ДЕРЖАВНИЙ КОМIТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНIЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛIТИКИ
НАКАЗ
вiд 1 лютого 2005 року | N 30 |
---|
Про затвердження Порядку продажу (видачi)
контрольних марок для маркування
офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв, Порядку
ведення облiку суб'єктiв господарювання, якi
здiйснюють торгiвлю офтальмологiчними виробами,
та Порядку ведення журналу прийнятих до продажу
та реалiзованих офтальмологiчних виробiв
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 лютого 2005 р. за N 262/10542 |
На виконання постанови
Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16 грудня 2004 року
N 1675 "Про впорядкування обiгу
офтальмологiчних виробiв" наказую:
1. Затвердити Порядок продажу (видачi) контрольних марок для маркування офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв (додається).
2. Затвердити Порядок ведення облiку суб'єктiв господарювання, якi здiйснюють торгiвлю офтальмологiчними виробами (додається).
3. Затвердити Порядок ведення журналу прийнятих до продажу та реалiзованих офтальмологiчних виробiв (додається).
4. Управлiнню контролю безпеки споживчого ринку забезпечити реєстрацiю цього наказу в Мiнiстерствi юстицiї України.
5. Цей наказ набирає чинностi одночасно iз набранням чинностi постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16 грудня 2004 року N 1675 "Про впорядкування обiгу офтальмологiчних виробiв".
6. Вiдповiдальнiсть за виконання цього наказу покласти на Департамент споживчої полiтики та захисту прав споживачiв (Козлов П. Б.).
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комiтету Боденчука О. С.
Голова | Л. Школьник |
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Державного комiтету України з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики вiд 1 лютого 2005 р. N 30 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 лютого 2005 р. за N 262/10542 |
Порядок
продажу (видачi) контрольних марок для маркування
офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв
1. Загальнi положення
1.1. Цей Порядок розроблено на виконання постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16 грудня 2004 року N 1675 "Про впорядкування обiгу офтальмологiчних виробiв" з метою впорядкування процесу продажу (видачi) контрольних марок для маркування офтальмологiчних виробiв (далi - контрольнi марки) та їх паспортiв.
1.2. Видача суб'єктам господарювання контрольних марок та паспортiв здiйснюється державним пiдприємством (далi - Державне пiдприємство), визначеним вiдповiдно iз вимогами пункту 7 Основних вимог до маркування офтальмологiчних виробiв, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16 грудня 2004 року N 1675. Опис та зразок контрольної марки для маркування офтальмологiчних виробiв та опис паспорту офтальмологiчного виробу наведенi у додатках 1 та 2 цього Порядку.
1.3. Цей Порядок установлює процедуру подання документiв, необхiдних для одержання контрольних марок i паспортiв.
1.4. Право на одержання контрольних марок та паспортiв мають виготовлювачi офтальмологiчних виробiв, якi безпосередньо їх виготовляють (складають), та безпосереднi iмпортери.
2. Подання документiв, необхiдних для одержання контрольних марок та паспортiв
2.1. Для одержання контрольних марок заявники подають такi документи:
а) заяву про одержання контрольних марок для маркування офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв за формою, наведеною у додатку 3 до цього Порядку (у двох примiрниках);
б) перелiк офтальмологiчних виробiв iз зазначенням кiлькостi таких виробiв за формою, наведеною у додатку 4 до цього Порядку;
в) копiї статуту, установчого договору (у випадках, передбачених законодавством) та свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi, а фiзичнi особи - копiю свiдоцтва про державну реєстрацiю;
г) копiю довiдки про включення до Єдиного державного реєстру пiдприємств та органiзацiй України (для юридичних осiб) або про присвоєння iдентифiкацiйного номеру (для фiзичних осiб);
ґ) копiю свiдоцтва про державну реєстрацiю офтальмологiчних виробiв;
д) копiю пiдтвердження про державну реєстрацiю офтальмологiчних виробiв (для заявникiв-iмпортерiв);
е) копiю сертифiката вiдповiдностi на офтальмологiчнi вироби або свiдоцтва про визнання вiдповiдностi;
є) оригiнал та копiю контракту, за яким ввозиться партiя офтальмологiчних виробiв (для заявникiв-iмпортерiв);
ж) пронумерований перелiк документiв, поданих для отримання контрольних марок та паспортiв.
