Документ скасований: Постанова КМУ № 1409 від 23.11.2011

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 1 листопада 2006 р. N 1541


Про затвердження Положення про Мiнiстерство аграрної полiтики України

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Затвердити Положення про Мiнiстерство аграрної полiтики України, що додається.

     2. Ця постанова набирає чинностi з 20 листопада 2006 року.

Прем'єр-мiнiстр України В.ЯНУКОВИЧ

Iнд. 22

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 1 листопада 2006 р. N 1541

ПОЛОЖЕННЯ
про Мiнiстерство аграрної полiтики України

     1. Мiнiстерство аграрної полiтики України (Мiнагрополiтики) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Мiнагрополiтики є головним органом у системi центральних органiв виконавчої влади з питань забезпечення реалiзацiї державної аграрної полiтики, продовольчої безпеки держави, державного управлiння у сферi сiльського господарства, садiвництва, виноградарства, харчової i переробної промисловостi, рибного господарства та комплексного розвитку сiльських територiй.

     2. Мiнагрополiтики у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, а також указами Президента України i постановами Верховної Ради України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України i цим Положенням.

     Мiнагрополiтики органiзовує i здiйснює у межах своїх повноважень систематичний контроль за виконанням актiв законодавства.

     Мiнагрополiтики узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавства та в установленому порядку вносить їх на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України.

     3. Основними завданнями Мiнагрополiтики є:

     формування та реалiзацiя державної аграрної полiтики, органiзацiя розроблення та здiйснення заходiв iз забезпечення продовольчої безпеки держави;

     здiйснення державного управлiння у сферi сiльського господарства, садiвництва, виноградарства, харчової i переробної промисловостi, рибного господарства (далi - галузi агропромислового виробництва);

     розроблення i здiйснення заходiв, спрямованих на комплексний розвиток галузей агропромислового виробництва i сiльських територiй;

     участь у формуваннi та реалiзацiї iнновацiйної, iнвестицiйної i соцiальної полiтики у сiльськiй мiсцевостi;

     координацiя дiяльностi органiв виконавчої влади з питань реалiзацiї державної аграрної полiтики, забезпечення продовольчої безпеки держави та удосконалення структури галузей агропромислового виробництва.

     4. Мiнагрополiтики вiдповiдно до покладених на нього завдань:

     1) розробляє основнi напрями державної аграрної полiтики, стратегiю та механiзм її реалiзацiї;

     2) розробляє за дорученням Кабiнету Мiнiстрiв України та з власної iнiцiативи разом з iншими органами виконавчої влади проекти нормативно-правових актiв, що стосуються регулювання вiдносин у галузях агропромислового виробництва;

     3) бере участь у розробленнi i реалiзацiї в галузях агропромислового виробництва бюджетної, цiнової, податкової, фiнансово-кредитної, лiзингової, iнвестицiйної, страхової та митно-тарифної полiтики;

     4) розробляє та забезпечує виконання державних цiльових та iнших програм розвитку галузей агропромислового виробництва, комплексного розвитку сiльських територiй, удосконалення системи управлiння агропромисловим комплексом;

     5) бере участь у розробленнi проектiв Державної програми соцiального i економiчного розвитку України, Державного бюджету України та Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України;

     6) аналiзує дiяльнiсть та прогнозує розвиток галузей агропромислового виробництва з урахуванням їх зонального розмiщення, кон'юнктури аграрного та продовольчого ринку;

     7) забезпечує у межах своїх повноважень проведення цiнового монiторингу внутрiшнього i зовнiшнього аграрного та продовольчого ринку, про результати постiйно iнформує його учасникiв;

     8) вносить на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України пропозицiї щодо розроблення та здiйснення заходiв, спрямованих на пiдтримку виробникiв сiльськогосподарської продукцiї i державного регулювання аграрного та продовольчого ринку, запровадження механiзму ф'ючерсних та опцiонних контрактiв, фiнансових i товарних iнтервенцiй, державних заставних операцiй iз зерном;

     9) розробляє i здiйснює на регiональному рiвнi заходи щодо розвитку iнфраструктури аграрного та продовольчого ринку, зокрема аграрних бiрж, аукцiонiв живої худоби та птицi, оптових продовольчих ринкiв, обслуговуючих сiльськогосподарських кооперативiв, кредитних спiлок, страхових компанiй, виставок, ярмаркiв тощо;

