ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
08.02.2006 | N 97 |
---|
Про затвердження Порядку розгляду митними
органами скарг платникiв податкiв на податковi
зобов'язання, нарахованi митними органами
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 20 лютого 2006 р. за N 151/12025 |
Iз змiнами i доповненнями, внесеними
наказами Державної митної служби України
вiд 6 лютого 2008 року N 92,
вiд 28 липня 2009 року N 698
Вiдповiдно до пункту 5.2 статтi 5 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платникiв податкiв перед бюджетами та державними цiльовими фондами" наказую:
1. Затвердити Порядок розгляду митними органами скарг платникiв податкiв на податковi зобов'язання, нарахованi митними органами, що додається.
2. Департаменту митних платежiв (Джигалов С.О.) i Юридичному департаменту (Мельник М.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.
3. Начальникам регiональних митниць, митниць проiнформувати суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi про вимоги цього наказу шляхом висвiтлення його в мiсцевих засобах масової iнформацiї, у тому числi на наочних iнформацiйних стендах у мiсцях розташування пiдроздiлiв митницi й у пунктах пропуску через державний кордон України.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Державної митної служби України Шейка О.П.
Голова Державної митної служби України | О.Б.Єгоров |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державної митної служби України 08.02.2006 N 97 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 20 лютого 2006 р. за N 151/12025 |
ПОРЯДОК
розгляду митними органами скарг платникiв
податкiв на податковi зобов'язання, нарахованi
митними органами
1. Загальнi положення
1.1. Цей Порядок розроблено вiдповiдно до Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платникiв податкiв перед бюджетами та державними цiльовими фондами" (далi - Закон), Митного кодексу України, Закону України "Про звернення громадян" та iнших нормативно-правових актiв України.
1.2. Цей нормативно-правовий акт визначає порядок подання та розгляду митними органами скарг (заяв) платникiв податкiв при оскарженнi останнiми в адмiнiстративному порядку податкових повiдомлень про податковi зобов'язання, нарахованi митними органами, та iнших рiшень митних органiв.
(абзац перший пункту 1.2 у редакцiї наказу Державної митної служби України вiд 28.07.2009р. N 698) |
Дiя цього Порядку не поширюється на розгляд скарг (заяв) платникiв податкiв на податковi повiдомлення або iншi рiшення митного органу, щодо яких подано позови до суду.
(пункт 1.2 доповнено абзацом другим згiдно з наказом Державної митної служби України вiд 06.02.2008р. N 92) |
1.3. У цьому Порядку термiни вживаються в таких значеннях:
митний орган - регiональна митниця, митниця;
Держмитслужба України - спецiально вповноважений центральний орган виконавчої влади в галузi митної справи.
Iншi термiни вживаються в значеннях, наведених у Законi та Митному кодексi України.
1.4. Митнi органи (Держмитслужба України) розглядають скарги (заяви) платникiв податкiв, якщо такий платник уважає, що митний орган неправильно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке iнше рiшення (крiм постанов у справах про порушення митних правил), яке суперечить законодавству з питань оподаткування чи виходить за межi компетенцiї митного органу, установленої законом.
1.5. У разi апеляцiйного узгодження суми податкового зобов'язання платник податкiв повинен самостiйно погасити її узгоджену суму, а також пеню i штрафнi санкцiї за їх наявностi протягом десяти календарних днiв, наступних за днем такого узгодження.
1.6. З урахуванням строкiв давностi платник податкiв має право оскаржити в судi рiшення митного органу про нарахування податкового зобов'язання в будь-який момент пiсля отримання податкового повiдомлення. У цьому разi таке рiшення не пiдлягає адмiнiстративному оскарженню. Платник податкiв зобов'язаний письмово повiдомляти митний орган про кожний випадок судового оскарження його рiшень.
1.7. Вiдмова в прийняттi скарги (заяви) платника податкiв забороняється.
1.8. Скарга (заява) на податкове повiдомлення або iнше рiшення митного органу повинна бути подана митному органу (Держмитслужбi України) протягом десяти календарних днiв, наступних за днем отримання платником податкiв податкового повiдомлення або iншого рiшення митного органу, яке оскаржується.
1.9. Якщо вiдповiдно до Закону митний орган самостiйно визначає податкове зобов'язання платника податкiв з причин, не пов'язаних iз порушенням податкового законодавства, то такий платник податкiв має право на адмiнiстративне оскарження рiшень митного органу протягом тридцяти календарних днiв вiд дня отримання податкового повiдомлення або вiдповiдi митного органу на скаргу замiсть десятиденного строку, визначеного в пунктi 1.8 цього Порядку.
