ЛУГАНСЬКИЙ ПРИКОРДОННИЙ ЗАГIН
НАКАЗ
вiд 12 лютого 2007 року | N 143 |
---|
Про встановлення режиму в пунктах пропуску для
автомобiльного сполучення на дiлянцi Луганського
прикордонного загону
Зареєстровано в Луганському обласному управлiннi юстицiї 24 лютого 2007 р. за N 6/799 |
На виконання п. 13 ст. 19 Закону
України "Про Державну прикордонну службу
України", ст. 27 постанови Кабiнету
Мiнiстрiв України вiд 3 серпня 2000 року N 1203
"Про затвердження Положення про пункти
пропуску через державний кордон", роздiлу 16
Iнструкцiї з органiзацiї i здiйснення
прикордонного контролю, затвердженої наказом
Адмiнiстрацiї Державної прикордонної служби
України вiд 05.10.2004 року N 711 ДСК, зареєстрованим
в Мiнiстерствi юстицiї України 10.12.2004 року N 1571/10170,
з метою встановлення режиму в пунктах пропуску
для мiжнародного та мiждержавного автомобiльного
сполучення на дiлянцi Луганського прикордонного
загону, наказую:
1. Наказ начальника Луганського прикордонного загону вiд 29.12.2003 року N 400 "Про встановлення режиму в пунктах пропуску для автомобiльного сполучення на дiлянцi Луганського прикордонного загону" вважати таким, що втратив чиннiсть.
2. Затвердити режимнi правила в пунктах пропуску для автомобiльного сполучення на дiлянцi Луганського прикордонного загону (додаток 1).
3. Контроль за дотриманням вимог зазначених режимних правил покласти на першого заступника начальника Луганського прикордонного загону - начальника штабу та начальникiв вiддiлень прикордонного контролю.
4. За рiшенням начальника Луганського прикордонного загону пiдроздiли прикордонного контролю можуть установлювати додатковi режимнi правила i тимчасовi обмеження в межах територiї пункту пропуску, що регламентують порядок:
- в'їзду (прибуття), тимчасового перебування, пересування, виїзду (вибуття) з пункту пропуску всiх категорiй осiб, типiв транспортних засобiв, видiв вантажiв та iншого майна;
- допуску в пункт пропуску (пункт контролю) для службового перебування та виконання завдань спiвробiтникiв правоохоронних, контрольних органiв (служб) та робiтникiв адмiнiстративно-господарських пiдприємств, органiзацiй, установ, розташованих у пунктах пропуску, або дiяльнiсть яких пов'язана з необхiднiстю перебування цих робiтникiв та виконання ними функцiональних обов'язкiв у пунктах пропуску (пунктах контролю);
- здiйснення в пунктах пропуску (пунктах контролю) будь-якого виду господарської та iншої дiяльностi, будiвництва, розвитку комунiкацiй та iнфраструктури, пасажирських i вантажно-транспортних операцiй, iнших дiй (заходiв);
- здiйснення обмежень та притягнення до адмiнiстративної вiдповiдальностi за порушення встановлених додаткових режимних заходiв в пунктах пропуску;
- порядок видачi i збереження перепусток на перебування у пунктi пропуску.
5. Штабу Луганського прикордонного загону наказ довести до 100 % особового складу вiддiлень прикордонного контролю, якi мають в своєму складi пункти пропуску для автомобiльного сполучення, керiвництва Луганської та Старобiльської митницi, керiвникiв контрольних пiдроздiлiв та пiдприємств, якi беруть участь у обслуговуваннi осiб i транспортних засобiв закордонного прямування.
6. Комендантам прикордонних комендатур провести робочi зустрiчi з керiвниками контрольних пiдроздiлiв у пунктах пропуску через державний кордон, на яких довести режимнi правила, що встановлюються на дiлянцi Луганського прикордонного загону в пунктах пропуску для автомобiльного сполучення з метою забезпечення неухильного їх виконання.
