УГОДА

про спiльне використання вантажних вагонiв i контейнерiв власностi держав - учасниць Спiвдружностi, Азербайджанської Республiки, Республiки Грузiя, Латвiйської Республiки, Литовської Республiки, Естонської Республiки

     Уряди держав - учасниць цiєї Угоди, далi - Сторони,

     керуючись статтями 3, 4 та 6 Угоди про подiл iнвентарних паркiв вантажних вагонiв i контейнерiв колишнього МШС СРСР мiж державами - учасницями Спiвдружностi, Азербайджанською Республiкою, Республiкою Грузiя, Латвiйською Республiкою, Литовською Республiкою, Естонською Республiкою та про їх подальше спiльне використання вiд 22 сiчня 1993 року,

     погодилися про таке:

Стаття 1

     На залiзницях Сторiн застосовується технологiя спiльної експлуатацiї вантажних вагонiв i контейнерiв у мiждержавному сполученнi, яка передбачає їх ефективне використання, належний технiчний стан i забезпечує безпеку руху поїздiв.

     До спiльного використання допускаються вантажнi вагони i контейнери, якi вiдповiдають конструкторським, технологiчним та iншим нормативно-технiчним документам, погодженим залiзничними адмiнiстрацiями Сторiн.

Стаття 2

     Для безперешкодного пропуску поїздiв через станцiї передачi залiзничнi адмiнiстрацiї Сторiн спiльно з митними, правоохоронними, санiтарними та iншими органами й органiзацiями, якi беруть участь у цьому процесi, забезпечують виконання погодженої комплексної технологiї передачi та приймання вагонiв, здiйснюють розвиток та оснащення цих станцiй сучасними технiчними засобами.

Стаття 3

     Сторони доручають своїм залiзничним адмiнiстрацiям затвердити вiдповiднi документи, що регламентують принципи спiльного використання вантажних вагонiв i контейнерiв, питання забезпечення їх схоронностi, системи ремонту i технiчного обслуговування, матерiальної вiдповiдальностi користувача за пошкодження i втрату вагонiв i контейнерiв, порядок взаєморозрахункiв за користування ними.

Стаття 4

     Вантажнi вагони i контейнери, що належать промисловим та iншим пiдприємствам, органiзацiям, вiдомствам i приватним особам Сторiн, при використаннi їх у мiждержавному сполученнi за своїм технiчним станом мають повнiстю вiдповiдати вимогам статтi 1 цiєї Угоди.

     Матерiальна вiдповiдальнiсть користувача за пошкодження або втрату цих вагонiв i контейнерiв встановлюється як за вiдповiдний рухомий склад, що належить залiзницям Сторiн.

Стаття 5

     Ця Угода набуває чинностi з моменту її пiдписання.

     Якщо одна iз Сторiн вирiшить припинити свою участь у цiй Угодi, вона письмово повiдомляє про це депозитарiя - Уряд Республiки Бiлорусь та одночасно iнших учасникiв Угоди не менше нiж за шiсть мiсяцiв до свого виходу.

     Вчинено в мiстi Москвi 12 березня 1993 року в одному оригiнальному примiрнику росiйською мовою. Цей примiрник зберiгається в Архiвi Уряду Республiки Бiлорусь, який направить державам, якi пiдписали цю Угоду, її завiрену копiю.

За Уряд Азербайджанської Республiки За Уряд Латвiйської Республiки
За Уряд Республiки Бiлорусь За Уряд Литовської Республiки
(пiдпис)
За Уряд Республiки Вiрменiя За Уряд Республiки Молдова
(пiдпис) (пiдпис)
За Уряд Республiки Грузiя За Уряд Росiйської Федерацiї
(пiдпис)
За Уряд Естонської Республiки За Уряд Республiки Таджикистан
(пiдпис)
За Уряд Республiки Казахстан За Уряд Туркменистану
(пiдпис) (пiдпис)
За Уряд Республiки Киргизстан За Уряд Республiки Узбекистан
(пiдпис) (пiдпис)
За Уряд України
(пiдпис)
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.