КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 4 квiтня 2007 р. | N 613 |
---|
Про внесення змiн до Порядку справляння збору та
використання коштiв на розвиток виноградарства,
садiвництва i хмелярства
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
Внести змiни до Порядку справляння збору та використання коштiв на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 липня 2005 р. N 587 (Офiцiйний вiсник України, 2005 р., N 29, ст. 1710), виклавши його в редакцiї, що додається.
Прем'єр-мiнiстр України | В. ЯНУКОВИЧ |
Iнд. 22
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 липня 2005 р. N 587 (у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 4 квiтня 2007 р. N 613) |
ПОРЯДОК
справляння збору та використання коштiв на
розвиток виноградарства, садiвництва i
хмелярства
1. Цей Порядок визначає механiзм справляння збору на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства (далi - збiр) та використання коштiв, що надiйшли вiд справляння такого збору до спецiального фонду державного бюджету у порядку та розмiрi, встановлених Законом України "Про збiр на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства".
2. Контроль за правильнiстю обчислення збору, повнотою та своєчаснiстю його сплати до державного бюджету здiйснюють органи державної податкової служби вiдповiдно до законодавства.
За несвоєчасну сплату збору справляється пеня та застосовуються штрафнi санкцiї вiдповiдно до Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платникiв податкiв перед бюджетами та державними цiльовими фондами".
3. Кошти, що надiйшли до спецiального фонду державного бюджету вiд збору (далi - бюджетнi кошти), спрямовуються:
за бюджетною програмою 2801350 "Закладення i нагляд за молодими садами, виноградниками та ягiдниками" - 90 вiдсоткiв, з них на розвиток виноградарства - 70 i садiвництва - 30 вiдсоткiв;
за бюджетною програмою 2801510 "Державна пiдтримка розвитку хмелярства" - 10 вiдсоткiв.
Один вiдсоток бюджетних коштiв, передбачених на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства, спрямовується на фiнансування витрат з проведення науково-технiчних дослiджень та здiйснення розробок у цих галузях у визначеному Мiнагрополiтики порядку.
4. Бюджетнi кошти надаються суб'єктам господарювання незалежно вiд органiзацiйно-правової форми та форми власностi, якi займаються виноградарством, садiвництвом i хмелярством (далi - суб'єкти господарювання), крiм суб'єктiв господарювання, яких визнано банкрутами, проти яких порушено справу про банкрутство, якi бiльше нiж пiвроку мають заборгованiсть iз сплати податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв) до бюджетiв та державних цiльових фондiв, для компенсацiї здiйснених у поточному бюджетному роцi витрат (без урахування сум податку на додану вартiсть) з проведення проектних робiт, пiдготовки ґрунту та посадки, догляду за молодими насадженнями, спорудження шпалери i краплинного зрошення, придбання садивного матерiалу у виробникiв, внесених до Державного реєстру виробникiв насiння i садивного матерiалу, або у будь-яких суб'єктiв господарювання за наявностi сертифiката походження на такий садивний матерiал у виноградарствi та садiвництвi, пiдвiсних матерiалiв i засобiв захисту рослин для хмелярства, вiдповiдно до затверджених Мiнагрополiтики нормативiв витрат на 1 гектар, що визначаються залежно вiд зон закладення насаджень, схем посадок, а також з урахуванням витрат з виконання вiдповiдних робiт.
Бюджетнi кошти, передбаченi на розвиток хмелярства, спрямовуються для компенсацiї суб'єктам господарювання витрат з придбання, проведення ремонту, реконструкцiї спецiальних хмелярських знарядь, механiзмiв та обладнання вiдповiдно до визначених Мiнагрополiтики перелiкiв, витрат з догляду за продуктивними насадженнями, з урахуванням їх наявних площ, середньої врожайностi та обсягу виробленої i реалiзованої продукцiї хмелярства за поточний та два попереднi роки з якiсними показниками, визначеними вiдповiдно до ДСТУ 4097.2-2002 "Хмiль гiркий. Частина 2. Хмiль-сирець гiркий спресований. Технiчнi умови.", ДСТУ 4098.2-2002 "Хмiль ароматичний. Частина 2. Хмiль-сирець ароматичний спресований. Технiчнi умови." та ДСТУ 4099-2002 "Хмiль. Правила вiдбирання проб та методи випробування.".