1.10. Реєстрацiя скарги (заяви) вiдбувається в день її фактичного надходження до митного органу (Держмитслужби України).
1.11. Скарга (заява) повинна бути викладена платником податкiв у письмовiй формi, надiслана до митного органу (Держмитслужби України) рекомендованим листом з повiдомленням про вручення або передана фiзичною чи юридичною особою - платником податкiв через представника та супроводжуватися в разi потреби документами, розрахунками й iншими доказами.
1.12. Скарга (заява) повинна мiстити таку iнформацiю:
прiзвище, iм'я, по батьковi, мiсце проживання фiзичної особи - платника податкiв або найменування, мiсцезнаходження юридичної особи - платника податкiв, а також адресу, на яку необхiдно надiслати рiшення (вiдповiдь) за скаргою (заявою);
найменування митного органу, яким видано податкове повiдомлення або рiшення, що оскаржується, його дату й номер; назву податку, збору (обов'язкового платежу) та суму;
суть порушеного питання, прохання чи вимоги й обґрунтування незгоди платника податкiв iз сумою податкового зобов'язання, зазначеною митним органом у податковому повiдомленнi, або з iншим рiшенням митного органу;
про подання чи неподання до суду позовної заяви про визнання недiйсним податкового повiдомлення або рiшення митного органу, а також про повiдомлення чи неповiдомлення вiдповiдного митного органу про подання скарги (заяви) до Держмитслужби України;
перелiк документiв i розрахункiв, що додаються до скарги (заяви).
1.13. Скарга (заява) юридичної особи - платника податкiв повинна бути подана за пiдписом керiвника або представника юридичної особи - платника податкiв, скрiпленим печаткою цiєї юридичної особи, а скарга (заява) фiзичної особи - платника податкiв - за її пiдписом або її представника;
1.14. Якщо скарга (заява) подається в iнтересах юридичної або фiзичної особи - платника податкiв її представником, то до скарги (заяви) додається копiя довiреностi, оформленої вiдповiдно до вимог законодавства.
1.15. Скарга (заява), що не вiдповiдає вимогам, передбаченим у абзацах другому - п'ятому пункту 1.12, пунктах 1.13, 1.14 цього Порядку, не може бути розглянута по сутi й протягом п'яти календарних днiв вiд дати її подання повертається особi, яка її подала (надiслала), з роз'ясненням порядку та строкiв оскарження податкових повiдомлень та iнших рiшень митних органiв.
(пункт 1.15 у редакцiї наказiв Державної митної служби України вiд 06.02.2008р. N 92, вiд 28.07.2009р. N 698) |
1.16. Якщо розгляд питань, порушених у скарзi (заявi), не належить до компетенцiї митного органу (Держмитслужби України) або якщо розгляд скарги (заяви) повинен здiйснюватись iншим митним органом, то така скарга (заява) протягом п'яти календарних днiв вiд дати її подання пересилається за належнiстю вiдповiдному органу чи посадовiй особi, про що письмово повiдомляється особа, яка подала скаргу (заяву).
(пункт 1.16 у редакцiї наказу Державної митної служби України вiд 06.02.2008р. N 92) |
1.17. Скарга (заява) до того самого митного органу (Держмитслужби України) вiд тiєї самої особи з того самого питання не розглядається повторно, якщо першого разу скарга (заява) була розглянута по сутi, про що приймається рiшення керiвника митного органу (Держмитслужби України) та письмово повiдомляється особi, яка подала скаргу (заяву).
1.18. Датою подання платником податкiв скарги (заяви) є:
а) при безпосередньому поданнi митному органу (Держмитслужбi України) - дата реєстрацiї скарги (заяви) митним органом (Держмитслужбою України);
б) при надсиланнi скарги (заяви) поштою - дата її подання вiддiленню поштового зв'язку, зазначена в повiдомленнi про вручення поштового вiдправлення та на вiдбитку календарного штемпеля на поштовому вiдправленнi (конвертi).
(пункт 1.18 у редакцiї наказу Державної митної служби України вiд 06.02.2008р. N 92) |
1.19. За вiдсутностi повiдомлення про вручення та вiдбитка календарного штемпеля вiддiлення поштового зв'язку на поштовому вiдправленнi (конвертi), що унеможливлює з'ясування фактичної дати отримання вiддiленням поштового зв'язку скарги (заяви), датою подання скарги (заяви) до митного органу (Держмитслужби України) уважається дата реєстрацiї скарги (заяви) митним органом (Держмитслужбою України).
