Документ скасований: Указ ПУ № 88/2009 від 13.02.2009

УКАЗ
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ

Про Положення про Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України

     1. Затвердити Положення про Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України (додається).

     2. Визнати такими, що втратили чиннiсть:

     Указ Президента України вiд 15 вересня 2003 року N 1039 "Про заходи щодо пiдвищення ефективностi державного управлiння у сферi охорони навколишнього природного середовища та використання природних ресурсiв";

     Указ Президента України вiд 10 лютого 2004 року N 176 "Про Положення про Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України";

     Указ Президента України вiд 10 лютого 2004 року N 177 "Про Положення про Державний комiтет природних ресурсiв України";

     Указ Президента України вiд 6 березня 2004 року N 317 "Про внесення змiн до указiв Президента України";

     пункти 5 та 6 змiн, що вносяться до деяких указiв Президента України, затверджених Указом Президента України вiд 10 жовтня 2005 року N 1430 "Про Положення про Мiнiстерство України з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи".

     3. Кабiнету Мiнiстрiв України привести у двомiсячний строк свої рiшення у вiдповiднiсть iз цим Указом.

Президент України В.ЮЩЕНКО

м. Київ
27 грудня 2005 року
N 1842/2005

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Указом Президента України
вiд 27 грудня 2005 року N 1842/2005

ПОЛОЖЕННЯ
про Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України

     1. Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України (Мiнприроди України) є спецiально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання природних ресурсiв, екологiчної безпеки, заповiдної справи, поводження з вiдходами, геологiчного вивчення надр, а також топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi.

     Дiяльнiсть Мiнприроди України спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Мiнприроди України є головним (провiдним) органом у системi центральних органiв виконавчої влади у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання природних ресурсiв, екологiчної безпеки, а також топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi.

     2. Мiнприроди України у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, актами Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України, а також цим Положенням.

     У межах своїх повноважень Мiнприроди України органiзовує виконання актiв законодавства i здiйснює контроль за їх реалiзацiєю.

     Мiнприроди України узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавства i в установленому порядку вносить їх на розгляд Президентовi України та Кабiнету Мiнiстрiв України.

     3. Основними завданнями Мiнприроди України є:

     забезпечення реалiзацiї державної полiтики у сферах охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв (земля, надра, поверхневi та пiдземнi води, атмосферне повiтря, лiси, тваринний i рослинний свiт та природнi ресурси територiальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України), поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), небезпечними хiмiчними речовинами, пестицидами та агрохiмiкатами, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;

     здiйснення управлiння та регулювання у сферах охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, забезпечення екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, органiзацiї, охорони i використання територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду України, формування, збереження та використання екологiчної мережi;

     здiйснення державного контролю за додержанням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, рацiональне використання, вiдтворення та охорону природних ресурсiв, екологiчну та в межах своєї компетенцiї радiацiйну безпеку, з питань поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), а також забезпечення здiйснення державного геодезичного нагляду за топографо-геодезичною i картографiчною дiяльнiстю.

     4. Мiнприроди України вiдповiдно до покладених на нього завдань:

     1) готує пропозицiї щодо формування державної полiтики у сферах охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), небезпечними хiмiчними речовинами, пестицидами та агрохiмiкатами, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;

     2) бере участь у розробленнi проектiв Державної програми економiчного i соцiального розвитку України, Державного бюджету України, Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України;

     3) вiдповiдно до законодавства забезпечує розроблення i виконання державних програм з питань охорони навколишнього природного середовища, забезпечення екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, сприяє розробленню регiональних програм з цих питань та координує їх виконання;

     4) бере у межах своїх повноважень участь у здiйсненнi заходiв щодо адаптацiї законодавства України до законодавства Європейського Союзу;

     5) реалiзує єдину науково-технiчну полiтику у сферах охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, бере участь у формуваннi нацiональної системи науково-технiчної iнформацiї, виступає замовником науково-дослiдних робiт з питань, що належать до його компетенцiї;

     6) координує здiйснення органами виконавчої влади заходiв з питань, вiднесених до вiдання Мiнiстерства;

     7) вiдповiдно до законодавства органiзовує та проводить державну екологiчну експертизу;

     8) органiзовує в межах своїх повноважень проведення монiторингу навколишнього природного середовища, створення та функцiонування географiчних, екологiчних, геологiчних та iнших iнформацiйних систем;

