КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 13 вересня 2010 р. | N 832 |
---|
Про внесення змiн до Положення про Державний
комiтет фiнансового монiторингу України
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
Внести змiни до Положення про Державний комiтет фiнансового монiторингу України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 сiчня 2007 р. N 100 (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 8, ст. 307), виклавши його у редакцiї, що додається.
Прем'єр-мiнiстр України | М. АЗАРОВ |
Iнд. 31
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 31 сiчня 2007 р. N 100 (у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13 вересня 2010 р. N 832) |
ПОЛОЖЕННЯ
про Державний комiтет фiнансового монiторингу
України
1. Державний комiтет фiнансового монiторингу України (Держфiнмонiторинг) є центральним органом виконавчої влади iз спецiальним статусом з питань фiнансового монiторингу, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
2. Держфiнмонiторинг у своїй дiяльностi керується Конституцiєю i законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї i законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України та цим Положенням.
Держфiнмонiторинг органiзовує у межах своїх повноважень виконання актiв законодавства, здiйснює контроль за їх реалiзацiєю, узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавства i в установленому порядку вносить їх на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України.
Держфiнмонiторинг у своїй дiяльностi може використовувати рекомендацiї мiжнародних органiзацiй щодо протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму.
3. Основними завданнями Держфiнмонiторингу є:
1) забезпечення реалiзацiї державної полiтики у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
2) збирання, оброблення та аналiз iнформацiї про фiнансовi операцiї, що пiдлягають фiнансовому монiторингу, iншi фiнансовi операцiї або iнформацiї, що може бути пов'язана з пiдозрою у легалiзацiї (вiдмиваннi) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуваннi тероризму;
3) створення та забезпечення функцiонування єдиної державної iнформацiйної системи у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
4) налагодження спiвпрацi, взаємодiї та обмiну iнформацiєю з державними органами, компетентними органами iноземних держав та мiжнародними органiзацiями в зазначенiй сферi;
5) забезпечення представництва України в установленому порядку в мiжнародних органiзацiях з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму.
4. Держфiнмонiторинг вiдповiдно до покладених на нього завдань:
1) вносить пропозицiї щодо розроблення законодавчих актiв, бере участь в установленому порядку в пiдготовцi iнших нормативно-правових актiв з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
2) подає запити до органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, суб'єктiв господарювання щодо одержання iнформацiї (у тому числi копiй документiв, що її пiдтверджують), необхiдної для виконання покладених на нього завдань;
3) спiвпрацює з органами виконавчої влади, iншими державними органами, дiяльнiсть яких пов'язана iз запобiганням та протидiєю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
4) у разi наявностi достатнiх пiдстав вважати, що фiнансова операцiя або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму, подає правоохоронним органам, уповноваженим приймати рiшення згiдно з кримiнально-процесуальним законодавством, а також розвiдувальним органам для провадження оперативно-розшукової дiяльностi вiдповiднi узагальненi та додатковi матерiали i одержує вiд них iнформацiю про хiд їх розгляду;
5) у разi наявностi достатнiх пiдстав пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням дiяння, визначеного Кримiнальним кодексом України, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму, подає iнформацiю вiдповiдному правоохоронному або розвiдувальному органу у виглядi узагальнених матерiалiв;
6) бере участь у мiжнародному спiвробiтництвi з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
7) проводить аналiз методiв та фiнансових схем легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму;
8) проводить узагальнення вiдомостей про стан здiйснення державними органами заходiв щодо протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму в державi;
