КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
Київ
вiд 13 грудня 2001 р. | N 1650 |
---|
Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв
України вiд 29 лютого 1996 р. N 266
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
Внести до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29 лютого 1996 р. N 266 "Про Порядок формування та розмiщення державних замовлень на поставку продукцiї для державних потреб i контролю за їх виконанням" (ЗП України, 1996 р., N 8, ст. 239; Офiцiйний вiсник України, 1999 р., N 31, ст. 1622; 2000 р., N 39, ст. 1659, N 45, ст. 1923) такi змiни:
а) у текстi постанови:
слова "Мiнiстерство економiки" в усiх вiдмiнках замiнити словами "Мiнiстерство економiки та з питань європейської iнтеграцiї" у вiдповiдному вiдмiнку;
пункт 5 виключити;
б) Порядок, затверджений зазначеною постановою, викласти у редакцiї, що додається.
Прем'єр-мiнiстр України | А.КIНАХ |
Iнд. 18
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29 лютого 1996 р. N 266 (у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 13 грудня 2001 р. N 1650) |
ПОРЯДОК
формування та розмiщення державних замовлень на
поставку продукцiї для державних потреб i
контролю за їх виконанням
1. Цей Порядок визначає механiзм взаємодiї державних замовникiв, Мiнiстерства економiки та з питань європейської iнтеграцiї, Мiнфiну, Держкомстату i виконавцiв державних замовлень у процесi формування, розмiщення та виконання замовлень на поставку товарiв, виконання робiт, надання послуг (далi - продукцiя) для державних потреб та основнi напрями формування державного замовлення.
Формування державного замовлення
2. Державне замовлення формується Мiнiстерством економiки та з питань європейської iнтеграцiї разом з мiнiстерствами, iншими органами державної влади, установами, органiзацiями (далi - потенцiйнi державнi замовники) за такими прiоритетними напрямами:
розроблення новiтнiх технологiй у сферi науки i технiки та забезпечення розвитку матерiально-технiчної бази науки;
виконання завдань щодо розвитку земельної реформи та охорони земель;
пiдготовка фахiвцiв, науково-педагогiчних та робiтничих кадрiв;
пiдвищення квалiфiкацiї, перепiдготовка та пiдготовка кадрiв (пiслядипломна освiта);
виконання завдань щодо розвитку культури, у тому числi надання iнформацiйних послуг, проведення реставрацiйно-ремонтних робiт на об'єктах, що є пам'ятками культурної спадщини, створення фiльмiв та аудiовiзуальних програм, закупiвля творiв образотворчого, драматичного та музичного мистецтва;
випуск друкованої продукцiї;
поставка продукцiї медичного та соцiального призначення, у тому числi лiкарських засобiв та iмунобiологiчних препаратiв, медичного обладнання та продукцiї, що виробляється пiдприємствами УТОСу, УТОГу, Союзу органiзацiй iнвалiдiв, суб'єктами малого пiдприємництва, пiдприємствами пенiтенцiарної системи;
поставка дорогоцiнних металiв;
прирiст видобутку запасiв корисних копалин, проведення топографо-геодезичних та сейсмiчних робiт;
iншi напрями, визначенi державними програмами, законами України, актами Президента України i Кабiнету Мiнiстрiв України.
3. Критерiї, за якими формується державне замовлення вiдповiдно до зазначених у пунктi 2 напрямiв, визначаються Мiнiстерством економiки та з питань європейської iнтеграцiї за участю iнших центральних органiв виконавчої влади, установ, органiзацiй - потенцiйних державних замовникiв на пiдставi завдань, визначених законами України, Програмою дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України, актами Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України, та доводяться до потенцiйних державних замовникiв щороку до 15 червня.
4. Потенцiйнi державнi замовники щороку до 15 липня подають Мiнiстерству економiки та з питань європейської iнтеграцiї пропозицiї до проекту державного замовлення на поставку продукцiї у натуральному та вартiсному виразi вiдповiдно до напрямiв та критерiїв, визначених у пунктах 2 i 3 цього Порядку.
5. Мiнiстерство економiки та з питань європейської iнтеграцiї:
опрацьовує поданi потенцiйними державними замовниками пропозицiї i визначає обсяги продукцiї, необхiдної для державних потреб у наступному роцi, та загальну суму коштiв для її закупiвлi;
у разi подання пропозицiй щодо залучення позабюджетних джерел фiнансування державних замовлень враховує їх у загальних обсягах фiнансування проекту державного замовлення i видiляє окремим рядком;
включає зведенi показники обсягiв проекту державного замовлення до проекту Державної програми економiчного i соцiального розвитку України;
разом з державними замовниками формує проект державного замовлення на поставку продукцiї для державних потреб виходячи iз схвалених Кабiнетом Мiнiстрiв України проектiв Державного бюджету України та Державної програми економiчного i соцiального розвитку України;
пiсля затвердження Верховною Радою України Державного бюджету України вносить разом з державними замовниками до проекту державного замовлення необхiднi змiни i уточнення та подає їх на розгляд Мiнфiну;
погоджує проект державного замовлення з Мiнфiном i у мiсячний термiн з дня набрання чинностi Законом України про Державний бюджет України подає його разом з пропозицiями щодо визначення державних замовникiв Кабiнету Мiнiстрiв України на затвердження.