     9) забезпечує ведення державних кадастрiв рослинного i тваринного свiту, бере участь у веденнi державного водного кадастру;

     10) забезпечує ведення державного балансу запасiв корисних копалин, державних кадастрiв родовищ i проявiв корисних копалин, формування Державного фонду родовищ корисних копалин України та державного фонду надр, проведення державної експертизи та оцiнку запасiв корисних копалин, передачу розвiданих родовищ корисних копалин для промислового освоєння;

     11) бере участь у вдосконаленнi системи облiку, звiтностi та державної статистики з питань, що належать до його повноважень;

     12) в межах своєї компетенцiї затверджує або погоджує правила, нормативи, норми з охорони навколишнього природного середовища, проведення геологiчних дослiджень, пошуку, розвiдки та оцiнки запасiв i ресурсiв корисних копалин, екологiчної безпеки, поводження з вiдходами, топографо-геодезичних та картографiчних дослiджень i робiт, аналiзує практику їх застосування, бере участь у розробленнi iнших правил, нормативiв, норм;

     13) бере в установленому порядку та в межах своєї компетенцiї участь у проведеннi робiт iз стандартизацiї, сертифiкацiї, акредитацiї, метрологiчного забезпечення у сферах охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсiв, екологiчної та радiацiйної безпеки, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;

     14) в установленому законодавством порядку встановлює лiмiти та квоти на спецiальне використання природних ресурсiв та розмiщення вiдходiв, нормативи допустимих рiвнiв шкiдливого впливу фiзичних та бiологiчних факторiв на стан навколишнього природного середовища, а також видає дозволи на спецiальне використання природних ресурсiв, викиди i скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, розмiщення вiдходiв, транскордонне перемiщення об'єктiв рослинного та тваринного свiту, а також контролює їх додержання та приймає вiдповiднi рiшення щодо зупинення їх дiї або анулювання;

     15) видає в установленому порядку спецiальнi дозволи на користування дiлянками надр та у випадках, передбачених законодавством, здiйснює лiцензування вiдповiдних видiв господарської дiяльностi;

     16) забезпечує в межах своїх повноважень погодження проектiв вiдведення земельних дiлянок;

     17) вiдповiдно до законодавства розробляє нормативи зборiв (платежiв) за спецiальне використання природних ресурсiв, забруднення навколишнього природного середовища, геологорозвiдувальнi роботи, виконанi за рахунок державного бюджету, геологiчну, топографо-геодезичну та картографiчну iнформацiю, а також порядок їх стягнення;

     18) здiйснює методичне забезпечення органiзацiї еколого-аудиторської дiяльностi, видає сертифiкати на право проведення екологiчного аудиту, веде реєстр екологiчних аудиторiв та юридичних осiб, що мають право на проведення екологiчного аудиту;

     19) забезпечує в межах своїх повноважень збереження ландшафтного та бiологiчного рiзноманiття, розвиток заповiдної справи, управлiння охороною i використанням територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду, формування нацiональної екологiчної мережi, пiдготовку пропозицiй щодо створення нових та розширення територiї iснуючих об'єктiв природно-заповiдного фонду загальнодержавного значення, ведення Червоної книги України та Зеленої книги України;

     20) вiдповiдно до законодавства органiзовує проведення державних випробувань пестицидiв i агрохiмiкатiв вiтчизняного та iноземного виробництва, здiйснює державну реєстрацiю пестицидiв i агрохiмiкатiв, затверджує перелiки пестицидiв i агрохiмiкатiв, дозволених для використання в Українi, встановлює регламенти їх застосування, здiйснює акредитацiю установ та органiзацiй, якi проводять державнi випробування пестицидiв та агрохiмiкатiв, надає дозволи на ввезення на митну територiю України, виробництво дослiдних партiй i використання незареєстрованих пестицидiв та агрохiмiкатiв для державних випробувань, наукових дослiджень та в iнших випадках, передбачених законодавством;

     21) органiзовує i координує в установленому порядку проведення геологiчних дослiджень на територiї України, в межах її територiальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України, виконання робiт з геологiчного, геофiзичного, геохiмiчного, гiдрогеологiчного, iнженерно-геологiчного, еколого-геологiчного вивчення, проведення астрономо-геодезичних, гравiметричних, картовидавничих робiт, аерокосмiчних зйомок, а також топографо-геодезичних та картографiчних робiт загальнодержавного призначення, ведення Державного картографо-геодезичного фонду України;

