Запити на публічну інформацію та письмові звернення — митники роз’яснюють митне законодавство та питання митного оформлення
Харківська митниця на зворотньому зв’язку — протягом липня-вересня, періоду, коли Харківська митниця почала працювати як відокремлений структурний підрозділ Держмитслужби України, зоною діяльності якого визначено виключно Харківську область, до митниці надійшло 25 письмових звернень від громадян та 10 запитів на отримання публічної інформації.
Харківській митниці повідомили про тему звернень та запитів. Здебільшого вони стосувались роз’яснення митного законодавства, питань митного оформлення, визначення митної вартості, організаційних та кадрових питань роботи митниці.
На всі звернення та запити митницею було надано ґрунтовні відповіді у встановлений законодавством строк.
Крім того, надходили до Харківської митниці звернення і від онлайн-системи скарг “Скарги на роботу митниць” - 37, які стосувались питань затримки митного оформлення, пропуску громадян та транспортних засобів, оскаржень рішень про коригування митної вартості тощо.