Органiзувати вивчення режимних правил якi встановлюються на дiлянцi Луганського прикордонного загону в пунктах пропуску для автомобiльного сполучення з особовим складом пiдпорядкованих пiдроздiлiв.
7. Старшому юрисконсульту Луганського прикордонного загону забезпечити подання даного наказу на реєстрацiю до Луганського обласного Управлiння юстицiї.
8. Старшому офiцеру (прес-секретарю) Луганського прикордонного загону органiзувати висвiтлення вимог Режимних правил в засобах масової iнформацiї Луганської областi.
Начальник Луганського прикордонного загону, пiдполковник | А. С. Король |
Додаток 1 до наказу Луганського прикордонного загону вiд 12 лютого 2007 р. N 143 |
|
Зареєстровано в Луганському обласному управлiннi юстицiї 24 лютого 2007 р. за N 6/799 |
Режимнi правила
якi встановлюються на дiлянцi Луганського
прикордонного загону в пунктах пропуску для
автомобiльного сполучення
Режимнi правила в пунктах пропуску для автомобiльного сполучення "Должанський", "Червонопартизанськ", "Iзварине", "Красна Талiвка", "Мiлове", "Просяне", "Танюшiвка", "Новобiла", "Дьомiно-Олександрiвка" розробленi вiдповiдно до п. 13 ст. 19 Закону України "Про Державну прикордонну службу України", ст. 27 постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 3 серпня 2000 року N 1203 "Про затвердження Положення про пункти пропуску через державний кордон", роздiлу 16 Iнструкцiї з органiзацiї i здiйснення прикордонного контролю, затвердженої наказом Адмiнiстрацiї Державної прикордонної служби України вiд 05.10.2004 року N 711, зареєстрованим в Мiнiстерствi юстицiї України 10.12.2004 року N 1571/10170, для забезпечення здiйснення службової дiяльностi пiдроздiлiв Державної прикордонної служби, митних органiв, iнших контрольних служб, а також з метою виключення доступу стороннiх осiб до мiсць здiйснення прикордонного, митного та iнших видiв контролю в пунктах пропуску через державний кордон України для автомобiльного сполучення.
I. Загальнi положення
1. Режим у пунктах пропуску, пунктах контролю (далi - пункт пропуску) через державний кордон - це порядок перебування i пересування осiб i транспортних засобiв у межах територiї автомобiльних пунктiв пропуску на дiлянцi Луганського прикордонного загону, а також здiйснення господарської та iнших видiв дiяльностi, пов'язаної з пропуском через державний кордон України осiб, транспортних засобiв, товарiв та предметiв.
2. Режим в пунктах пропуску встановлюється та пiдтримується для здiйснення оперативно-службової дiяльностi Держприкордонслужби, Держмитслужби, iнших контрольних служб з метою виключення доступу стороннiх осiб до мiсць прикордонного, митного та iнших видiв контролю.
3. Межi зон прикордонного контролю в пунктах пропуску через державний кордон на дiлянцi Луганського прикордонного загону визначаються окремим наказом начальника прикордонного загону за вiдповiдним погодженням з начальниками Луганської та Старобiльської митниць.
4. Межi зон митного контролю в пунктах пропуску через державний кордон на дiлянцi Луганського прикордонного загону визначаються вiдповiдними наказами начальникiв Луганської та Старобiльської митниць за погодженням з начальником прикордонного загону.
II. В'їзд (прибуття), тимчасове перебування, пересування, виїзд (вибуття) з пункту пропуску всiх категорiй осiб, типiв транспортних засобiв, видiв вантажiв та iншого майна:
1. Особа закордонного прямування в'їжджає (прибуває) в пункт пропуску за наявностi належних паспортних документiв на право перетинання державного кордону України.
2. Транспортний засiб закордонного прямування (з будь яким видом вантажу, чи без вантажу) в'їжджає (прибуває) в пункт пропуску через державний кордон за наявностi в водiя транспортного засобу належних паспортних документiв на право перетинання державного кордону України.