Розмiщення державного замовлення i укладення державних контрактiв
6. Державнi замовники виходячи iз затверджених обсягiв державного замовлення та видiлених на їх виконання коштiв самостiйно розмiщують замовлення на поставку продукцiї для державних потреб серед виконавцiв на конкурсних засадах у порядку, визначеному законодавством.
Пiд час проведення конкурсного вiдбору виконавцiв на поставку продукцiї для державних потреб державнi замовники зобов'язанi:
допускати до участi у конкурсах виключно пiдприємства УТОСу, УТОГу, Союзу органiзацiй iнвалiдiв та пенiтенцiарної системи у разi, коли продукцiю, що виробляється цими пiдприємствами, включено до перелiку, затвердженого Кабiнетом Мiнiстрiв України, та застосовувати преференцiйну поправку у розмiрi 15 вiдсоткiв до цiни тендерних пропозицiй цих пiдприємств, якщо продукцiю їх власного виробництва, що є предметом закупiвлi, не включено до зазначеного перелiку;
надавати перевагу продукцiї, що виробляється суб'єктами малого пiдприємництва, шляхом застосування преференцiйної поправки до цiни їх тендерних пропозицiй у розмiрi 10 вiдсоткiв. Преференцiйна поправка застосовується у разi, коли продукцiя, що є предметом закупiвлi, вiдповiдає вимогам, якi висуваються державним замовником (якiсть, пiсляпродажне обслуговування, естетичнi та функцiональнi характеристики, екологiчна чистота, умови поставки i розрахункiв).
7. Розмiщення державного замовлення на поставку продукцiї оформляється державним контрактом, який укладається мiж державним замовником i виконавцем державного замовлення.
8. Державнi замовники у разi делегування частини своїх функцiй щодо розмiщення державного замовлення та укладення державних контрактiв:
визначають пiдприємства, установи, органiзацiї, яким делегується право здiйснювати цi функцiї;
укладають з визначеними пiдприємствами, установами, органiзацiями договори, в яких чiтко визначено компетенцiю, зобов'язання та вiдповiдальнiсть сторiн;
контролюють виконання пiдприємствами, установами, органiзацiями делегованих їм функцiй i несуть вiдповiдальнiсть перед державою за виконання державного замовлення;
у десятиденний термiн пiсля укладення контрактiв на поставку продукцiї для державних потреб повiдомляють про це Мiнiстерство економiки та з питань європейської iнтеграцiї та Держкомстат за встановленою ними формою.
9. У разi виникнення потреби у внесеннi змiн до номенклатури та обсягiв державного замовлення на поставку продукцiї у межах затверджених бюджетних асигнувань у процесi їх розмiщення, укладення державних контрактiв i виконання:
державнi замовники подають до Мiнiстерства економiки та з питань європейської iнтеграцiї пропозицiї та вiдповiднi обгрунтування щодо необхiдностi внесення зазначених змiн;
Мiнiстерство економiки та з питань європейської iнтеграцiї у двотижневий термiн опрацьовує поданi державними замовниками матерiали, своїм рiшенням вносить змiни до номенклатури та обсягiв державного замовлення у межах визначених коштiв на його фiнансування i у тижневий термiн доводить їх до державних замовникiв.
10. У разi виникнення потреби у необхiдностi внесення змiн до затверджених обсягiв державного замовлення на поточний рiк у зв'язку з набранням чинностi законами України, затвердженням державних програм, прийняттям актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України Мiнiстерство економiки та з питань європейської iнтеграцiї у мiсячний термiн пiсля набрання чинностi вiдповiдними нормативно-правовими актами подає в установленому порядку Кабiнету Мiнiстрiв України проекти вiдповiдних постанов Кабiнету Мiнiстрiв України про внесення зазначених змiн.
Контроль за виконанням державного замовлення
11. Контроль за виконанням державного замовлення покладається на державних замовникiв i Мiнiстерство економiки та з питань європейської iнтеграцiї.
12. Державнi замовники подають Держкомстату в установленому ним порядку звiт про виконання державного замовлення у грошовому виразi i стан фiнансування його виконавцiв та щокварталу - Мiнiстерству економiки та з питань європейської iнтеграцiї про виконання державного замовлення в натуральному виразi.
13. Держкомстат узагальнює звiти державних замовникiв i щокварталу до 20 числа мiсяця, що настає за звiтним перiодом, подає зведену iнформацiю Мiнiстерству економiки та з питань європейської iнтеграцiї.
14. Мiнiстерство економiки та з питань європейської iнтеграцiї один раз на пiврiччя до 30 числа мiсяця, що настає за звiтним перiодом, iнформує Кабiнет Мiнiстрiв України про хiд виконання державного замовлення i в разi потреби готує пропозицiї про вжиття додаткових заходiв для забезпечення його виконання.