2.2. Документи, вказанi у пiдпунктах "б", "г", "е", "є", "ж" пункту 2.1 цього Порядку, посвiдчуються нотарiально або органом, який їх видав.
2.3. Одночасно з поданням заяви пред'являються документи, що посвiдчують фiзичну особу заявника або посвiдчують особу та пiдтверджують повноваження представникiв юридичної особи.
2.4. Пiд час другого й наступних звернень з питань одержання контрольних марок та паспортiв документи, зазначенi в пiдпунктах "в", "г" пункту 2.1 цього Порядку, заявниками не подаються.
2.5. Оригiнали документiв, указанi в пiдпунктi "є" пункту 2.1 цього Порядку, повертаються заявнику разом з рiшенням про видачу або вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв.
2.6. Документи, передбаченi у пiдпунктах "б" та "ж" пункту 2.1 цього Порядку, подаються у паперовiй та електроннiй формах.
2.7. За достовiрнiсть наданих документiв вiдповiдає заявник.
2.8. Забороняється вимагати вiд заявника документи та вiдомостi, непередбаченi цим Порядком.
2.9. Працiвник вiдповiдного пiдроздiлу уповноваженої органiзацiї здiйснює попереднiй розгляд документiв, перевiряючи їх комплектнiсть, правильнiсть оформлення (наявнiсть пiдписiв, печаток), вiдповiднiсть затвердженим формам.
2.10. Якщо заява на одержання контрольних марок та паспортiв i доданi до неї документи вiдповiдають установленим вимогам, то на другому примiрнику цiєї заяви, що залишається у заявника, робиться вiдмiтка про одержання заяви i доданих до неї документiв iз зазначенням дати й номера вхiдної реєстрацiї цих документiв.
2.11. У той самий день прийнятi до розгляду заяви та доданi до них документи заносяться до журналу облiку заяв.
2.12. У разi невiдповiдностi заяви про одержання контрольних марок та паспортiв i доданих до неї документiв установленим вимогам вони повертаються заявнику.
3. Розгляд поданих документiв та пiдготовки рiшення про видачу або про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв
3.1. Метою розгляду поданих документiв є визначення наявностi в заявникiв правових пiдстав для продажу (видачi) їм контрольних марок та паспортiв.
3.2. Проведення розгляду включає:
перевiрку документiв, якi вказанi в пунктi 2.1 цього Порядку;
перевiрку iнформацiї, яка мiститься в поданих документах;
перевiрку обґрунтованостi заявленої на одержання кiлькостi контрольних марок та паспортiв на вiдповiднi офтальмологiчнi вироби.
3.3. Залежно вiд результатiв розгляду готується рiшення про видачу контрольних марок та паспортiв або рiшення про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв за формами, якi наведенi в додатках 5 та 6 до цього Порядку.
Рiшення про видачу контрольних марок та паспортiв або про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв видається заявникам лише в письмовiй формi.
3.4. Рiшення про видачу контрольних марок та паспортiв або рiшення про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв видається заявнику протягом трьох робочих днiв з наступного дня пiсля прийняття заяви до опрацювання.
3.5. У рiшеннi про видачу контрольних марок та паспортiв одержувачу контрольних марок та паспортiв має бути зазначено дату та реєстрацiйний номер його облiкової справи.
У рiшеннi про видачу контрольних марок та паспортiв також зазначаються найменування офтальмологiчних виробiв, серiя i номер контрольних марок, маркуванню якими вони пiдлягають, а також номери паспортiв на офтальмологiчнi вироби.
3.6. Рiшення про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв має мiстити мотивоване обґрунтування.
3.7. Пiдставами для прийняття рiшення про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв є:
виявлення недостовiрностi iнформацiї, яка мiститься у поданих документах;
невiдповiднiсть поданих документiв вимогам чинного законодавства України;
подання неповного перелiку документiв, вказаних у пунктi 2.1 цього Порядку.