3. Наявнiсть належних паспортних документiв у особи перевiряється посадовою особою пiдроздiлу охорони державного кордону при в'їздi (прибуттi) в пункт пропуску прикордонним нарядом "Вартовий бiля шлагбауму", в межах територiї пункту пропуску - прикордонним нарядом "Контроль за режимом", "Старшим змiни прикордонних нарядiв" - за вимогою.
4. Особи i транспортнi засоби прямують через територiю пункту пропуску за визначеними в Технологiчних схемах пропуску осiб, транспортних засобiв, вантажiв та iншого майна напрямами руху i здiйснюють зупинки (стоянки) в мiсцях, визначених органом охорони державного кордону та митним органом i вибувають з територiї пункту пропуску через державний кордон з дозволу старшого змiни прикордонних нарядiв пiсля закiнчення прикордонного, митного та iнших належних видiв контролю, передбачених законодавством України.
5. На територiї пунктiв пропуску на видних мiсцях розмiщуються iнформацiйнi стенди, якi визначають зони контролю, необхiдну iнформацiю з питань проходження прикордонно-митного, а за потреби, i iнших видiв контролю, правила поведiнки у пунктах пропуску, написи, якi забезпечують правила безпеки працiвникiв контрольних служб, пасажирiв, транспортних засобiв.
В пунктах пропуску, напрями i смуги руху транспортних засобiв, мiсця їх зупинок, пiшохiднi дорiжки i переходи розмiчаються на територiї пункту пропуску вiдповiдно до вимог Правил дорожнього руху України.
6. При в'їздi транспортного засобу у пункт пропуску водiю автотранспортного засобу закордонного прямування вiдповiдно до порядку встановленого Адмiнiстрацiєю Державної прикордонної служби України i Державною митною службою України видаються контрольнi талони.
Виїзд автотранспортного засобу за межi територiї пункту пропуску дозволяється представником пiдроздiлу органу охорони державного кордону iз складу змiни прикордонних нарядiв тiльки за наявностi в контрольному талонi (товаросупровiдних документiв) вiдмiток про позитивнi висновки здiйснення прикордонного контролю i закiнчення контролю всiма належними контрольними органами i службами.
III. Допуск в пункт пропуску для службового перебування та виконання завдань спiвробiтникiв правоохоронних, контрольних органiв (служб) та робiтникiв адмiнiстративно-господарських пiдприємств, органiзацiй, установ розташованих у пунктах пропуску, або дiяльнiсть яких пов'язана з необхiднiстю перебування цих робiтникiв та виконання ними функцiональних обов'язкiв у пунктах пропуску для автомобiльного сполучення:
1. Тимчасове перебування в пунктах пропуску представникiв юридичних та фiзичних осiб, якi не прямують через державний кордон, дозволяється тiльки з дозволу начальника органу охорони державного кордону (в окремих випадках за рiшенням (дорученням) начальника органу охорони державного кордону з дозволу керiвника пiдроздiлу прикордонного контролю) для виконання ними службових обов'язкiв, пов'язаних iз забезпечення пропуску через державний кордон осiб, транспортних засобiв, вантажiв та iншого майна, обслуговуванням пасажирiв (транспортних засобiв, вантажiв) чи забезпеченням функцiонування пункту пропуску, а також для вирiшення iнших службових питань.
2. У разi потреби отримання дозволу на тимчасове перебування в пунктi пропуску за службовою необхiднiстю представника юридичної особи, керiвник цiєї органiзацiї (пiдприємства, установи) офiцiйно звертається до начальника органу охорони державного кордону шляхом подання письмової заяви не пiзнiше нiж за 1 добу до запланованого тимчасового перебування в пунктi пропуску через державний кордон.
2.1. Фiзична особа в разi потреби тимчасового перебування в пунктi пропуску не пiзнiше як за 1 добу до запланованого тимчасового перебування в пунктi пропуску звертається до начальника органу охорони державного кордону iз письмовою заявою довiльної форми, у якiй зазначаються установчi данi особи, назва пункту пропуску, мета i термiн перебування в ньому.