     10) забезпечує сертифiкацiю зернових складiв на вiдповiднiсть стандартам якостi послуг iз зберiгання зерна та продуктiв його переробки, ведення реєстрiв складських документiв на зерно та зерна, прийнятого на зберiгання, декларування зерна суб'єктами його зберiгання;

     11) бере участь у розробленнi i здiйсненнi заходiв щодо формування Аграрним фондом державного продовольчого резерву, оперативно аналiзує стан наповнення регiональних запасiв продовольства;

     12) бере участь у розробленнi i здiйсненнi заходiв з нарощування експортного потенцiалу галузей агропромислового виробництва, вiдновлення традицiйних та освоєння нових ринкiв збуту продукцiї;

     13) готує пропозицiї щодо пiдвищення ефективностi роботи пiдприємств галузей агропромислового виробництва, розробляє заходи з метою реалiзацiї ними порiвняльних i конкурентних переваг на внутрiшньому i зовнiшньому ринку;

     14) органiзовує у межах своїх повноважень роботу, спрямовану на захист вiтчизняних пiдприємств галузей агропромислового виробництва вiд недобросовiсної конкуренцiї, дискримiнацiйних умов дiяльностi, ефективне застосування антидемпiнгового законодавства;

     15) розробляє баланси попиту i пропонування основних видiв сiльськогосподарської продукцiї та продовольства;

     16) розробляє i забезпечує реалiзацiю основних напрямiв удосконалення економiчних, соцiальних i правових вiдносин мiж галузями агропромислового виробництва та з iншими секторами економiки;

     17) готує у межах своїх повноважень пропозицiї щодо визначення прiоритетних напрямiв iнновацiйно-iнвестицiйної дiяльностi у галузях агропромислового виробництва, розробляє органiзацiйно-економiчний механiзм їх реалiзацiї;

     18) бере участь у формуваннi та реалiзацiї державної полiтики у сферi зайнятостi населення, соцiально-трудових вiдносин, у розрахунках поточної та прогнозної потреби галузей агропромислового виробництва у спецiалiстах та квалiфiкованих робiтниках;

     19) забезпечує у встановленому законодавством порядку здiйснення державного контролю та нагляду:

     за якiстю та безпекою сiльськогосподарської продукцiї, сировини i продовольства, їх зберiганням i продажем;

     у сферi закупiвель товарiв, робiт i послуг за державнi кошти;

     за охороною i вiдтворенням водних живих ресурсiв, регулюванням рибальства;

     20) забезпечує реалiзацiю державної полiтики у сферi виробництва продуктiв дитячого та лiкувально-профiлактичного харчування;

     21) забезпечує державний нагляд за безпекою мореплавства флоту рибної промисловостi;

     22) здiйснює в межах своїх повноважень формування i реалiзацiю державної технiчної полiтики, розвиток ринку сiльськогосподарської технiки, зокрема на умовах фiнансового лiзингу, дотримання пiдприємствами галузей агропромислового виробництва вимог законодавства щодо експлуатацiї машинно-тракторного парку, нагляду за технiчним станом машин i обладнання, а також з питань охорони працi, пожежної безпеки i безпеки дорожнього руху;

     23) забезпечує у межах своїх повноважень державний захист прав покупцiв сiльськогосподарської технiки та користувачiв послуг з технiчного сервiсу;

     24) забезпечує вiдомчу реєстрацiю та облiк тракторiв, самохiдних шасi, сiльськогосподарської технiки, iнших машин i обладнання незалежно вiд форми власностi, що пiдлягають експлуатацiї на вулично-дорожнiй мережi загального користування (крiм механiчних транспортних засобiв, реєстрацiя та облiк яких здiйснюються вiдповiдно до законодавства iншими органами);

     25) розробляє та забезпечує виконання галузевих програм полiпшення безпеки i гiгiєни працi та виробничого середовища, укладає з вiдповiдними галузевими профспiлками угоди стосовно умов i безпеки працi, здiйснює контроль за станом охорони працi на пiдприємствах галузей агропромислового виробництва, створює аварiйно-рятувальнi служби i здiйснює керiвництво їх дiяльнiстю, забезпечує виконання iнших вимог законодавства, що регулює вiдносини у сферi рятувальної справи;