1.20. Скарга (заява), подана з дотриманням строкiв, визначених у цьому Порядку, зупиняє виконання платником податкiв податкових зобов'язань, визначених у податковому повiдомленнi, на строк вiд дня подання такої скарги (заяви) митним органом (Держмитслужбою України) до дня закiнчення процедури адмiнiстративного оскарження.
1.21. Якщо останнiй день строкiв, зазначених у цьому Порядку, у тому числi строкiв, установлених керiвником (або його заступником) митного органу (Держмитслужби України), припадає на вихiдний або святковий день, то останнiм днем таких строкiв уважається перший наступний робочий день.
1.22. Скарга (заява), подана з порушенням строкiв, визначених у цьому Порядку, повертається заявниковi з вiдповiдними роз'ясненнями митного органу (Держмитслужби України) i не зупиняє виконання платником податкiв податкових зобов'язань, визначених у податковому повiдомленнi.
1.23. Строк подання скарги (заяви) про перегляд рiшення митного органу пiдлягає продовженню керiвником (його заступником) митного органу (Держмитслужби України) за письмовим запитом платника податкiв, якщо цей платник податкiв протягом строкiв, зазначених у цьому Порядку:
перебував за межами України;
перебував у плаваннi морського судна за межами України в складi команди (екiпажу);
перебував у мiсцях позбавлення волi за вироком суду;
мав обмежену свободу пересування у зв'язку з ув'язненням чи полоном на територiї iншої держави або внаслiдок дiї iнших обставин непереборної сили, пiдтверджених документально;
був визнаний за рiшенням суду безвiсно вiдсутнiм або перебував у розшуку у випадках, передбачених законодавством.
1.24. Продовження строку подання скарги (заяви) про перегляд рiшення митного органу (Держмитслужби України) iз зазначених пiдстав здiйснюється вiдповiдно до пункту 15.4 статтi 15 Закону.
1.25. Датою отримання скарги (заяви) митним органом (Держмитслужбою України) є:
а) при безпосередньому поданнi митному органу (Держмитслужбi України) - дата реєстрацiї скарги (заяви) митним органом (Держмитслужбою України);
б) при надсиланнi скарги (заяви) поштою - дата її вручення, яка зазначена посадовою особою митного органу (Держмитслужби України), до компетенцiї якої належить реєстрацiя вхiдної та вихiдної кореспонденцiї, у повiдомленнi про вручення.
(Порядок доповнено пунктом 1.25 згiдно з наказом Державної митної служби України вiд 06.02.2008р. N 92) |
2. Порядок розгляду митними органами скарг (заяв) платникiв податкiв
2.1. Якщо платник податкiв уважає, що митний орган неправильно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке iнше рiшення, що суперечить законодавству з питань оподаткування чи виходить за межi компетенцiї митного органу, установленої Законом, то такий платник має право звернутися до митного органу зi скаргою про перегляд цього рiшення.
2.2. Керiвник (або його заступник) митного органу зобов'язаний прийняти вмотивоване рiшення за скаргою, а структурний пiдроздiл митного органу, уповноважений на розгляд скарги, - надiслати це рiшення протягом двадцяти календарних днiв вiд дня отримання скарги платника податкiв на його адресу рекомендованим листом з повiдомленням про вручення або надати платниковi податкiв пiд розписку.
2.3. Керiвник (або його заступник) митного органу може прийняти рiшення про продовження строку розгляду скарги (заяви) платника податкiв понад строк, визначений в пунктi 2.2 цього Порядку, але не бiльше шiстдесяти календарних днiв i письмово повiдомити про це платника податкiв до закiнчення двадцятиденного строку.
2.4. Якщо вмотивоване рiшення за скаргою (заявою) платника податкiв не надсилається йому протягом двадцятиденного строку або протягом строку, продовженого за рiшенням керiвника (або його заступника) митного органу, то така скарга (заява) вважається повнiстю задоволеною на користь платника податкiв з дня, наступного за останнiм днем зазначеного строку.
2.5. Скарга (заява) вважається також повнiстю задоволеною на користь платника податкiв, якщо рiшення керiвника (або його заступника) митного органу про продовження строку її розгляду не було надiслане платниковi податкiв до закiнчення двадцятиденного строку.
