УКАЗ
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про Положення про Державну службу фiнансового монiторингу України
1. Затвердити Положення про Державну службу фiнансового монiторингу України (додається).
2. Визнати таким, що втратив чиннiсть, Указ Президента України вiд 24 грудня 2004 року N 1527 "Про Положення про Державний комiтет фiнансового монiторингу України".
3. Кабiнету Мiнiстрiв України привести у тримiсячний строк свої акти у вiдповiднiсть iз цим Указом.
4. Цей Указ набирає чинностi з дня його опублiкування.
Президент України | В. ЯНУКОВИЧ |
м. Київ
13 квiтня 2011 року
N 466/2011
ЗАТВЕРДЖЕНО Указом Президента України вiд 13 квiтня 2011 року N 466/2011 |
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну службу фiнансового монiторингу
України
1. Державна служба фiнансового монiторингу України (Держфiнмонiторинг України) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України через Мiнiстра фiнансiв України (далi - Мiнiстр).
Держфiнмонiторинг України входить до системи органiв виконавчої влади та утворюється для реалiзацiї державної полiтики у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму.
2. Держфiнмонiторинг України у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, актами Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, наказами Мiнiстерства фiнансiв України, iншими актами законодавства України, а також дорученнями Президента України та Мiнiстра.
3. Основними завданнями Держфiнмонiторингу України є:
1) реалiзацiя державної полiтики у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, а також внесення пропозицiй щодо її формування;
2) збирання, оброблення та аналiз iнформацiї про фiнансовi операцiї, що пiдлягають фiнансовому монiторингу, iншi фiнансовi операцiї або iнформацiї, що може бути пов'язана з пiдозрою у легалiзацiї (вiдмиваннi) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуваннi тероризму;
3) створення та забезпечення функцiонування єдиної державної iнформацiйної системи у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму.
4. Держфiнмонiторинг України вiдповiдно до покладених на неї завдань:
1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавчих актiв, актiв Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України, нормативно-правових актiв та в установленому порядку подає їх Мiнiстровi;
2) подає запити до органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, суб'єктiв господарювання щодо одержання iнформацiї (у тому числi копiй документiв, що її пiдтверджують), необхiдної для виконання покладених на неї завдань;
3) спiвпрацює з органами виконавчої влади, iншими державними органами, дiяльнiсть яких пов'язана iз запобiганням та протидiєю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
4) у разi наявностi достатнiх пiдстав вважати, що фiнансова операцiя або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму, подає правоохоронним органам, уповноваженим приймати рiшення згiдно з кримiнально-процесуальним законодавством, а також розвiдувальним органам для провадження оперативно-розшукової дiяльностi вiдповiднi узагальненi та додатковi матерiали i одержує вiд них iнформацiю про хiд їх розгляду;
5) у разi наявностi достатнiх пiдстав пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням дiяння, визначеного Кримiнальним кодексом України, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму, подає iнформацiю вiдповiдному правоохоронному або розвiдувальному органу у виглядi узагальнених матерiалiв;
6) бере участь у мiжнародному спiвробiтництвi з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
7) проводить аналiз методiв та фiнансових схем легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму;
8) проводить узагальнення стану здiйснених державними органами заходiв щодо протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму в державi;
9) розробляє у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму нормативно-правовi акти щодо:
форм облiку та подання iнформацiї, пов'язаної зi здiйсненням фiнансового монiторингу, та порядку їх заповнення;
форми та структури узагальнених матерiалiв, що подаються правоохоронним органам, уповноваженим приймати рiшення згiдно з кримiнально-процесуальним законодавством, а також розвiдувальним органам для провадження оперативно-розшукової дiяльностi;
порядку повiдомлення суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу про факт порушення кримiнальної справи (або про факт закриття кримiнальної справи в ходi досудового слiдства) за їх повiдомленнями та надання iнформацiї про прийнятi рiшення в таких кримiнальних справах суб'єктам фiнансового монiторингу;