У разi коли продукцiя не вiдповiдає вимогам, визначеним ДСТУ, компенсацiя витрат з догляду за продуктивними насадженнями не здiйснюється.
Пiд витратами, якi пiдлягають компенсацiї, слiд розумiти вартiсть робiт та послуг, зазначених у цьому пунктi, та вартiсть придбаних матерiальних цiнностей за умови їх використання для виконання таких робiт.
5. Для розгляду заяв про компенсацiю та документiв, поданих суб'єктами господарювання, вирiшення iнших питань щодо виплати компенсацiї за рахунок бюджетних коштiв Мiнагрополiтики утворює комiсiю в установленому ним порядку. Комiсiї iз зазначених питань утворюють також Мiнiстерство аграрної полiтики Автономної Республiки Крим, обласнi, районнi, Севастопольська мiська держадмiнiстрацiї, до їх складу обов'язково входять представники вiдповiдно Мiнiстерства аграрної полiтики Автономної Республiки Крим, головних управлiнь агропромислового розвитку обласних, управлiнь агропромислового розвитку районних та управлiння промисловостi та агропромислового розвитку Севастопольської мiської держадмiнiстрацiй, вiдповiдних фiнансових органiв, органiв державної контрольно-ревiзiйної служби i представникiв вiдповiдних громадських органiзацiй з правом дорадчого голосу.
Районнi комiсiї та комiсiя, утворена Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, проводять виїзнi перевiрки для пiдтвердження фактичних обсягiв робiт, виконаних вiдповiдними суб'єктами господарювання.
Комiсiя, утворена Мiнiстерством аграрної полiтики Автономної Республiки Крим, та обласнi комiсiї проводять перевiрки суб'єктiв господарювання, якi провадять дiяльнiсть у мiстах республiканського та обласного значення, а у разi потреби - суб'єктiв господарювання, якi провадять дiяльнiсть у районах.
Для отримання компенсацiї суб'єкти господарювання подають районним комiсiям та комiсiї, утворенiй Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю:
один раз на рiк - акти iнвентаризацiї виноградникiв, садiв, ягiдникiв та хмiльникiв, технологiчнi карти та кошториси на виконання робiт; документи, якi дають право на користування земельною дiлянкою; проектно-кошторисну документацiю на створення виноградникiв та плодово-ягiдних насаджень, затверджену Мiнагрополiтики; бiзнес-план дiяльностi, яка провадиться у хмелярствi; рiчний звiт про результати фiнансово-господарської дiяльностi за попереднiй рiк;
щомiсяця - заяву про компенсацiю; акт про фактичний обсяг виконаних робiт та витрат; реєстри витрат з виконання робiт разом iз завiреними копiями первинних бухгалтерських документiв.
Крiм того, суб'єкти господарювання подають письмове зобов'язання повернути до бюджету у мiсячний строк бюджетнi кошти у разi встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецiльового використання (у разi неповернення коштiв у зазначений строк нараховується пеня у розмiрi 120 вiдсоткiв рiчних облiкової ставки Нацiонального банку за кожний день прострочення). При цьому в разi встановлення зазначеного факту припиняється надання суб'єкту господарювання будь-яких бюджетних коштiв протягом поточного та трьох наступних бюджетних перiодiв.
Суб'єкти господарювання, що провадять дiяльнiсть у мiстах республiканського та обласного значення, подають зазначенi документи комiсiї, утворенiй Мiнiстерством аграрної полiтики Автономної Республiки Крим, та обласним комiсiям.