3. Порядок розгляду Держмитслужбою України повторних скарг (заяв) платникiв податкiв
3.1. Якщо митний орган надсилає платниковi податкiв рiшення про повне або часткове незадоволення його скарги (заяви), то такий платник податкiв має право звернутися протягом десяти календарних днiв, наступних за днем отримання вiдповiдi, з повторною скаргою (заявою) до Держмитслужби України.
3.2. До скарги (заяви) додаються копiї таких документiв: податкового повiдомлення; акта перевiрки з додатками; iнших документiв (розрахункiв), на пiдставi яких визначено податкове зобов'язання; первинної скарги платника податкiв; документiв, що пiдтверджують незгоду платника податкiв з визначеною сумою податкового зобов'язання (у тому числi штрафних санкцiй за їх наявностi) або неправомiрнiсть прийнятого митним органом iншого рiшення; рiшення митного органу за результатами розгляду скарги; повiдомлення про вручення скарги.
3.3. Якщо платник податкiв до скарги (заяви) не додав документiв, зазначених у пунктi 3.2 цього Порядку, то структурний пiдроздiл Держмитслужби України, уповноважений на розгляд скарги (заяви), витребовує цi документи вiд митного органу, рiшення якого оскаржується, у тому числi копiї документiв, що були наданi платником податкiв з первинною скаргою, про пiдтвердження незгоди його з визначеною сумою податкового зобов'язання (у тому числi штрафних (фiнансових) санкцiй за їх наявностi) або неправомiрностi iншого рiшення, прийнятого митним органом.
3.4. Якщо повторна скарга (заява) помилково подається до регiональної митницi як до митного органу вищого рiвня порiвняно з митницею, то така скарга (заява) протягом п'яти календарних днiв вiд дати її подання пересилається за належнiстю до Держмитслужби України, про що письмово повiдомляється особа, яка подала скаргу (заяву).
(Порядок доповнено новим пунктом 3.4 згiдно з наказом Державної митної служби України вiд 06.02.2008р. N 92, у зв'язку з цим пункти 3.4 - 3.7 вважати вiдповiдно пунктами 3.5 - 3.8) |
3.5. Якщо в скарзi (заявi), направленiй до Держмитслужби України, порушуються питання, що не були предметом оскарження та розгляду за скаргою до митного органу, рiшення якого оскаржується, або додаються аналогiчнi документи, то такi питання й документи не пiдлягають розгляду по сутi, а заявник письмово iнформується про необхiднiсть розгляду цих питань чи документiв митним органом, рiшення якого оскаржується.
3.6. Керiвник (або його заступник) Держмитслужби України зобов'язаний прийняти вмотивоване рiшення за скаргою, а структурний пiдроздiл Держмитслужби України, уповноважений на розгляд скарги, - надiслати це рiшення протягом двадцяти календарних днiв вiд дня отримання скарги платника податкiв або протягом строку, продовженого за рiшенням керiвника (або його заступника) Держмитслужби України, на адресу платника податкiв рекомендованим листом з повiдомленням про вручення або надати йому пiд пiдпис.
3.7. Керiвник (або його заступник) Держмитслужби України може прийняти рiшення про продовження двадцятиденного строку розгляду скарги платника податкiв, але не бiльше шiстдесяти календарних днiв, про що структурний пiдроздiл Держмитслужби України, уповноважений на розгляд скарги, повинен письмово повiдомити платника податкiв i митний орган, рiшення якого оскаржується, до закiнчення двадцятиденного строку.
3.8. Пiдставою для прийняття такого рiшення може бути: вiдсутнiсть доданих до скарги (заяви) копiй документiв (акта перевiрки з додатками; розрахункiв до акта перевiрки; рiшення, прийнятого за результатами розгляду акта перевiрки; рiшення, прийнятого за результатами розгляду первинної скарги /заяви/ тощо), потрiбних для розгляду повторної скарги (заяви); необхiднiсть проведення додаткової перевiрки поданих документiв або документiв iнших органiзацiй, необхiдних для з'ясування обставин справи, тощо.