     26) забезпечує у випадках, передбачених законодавством, лiцензування окремих видiв господарської дiяльностi;

     27) виконує у встановленому законодавством порядку функцiї з управлiння майном, що перебуває у державнiй власностi i належить до сфери його управлiння, бере участь у формуваннi Єдиного реєстру об'єктiв державної власностi;

     28) надає в установленому законодавством порядку пiдтримку пiдприємствам галузей агропромислового виробництва, в тому числi фермерським i особистим селянським господарствам, шляхом залучення їх на конкурсних засадах до виконання вiдповiдних державних цiльових програм;

     29) бере участь у формуваннi та реалiзацiї державної полiтики у сферi використання та охорони земель сiльськогосподарського призначення;

     30) проводить монiторинг родючостi ґрунтiв та агрохiмiчну паспортизацiю земель сiльськогосподарського призначення, координує роботу з вiдновлення їх продуктивної цiнностi;

     31) бере участь у формуваннi нацiонального, регiональних та мiсцевих банкiв даних про стан земель i ґрунтiв;

     32) розробляє i сприяє впровадженню ґрунтозахисних технологiй та вiдновленню родючостi ґрунтiв, виступає у межах своїх повноважень замовником виконання робiт з районування (зонування) земель;

     33) розробляє у встановленому законодавством порядку умови експлуатацiї внутрiшньогосподарських мелiоративних систем пiдприємствами галузей агропромислового виробництва;

     34) готує рекомендацiї щодо полiпшення екологiчного стану земель i пiдвищення родючостi ґрунтiв згiдно з даними їх агрохiмiчної паспортизацiї;

     35) розробляє технiчнi регламенти у визначених законодавством сферах дiяльностi, зокрема стандарти, норми i нормативи, контролює їх додержання на пiдприємствах, в установах та органiзацiях усiх форм власностi, забезпечує реалiзацiю державної полiтики у сферi стандартизацiї, метрологiї, акредитацiї вимiрювальних i калiбрувальних лабораторiй та метрологiчного забезпечення галузей агропромислового виробництва;

     36) забезпечує розроблення вимог щодо створення технологiчних комплексiв машин i обладнання для галузей агропромислового виробництва; координує дiяльнiсть пiдприємств, пов'язану з проведенням державних випробувань сiльськогосподарської технiки, iнших машин i обладнання, сортiв i гiбридiв сiльськогосподарських культур та племiнних (генетичних) ресурсiв;

     37) здiйснює в межах своїх повноважень державний контроль за якiстю сiльськогосподарської технiки, iнших машин i обладнання, запасних частин, насiння i садивного матерiалу, племiнних (генетичних) ресурсiв, органiзовує роботу, спрямовану на розвиток насiнництва, розсадництва, племiнної справи у тваринництвi, проведення комплексної оцiнки (бонiтування) худоби та птицi;

     38) розробляє i затверджує методику нормування витрат паливно-енергетичних ресурсiв у галузях агропромислового виробництва, типовi норми їх питомих витрат;

     39) забезпечує у межах своїх повноважень розвиток виробництва i використання бiодизелю, бiоетанолу, iнших альтернативних видiв палива та вiдновлювальних джерел енергiї;

     40) здiйснює радiацiйний контроль, бере участь у розробленнi i реалiзацiї заходiв щодо органiзацiї сiльськогосподарського виробництва на територiях, забруднених хiмiчними, радiоактивними та iншими шкiдливими речовинами;

     41) бере участь у розрахунках поточної i перспективної потреби виробникiв сiльськогосподарської продукцiї у мiнеральних добривах та засобах захисту рослин;

     42) здiйснює у межах своїх повноважень державний контроль за дотриманням законодавства про захист рослин, застосування агрохiмiкатiв та регуляторiв росту рослин;

     43) виступає державним замовником науково-дослiдних робiт у галузях агропромислового виробництва, фiнансує та координує їх проведення, сприяє впровадженню у виробництво сучасних розробок та прогресивного досвiду;