9) погоджує проекти нормативно-правових актiв суб'єктiв державного фiнансового монiторингу з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, а також погоджує iз суб'єктами державного фiнансового монiторингу проекти своїх нормативно-правових актiв щодо виконання вiдповiдними суб'єктами первинного фiнансового монiторингу законодавства у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
10) проводить аналiз ефективностi заходiв щодо функцiонування системи фiнансового монiторингу в державi на пiдставi iнформацiї, поданої органами державної влади;
11) сприяє виявленню у фiнансових операцiях ознак використання доходiв, одержаних злочинним шляхом;
12) вимагає вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу дотримання вимог законодавства, що регулює вiдносини у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, i в разi виявлення порушень законодавства вживає заходiв, передбачених законами, а також повiдомляє про це орган, що здiйснює нагляд за таким суб'єктом первинного фiнансового монiторингу;
13) забезпечує координацiю дiяльностi державних органiв у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
14) установлює квалiфiкацiйнi вимоги до осiб, якi призначаються вiдповiдальними за проведення фiнансового монiторингу;
15) забезпечує органiзацiю та координацiю роботи з перепiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї спецiалiстiв органiв державної влади з питань фiнансового монiторингу та працiвникiв суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, вiдповiдальних за проведення фiнансового монiторингу, щодо боротьби з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму на базi вiдповiдного навчального закладу, що належить до сфери управлiння Держфiнмонiторингу;
16) надає вiдповiдно до законодавства суб'єктам державного фiнансового монiторингу iнформацiю для пiдвищення ефективностi здiйснення нагляду за додержанням суб'єктами первинного фiнансового монiторингу вимог законодавства з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
17) повiдомляє суб'єкта первинного фiнансового монiторингу пiсля надходження вiдповiдної iнформацiї вiд правоохоронних органiв, уповноважених приймати рiшення вiдповiдно до кримiнально-процесуального законодавства, про факт порушення кримiнальної справи (або про факт закриття кримiнальної справи в ходi досудового слiдства) за повiдомленням такого суб'єкта, що надiйшло до Держфiнмонiторингу, а також подає йому iнформацiю про прийнятi судами рiшення за такими кримiнальними справами з одночасним повiдомленням вiдповiдного суб'єкта державного фiнансового монiторингу;
18) надає роз'яснення щодо застосування прийнятих ним нормативно-правових актiв з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
19) бере участь за дорученням Кабiнету Мiнiстрiв України у пiдготовцi мiжнародних договорiв України з питань, що належать до його компетенцiї;
20) визначає та затверджує за погодженням iз суб'єктами державного фiнансового монiторингу критерiї ризикiв;
21) забезпечує ведення облiку:
iнформацiї про фiнансовi операцiї, що стали об'єктом фiнансового монiторингу;
узагальнених та додаткових матерiалiв, наданих правоохоронним органам, а також процесуальних рiшень, прийнятих за результатами їх розгляду правоохоронними органами;
iнформацiї про результати досудового слiдства та постановленi судовi рiшення у справах, у розслiдуваннi яких використовувалися (використовуються) наданi узагальненi матерiали;
iнформацiї про конфiскованi активи та активи, на якi накладено арешт, у справах, у розслiдуваннi яких використовувалися (використовуються) наданi узагальненi матерiали;
надiсланих i виконаних мiжнародних запитiв про спiвробiтництво у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
22) як суб'єкт державного фiнансового монiторингу, що вiдповiдно до пункту 8 частини першої статтi 14 Закону України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму" (далi - Закон) здiйснює регулювання та нагляд за дiяльнiстю суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу:
здiйснює нагляд у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму за дiяльнiстю вiдповiдних суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, зокрема шляхом проведення планових та позапланових перевiрок, у тому числi виїзних;
забезпечує надання методологiчної, методичної та iншої допомоги суб'єктам первинного фiнансового монiторингу у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
здiйснює регулювання та нагляд з урахуванням полiтики, процедур та систем контролю, оцiнки ризикiв у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму з метою визначення вiдповiдностi заходiв, що здiйснюються суб'єктами первинного фiнансового монiторингу, та зменшення ризикiв пiд час дiяльностi таких суб'єктiв у цiй сферi;