3.8. Рiшення про видачу контрольних марок та паспортiв або рiшення про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв пiдписується керiвником Державного пiдприємства або його заступником.
3.9. Письмове рiшення про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв оформляється у двох примiрниках, один з яких зберiгається в Державному пiдприємствi, а iнший - у одержувача контрольних марок та паспортiв.
На обох примiрниках рiшення про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв одержувач контрольних марок та паспортiв ставить свiй пiдпис.
3.10. Рiшення про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв реєструються у журналi облiку.
3.11. Рiшення про вiдмову у видачi контрольних марок та паспортiв може бути оскаржене в установленому порядку.
4. Продаж (видача) контрольних марок та паспортiв
4.1. Видача контрольних марок та паспортiв здiйснюється Державним пiдприємством пiсля прийняття вiдповiдного рiшення.
Заявник повинен оплатити встановлену вартiсть контрольних марок та паспортiв протягом 5 робочих днiв з дня прийняття рiшення про їх видачу та отримати їх.
4.2. На пiдтвердження сплати вартостi контрольних марок та паспортiв заявник подає до Державного пiдприємства, яке прийняло рiшення про їх видачу, копiю платiжного документа про перерахування вiдповiдної суми коштiв з вiдмiткою банкiвської установи.
4.3. Державне пiдприємство видає контрольнi марки та паспорти в день одержання вiд заявника копiї платiжного документа про оплату їх вартостi.
4.4. Державне пiдприємство видає заявнику контрольнi марки та паспорти в тiй кiлькостi, вартiсть якої сплачено, але не бiльше кiлькостi контрольних марок та паспортiв, зазначеної у рiшеннi про їх видачу.
4.5. Видача контрольних марок та паспортiв здiйснюється:
представникам юридичних осiб за умови подання ними вiдповiдних документiв, що пiдтверджують їх повноваження, зокрема довiреностi на одержання контрольних марок та паспортiв, та пред'явлення документа, що посвiдчує особу одержувача;
фiзичним особам - суб'єктам пiдприємницької дiяльностi, за умови подання документа, що посвiдчує його особу.
5. Прикiнцевi положення
5.1. Будь-яка посередницька дiяльнiсть щодо одержання та розповсюджування контрольних марок та паспортiв забороняється.
5.2. За невиконання або неналежне виконання своїх обов'язкiв працiвники, якi здiйснюють продаж (видачу) контрольних марок та паспортiв, вiдповiдають у порядку, установленому чинним законодавством України.
5.3. Продавцi офтальмологiчних виробiв, якi мають нереалiзованi залишки офтальмологiчних виробiв, здiйснюють їх реалiзацiю без наявностi контрольних марок та паспортiв протягом 90 календарних днiв з дати набуття чинностi постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16 грудня 2004 року N 1675.
Пiсля закiнчення зазначеного перiоду, суб'єкти господарювання мають право одноразово отримати вiдповiдну кiлькiсть контрольних марок та паспортiв на такi вироби у порядку, передбаченому цим Порядком, на пiдставi акта iнвентаризацiї залишкiв офтальмологiчних виробiв, засвiдченого пiдписом посадової особи та печаткою продавця юридичної особи, або особистим пiдписом продавця - фiзичної особи.
Начальник управлiння контролю безпеки споживчого ринку | П. Козлов |
Додаток 1 до пункту 1.2 Порядку продажу (видачi) контрольних марок для маркування офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв |
Опис та зразок
контрольної марки для маркування
офтальмологiчних виробiв
1. Контрольна марка для офтальмологiчних виробiв має такi реквiзити:
1.1. Власну серiю, що складається з двох лiтер, якi визначаються згiдно з перелiком, встановленим пунктом 2 Основних вимог до маркування офтальмологiчних виробiв, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16.12.2004 N 1675.
1.2. Власний порядковий номер, що складається з дев'яти цифр.
1.3. Напис: "Окуляри / Оправи окулярнi / Лiнзи окулярнi / Контактнi лiнзи".