     44) забезпечує розвиток iнфраструктури науково-консультацiйних, iнформацiйних, правових та iнших послуг, що надаються пiдприємствам галузей агропромислового виробництва та споживачам їх продукцiї;

     45) здiйснює регулювання сiльськогосподарської дорадчої дiяльностi, вносить пропозицiї щодо формування державної полiтики у цiй сферi;

     46) розробляє методичнi рекомендацiї з питань ведення бухгалтерського облiку, складання фiнансової та статистичної звiтностi;

     47) органiзовує та координує роботу з рацiонального ведення лiсового господарства i використання лiсових ресурсiв, наданих у постiйне користування пiдприємствам галузей агропромислового виробництва, що належать до сфери його управлiння;

     48) здiйснює у встановленому законодавством порядку державне управлiння у сферi насiнництва та розсадництва, забезпечує формування сортових рослинних ресурсiв, державного резервного насiннєвого фонду; встановлює контроль за ефективним використанням цього фонду, приймає рiшення щодо ввезення та вивезення насiння i садивного матерiалу, сприяє розвитковi внутрiшнього i зовнiшнього ринку насiння i садивного матерiалу;

     49) забезпечує у встановленому законодавством порядку державне управлiння племiнною справою у тваринництвi, атестацiю спецiалiстiв, якi виконують роботи, пов'язанi з веденням первинного облiку продуктивностi худоби та птицi, здiйсненням офiцiйної класифiкацiї (оцiнки) тварин, отриманням, iдентифiкацiєю i зберiганням сперми, ембрiонiв, яйцеклiтин, штучним осiменiнням маток i трансплантацiєю ембрiонiв;

     50) затверджує положення про державнi книги племiнних тварин i Державний племiнний реєстр, забезпечує ведення зазначених книг та Реєстру, дотримання вимог щодо якостi племiнних (генетичних) ресурсiв, показникiв племiнного облiку, згiдно з якими ведеться документацiя з племiнної справи у тваринництвi;

     51) встановлює порядок надання вiдповiдного статусу суб'єктам племiнної справи у тваринництвi, що провадять дiяльнiсть вiдповiдно до загальнодержавних програм селекцiї у тваринництвi, видає вiдповiднi свiдоцтва (сертифiкати);

     52) веде реєстр атестованих виробникiв молока, молочної сировини i молочних продуктiв;

     53) органiзовує сертифiкацiю продукцiї рослинництва, тваринництва, у тому числi племiнних (генетичних) ресурсiв, птахiвництва, рибництва, харчових та переробних галузей;

     54) запроваджує систему ведення органiчного сiльського господарства;

     55) реалiзує державну полiтику у сферi охорони прав на сорти рослин, захисту та карантину рослин, охорони територiї України вiд занесення карантинних бур'янiв;

     56) забезпечує у встановленому законодавством порядку державну полiтику в галузi ветеринарної медицини, здiйснення державного ветеринарно-санiтарного контролю та нагляду за худобою та птицею, якiстю та безпекою продуктiв тваринного походження, продовольчої сировини i кормiв, а також охорони територiї України вiд занесення збудникiв карантинних хвороб;

     57) вживає заходiв для органiзацiї, проведення та широкого висвiтлення у засобах масової iнформацiї виставкової дiяльностi галузей агропромислового виробництва, сприяє участi пiдприємств, установ i органiзацiй, що належать до сфери його управлiння, у виставках та ярмарках;

     58) здiйснює органiзацiйне та методичне забезпечення пiдготовки, перепiдготовки i пiдвищення квалiфiкацiї працiвникiв у навчальних закладах, пiдприємствах, установах i органiзацiях, що належать до сфери його управлiння;

     59) забезпечує виконання програм пiдтримки iндивiдуального житлового будiвництва, реформування i розвитку комунального господарства у сiльськiй мiсцевостi;

     60) сприяє розвитковi фiзичної культури i спорту в сiльськiй мiсцевостi;

     61) забезпечує в межах своїх повноважень формування, ведення та використання страхового фонду документацiї України;

     62) органiзовує у межах своїх повноважень роботу з виконання завдань мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави;

     63) забезпечує з питань, що належать до його компетенцiї, реалiзацiю державної полiтики стосовно дотримання державної таємницi, контроль за зберiганням таємних документiв у центральному апаратi Мiнiстерства, урядових органах державного управлiння, на пiдприємствах, в установах i органiзацiях, що належать до сфери його управлiння;