вимагає вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу виконання вимог законодавства, що регулює вiдносини у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, а в разi виявлення порушень таких вимог вжиття заходiв, передбачених законом;
проводить перевiрку органiзацiї професiйної пiдготовки працiвникiв та керiвникiв пiдроздiлiв, вiдповiдальних за проведення фiнансового монiторингу;
забезпечує зберiгання iнформацiї, що надiйшла вiд суб'єктiв первинного та державного фiнансового монiторингу, правоохоронних i розвiдувальних органiв;
вживає вiдповiдно до законодавства заходiв для перевiрки бездоганної дiлової репутацiї осiб, якi здiйснюють управлiння та контроль за дiяльнiстю суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу;
вживає вiдповiдно до законодавства заходiв для недопущення до управлiння суб'єктами первинного фiнансового монiторингу, прямої чи опосередкованої iстотної участi у таких суб'єктах осiб, якi мають не погашену або не зняту в установленому законом порядку судимiсть за корисливi злочини або тероризм;
у випадках, установлених законодавством, вживає заходiв для недопущення формування статутних (складених) капiталiв вiдповiдних суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу за рахунок коштiв, джерела походження яких неможливо пiдтвердити;
визначає i розробляє процедуру застосування вiдповiдних запобiжних заходiв щодо країн, якi не виконують або виконують неналежним чином рекомендацiї мiжнародних, мiжурядових органiзацiй, дiяльнiсть яких пов'язана з боротьбою з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму;
23) подає щороку в березнi звiт про стан запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму комiтетам Верховної Ради України з питань фiнансiв i банкiвської дiяльностi та з питань боротьби з органiзованою злочиннiстю i корупцiєю;
24) здiйснює вiдповiдно до законодавства функцiї з управлiння об'єктами державної власностi, що належать до сфери його управлiння;
25) забезпечує виконання завдань з мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави в межах повноважень, визначених законодавством;
26) забезпечує в межах своїх повноважень реалiзацiю державної полiтики стосовно державної таємницi, здiйснення контролю за її збереженням у Держфiнмонiторингу, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери його управлiння;
27) виконує iншi функцiї, що випливають з покладених на нього завдань.
5. Держфiнмонiторинг має право:
1) залучати до розгляду питань, що належать до його компетенцiї, спецiалiстiв центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками);
2) одержувати безоплатно в установленому законодавством порядку вiд органiв виконавчої влади, правоохоронних органiв, Нацiонального банку, органiв мiсцевого самоврядування, суб'єктiв господарювання, пiдприємств, установ та органiзацiй iнформацiю (довiдки, копiї документiв), необхiдну для виконання покладених на нього завдань, у тому числi iнформацiю, що становить банкiвську або комерцiйну таємницю;
3) здiйснювати в установленому законодавством порядку доступ, у тому числi автоматизований, до баз даних суб'єктiв державного фiнансового монiторингу та iнших органiв державної влади;
4) одержувати вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу (крiм спецiально визначених) у разi потреби вiдомостi про вiдстеження (монiторинг):
обiгу активiв, що можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму, а також iнформацiю про вiдстеження (монiторинг) фiнансових операцiй клiєнтiв, операцiї яких стали об'єктом фiнансового монiторингу;
фiнансових операцiй клiєнтiв, операцiї яких стали об'єктом фiнансового монiторингу;
5) одержувати вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу:
iнформацiю (довiдки, копiї документiв, що її пiдтверджують), у тому числi ту, що становить банкiвську або комерцiйну таємницю, про фiнансовi операцiї, якi стали об'єктом фiнансового монiторингу, та пов'язанi з ними операцiї. У разi коли учасником таких фiнансових операцiй є нерезидент, має право витребувати у суб'єкта первинного фiнансового монiторингу всю наявну iнформацiю про цю особу. Стосовно учасника такої фiнансової операцiї - резидента має право витребувати у суб'єкта первинного фiнансового монiторингу копiї паспорта цiєї особи, картки iз зразками пiдписiв та довiреностi, на пiдставi якої цей учасник брав участь у проведеннi фiнансової операцiї, що стала об'єктом фiнансового монiторингу, а також iншу наявну iнформацiю (копiї документiв), необхiдну для виконання покладених на нього завдань;