2. Контрольнi марки для маркування офтальмологiчних виробiв виготовляються з паперу вагою 70 ± 3 г/м2 i мають такi розмiри:
довжина 15 мм ± 0,25 мм,
ширина 10 мм ± 0,25 мм.
3. Контрольна марка має свiтло-зелений колiр та захищена вiд копiювання вiдповiдним фоновим малюнком та iншими способами, узгодженими мiж виробником контрольної марки та замовником.
4. Схематичне зображення зразка марки для маркування офтальмологiчних виробiв.
Окуляри / Оправи окулярнi / Лiнзи окулярнi / Контактнi лiнзи
|
Начальник управлiння контролю безпеки споживчого ринку |
П. Козлов |
Додаток 2 до пункту 1.2 Порядку продажу (видачi) контрольних марок для маркування офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв |
Опис
паспорту офтальмологiчного виробу
1. Паспорт офтальмологiчного виробу мiстить таку iнформацiю:
1.1. Номер i серiя контрольної марки, яка наклеюється на офтальмологiчний вирiб (або його комплектувальнi частини).
1.2. Найменування i тип виробу.
1.3. Номiнальнi значення основних параметрiв виробу.
1.4. Гарантований строк експлуатацiї виробу.
1.5. Вiдомостi про виготовлювача виробу та його складових.
1.6. Вiдомостi про країну походження виробу.
1.7. Реквiзити нормативного документа, на основi якого виготовлено вирiб.
1.8. Вiдомостi про його державну реєстрацiю.
1.9. Наявнi або можливi обмеження щодо використання виробу.
1.10. Необхiднi умови зберiгання та експлуатацiї виробу.
2. Бланки паспортiв офтальмологiчних виробiв виготовляються з паперу вагою не менше 150 ± 3 г/м2 i мають такi розмiри:
довжина 110 мм ± 0,25 мм,
ширина 100 мм ± 0,25 мм.
3. Паспорт друкується на спецiальному бланку, що має власний номер та захищений вiд тиражування у спосiб, узгоджений мiж виробником i замовником вiдповiдних бланкiв. Фоновий колiр бланка свiтло-зелений.
Начальник управлiння контролю безпеки споживчого ринку | П. Козлов |
Додаток 3 до пункту 2.1 Порядку продажу (видачi) контрольних марок для маркування офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв |
Заява N ________
про одержання контрольних марок для маркування
офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв
Дата звернення _____________
Заявник | |
(для юридичних осiб - повне найменування, iдентифiкацiйний код за ЄДРПОУ; для фiзичних осiб - прiзвище, iм'я | |
та по батьковi, серiя, номер паспорта, коли та ким виданий, iдентифiкацiйний номер) |
Мiсцезнаходження (мiсце проживання) |
Кiлькiсть офтальмологiчних виробiв, на якi заявник хоче отримати контрольнi марки |
(цифрами та лiтерами) |
Кiлькiсть контрольних марок, якi заявник хоче одержати для маркування офтальмологiчних виробiв: |
Серiї "ЛК" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "ЛС" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "ЛI" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "ОП" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "ОД" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "ОI" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "КО" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "КI" | ||
(цифрами та лiтерами) |
Кiлькiсть паспортiв офтальмологiчних виробiв, якi хоче отримати заявник |
(цифрами та лiтерами) |
Керiвник органiзацiї-заявника | ||
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi) | (пiдпис, печать) | |
Для заявника - фiзичної особи | ||
(пiдпис) |
Начальник управлiння контролю безпеки споживчого ринку |
П. Козлов |
Додаток 4 до пункту 2.1 Порядку продажу (видачi) контрольних марок для маркування офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв |
Перелiк
офтальмологiчних виробiв
(до заяви N ________ вiд _____________ про одержання контрольних марок)
Номер з/п | Найменування офтальмологiчного виробу | Виробник | Код УКТЗЕД | Кiлькiсть, шт. | Номер та дата видачi свiдоцтва про державну реєстрацiю |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Пiдпис та печатка заявника (юридичної особи) |
Пiдпис заявника (фiзичної особи) |
Начальник управлiння контролю безпеки споживчого ринку |
П. Козлов |