     64) визначає вiдповiдно до вимог законодавства особливостi захисту iнформацiї, яка є власнiстю держави, або iнформацiї з обмеженим доступом;

     65) здiйснює внутрiшнiй фiнансовий контроль за дотриманням вимог законодавства з питань боротьби з корупцiєю, за цiльовим та ефективним витрачанням бюджетних коштiв на пiдприємствах, в установах i органiзацiях, що належать до сфери його управлiння;

     66) готує пропозицiї щодо оренди майна, яке належить до сфери його управлiння;

     67) бере участь в органiзацiї залучення мiжнародної технiчної допомоги, що надається з метою розвитку iнфраструктури аграрного та продовольчого ринку, пiдвищення конкурентоспроможностi галузей агропромислового виробництва, комплексного розвитку сiльських територiй;

     68) бере участь вiдповiдно до законодавства у пiдготовцi проектiв мiжнародних договорiв України, готує пропозицiї щодо укладення та зупинення дiї таких договорiв, укладає мiжнароднi договори з питань, що належать до його компетенцiї, забезпечує дотримання прав i виконання зобов'язань, якi випливають з мiжнародних договорiв України;

     69) органiзовує з питань, що належать до його компетенцiї, спiвробiтництво з Продовольчою та сiльськогосподарською органiзацiєю ООН, iншими мiжнародними органiзацiями;

     70) погоджує в установленому законодавством порядку призначення на посаду i звiльнення з посади керiвникiв управлiнь, вiддiлiв, iнших структурних пiдроздiлiв обласних та Севастопольської мiської держадмiнiстрацiй;

     71) виконує iншi функцiї, що випливають з покладених на нього завдань.

     5. Мiнагрополiтики має право:

     одержувати в установленому законодавством порядку вiд органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування iнформацiю, документи i матерiали, необхiднi для виконання покладених на нього завдань;

     залучати спецiалiстiв органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ i органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками) для розгляду питань, що належать до його компетенцiї;

     скликати наради з питань, що належать до його компетенцiї;

     утворювати за погодженням з органами виконавчої влади мiжвiдомчi комiсiї, експертнi та консультативнi ради, робочi групи з питань, що належать до його компетенцiї;

     залучати на договiрних засадах спецiалiстiв для пiдготовки проектiв нормативно-правових актiв, проведення їх експертизи i надання консультацiй;

     брати у межах своїх повноважень участь у дiяльностi мiжнародних органiзацiй;

     займатися видавничою дiяльнiстю та створювати вiдповiднi виробничi структури для висвiтлення стану реалiзацiї державної аграрної полiтики.

     6. Мiнагрополiтики пiд час виконання покладених на нього завдань взаємодiє з iншими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, професiйними органiзацiями та об'єднаннями громадян, а також з вiдповiдними органами iноземних держав.

     7. Мiнагрополiтики в межах своїх повноважень на основi та на виконання актiв законодавства видає накази, органiзовує i контролює їх виконання.

     Рiшення Мiнiстерства, прийнятi в межах його повноважень, обов'язковi для виконання органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами i органiзацiями незалежно вiд форми власностi, а також громадянами.

     Мiнагрополiтики в разi потреби може видавати разом з iншими центральними та мiсцевими органами виконавчої влади спiльнi акти.

     Нормативно-правовi акти Мiнiстерства у встановленому законодавством порядку пiдлягають державнiй реєстрацiї.

     8. Мiнiстерство очолює Мiнiстр, який призначається на посаду i звiльняється а посади в установленому порядку Верховною Радою України за поданням Прем'єр-мiнiстра України.

     Мiнiстр має заступникiв, якi призначаються на посаду i звiльняються з посади Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Пропозицiї щодо кандидатур заступникiв Мiнiстра вносить на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України Прем'єр-мiнiстр України за поданням Мiнiстра.