Документи приймаються до 1 грудня, а у разi закладення молодих насаджень у груднi - до 15 грудня поточного року.
6. На пiдставi поданих вiдповiдно до пункту 5 цього Порядку документiв та результатiв виїзних перевiрок комiсiї, утворенi Мiнiстерством аграрної полiтики Автономної Республiки Крим, Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, обласнi та районнi комiсiї визначають попереднi обсяги компенсацiї для кожного суб'єкта господарювання з урахуванням фактичних витрат та нормативiв витрат на 1 гектар, пiд час розрахунку яких застосовується коефiцiєнт повноти виконання робiт, що визначається як вiдношення фактично здiйснених витрат з виконання таких робiт до затвердженого нормативу витрат.
Районнi комiсiї, утворенi для вирiшення питання надання бюджетних коштiв на розвиток виноградарства i садiвництва, щомiсяця до 10 числа наступного перiоду подають пiдтверднi документи комiсiї, утворенiй Мiнiстерством аграрної полiтики Автономної Республiки Крим, та обласним комiсiям.
Комiсiї, утворенi Мiнiстерством аграрної полiтики Автономної Республiки Крим, Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, обласнi та районнi комiсiї подають Мiнагрополiтики щомiсяця до 15 числа наступного перiоду зведену вiдомiсть фактичних витрат та попереднiх обсягiв компенсацiї з пiдтвердними документами.
7. Комiсiя, утворена Мiнагрополiтики, розглядає iнформацiю про попереднi обсяги компенсацiї, подану вiдповiдними комiсiями, та визначає остаточний обсяг компенсацiї, що затверджується Мiнiстерством, у розрiзi кожного суб'єкта господарювання iз застосуванням знижувального коефiцiєнта, який обчислюється на вiдповiдний перiод, з урахуванням узагальнених попереднiх обсягiв компенсацiї.
На пiдставi визначених комiсiєю, утвореною Мiнагрополiтики, остаточних обсягiв компенсацiї Мiнiстерство аграрної полiтики Автономної Республiки Крим, головнi управлiння агропромислового розвитку обласних, управлiння промисловостi та агропромислового розвитку Севастопольської мiської, управлiння агропромислового розвитку районних держадмiнiстрацiй здiйснюють видатки з виплати компенсацiї шляхом перерахування вiдповiдних коштiв iз свого реєстрацiйного рахунка на поточнi рахунки суб'єктiв господарювання, вiдкритi в установах банкiв. Пiдставою для перерахування коштiв є платiжне доручення та рiшення про здiйснення компенсацiї, пiдписане вiдповiдальними особами.
8. Iнформацiя про спрямування бюджетних коштiв оприлюднюється на офiцiйному веб-сайтi Мiнагрополiтики.
9. Суб'єкти господарювання у двотижневий строк пiсля надходження бюджетних коштiв подають управлiнням агропромислового розвитку районних або управлiнням промисловостi та агропромислового розвитку Севастопольської мiської держадмiнiстрацiй звiт про їх використання.
Управлiння агропромислового розвитку районних держадмiнiстрацiй у п'ятиденний строк узагальнюють зазначенi у звiтах вiдомостi та подають їх Мiнiстерству аграрної полiтики Автономної Республiки Крим та головним управлiнням агропромислового розвитку обласних держадмiнiстрацiй.
Мiнiстерство аграрної полiтики Автономної Республiки Крим, головнi управлiння агропромислового розвитку обласних та управлiння промисловостi та агропромислового розвитку Севастопольської мiської держадмiнiстрацiй подають у п'ятиденний строк Мiнагрополiтики узагальнену iнформацiю для пiдготовки щоквартального звiту про стан виконання результативних показникiв, передбачених паспортами бюджетних програм, та подання його Мiнфiну до 20 числа мiсяця, що настає за звiтним перiодом.
10. Складення та подання фiнансової звiтностi про використання бюджетних коштiв, а також контроль за їх цiльовим витрачанням здiйснюються в установленому законодавством порядку.