3. Усi заяви через загальне дiловодство секретарiату органу охорони державного кордону подаються для розгляду в штаб органу охорони державного кордону (можливо факсом).
4. Пiсля надання дозволу на тимчасове перебування в пунктi пропуску представнику юридичної особи або фiзичнiй особi, видається перепустка - номерний документ Державної прикордонної служби України з установчими даними власника, який надає йому право на тимчасове перебування в конкретному пунктi пропуску через державний кордон протягом визначеного термiну. Перепустки на перебування в пунктi пропуску видаються штабом органу охорони державного кордону i дають правова разове перебування в пунктi пропуску, якщо не встановлено iнший порядок.
4.1. Надання дозволу на тимчасове перебування в пунктах пропуску та видача перепустки фiксується в журналi облiку заяв i видачi перепусток на право тимчасового перебування в пунктах пропуску (пунктах контролю), який ведеться в штабi прикордонного загону.
5. Якщо мета тимчасового перебування представника юридичної або фiзичної особи в пунктi пропуску (пунктi контролю) викликана форс-мажорними обставинами i носить короткотермiновий характер (не бiльш як протягом доби) рiшення про надання дозволу приймає керiвник пiдроздiлу прикордонного контролю самостiйно з подальшою доповiддю про це рiшення начальнику органу охорони державного кордону.
5.1. У разi, якщо метою тимчасового перебування при виникненнi форс-мажорних обставин в пунктi пропуску є вiдвiдування представником юридичної або фiзичною особою у службових справах посадових осiб iнших контрольних органiв, транспортних чи iнших пiдприємств (органiзацiй, установ), якi здiйснюють у ньому свої функцiї - рiшення про надання дозволу на тимчасове перебування приймається керiвником пiдроздiлу прикордонного контролю пiсля узгодження цього питання" з керiвником вiдповiдної контрольної служби (органу), пiдприємства (органiзацiї, установи).
5.2. В обох вищезазначених випадках (п. 5, 5.1) представнику юридичної або фiзичнiй особi за умови наявностi документа, що посвiдчує особу старшим змiни прикордонних нарядiв з дозволу керiвника пiдроздiлу прикордонного контролю видається представницька картка загального користування для короткотермiнового тимчасового перебування в пунктi пропуску у службових справах.
5.3. Представницька картка загального користування носиться особами закрiпленою на верхньому одязi.
5.4. Представницькi картки зберiгаються в старшого змiни прикордонних нарядiв. Факт видачi представницької картки вiдображається в книзi облiку видачi представницьких карток загального користування.
5.5. Пiсля вiдвiдування представником юридичної або фiзичною особою пункту пропуску представницька картка повертається старшому змiни прикордонних нарядiв.
5.6. У разi виявлення порушення порядку тимчасового перебування у пунктi пропуску осiб посадовою особою органу охорони державного кордону здiйснюється затримання цiєї особи. Притягнення до адмiнiстративної вiдповiдальностi здiйснюється посадовою особою пiдроздiлу охорони державного кордону.
6. Спiвробiтники контрольних служб (органiв), транспортних та iнших пiдприємств (органiзацiй, установ), якi функцiонують у пунктi пропуску перебувають в ньому за своїми службовими посвiдченнями, вiдповiдно до затверджених командирами пiдроздiлу охорони державного кордону спискiв i графiкiв роботи.
6.1. Керiвники контрольних служб (органiв), транспортних та iнших пiдприємств (органiзацiй, установ), якi функцiонують у пунктi пропуску через державний кордон, до 25 числа щомiсяця надають командирам пiдроздiлiв охорони державного кордону графiки роботи спiвробiтникiв контрольних служб на наступний мiсяць.
6.2. Пiд час перебування в пунктi пропуску всi вищезазначенi особи повиннi мати представницькi картки встановленого зразка.
