ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

вiд 26.06.2002 N 11/6-13.1-5588-ЕП

 

Начальникам регiональних митниць
Начальникам митниць


Про визначальнi ознаки вiдновлених гумових пневматичних шин

     З метою однозначної класифiкацiї товарiв згiдно з вимогами товарної номенклатури, а також запобiгання випадкам ухилення вiд сплати митних платежiв у повному обсязi шляхом декларування товару невiдповiдним товарним кодом повiдомляємо.

     Гумовi пневматичнi шини товарних позицiй 4011 i 4012 подiляються на безкамернi, у яких повiтряна порожнина утворюється покришкою та ободом колеса, та камернi, у яких повiтряна порожнина утворюється герметизувальною камерою (дивись ДСТУ 2219-93 "ШИНИ ПНЕВМАТИЧНI. КОНСТРУКЦIЯ. Термiни та визначення).

     Шина камерна складається з покришки (тороподiбної оболонки пневматичної шини, яка безпосередньо сприймає зусилля, що дiють пiд час експлуатацiї), камери (герметичної тороподiбної еластичної трубки пневматичної шини, яка заповнюється газом або повiтрям) та обiдної стрiчки (профiльованого еластичного кiльця, яке розмiщується в пневматичнiй шинi мiж бортами покришки, камерою та ободом колеса з метою оберiгання камери). Безкамерна шина складається лише з покришки (мал. 1).

Малюнок 1. Будова безкамерної шини.

     Вiдновленi шини гумовi пневматичнi (товарна позицiя 4012) вiдрiзняються вiд нових шин гумових пневматичних (товарна позицiя 4011) за такими ознаками.

     Новi гумовi пневматичнi шини на боковинi (частина покришки, розташована мiж плечовою зоною протектора та бортом) мiстять напис "Made in:" (англ.) ("Виготовлено в:"). На боковинi вiдновлених шин мiститься iнший напис, наприклад "Retered made in:" (англ.) ("Вiдновлено в:"), "Remould" (амер.), "Regummerad" (нiм.).

     Крiм напису на боковинi вiдновленi пневматичнi шини вiдрiзняються вiд нових за такою ознакою: у прибортовiй частинi боковини покришки неозброєним оком можна побачити край нового шару гуми, наплавленого на стару покришку (фото 1).

Фото 1.

     1 - прибортовий край боковини нового шару гуми.

     2 - прибортовий край боковини первинної покришки.

     3 - край наплавлення нового шару гуми на первинну покришку.

     У мiсцi краю наплавлення нового шару гуми мiцнiсть з'єднання нового шару гуми з первинною покришкою незначна й завдяки цьому гострим предметом (лезом ножа, скальпеля тощо) можна легко пiдчепити край нового шару гуми та вiдокремити його вiд первинної покришки (фото 2). Часто рельєфний малюнок на прибортовiй боковинi старої покришки, який мiститься пiд краєм наплавлення нового шару гуми, вiдрiзняється вiд рельєфного малюнку на новому шарi гуми.

Фото 2.

     1 - край наплавлення нового шару гуми на первинну покришку.

     Як доказ у судових справах доцiльно використовувати поперечний розрiз вiдновленої шини, на якому неозброєним оком видно межу наплавленого шару нової гуми на стару покришку.

     Також повiдомляємо: якщо покришки гумових пневматичних камерних шин пред'являються до митного оформлення без камер та обiдних стрiчок, розглядаються для цiлей митного оформлення згiдно з вимогами товарної номенклатури (правило 2а Основних правил iнтерпретацiї класифiкацiї товарiв) як вiдповiднi шини. Камера та обiдна стрiчка без покришки не можуть розглядатись для цiлей класифiкацiї як незавершена шина й повиннi класифiкуватися у вiдповiдних товарних позицiях товарної номенклатури (4012 i 4013).

Заступник Голови Служби Ю.М.Дьомiн
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.