До уваги громадян та суб’єктів ЗЕД: щодо митного оформлення, повернення та зарахування коштів та надання роз’яснень.
Упродовж 2020 року до #Східної_митниці_Держмитслужби на онлайн - систему скарг надійшло 21 звернення. Заяви, з якими найчастіше звертались громадяни та суб’єкти ЗЕД: щодо митного оформлення, повернення та зарахування коштів та надання роз’яснень.
Всі звернення розглянуті в терміни передбачені законодавством, а саме 5 робочих днів.
Громадяни та суб‘єкти зовнішньоекономічної діяльності мають можливість звернутись на онлайн - систему «Скарги щодо роботи митниць», за посиланням:
http://cc.customs.gov.ua/, або
за номером телефону «гарячої лінії» Держмитслужби - 1548.
Система в автоматичному режимі приймає і реєструє повідомлення, розподіляє їх відповідно до компетенції митниць. Відповіді громадянам надаються в електронній формі.
При зверненні на онлайн систему у скарзі, в обов’язковому порядку, зазначаються ім’я та прізвище скаржника (найменування підприємства, установи організації, власне ім’я та прізвище фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання скаржника (місце знаходження – юридичної особи). Скарга, в якій не викладено питання по суті, не розглядається. Анонімні скарги реєструються, однак митниці самостійно визначають доцільність їх розгляду відповідно до Закону України «Про звернення громадян».