7. Керiвники Луганської та Старобiльської митниць, транспортних та iнших пiдприємств (органiзацiй, установ), якi функцiонують у пунктi пропуску через державний кордон, не менше нiж один раз на пiвроку подають на iм'я начальника Луганського прикордонного загону для затвердження списки працiвникiв, що виконують у ньому службовi обов'язки.
7.1. За потребою протягом року до затверджених начальником органу охорони державного кордону спискiв за поданням вiдповiдних керiвникiв можуть вноситися змiни i доповнення, якi обов'язково засвiдчуються пiдписом начальника органу охорони державного кордону та вiдповiдною печаткою.
7.2. Копiї затверджених спискiв направляються штабом органу охорони державного кордону до вiдповiдного пiдроздiлу прикордонного контролю для урахування пiд час надання дозволу зазначеним особам на перебування в пунктi пропуску.
7.3. Працiвники контрольних служб (органiв), транспортних та iнших пiдприємств (органiзацiй, установ) пропускаються на територiю пункту пропуску тiльки на час виконання ними службових обов'язкiв.
7.4. Перебування в пунктi пропуску посадових осiб контрольних служб, транспортних та iнших органiзацiй поза службовим часом дозволяється начальником органу охорони державного кордону пiсля письмового (усного) звернення до нього керiвника вiдповiдної служби, пiдприємства (органiзацiї, установи). Зазначенi факти облiковуються в пунктi пропуску через державний кордон. В облiках зазначається: причина та пiдстава прибуття, зазначається заявлена причина та у якостi пiдстави дата, час отримання дозволу на пропуск та вiйськове звання i прiзвище посадової особи органу охорони державного кордону, яка надала дозвiл.
8. Керiвники правоохоронних органiв, на територiї вiдповiдальностi яких розташованi пункти пропуску (пункти контролю), один раз на рiк подають на iм'я начальника органу охорони державного кордону списки працiвникiв, якi мають право в службових справах перебувати в пунктах пропуску. За потреби протягом року до затверджених спискiв вносяться змiни i доповнення. Зазначенi списки (витяги з них) направляються штабом органу охорони державного кордону у вiдповiднi пiдроздiли прикордонного контролю.
9. Спiвробiтники правоохоронних органiв на територiї вiдповiдальностi яких розташованi пункти пропуску пропускаються на територiю пункту пропуску за службовими посвiдченнями та письмовими приписами (розпорядженнями) вiдповiдних керiвникiв органiв з попереднiм сповiщенням начальника органу охорони державного кордону згiдно iз зазначеними витягами iз спискiв.
10. Правом безперешкодного перебування в пунктах пропуску у службових справах без попереднього iнформування начальника органу охорони державного, кордону користуються згiдно iз законодавством за наявностi службового посвiдчення, що пiдтверджує займану посаду:
- народнi депутати України, депутати мiсцевих рад народних депутатiв -пiд час вирiшення питань своєї депутатської дiяльностi;
- Генеральний прокурор України, його заступники, за територiальною вiдповiдальнiстю - прокурор Автономної Республiки Крим, його заступники, прокурори, заступники прокурорiв обласних, мiських, районних прокуратур;
- слiдчi Генеральної прокуратури, прокуратури Автономної Республiки Крим, обласних, мiських, районних прокуратур - за письмовим розпорядженням прокурора вiдповiдної прокуратури;
- спiвробiтники спецiальних пiдроздiлiв по боротьбi з органiзованою злочиннiстю органiв внутрiшнiх справ i Служби безпеки України - за письмовим розпорядженням керiвника вiдповiдного спецiального пiдроздiлу;
- спiвробiтники Служби безпеки України - у разi проведення заходiв щодо боротьби з тероризмом i фiнансуванням терористичної дiяльностi за письмовим розпорядженням керiвника органу або оперативного пiдроздiлу Служби безпеки України;
- слiдчi Служби безпеки України - пiд час розслiдування злочинiв, вiднесених до їх пiдслiдностi, за письмовим розпорядженням начальника слiдчого пiдроздiлу Служби безпеки України;
- спiвробiтники органiв внутрiшнiх справ України з метою припинення злочинiв, переслiдування осiб, пiдозрюваних у вчиненнi злочину, в разi стихiйного лиха та iнших надзвичайних обставин при виконаннi покладених на них обов'язкiв;
- спiвробiтники Державної митної служби України, якi не виконують безпосередньо службових обов'язкiв у пунктах пропуску, за письмовим розпорядженням Голови Держмитслужби, а також начальникiв регiональних митниць, митниць, в зонi вiдповiдальностi яких знаходяться пункти пропуску;
- спiвробiтники служби мiжнародних автомобiльних перевезень (далi - СМАП) Мiнiстерства транспорту та зв'язку України, якi не виконують безпосередньо службових обов'язкiв в пунктах пропуску, за письмовим розпорядженням керiвництва Мiнiстерства транспорту та зв'язку України.