порядку доведення до вiдома суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу перелiку осiб, пов'язаних зi здiйсненням терористичної дiяльностi або стосовно яких застосовано мiжнароднi санкцiї;
обсягу та порядку надання суб'єктам державного фiнансового монiторингу iнформацiї для пiдвищення ефективностi здiйснення нагляду за додержанням суб'єктами первинного фiнансового монiторингу вимог законодавства з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
порядку погодження термiну подання суб'єктами первинного фiнансового монiторингу запитуваної Держфiнмонiторингом України iнформацiї;
порядку зупинення та поновлення проведення фiнансової операцiї як такої, що може бути пов'язана з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму, зупинення проведення чи забезпечення монiторингу фiнансової операцiї особи;
порядку надання Держфiнмонiторингу України iнформацiї щодо вiдстеження (монiторингу) фiнансових операцiй клiєнта, операцiї якого стали об'єктом фiнансового монiторингу;
здiйснення фiнансового монiторингу суб'єктами первинного фiнансового монiторингу, регулювання та нагляд за дiяльнiстю яких здiйснюється Держфiнмонiторингом України;
проведення перевiрок суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, регулювання та нагляд за дiяльнiстю яких здiйснює Держфiнмонiторинг України, та розгляду справ про порушення ними вимог законодавства у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
оформлення матерiалiв про адмiнiстративнi правопорушення, вчиненi працiвниками суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, вiдповiдальними за проведення внутрiшнього фiнансового монiторингу;
призначення та вимог до квалiфiкацiї працiвника суб'єкта первинного фiнансового монiторингу, вiдповiдального за проведення фiнансового монiторингу;
навчання працiвникiв суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, вiдповiдальних за проведення внутрiшнього фiнансового монiторингу, вiдповiдно до законодавства України;
10) погоджує проекти нормативно-правових актiв суб'єктiв державного фiнансового монiторингу з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, а також погоджує iз суб'єктами державного фiнансового монiторингу проекти своїх нормативно-правових актiв щодо виконання вiдповiдними суб'єктами первинного фiнансового монiторингу законодавства у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
11) проводить аналiз ефективностi заходiв щодо функцiонування системи фiнансового монiторингу в державi на пiдставi iнформацiї, поданої органами державної влади;
12) вимагає вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу дотримання вимог законодавства, що регулює вiдносини у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, i в разi виявлення порушень законодавства вживає заходiв, передбачених законами, а також повiдомляє про це орган, що здiйснює нагляд за таким суб'єктом первинного фiнансового монiторингу;
13) забезпечує координацiю дiяльностi державних органiв у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
14) забезпечує органiзацiю та координацiю роботи з перепiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї спецiалiстiв органiв державної влади з питань фiнансового монiторингу та працiвникiв суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, вiдповiдальних за проведення фiнансового монiторингу, щодо боротьби з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму;
15) надає вiдповiдно до законодавства суб'єктам державного фiнансового монiторингу iнформацiю для пiдвищення ефективностi здiйснення нагляду за додержанням суб'єктами первинного фiнансового монiторингу вимог законодавства з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
16) повiдомляє суб'єкта первинного фiнансового монiторингу пiсля надходження вiдповiдної iнформацiї вiд правоохоронних органiв, уповноважених приймати рiшення вiдповiдно до кримiнально-процесуального законодавства, про факт порушення кримiнальної справи (або про факт закриття кримiнальної справи в ходi досудового слiдства) за повiдомленням такого суб'єкта, що надiйшло до Держфiнмонiторингу України, а також надає йому iнформацiю про прийнятi судами рiшення за такими кримiнальними справами з одночасним повiдомленням вiдповiдного суб'єкта державного фiнансового монiторингу;
17) надає роз'яснення щодо застосування нормативно-правових актiв з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