Додаток 5 до пункту 3.3 Порядку продажу (видачi) контрольних марок для маркування офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв |
Рiшення
про видачу контрольних марок та паспортiв
до заяви N ______________ | вiд | |
Реєстрацiйний N __________________ | вiд | |
(дата реєстрацiї облiкової справи) |
Одержувач | |
(для юридичних осiб - повне найменування, iдентифiкацiйний код за ЄДРПОУ; для фiзичних осiб - прiзвище, | |
iм'я та по батьковi заявника, серiя та номер паспорта, коли та ким виданий, iдентифiкацiйний номер) |
Мiсцезнаходження (мiсце проживання) |
Кiлькiсть офтальмологiчних виробiв, на якi одержувач хоче отримати контрольнi марки |
(цифрами та лiтерами) |
Кiлькiсть контрольних марок, якi одержувач отримав для маркування офтальмологiчних виробiв |
Серiї "ЛК" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "ЛС" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "ЛI" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "ОП" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "ОД" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "ОI" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "КО" | ||
(цифрами та лiтерами) | ||
Серiї "КI" | ||
(цифрами та лiтерами) |
Кiлькiсть паспортiв офтальмологiчних виробiв, якi хоче отримати одержувач |
(цифрами та лiтерами) |
Номер з/п | Найменування офтальмологiчного виробу | Код УКТЗЕД | Кiлькiсть контрольних марок | Серiї контрольних марок | Номери контрольних марок (з N - до N) | Кiлькiсть паспортiв | Номери паспортiв |
Усього найменувань:
Контрольнi марки та паспорти отримав | ||
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi заявника або його представника) | (пiдпис, дата) | |
(П. I. Б. керiвника Державного пiдприємства) | (пiдпис, печатка) |
Начальник управлiння контролю безпеки споживчого ринку |
П. Козлов |
Додаток 6 до пункту 3.3 Порядку продажу (видачi) контрольних марок для маркування офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв |
Рiшення
про вiдмову у видачi контрольних марок та
паспортiв
до заяви N ______________ | вiд | |
Реєстрацiйний N __________________ | вiд |
(для юридичних осiб - повне найменування, для фiзичних осiб - прiзвище, iм'я та по батьковi заявника) |
вiдмовлено у видачi контрольних марок у зв'язку з | |
вiдмовлено у видачi паспортiв у зв'язку з | |
Поданi документи отримав, з причинами вiдмови ознайомлений |
(посада, прiзвище, iм'я, по батьковi заявника або його представника) |
(пiдпис, дата) |
(П. I. Б. керiвника Державного пiдприємства) | (пiдпис, печатка) |
Начальник управлiння контролю безпеки споживчого ринку | П. Козлов |
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Державного комiтету України з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики вiд 1 лютого 2005 р. N 30 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 лютого 2005 р. за N 263/10543 |
Порядок
ведення облiку суб'єктiв господарювання, якi
здiйснюють торгiвлю офтальмологiчними виробами
Порядок ведення облiку суб'єктiв господарювання, якi здiйснюють торгiвлю офтальмологiчними виробами (далi - Порядок), розроблено вiдповiдно до Правил торгiвлi офтальмологiчними виробами, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16.12.2004 N 1675 "Про впорядкування обiгу офтальмологiчних виробiв".
1. Загальнi положення
1.1. Облiку пiдлягають суб'єкти господарювання, якi у вiдповiдностi до законодавства мають право на одержання контрольних марок для офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв, дiяльнiсть яких пов'язана з торгiвлею офтальмологiчними виробами.
1.2. Для постановки на облiк та ведення облiкової справи подаються такi документи:
копiя свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта господарювання;
копiя (копiї) свiдоцтв про державну реєстрацiю офтальмологiчних виробiв, якi iмпортує або виготовляє суб'єкт господарювання;
копiї документiв, що пiдтверджують видачу контрольних марок для офтальмологiчних виробiв та їх паспорти (надає Державне пiдприємство).