     22) забезпечує проведення державної реєстрацiї та облiку робiт з геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичних та картографiчних робiт;

     23) бере участь у прогнозуваннi та визначеннi потреби в мiнерально-сировинних i паливно-енергетичних ресурсах, геологiчних топографо-геодезичних i картографiчних послугах;

     24) здiйснює державний облiк та монiторинг пiдземних вод, веде спостереження за ендогенними i екзогенними геологiчними процесами;

     25) органiзовує проведення наукових дослiджень, науково-методичних робiт з питань прогнозування, пошуку i розвiдки родовищ корисних копалин, координує впровадження нової технiки, новiтнiх технологiй пiд час проведення геологорозвiдувальних робiт;

     26) в установленому законодавством порядку визначає змiст та обсяг iнформацiї, яка пiдлягає обов'язковiй передачi до Державного iнформацiйного геологiчного фонду України, Державного картографо-геодезичного фонду України, порядок облiку i користування такою iнформацiєю та розпоряджається нею;

     27) бере участь у виконаннi робiт з розвитку нацiональної системи сейсмiчних спостережень та пiдвищення безпеки проживання населення у сейсмонебезпечних регiонах України;

     28) забезпечує роботу мiжвiдомчих комiсiй з визначення переможцiв конкурсiв на отримання спецiальних дозволiв на користування нафтогазоносними надрами, з органiзацiї укладення та виконання угод про розподiл продукцiї, а також Комiсiї у справах першовiдкривачiв родовищ корисних копалин та Мiжвiдомчої комiсiї у справах першовiдкривачiв родовищ корисних копалин при Державнiй комiсiї по запасах корисних копалин;

     29) бере в установленому порядку участь у топографо-геодезичному i картографiчному забезпеченнi проведення земельної реформи, делiмiтацiї та демаркацiї державного кордону, задоволеннi iнших потреб держави, формуваннi вiдповiдної бази картографiчних даних;

     30) забезпечує створення та ведення Державного реєстру географiчних назв та забезпечує дiяльнiсть Мiжвiдомчої науково-методичної ради з питань географiчних назв;

     31) здiйснює вiдповiдно до законодавства державний контроль за додержанням правил, нормативiв, норм, лiмiтiв, квот, умов дозволiв у сферi використання та охорони природних ресурсiв (земля, надра, поверхневi та пiдземнi води, атмосферне повiтря, лiси, тваринний i рослинний свiт та природнi ресурси територiальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України), вимог екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, в тому числi у пунктах пропуску через державний кордон України, режиму територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду, а також у сферi поводження з вiдходами;

     32) здiйснює вiдповiдно до законодавства державний контроль за геологiчним вивченням надр (державний геологiчний контроль), топографо-геодезичною, картографiчною дiяльнiстю (державний геодезичний нагляд), повнотою геологiчного вивчення надр, своєчаснiстю i правильнiстю державної реєстрацiї робiт з геологiчного вивчення надр, наявнiстю спецiальних дозволiв, додержанням пiд час дослiдно-промислової експлуатацiї родовищ корисних копалин технологiй, якi забезпечують необхiдне їх вивчення i виключають можливiсть пошкодження родовищ, а також за виконанням рекомендацiй державної експертизи з оцiнки запасiв корисних копалин, збереженням розвiдувальних гiрничих виробок i свердловин, геологiчної документацiї, зразкiв порiд, дублiкатiв проб, що можуть бути використанi для дальшого вивчення надр;

     33) здiйснює вiдповiдно до законодавства мiжнародне спiвробiтництво з питань, вiднесених до його вiдання;

     34) органiзовує в межах своїх повноважень роботу iз залученням мiжнародної технiчної допомоги;

     35) бере в межах своєї компетенцiї участь у плануваннi та здiйсненнi заходiв з попередження та реагування на надзвичайнi ситуацiї техногенного та природного характеру;

     36) здiйснює в межах своїх повноважень екологiчне iнформацiйне забезпечення;

     37) сприяє розвитку екологiчної освiти та екологiчному вихованню населення, затверджує положення про громадський контроль у сферi охорони навколишнього природного середовища;

     38) забезпечує в межах своїх повноважень пiдготовку, перепiдготовку i пiдвищення квалiфiкацiї працiвникiв визначених сфер;