18) бере участь за дорученням Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України у пiдготовцi мiжнародних договорiв України з питань, що належать до компетенцiї Держфiнмонiторингу України;
19) визначає критерiї ризикiв;
20) забезпечує ведення облiку:
iнформацiї про фiнансовi операцiї, що стали об'єктом фiнансового монiторингу;
узагальнених та додаткових матерiалiв, наданих правоохоронним органам, а також процесуальних рiшень, прийнятих за результатами їх розгляду правоохоронними органами;
iнформацiї про результати досудового слiдства та постановленi судовi рiшення у справах, у розслiдуваннi яких використовувалися (використовуються) наданi узагальненi матерiали;
iнформацiї про конфiскованi активи та активи, на якi накладено арешт, у справах, у розслiдуваннi яких використовувалися (використовуються) наданi узагальненi матерiали;
надiсланих i виконаних мiжнародних запитiв про спiвробiтництво у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
21) як суб'єкт державного фiнансового монiторингу, що вiдповiдно до пункту 8 частини першої статтi 14 Закону України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму" (далi - Закон) здiйснює регулювання та нагляд за дiяльнiстю суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу:
здiйснює нагляд у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму за дiяльнiстю вiдповiдних суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, зокрема, шляхом проведення планових та позапланових перевiрок, у тому числi виїзних;
забезпечує надання методологiчної, методичної та iншої допомоги суб'єктам первинного фiнансового монiторингу у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
здiйснює регулювання та нагляд з урахуванням полiтики, процедур та систем контролю, оцiнки ризикiв у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму з метою визначення вiдповiдностi заходiв, що здiйснюються суб'єктами первинного фiнансового монiторингу, та зменшення ризикiв пiд час дiяльностi таких суб'єктiв у цiй сферi;
вимагає вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу виконання вимог законодавства, що регулює вiдносини у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, а в разi виявлення порушень таких вимог вживає заходiв, передбачених законом;
проводить перевiрку органiзацiї професiйної пiдготовки працiвникiв та керiвникiв пiдроздiлiв, вiдповiдальних за проведення фiнансового монiторингу;
забезпечує зберiгання iнформацiї, що надiйшла вiд суб'єктiв первинного та державного фiнансового монiторингу, правоохоронних i розвiдувальних органiв;
визначає i розробляє процедуру застосування вiдповiдних запобiжних заходiв щодо держав, якi не виконують або виконують неналежним чином рекомендацiї мiжнародних, мiжурядових органiзацiй, дiяльнiсть яких пов'язана з боротьбою з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму;
22) здiйснює управлiння об'єктами державної власностi вiдповiдно до законодавства;
23) забезпечує взаємодiю iз засобами масової iнформацiї та громадськiстю;
24) здiйснює iншi повноваження, визначенi законами України та покладенi на неї Президентом України.
5. Держфiнмонiторинг України з метою органiзацiї своєї дiяльностi:
1) забезпечує в межах повноважень здiйснення заходiв щодо запобiгання корупцiї i контроль за їх здiйсненням в апаратi Держфiнмонiторингу України, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери її управлiння;
2) здiйснює в установленому порядку добiр кадрiв в апарат Держфiнмонiторингу України та на керiвнi посади на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери її управлiння, формує в установленому порядку кадровий резерв на вiдповiднi посади, органiзовує роботу з пiдготовки, перепiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї державних службовцiв та працiвникiв апарату Держфiнмонiторингу України;
3) органiзовує планово-фiнансову роботу в апаратi Держфiнмонiторингу України, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери її управлiння, здiйснює контроль за використанням фiнансових i матерiальних ресурсiв, забезпечує органiзацiю та вдосконалення бухгалтерського облiку;
4) забезпечує виконання завдань з мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави в межах повноважень, визначених законодавством;
5) забезпечує в межах своїх повноважень реалiзацiю державної полiтики стосовно державної таємницi, здiйснення контролю за її збереженням у Держфiнмонiторингу України, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери її управлiння.