1.3. Данi, необхiднi для ведення облiку суб'єктiв господарювання, подаються Державним пiдприємством, яке здiйснює видачу суб'єктам господарювання контрольних марок для офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв.
1.4. Облiковi данi, зокрема щодо кiлькостi отриманих контрольних марок та паспортiв зберiгаються в облiкових справах на паперових носiях та в електронному виглядi.
1.5. Облiк суб'єктiв господарювання веде Держспоживстандарт України.
2. Узагальнення облiкових даних та реалiзацiя матерiалiв аналiзу таких даних
2.1. Не менше 2 разiв на рiк проводиться документальна перевiрка розбiжностей мiж кiлькiстю реалiзованих Державним пiдприємством i кiлькiстю використаних суб'єктами господарювання, згiдно з облiковими даними, контрольних марок та паспортiв для офтальмологiчних виробiв. При цьому обов'язково проводиться iнвентаризацiя залишкiв контрольних марок та паспортiв на Державному пiдприємствi.
2.2. У разi встановлення невiдповiдностей кiлькостi придбаних та виданих контрольних марок для маркування офтальмологiчних виробiв та їх паспортiв проводиться ретельне вивчення обставин їх виникнення. У випадку встановлення ознак правопорушень, вiдповiднi матерiали можуть передаватися до правоохоронних органiв у вiдповiдностi до вимог законодавства України.
Начальник управлiння контролю безпеки споживчого ринку | П. Козлов |
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Державного комiтету України з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики вiд 1 лютого 2005 р. N 30 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 лютого 2005 р. за N 264/10544 |
Порядок
ведення журналу прийнятих до продажу та
реалiзованих офтальмологiчних виробiв
1. Журнал прийнятих до продажу та реалiзованих офтальмологiчних виробiв (далi - Журнал) за формою, що наведена у додатку до цього Порядку, ведуть суб'єкти господарювання, якi здiйснюють оптову або роздрiбну торгiвлю офтальмологiчними виробами.
2. До журналу заносяться вiдомостi про:
найменування офтальмологiчних виробiв, серiя та номер контрольної марки, номер та дата свiдоцтва про державну реєстрацiю;
постачальникiв офтальмологiчних виробiв;
кiлькiсть отриманих офтальмологiчних виробiв, окремо за кожним найменуванням;
документ, який засвiдчує приймання-передачу офтальмологiчних виробiв;
кiлькiсть реалiзованих офтальмологiчних виробiв протягом звiтного перiоду, за кожним найменуванням;
залишки офтальмологiчних виробiв, якi не реалiзованi протягом звiтного перiоду.
3. Журнал заповнюється пiд час приймання до продажу або реалiзацiї кожної партiї офтальмологiчних виробiв.
4. Пiсля завершення звiтного перiоду (календарний мiсяць) данi журналу пiдсумовуються по кожному найменуванню окремо.
5. Сторiнки журналу повиннi бути прошитi, пронумерованi i скрiпленi печаткою суб'єкта господарювання. Журнали зберiгаються протягом трьох рокiв.
Начальник управлiння контролю безпеки споживчого ринку | П. Козлов |
Додаток до пункту 1 Порядку ведення журналу прийнятих до продажу та реалiзованих офтальмологiчних виробiв |
Журнал
прийнятих до продажу та реалiзованих
офтальмологiчних виробiв
за ______________ мiсяць 20__ р.
Номер з/п | Дата | Найменування офтальмологiчних виробiв, серiя та номер контрольної марки, номер та дата свiдоцтва про державну реєстрацiю | Отримано офтальмологiчних виробiв | Реалiзовано офтальмо- логiчних виробiв протягом звiтного перiоду, штук |
Залишок офтальмо- логiчних виробiв на кiнець звiтного перiоду |
Пiдпис вiдповiдальної особи | Примiтка | ||
Найменування постачальника офтальмологiчних виробiв | Кiлькiсть | Документ, за яким отримано
вироби (назва, дата, номер) |
|||||||
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
ВСЬОГО |
Начальник управлiння контролю безпеки споживчого ринку |
П. Козлов |