
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
                       

 

Додаток 8
до пункту 5.2.6 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

Аеропорт (авiапiдприємство) _____

ЖУРНАЛ
облiку роботи спецiальних технiчних засобiв безпеки

N
з/п
Дата Вид СТЗБ, номер Час увiмкнення Час вимкнення Час виходу з ладу Час вiдновлення роботи Пiдпис майстра з обслуго-
вування
Старший змiни Примiтки
Прiзвище Пiдпис
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
                     

 

Додаток 9
до пункту 6.1 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

АКТ
виявлення та вилучення у пасажира (члена екiпажу) цивiльного повiтряного судна предметiв i речовин, заборонених до транспортування

     "___" ____________ ____ р.

 
(аеропорт, авiакомпанiя)
Я,   ,
(прiзвище, iм'я та по батьковi посадової особи служби авiацiйної безпеки)
склав цей акт про те, що пасажиру (члену екiпажу)
  ,
(прiзвище, iм'я та по батьковi)
 
який вилiтав рейсом N ____ до аеропорту   ,
було запропоновано подати до контролю предмети, речовини, забороненi до транспортування на повiтряних суднах, що вiн можливо має при собi в ручнiй поклажi та багажi.
Пасажир (член екiпажу)   заявив, що
(прiзвище, iнiцiали)
 
(указати, що заявив пасажир, член екiпажу)
 
Здiйсненим контролем (переглядом) ручної поклажi, багажу, особистим контролем (потрiбне пiдкреслити) у пасажира (члена екiпажу)
 
(прiзвище, iнiцiали)
  виявленi та вилученi забороненi до транспортування:
 
(указати, що вилучено, у якiй кiлькостi, вiдмiннi ознаки, номер зброї, калiбр, розмiри та iнше)
  ,
якi громадянин  
(прiзвище, iнiцiали)
намагався незаконно пронести в контрольовану зону з метою
 
(указати мету)
Факт вилучення пiдтверджують свiдки:
1.  
(прiзвище, iм'я та по батьковi, адреса свiдка)
2.  
(прiзвище, iм'я та по батьковi, адреса свiдка)
Пiдписи свiдкiв:
1.  
2.  
Пiдпис пасажира (члена екiпажу)  
Пiдпис особи, яка склала акт  

Вiдомостi про пасажира (члена екiпажу):

1. Прiзвище, iм'я та по батьковi  
2. Рiк i мiсце народження  
3. Мiсце роботи, служби, навчання  
4. Соцiальний стан  
5. Мiсце проживання  
6. Документ, що засвiдчує особу  
(вид документа, номер, ким i коли виданий)
Пояснення пасажира (члена екiпажу)  
 
 
 
Данi вiдомостi та пояснення записанi з моїх слiв правильно, копiю акта отримав.
Пiдпис пасажира (члена екiпажу)  
Пiдпис особи, яка склала акт  
Вилученi предмети i речовини, зазначенi в актi, переданi
 
(до органу внутрiшнiх справ, здано для схову, поверненi проводжаючому, родичу, їх прiзвища, адреси)
Пiдпис особи, яка отримала вилучене  
Посада особи, яка здала вилучене, її пiдпис  

 

Додаток 10
до пункту 6.2 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

Аеропорт (авiапiдприємство) _____

ЖУРНАЛ
облiку актiв вилучення у пасажирiв та членiв екiпажу ПС заборонених до перевезення предметiв i речовин

N
з/п
Дата i номер акта Прiзвище, iм'я та по батьковi пасажира або члена екiпажу Номер рейсу (приналежнiсть ПС) Вид контролю: особистий, ручної поклажi, багажу Результат контролю (що вилучено) Примiтки
1 2 3 4 5 6 7
             

 

Додаток 11
до пункту 7.2 Iнструкцiї з органiзацiї та здiйснення контролю на безпеку в аеропортах України

ЗВIТ
про результати контролю на безпеку ручної поклажi, багажу, особистого контролю пасажирiв за __________ квартал __________ року

Аеропорт (авiакомпанiя) __________________

N
з/п
Найменування Кiлькiсть Примiтки
1 2 3 4
1 Перевезено всього пасажирiв    
  у тому числi транзитних    
2 Пасажирiв, якi пройшли контроль на безпеку, усього    
  у тому числi транзитних    
  вiдсоток пасажирiв, якi пройшли контроль на безпеку    
3 Виявлено осiб, якi намагалися провезти забороненi предмети i речовини:    
  Усього    
  у тому числi тих, що вилiтали:    
  у межах України    
  до близького зарубiжжя (СНД)    
  до далекого зарубiжжя    
4 Вилучено:    
  - вогнепальної зброї (усього)    
  у тому числi нарiзної    
  - холодної    
  - газової    
  - набоїв (усього)    
  у тому числi бойових, малокалiберних, мисливських    
  - пiстонiв    
  - детонаторiв    
  - гранат    
  - мiн, снарядiв    
  - ракет освiтлювальних та сигнальних    
  - саморобних вибухових пристроїв    
  - газових балончикiв    
  - вибухових речовин    
  - легкозаймистих речовин    
  - отруйних речовин    
  - iнших небезпечних предметiв    
5 Виявлено осiб, якi перебували в розшуку за орiєнтировками правоохоронних органiв    
6 Ужитi до порушникiв заходи:    
  - складено матерiалiв i передано до правоохоронних органiв    
  - накладено адмiнiстративних штрафiв    
       

Пiдпис керiвника _________________

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.