6. Держфiнмонiторинг України для виконання покладених на нього завдань має право в установленому порядку:
1) залучати до виконання окремих робiт, участi у вивченнi окремих питань учених i фахiвцiв, у тому числi на договiрнiй основi, працiвникiв центральних та мiсцевих органiв виконавчої влади;
2) одержувати безоплатно в установленому законодавством порядку вiд органiв виконавчої влади, правоохоронних органiв, Нацiонального банку України, органiв мiсцевого самоврядування, суб'єктiв господарювання, пiдприємств, установ та органiзацiй iнформацiю (довiдки, копiї документiв), у тому чистi iнформацiю, що становить банкiвську або комерцiйну таємницю, необхiдну для виконання покладених на Держфiнмонiторинг України завдань;
3) здiйснювати в установленому законодавством порядку доступ, у тому числi автоматизований, до баз даних суб'єктiв державного фiнансового монiторингу та iнших органiв державної влади, а також користуватися вiдповiдними iнформацiйними базами даних державних органiв, державними, в тому числi урядовими, системами зв'язку i комунiкацiй, мережами спецiального зв'язку та iншими технiчними засобами;
4) скликати наради, створювати комiсiї та робочi групи;
5) у рамках мiжнародного спiвробiтництва:
укладати в установленому законодавством порядку мiжнароднi договори мiжвiдомчого характеру з вiдповiдними органами iнших держав з питань спiвробiтництва у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
здiйснювати мiжнародне спiвробiтництво з вiдповiдними органами iноземних держав у частинi обмiну досвiдом та iнформацiєю, пов'язаними iз запобiганням та протидiєю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
забезпечувати спiвробiтництво з Групою з розробки фiнансових заходiв боротьби з вiдмиванням грошей (FATF) та iншими мiжнародними органiзацiями, дiяльнiсть яких спрямована на забезпечення мiжнародного спiвробiтництва у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму.
7. Держфiнмонiторинг України для здiйснення своїх повноважень має право утворювати, реорганiзовувати та лiквiдовувати згiдно iз законодавством пiдприємства, установи, органiзацiї та вiдповiднi навчальнi заклади.
8. Держфiнмонiторинг України у процесi виконання покладених на неї завдань взаємодiє в установленому порядку з iншими органами виконавчої влади, допомiжними органами i службами, утвореними Президентом України, органами мiсцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, профспiлками та органiзацiями роботодавцiв, вiдповiдними органами iноземних держав i мiжнародних органiзацiй, пiдприємствами, установами, органiзацiями.
9. Держфiнмонiторинг України у межах своїх повноважень, на основi i на виконання Конституцiї та законiв України, актiв i доручень Президента України, актiв Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв та доручень Мiнiстра видає накази органiзацiйно-розпорядчого характеру, якi пiдписуються Головою Держфiнмонiторингу України.
10. Держфiнмонiторинг України очолює Голова, якого призначає на посаду за поданням Прем'єр-мiнiстра України, внесеним на пiдставi пропозицiй Мiнiстра, та звiльняє з посади Президент України.
11. Голова Держфiнмонiторингу України:
1) очолює Держфiнмонiторинг України, здiйснює керiвництво її дiяльнiстю, представляє Держфiнмонiторинг України у вiдносинах з iншими органами, пiдприємствами, установами, органiзацiями;
2) вносить на розгляд Мiнiстра пропозицiї щодо формування державної полiтики у вiдповiднiй сферi та розробленi Держфiнмонiторингом України проекти законiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України;
3) вносить на розгляд Мiнiстра проекти нормативно-правових актiв Мiнфiну України з питань, що належать до сфери дiяльностi Держфiнмонiторингу України;
4) забезпечує виконання Держфiнмонiторингом України актiв та доручень Президента України, актiв Кабiнету Мiнiстрiв України;
5) затверджує за погодженням з Мiнiстром схваленi на засiданнi колегiї рiчний план роботи Держфiнмонiторингу України, заходи щодо реалiзацiї основних напрямiв та прiоритетних цiлей її дiяльностi вiдповiдно до визначених завдань;