4. Прийняття рiшень митними органами (Держмитслужбою України) за результатами розгляду скарги (заяви)
4.1. Митний орган (Держмитслужба України) пiд час розгляду скарги (заяви) платника податкiв перевiряє законнiсть i обґрунтованiсть рiшення (податкового повiдомлення), що оскаржується, i приймає одне з таких рiшень:
скасувати рiшення (податкове повiдомлення), що оскаржується, i задовольнити скаргу (заяву) платника податкiв;
скасувати в певнiй частинi рiшення (податкове повiдомлення), що оскаржується, i задовольнити скаргу (заяву) платника податкiв частково;
залишити рiшення (податкове повiдомлення), що оскаржується, без змiн, а скаргу (заяву) - без задоволення;
залишити у випадках, передбачених статтею 8 Закону України "Про звернення громадян", скаргу (заяву) без розгляду та повернути її заявниковi.
4.2. Проект рiшення за результатом розгляду скарги (заяви) платника податкiв обов'язково вiзується юридичним структурним пiдроздiлом митного органу (Держмитслужби України).
4.3. Рiшення за результатом розгляду скарги (заяви) платника податкiв приймає керiвник (або його заступник) митного органу (Держмитслужби України).
4.4. Рiшення оформлюється на бланку митного органу (Держмитслужби України), який розглядав скаргу (заяву). Змiст рiшення складається зi вступної, описової, мотивувальної та резолютивної частин.
4.5. У вступнiй частинi рiшення зазначаються повне найменування юридичної особи - платника податкiв або прiзвище та iнiцiали фiзичної особи - платника податкiв, яка подала скаргу (заяву); вiдомостi про iнших осiб, що брали участь у розглядi скарги (заяви); вiдомостi про предмет оскарження; номер i дата прийняття скарги (заяви) до розгляду (номер i дата зазначаються за даними реєстрацiйної картки (журналу) вхiдної кореспонденцiї).
4.6. Описова частина рiшення повинна мiстити перелiк документiв, що були взятi до уваги при розглядi скарги (заяви), номер i дату податкового повiдомлення, найменування митного органу, який видав податкове повiдомлення, стисле викладення вимог платника податкiв, який подав скаргу (заяву).
4.7. У мотивувальнiй частинi рiшення повиннi бути наведенi результати дослiдження матерiалiв скарги (заяви) i докази, на яких ґрунтуються висновки митного органу (Держмитслужби України), який розглянув скаргу (заяву), а також посилання на конкретнi статтi (пункти) законiв України та iнших нормативно-правових актiв, якими обґрунтовано вiдповiдь на скаргу (заяву).
4.8. Резолютивна частина рiшення повинна мiстити висновок про повне чи часткове задоволення скарги (заяви) або про вiдмову в задоволеннi вимог особи, викладених у скарзi (заявi), i строк сплати податкового зобов'язання за результатами адмiнiстративного узгодження.
4.9. У рiшеннi, прийнятому митним органом, також зазначається, що в разi незгоди особи, яка подала скаргу (заяву), з рiшенням митного органу воно може бути оскаржене в Держмитслужбi України в строк, визначений в пунктi 3.1 цього Порядку, або в судовому порядку.
4.10. У разi повного або часткового задоволення скарги (повторної скарги) рiшення митного органу (Держмитслужби України) повинно мiстити вiдомостi про вчинення дiй, спрямованих на скасування податкового повiдомлення, направленого митним органом, або на його подальше узгодження.
4.11. Якщо норма закону чи iншого нормативно-правового акта, виданого на пiдставi закону, або норми рiзних законiв чи рiзних нормативно-правових актiв припускають неоднозначне (множинне) трактування прав i обов'язкiв платникiв податкiв або митних органiв, унаслiдок чого виникає можливiсть прийняти рiшення на користь як платника податкiв, так i митного органу, то рiшення приймається на користь платника податкiв.
4.12. Остаточне рiшення Держмитслужби України, прийняте за результатами розгляду скарги (заяви) платника податкiв, не пiдлягає подальшому адмiнiстративному оскарженню, але може бути оскаржене в судовому порядку.
4.13. Оригiнал рiшення пiсля зазначення реєстрацiйного номера вихiдної кореспонденцiї надсилається (вручається) платниковi податкiв.
4.14. Дата реєстрацiї рiшення за скаргою (заявою) повинна збiгатися з датою його вiдправлення.
4.15. Рiшення вважається надiсланим (врученим) юридичнiй особi - платниковi податкiв, якщо його вручено керiвниковi або вповноваженiй особi цiєї юридичної особи - платника податкiв пiд пiдпис (проставляється на копiї рiшення) або надiслано рекомендованим листом з повiдомленням про вручення на адресу, зазначену юридичною особою - платником податкiв безпосередньо в скарзi (заявi) як адреса, на яку потрiбно надiслати рiшення за скаргою (заявою).