11. У разi виникнення необхiдностi у проведеннi термiнових заходiв у пунктi пропуску спiвробiтниками правоохоронних органiв, яких не включено до цих спискiв, начальник органу охорони державного кордону може прийняти рiшення щодо пропуску на територiю пункту пропуску цих спiвробiтникiв за усною iнформацiєю керiвника вiдповiдного правоохоронного органу за службовими посвiдченнями та письмовим приписом вiдповiдних органiв.
У пунктi пропуску спiвробiтникiв правоохоронних органiв супроводжує представник оперативно-розшукового пiдроздiлу органу охорони державного кордону для надання практичної допомоги в рамках законодавства. Пiсля проведення заходiв, але не пiзнiше нiж через 3 доби керiвник вiдповiдного правоохоронного органу надає начальнику органу охорони державного кордону письмове звернення, яке зберiгається в оперативно-розшуковому пiдроздiлi.
12. Транспортнi засоби службового призначення, якi належать державним контрольним органам (службам), транспортним та iншим органiзацiям, що беруть участь у пропуску осiб, транспортних засобiв, вантажiв та iншого майна, пропускаються в пункт пропуску тiльки з дозволу органу охорони державного кордону за вiдповiдними списками.
12.1. Списки таких транспортних засобiв один раз на рiк подаються керiвниками зазначених служб (органiзацiй) на iм'я начальника органу охорони державного кордону. За потреби протягом року до затверджених спискiв вносяться змiни i доповнення у такому ж порядку.
13. Транспортнi засоби службового призначення керiвникiв контрольних служб пропускаються на територiю пунктiв пропуску через державний кордон за узгодженням з начальником органу охорони державного кордону.
13.1. В пунктах пропуску, при наявностi необхiдних умов, визначаються мiсця стоянки таких транспортних засобiв, якi затверджуються в роздiлi "Установлення та пiдтримання режиму в пунктi пропуску" технологiчної схеми пропуску через державний кордон для конкретного пункту пропуску.
14. Iнформацiя про прибуття i перебування у пунктi пропуску через державний кордон осiб, якi мають право безперешкодного перебування в пунктах пропуску, негайно доповiдається за командою, установчi данi заносяться в журнал облiку iз обов'язковим зазначенням установчих даних, мети, термiну i часу перебування.
14.1. Щомiсяця iнформацiя узагальнюється i надсилається до органу охорони державного кордону для подальшої її направлення до Департаменту охорони державного кордону.
15. Спiвробiтники контрольних служб та вiдомств якi пропущенi до режимної зони пунктiв пропуску для виконання службових обов'язкiв можуть бути пропущенi через державний кордон лише у вiдповiдностi до встановленого порядку виїзду громадян України за кордон.
16. Особи виннi у порушеннi правил перетинання державного кордону, перебування i пересування у пунктi пропуску несуть вiдповiдальнiсть згiдно iз законодавством України.