iнформацiю, необхiдну для виконання ним функцiй з регулювання i нагляду за дiяльнiстю таких суб'єктiв в межах Закону;
6) одержувати в установленому порядку вiд правоохоронних та розвiдувальних органiв, до яких згiдно iз Законом подано узагальненi матерiали, а також судових органiв iнформацiю про хiд опрацювання та вжиття вiдповiдних заходiв, iнформацiю про результати досудового слiдства та постановленi судовi рiшення у справах, у розслiдуваннi яких використовувалися (використовуються) наданi узагальненi та додатковi матерiали, та iнформацiю про конфiскованi активи та активи, на якi накладено арешт, у справах, у розслiдуваннi яких використовувалися (використовуються) наданi узагальненi та додатковi матерiали;
7) органiзовувати та координувати перепiдготовку та пiдвищення квалiфiкацiї спецiалiстiв органiв державної влади з питань фiнансового монiторингу та за погодженням з вiдповiдними суб'єктами державного фiнансового монiторингу - працiвникiв суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, вiдповiдальних за проведення фiнансового монiторингу, у сферi боротьби з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму;
8) приймати рiшення про зупинення видаткових операцiй за рахунками осiб на строк, установлений Законом;
9) приймати рiшення про подальше зупинення фiнансових операцiй та продовжувати строк зупинення фiнансових операцiй у випадках, установлених Законом;
10) брати участь за погодженням з вiдповiдними суб'єктами державного фiнансового монiторингу у пiдготовцi та/або проведеннi перевiрок суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу (крiм банкiв) у сферi додержання законодавства з питань запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
11) iнформувати суб'єктiв державного фiнансового монiторингу про порушення вимог Закону суб'єктами первинного фiнансового монiторингу;
12) надавати суб'єктам державного фiнансового монiторингу статистичну iнформацiю вiдповiдно до законодавства в межах, визначених частиною четвертою статтi 18 Закону;
13) утворювати постiйнi або тимчасовi робочi групи, комiсiї для виконання покладених на нього завдань;
14) проводити в установленому порядку семiнари, конференцiї, наради з питань виконання покладених на нього завдань;
15) у рамках мiжнародного спiвробiтництва:
укладати в установленому законодавством порядку мiжнароднi договори мiжвiдомчого характеру з вiдповiдними органами iнших держав з питань спiвробiтництва у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
здiйснювати мiжнародне спiвробiтництво з вiдповiдними органами iноземних держав у частинi обмiну досвiдом та iнформацiєю, пов'язаною iз запобiганням та протидiєю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
забезпечувати спiвробiтництво з Групою з розробки фiнансових заходiв боротьби з вiдмиванням грошей (FATF) та iншими мiжнародними органiзацiями, дiяльнiсть яких спрямована на забезпечення мiжнародного спiвробiтництва у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму;
подавати вiдповiдному органу iноземної держави iнформацiю з обмеженим доступом за умови забезпечення цим органом тотожного дiючому в Українi нацiонального режиму її захисту та використання виключно для цiлей кримiнального судочинства у справах про легалiзацiю (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму;
витребувати у органiв державної влади, пiдприємств, установ, органiзацiй та суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу iнформацiю (у тому числi ту, що становить банкiвську або комерцiйну таємницю), необхiдну для задоволення запиту вiдповiдного органу iноземної держави;
вiдмовляти або вiдстрочувати задоволення запиту щодо мiжнародного спiвробiтництва у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму на пiдставi мiжнародних договорiв, стороною яких є Україна;
доручати суб'єкту первинного фiнансового монiторингу зупиняти чи поновлювати або забезпечувати проведення монiторингу фiнансової операцiї вiдповiдної особи для задоволення запиту уповноваженого органу iноземної держави про зупинення вiдповiдної фiнансової операцiї як такої, що може бути пов'язана з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму;
брати участь у мiжнародних конференцiях, симпозiумах, семiнарах, зустрiчах, нарадах та iнших заходах з питань, що належать до його компетенцiї.