     39) здiйснює вiдповiдно до законодавства України функцiї з управлiння об'єктами державної власностi, що перебувають в його управлiннi;

     40) бере участь у реалiзацiї антимонопольної полiтики у визначених сферах;

     41) забезпечує виконання завдань мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави у межах визначених законодавством повноважень;

     42) забезпечує у межах своєї компетенцiї реалiзацiю державної полiтики стосовно державної таємницi, контроль за її збереженням у центральному апаратi Мiнiстерства, його територiальних органах, на пiдприємствах, в установах i органiзацiях, що перебувають в його управлiннi;

     43) виконує iншi повноваження та функцiї, передбаченi законодавством.

     5. Мiнприроди України i посадовi особи з контролю у сферi охорони навколишнього природного середовища та екологiчної безпеки мають право:

     1) одержувати в установленому законодавством порядку вiд органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй iнформацiю, документи i матерiали, необхiднi для виконання покладених на них завдань;

     2) застосовувати у випадках, передбачених законодавством, економiчнi санкцiї до пiдприємств, установ та органiзацiй за порушення вимог законодавства, подавати позови про вiдшкодування збиткiв i втрат, завданих унаслiдок такого порушення, складати протоколи та розглядати справи про адмiнiстративнi правопорушення;

     3) передавати вiдповiдно до законодавства правоохоронним органам матерiали про виявленi правопорушення;

     4) залучати в установленому порядку спецiалiстiв органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками) до розгляду питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;

     5) скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до повноважень Мiнiстерства;

     6) давати керiвникам пiдприємств, установ та органiзацiй обов'язковi для виконання приписи щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань охорони навколишнього природного середовища, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;

     7) обстежувати пiдприємства, установи та органiзацiї, в тому числi вiйськовi та обороннi об'єкти, об'єкти органiв внутрiшнiх справ i Служби безпеки України, з метою перевiрки додержання вимог щодо охорони навколишнього природного середовища i вiдтворення природних ресурсiв, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки;

     8) обмежувати та зупиняти (тимчасово) в установленому порядку дiяльнiсть пiдприємств, установ, органiзацiй та об'єктiв або вносити до Кабiнету Мiнiстрiв України вiдповiднi подання щодо припинення дiяльностi, якщо вона провадиться з порушенням норм, правил i нормативiв з охорони навколишнього природного середовища, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки.

     6. Мiнприроди України здiйснює свої повноваження безпосередньо та через утворенi в його складi урядовi органи державного управлiння, уповноважений орган виконавчої влади у сферi охорони навколишнього природного середовища в Автономнiй Республiцi Крим, територiальнi органи, iнспекцiї, установи та органiзацiї, що перебувають в його управлiннi.

     7. Мiнприроди України пiд час виконання покладених на нього функцiй взаємодiє з iншими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, а також з вiдповiдними органами iнших держав та мiжнародними органiзацiями.

     8. Мiнприроди України у межах своїх повноважень на основi та на виконання актiв законодавства видає накази, органiзовує i контролює їх виконання.

     Мiнiстерство у разi потреби видає разом з iншими центральними i мiсцевими органами виконавчої влади спiльнi акти.

     Нормативно-правовi акти Мiнприроди України пiдлягають реєстрацiї в порядку, встановленому законодавством.

     У випадках, передбачених законодавством, рiшення Мiнприроди України є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями, громадянами.

     9. Мiнприроди України очолює Мiнiстр, якого призначає на посаду за поданням Прем'єр-мiнiстра України та звiльняє з посади Президент України.

     Мiнiстр:

     1) здiйснює керiвництво Мiнприроди України, особисто вiдповiдає за розроблення i реалiзацiю державної полiтики у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв (земля, надра, поверхневi та пiдземнi води, атмосферне повiтря, лiси, тваринний i рослинний свiт та природнi ресурси територiальних вод континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України), поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), небезпечними хiмiчними речовинами, пестицидами та агрохiмiкатами, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;

     2) визначає вiдповiдно до законодавства в межах наданих повноважень полiтичнi прiоритети i стратегiчнi напрями роботи Мiнiстерства та шляхи досягнення поставлених цiлей;

     3) подає в установленому порядку на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України проекти законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, розробником яких є Мiнiстерство;