     Мiнiстр:

     1) керує Мiнiстерством, несе персональну вiдповiдальнiсть за виконання покладених на Мiнiстерство завдань;

     2) спрямовує i координує здiйснення органами виконавчої влади заходiв з питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;

     3) подає в установленому порядку Кабiнетовi Мiнiстрiв України проекти законiв України, актiв Президента України i Кабiнету Мiнiстрiв України, розробником яких є Мiнагрополiтики та центральнi органи виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується i координується через Мiнiстра;

     4) затверджує програми i плани роботи Мiнiстерства, розглядає та затверджує звiти про їх виконання;

     5) приймає рiшення щодо розподiлу бюджетних коштiв, головним розпорядником яких є Мiнiстерство;

     6) пiдписує нормативно-правовi акти Мiнiстерства;

     7) вносить в установленому порядку Прем'єр-мiнiстровi України подання про призначення на посаду та звiльнення з посади заступникiв Мiнiстра, керiвникiв та заступникiв керiвникiв центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується i координується через Мiнiстра;

     8) розподiляє за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України обов'язки мiж своїми заступниками;

     9) порушує в установленому порядку питання щодо притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi заступникiв Мiнiстра у разi неналежного виконання ними своїх посадових обов'язкiв;

     10) вносить Кабiнетовi Мiнiстрiв України подання про утворення, реорганiзацiю та лiквiдацiю урядових органiв державного управлiння, що дiють у складi Мiнагрополiтики, призначення на посаду та звiльнення з посади їх керiвникiв;

     11) затверджує за поданням керiвникiв урядових органiв державного управлiння, що дiють у складi Мiнiстерства, та за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України граничну чисельнiсть працiвникiв, а також погоджує структуру, штатний розпис та кошторис зазначених органiв;

     12) приймає за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України рiшення про утворення, реорганiзацiю, лiквiдацiю територiальних органiв Мiнiстерства, призначає на посаду та звiльняє з посади в установленому порядку їх керiвникiв, а також затверджує положення про зазначенi органи або їх статути;

     13) призначає на посаду та звiльняє з посади працiвникiв центрального апарату Мiнiстерства, у тому числi керiвникiв самостiйних структурних пiдроздiлiв Мiнiстерства за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України;

     14) укладає та розриває за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України вiдповiдно до законодавства контракти з керiвниками пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства;

     15) здiйснює iншi повноваження вiдповiдно до законодавства.

     9. Для розгляду питань формування та реалiзацiї державної аграрної полiтики, проектiв нормативно-правових актiв, програм та iнших документiв у Мiнiстерствi утворюється колегiя.

     Колегiя є постiйним консультативно-дорадчим органом.

     До складу колегiї входять керiвники Мiнiстерства, урядових органiв державного управлiння, утворених у складi Мiнiстерства, керiвники окремих пiдприємств, установ i органiзацiй, що належать до сфери його управлiння, а також представники вiдповiдних комiтетiв Верховної Ради України, органiв державної влади, установ, громадських органiзацiй, науковцi та iншi особи (за їх згодою).

     Членiв колегiї затверджує та увiльняє Мiнiстр.

     Органiзацiйною формою роботи колегiї є засiдання. Перiодичнiсть засiдань колегiї визначається Мiнiстром у мiру потреби, але не рiдше нiж один раз на мiсяць.

     Рiшення колегiї проводяться в життя наказами Мiнiстерства.

     10. Для розгляду наукових рекомендацiй та пропозицiй щодо визначення основних напрямiв розвитку аграрної науки, технiки i технологiй, обговорення найважливiших програм у Мiнагрополiтики можуть утворюватися науково-технiчна (наукова) рада, iншi консультативнi та дорадчi органи з числа вчених та висококвалiфiкованих спецiалiстiв.

     Склад таких органiв та положення про них затверджує Мiнiстр.

     11. Граничну чисельнiсть i фонд оплати працi працiвникiв центрального апарату Мiнагрополiтики затверджує Кабiнет Мiнiстрiв України.

     Структуру центрального апарату Мiнiстерства затверджує Мiнiстр за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України.

     Штатний розпис i кошторис Мiнiстерства затверджує Мiнiстр за погодженням з Мiнфiном.

     Положення про структурнi пiдроздiли центрального апарату Мiнагрополiтики затверджує Мiнiстр.

     12. Мiнагрополiтики є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку iз зображенням Державного Герба України i своїм найменуванням.

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.