6. Держфiнмонiторинг для здiйснення своїх повноважень має право утворювати, реорганiзовувати та лiквiдовувати структурнi пiдроздiли, що не мають статусу юридичних осiб, в Автономнiй Республiцi Крим i областях та вiдповiднi навчальнi заклади.
7. Держфiнмонiторинг взаємодiє пiд час виконання покладених на нього завдань з центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, iншими державними органами, органами мiсцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, компетентними органами iноземних держав i мiжнародними органiзацiями.
8. Держфiнмонiторинг у межах своїх повноважень видає накази, органiзовує i контролює їх виконання.
Нормативно-правовi акти Держфiнмонiторингу пiдлягають державнiй реєстрацiї в установленому законодавством порядку.
Держфiнмонiторинг видає у разi потреби разом з центральними органами виконавчої влади та iншими державними органами спiльнi акти.
9. Держфiнмонiторинг очолює Голова, якого призначає на посаду та звiльняє з посади за поданням Прем'єр-мiнiстра України Кабiнет Мiнiстрiв України.
Голова Держфiнмонiторингу має заступникiв, у тому числi одного першого, якi призначаються на посаду та звiльняються з посади в установленому порядку Кабiнетом Мiнiстрiв України.
10. Голова Держфiнмонiторингу:
1) здiйснює загальне керiвництво Держфiнмонiторингом, несе персональну вiдповiдальнiсть перед Кабiнетом Мiнiстрiв України за виконання покладених на Держфiнмонiторинг завдань;
2) визначає прiоритети та стратегiчнi напрями роботи Держфiнмонiторингу, затверджує плани його роботи i звiти про їх виконання;
3) пiдписує нормативно-правовi та iншi акти Держфiнмонiторингу;
4) подає в установленому порядку на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України проекти законiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, розробником яких є Держфiнмонiторинг;
5) погоджує проекти нормативно-правових актiв з питань, що належать до компетенцiї Держфiнмонiторингу;
6) приймає рiшення про розподiл бюджетних коштiв, головним розпорядником яких є Держфiнмонiторинг;
7) розподiляє обов'язки мiж своїми заступниками, визначає ступiнь вiдповiдальностi своїх заступникiв та керiвникiв самостiйних структурних пiдроздiлiв, призначає на посаду та звiльняє з посади працiвникiв Держфiнмонiторингу;
8) порушує в установленому порядку питання про притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi заступникiв Голови;
9) укладає та розриває вiдповiдно до законодавства контракти з керiвниками пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Держфiнмонiторингу;
10) здiйснює iншi повноваження вiдповiдно до законодавства.
11. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї Держфiнмонiторингу, обговорення найважливiших напрямiв його дiяльностi утворюється колегiя у складi Голови (голова колегiї), першого заступника та заступникiв Голови, керiвникiв самостiйних структурних пiдроздiлiв, членiв правлiння всеукраїнських асоцiацiй органiв мiсцевого самоврядування.
У разi потреби до складу колегiї можуть входити в установленому порядку iншi особи.
Членiв колегiї затверджує та увiльняє Голова Держфiнмонiторингу.
Рiшення колегiї проводяться в життя наказами Держфiнмонiторингу.
12. Для розгляду наукових рекомендацiй та iнших пропозицiй щодо головних напрямiв боротьби з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму в Держфiнмонiторингу можуть утворюватися консультативнi, дорадчi та iншi допомiжнi органи.
13. Граничну чисельнiсть працiвникiв Держфiнмонiторингу затверджує Кабiнет Мiнiстрiв України.
Структуру Держфiнмонiторингу затверджує його Голова.
Штатний розпис i кошторис Держфiнмонiторингу затверджує його Голова за погодженням з Мiнфiном.
14. Держфiнмонiторинг є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку iз зображенням Державного Герба України i своїм найменуванням.
Copyright © 2024 НТФ «Интес» Все права сохранены. |