     4) подає в установленому порядку Прем'єр-мiнiстровi України пропозицiї щодо кандидатур на посади першого заступника та заступникiв Мiнiстра;

     5) пiдписує нормативно-правовi акти Мiнiстерства;

     6) приймає рiшення щодо розподiлу бюджетних коштiв, головним розпорядником яких є Мiнiстерство;

     7) погоджує проекти законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України з питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;

     8) вносить Кабiнету Мiнiстрiв України пропозицiї щодо утворення, реорганiзацiї, лiквiдацiї у складi Мiнiстерства урядових органiв державного управлiння, а також подання про призначення на посади та звiльнення з посад їх керiвникiв;

     9) за поданням керiвникiв урядових органiв державного управлiння, утворених у складi Мiнiстерства, затверджує в межах граничної чисельностi працiвникiв Мiнiстерства граничну чисельнiсть працiвникiв цих органiв державного управлiння, погоджує структуру, штатний розпис, кошторис видаткiв цих органiв;

     10) вносить у встановленому порядку подання щодо вiдзначення державними нагородами працiвникiв Мiнiстерства;

     11) порушує в установленому порядку питання про притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi першого заступника та заступникiв Мiнiстра;

     12) у встановленому законодавством порядку приймає рiшення щодо утворення, реорганiзацiї, лiквiдацiї територiальних органiв Мiнприроди України, затверджує їх положення, призначає на посади та звiльняє з посад їх керiвникiв;

     13) погоджує призначення на посаду та звiльнення з посади керiвника уповноваженого органу виконавчої влади у сферi охорони навколишнього природного середовища в Автономнiй Республiцi Крим;

     14) призначає на посади та звiльняє з посад згiдно iз законодавством працiвникiв центрального апарату Мiнiстерства;

     15) здiйснює спрямування i координацiю дiяльностi Державного комiтету України по водному господарству, Державного комiтету лiсового господарства України, Державного комiтету України по земельних ресурсах шляхом:

     формування державної полiтики у вiдповiдних сферах та здiйснення контролю за її реалiзацiєю зазначеними органами;

     внесення на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України розроблених цими органами проектiв нормативно-правових актiв та погодження проектiв нормативно-правових актiв зазначених органiв;

     визначення порядку обмiну iнформацiєю мiж Мiнiстерством та зазначеними органами;

     затвердження структури цих органiв;

     внесення Прем'єр-мiнiстровi України пропозицiй щодо призначення на посади та звiльнення з посад Президентом України керiвникiв зазначених органiв;

     установлення порядку призначення на посади та звiльнення з посад керiвникiв територiальних органiв Державного комiтету України по земельних ресурсах та Державного комiтету лiсового господарства України;

     16) здiйснює iншi повноваження вiдповiдно до законодавства.

     10. Мiнiстр має заступникiв, у тому числi одного першого, якi призначаються на посади та звiльняються з посад вiдповiдно до законодавства.

     Мiнiстр розподiляє обов'язки мiж своїми заступниками.

     11. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї Мiнприроди України, обговорення найважливiших напрямiв його дiяльностi у Мiнiстерствi утворюється колегiя у складi Мiнiстра (голова колегiї), заступникiв Мiнiстра, керiвникiв урядових органiв державного управлiння, утворених у складi Мiнприроди України, керiвникiв структурних пiдроздiлiв Мiнiстерства.

     У разi потреби до складу колегiї Мiнприроди України можуть входити в установленому порядку iншi особи.

     Члени колегiї затверджуються та увiльняються вiд виконання обов'язкiв Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Рiшення колегiї проводяться в життя наказами Мiнприроди України.

     12. Для розгляду наукових рекомендацiй з найважливiших питань дiяльностi Мiнiстерства та iнших пропозицiй при Мiнприроди України можуть утворюватися науково-технiчна рада, iншi консультативно-дорадчi органи.

     Склад зазначених органiв та положення про них затверджує Мiнiстр.

     13. Гранична чисельнiсть працiвникiв Мiнприроди України затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Структуру центрального апарату Мiнприроди України, а також положення про його структурнi пiдроздiли затверджує Мiнiстр.

     Штатний розпис, кошторис видаткiв Мiнприроди України затверджує Мiнiстр за погодженням з Мiнiстерством фiнансiв України.

     14. Мiнприроди України є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в органах Державного казначейства України, печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

Глава Секретарiату Президента України О.РИБАЧУК
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.