4.16. Рiшення вважається надiсланим (врученим) фiзичнiй особi - платнику податкiв, якщо його вручено особисто цiй фiзичнiй особi або вповноваженiй нею особi пiд пiдпис чи надiслано рекомендованим листом з повiдомленням про вручення на адресу, зазначену фiзичною особою - платником податкiв у скарзi (заявi) як адреса, на яку потрiбно надiслати рiшення за скаргою (заявою).
4.17. Якщо посадова особа юридичної особи - платника податкiв чи фiзична особа - платник податкiв або вповноважена особа вiдмовляється вiд отримання рiшення (вiдповiдi), прийнятого за результатами розгляду скарги (заяви), або особа не перебуває за адресою, зазначеною в скарзi (заявi) як адреса для надiслання рiшення (вiдповiдi), то датою вручення рiшення (вiдповiдi) платниковi податкiв уважається дата, проставлена працiвником поштового зв'язку на повiдомленнi про вручення поштового вiдправлення пiд записом, учиненим цим працiвником, про вiдмову платника податкiв отримати рiшення (вiдповiдь) або про вiдсутнiсть одержувача рiшення (вiдповiдi) за адресою, зазначеною особою в скарзi (заявi) як адреса, на яку потрiбно надiслати рiшення (вiдповiдь) на скаргу (заяву).
4.18. Структурний пiдроздiл Держмитслужби України, до функцiй якого входить реєстрацiя вхiдної та вихiдної кореспонденцiї, при отриманнi корiнця повiдомлення про вручення платниковi податкiв рiшення за скаргою (заявою) передає його того самого дня до структурного пiдроздiлу Держмитслужби України, до функцiй якого належить пiдготовка рiшень за скаргами.
4.19. Структурний пiдроздiл Держмитслужби України, який пiдготовив рiшення за скаргою (заявою), не пiзнiше наступного дня повiдомляє засобами електронного зв'язку вiдповiдний пiдроздiл митного органу про дату вручення такого рiшення платниковi податкiв i надсилає йому поштою корiнець повiдомлення про вручення (за наявностi).
4.20. Копiя рiшення, прийнятого за результатом розгляду первинної скарги (заяви) платника податкiв, за резолюцiєю керiвника (або його заступника) митного органу передається структурним пiдроздiлом, до функцiй якого входить реєстрацiя вхiдної та вихiдної кореспонденцiї, структурному пiдроздiлу, до функцiй якого належить пiдготовка рiшень за скаргами (заявами), для вчинення встановлених законодавством дiй i разом з повiдомленням про вручення (за наявностi) та матерiалами розгляду скарги долучається до справи платника податкiв.
4.21. Копiя рiшення, прийнятого за результатом розгляду повторної скарги (заяви) платника податкiв, з корiнцем повiдомлення про вручення (за наявностi) надсилається митному органу, рiшення якого було оскаржене, i ним зберiгається разом з матерiалами первинної скарги (заяви) в справi платника податкiв.
4.22. Копiя рiшення, прийнятого за результатом розгляду повторної скарги (заяви) платника податкiв, разом з матерiалами первинної скарги (заяви) також зберiгаються в справi платника податкiв у структурному пiдроздiлi Держмитслужби України, до функцiй якого належить пiдготовка рiшень за скаргами (заявами).
5. Закiнчення процедури адмiнiстративного оскарження
5.1. Процедура адмiнiстративного оскарження закiнчується:
останнiм днем строку, передбаченого в пунктах 1.8, 1.9 або 3.1 цього Порядку, для подання скарги (заяви) про перегляд рiшення митного органу в разi, якщо така скарга (заява) не була подана в зазначений строк;
днем отримання платником податкiв рiшення митного органу про повне задоволення скарги (заяви);
днем отримання платником податкiв рiшення Держмитслужби України, яке не пiдлягає подальшому адмiнiстративному оскарженню.
5.2. День закiнчення процедури адмiнiстративного оскарження вважається днем апеляцiйного узгодження податкового зобов'язання платника податкiв. При зверненнi платника податкiв до суду з позовом щодо визнання недiйсним рiшення митного органу (Держмитслужби України) податкове зобов'язання вважається неузгодженим до розгляду судом справи по сутi та прийняття вiдповiдного рiшення.
Директор Департаменту митних платежiв | С.О.Джигалов |