6) звiтує перед Мiнiстром про виконання рiчного плану роботи Держфiнмонiторингу України та покладених на неї завдань, про усунення порушень i недолiкiв, виявлених пiд час проведення перевiрок дiяльностi Держфiнмонiторингу України, а також про притягнення до вiдповiдальностi посадових осiб, винних у допущених порушеннях;
7) вносить пропозицiї Мiнiстровi щодо кандидатур на посади своїх заступникiв;
8) затверджує розподiл обов'язкiв мiж своїми заступниками;
9) затверджує за погодженням iз Мiнiстром структуру апарату Держфiнмонiторингу України, затверджує положення про структурнi пiдроздiли апарату;
10) забезпечує виконанням наданих Мiнiстром доручень;
11) забезпечує взаємодiю Держфiнмонiторингу України з визначеним Мiнiстром структурним пiдроздiлом Мiнфiну України;
12) забезпечує дотримання встановленого Мiнiстром порядку обмiну iнформацiєю мiж Мiнфiном України та Держфiнмонiторингом України та вчаснiсть її подання;
13) скликає та проводить наради з питань, що належать до її компетенцiї;
14) представляє в установленому порядку Держфiнмонiторинг України у вiдносинах з iншими державними органами, органами влади Автономної Республiки Крим, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами i органiзацiями в Українi та за її межами;
15) призначає на посади та звiльняє з посад за погодженням з Мiнiстром керiвникiв i заступникiв керiвникiв структурних пiдроздiлiв апарату Держфiнмонiторингу України, призначає на посади та звiльняє з посад iнших державних службовцiв та працiвникiв апарату Держфiнмонiторингу України;
16) приймає рiшення щодо заохочення, притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi державних службовцiв та працiвникiв апарату Держфiнмонiторингу України;
17) вносить подання щодо представлення в установленому порядку державних службовцiв та працiвникiв апарату Держфiнмонiторингу України, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери її управлiння, до вiдзначення державними нагородами України.
12. Голова Держфiнмонiторингу України має двох заступникiв, у тому числi одного першого.
Першого заступника, заступника Голови Держфiнмонiторингу України призначає на посади Президент України за поданням Прем'єр-мiнiстра України, внесеним на пiдставi пропозицiй Голови Держфiнмонiторингу України, погоджених iз Мiнiстром.
Першого заступника, заступника Голови Держфiнмонiторингу України звiльняє з посад Президент України.
13. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї Держфiнмонiторингу України, обговорення найважливiших напрямiв її дiяльностi у Держфiнмонiторингу України утворюється колегiя у складi Голови Держфiнмонiторингу України (голова колегiї), першого заступника та заступника Голови Держфiнмонiторингу України за посадою, визначених посадових осiб Мiнфiну України. У разi потреби до складу колегiї Держфiнмонiторингу України можуть входити керiвники структурних пiдроздiлiв Держфiнмонiторингу України, а також у встановленому порядку iншi особи.
Рiшення колегiї можуть бути реалiзованi шляхом видання вiдповiдного наказу Держфiнмонiторингу України.
Для розгляду наукових рекомендацiй та проведення фахових консультацiй з основних питань дiяльностi у Держфiнмонiторингу України можуть утворюватися постiйнi або тимчасовi консультативнi, дорадчi органи.
Рiшення про утворення чи лiквiдацiю колегiї, постiйних або тимчасових консультативних, дорадчих органiв, їх кiлькiсний та персональний склад, положення про них затверджуються Головою Держфiнмонiторингу України.
14. Положення про Держфiнмонiторинг України затверджується Президентом України.
Гранична чисельнiсть державних службовцiв та працiвникiв Держфiнмонiторингу України затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Структура апарату Держфiнмонiторингу України затверджується її Головою за погодженням iз Мiнiстром.
Штатний розпис, кошторис Держфiнмонiторингу України затверджуються її Головою за погодженням iз Мiнiстерством фiнансiв України.
15. Держфiнмонiторинг України є юридичною особою публiчного права, має печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власнi бланки, рахунки в органах Державної казначейської служби України.
Держфiнмонiторинг України припиняється шляхом реорганiзацiї або лiквiдацiї Президентом України за поданням Прем'єр-мiнiстра України.
Глава Адмiнiстрацiї Президента України | С. ЛЬОВОЧКIН |
Copyright © 2024 НТФ «Интес» Все права сохранены. |