IV. Контроль за додержанням режиму та вiдповiдальнiсть за порушення режимних правил в пунктi пропуску
1. Контроль за додержанням режиму в пунктах пропуску здiйснюється пiдроздiлом прикордонного контролю (органом охорони державного кордону) шляхом перiодичної перевiрки спецiальними прикордонними нарядами:
- правомiрностi в'їзду (прибуття), тимчасового перебування, пересування, виїзду (вибуття) з пункту пропуску усiх категорiй осiб, типiв транспортних засобiв, видiв вантажiв та iншого майна;
- пiдстав для службового перебування та виконання завдань у пунктах пропуску спiвробiтниками правоохоронних, контрольних органiв (служб) та робiтниками адмiнiстративно-господарських пiдприємств, органiзацiй, установ, розташованих у пунктах пропуску або дiяльнiсть яких пов'язана з необхiднiстю перебування цих робiтникiв та виконання ними функцiональних обов'язкiв у пунктах пропуску;
- порядку здiйснення в пунктах пропуску будь-якого виду господарської та iншої дiяльностi, будiвництва, розвитку комунiкацiй та iнфраструктури, пасажирських i вантажно-транспортних операцiй, iнших дiй (заходiв), якi можуть вплинути на розвиток обстановки в пунктах пропуску (пунктах контролю);
- виконання фiзичними та представниками юридичних осiб встановлених в пунктi пропуску (пунктi контролю) режимних правил з метою виявлення та припинення фактiв їх порушення, усунення передумов до здiйснення будь-яких видiв протиправної дiяльностi в пунктах пропуску (пунктах контролю);
- у пунктах пропуску для морського, рiчкового, поромного сполучення - несення вахтової служби на суднах закордонного прямування.
2. Пiдроздiл прикордонного контролю здiйснює контроль за додержанням встановленого режиму в межах пункту пропуску. З цiєю метою пiдроздiлом прикордонного контролю разом з контрольними органами i службами, якi здiйснюють державнi види контролю, адмiнiстрацiєю пiдприємства (установи, органiзацiї), у межах територiї якої розташований пункт пропуску, щокварталу органiзовується та здiйснюється комiсiйна комплексна перевiрка (обстеження) стану додержання режиму на його територiї.
2.1. За результатами комплексної комiсiйної перевiрки складається акт, який пiдписується членами комiсiї i затверджується начальником органу охорони державного кордону та керiвником митницi.
2.2. Про виявленi комплексною комiсiйною перевiркою недолiки (порушення) iнформуються органи прокуратури, Служби безпеки України (за потреби, iншi територiальнi правоохороннi органи).
2.3. Порушення зазначених правил тягне за собою адмiнiстративну вiдповiдальнiсть згiдно iз законодавством України.
3. Рiшення начальника органу охорони державного кордону про встановлення додаткових режимних правил у межах територiї пункту пропуску оформлюється у виглядi розпорядження (наказу), яке доводиться до вiдома органiв мiсцевого самоврядування, усiх взаємодiючих органiв i служб, до керiвникiв зацiкавлених пiдприємств, органiзацiй, установ у частинi, що їх стосується.
V. Прикiнцевi положення
1. З метою додержання режиму в пунктах пропуску прикордоннi наряди зобов'язанi:
- здiйснювати у встановленому порядку за наявностi належним чином оформлених документiв пропуск в пункти пропуску осiб, транспортних засобiв, товарiв та предметiв закордонного прямування;
- забезпечувати та контролювати додержання режиму в пунктах пропуску;
- контролювати наявнiсть представницьких карток у представникiв контрольних служб, iнших установ, що виконують свої службовi обов'язки в пунктах пропуску;
- забезпечувати безпеку осiб, що перебувають в пунктах пропуску;
- у взаємодiї з митними та правоохоронними органами вживати заходiв щодо припинення протиправних дiй в пунктах пропуску;
- надавати необхiдну допомогу спецiальним пiдроздiлам у боротьбi з органiзованою злочиннiстю пiд час проведення ними оперативно-розшукових заходiв у пунктах пропуску.
2. З метою додержання режиму в пунктах пропуску прикордоннi наряди мають право:
- перевiряти у осiб документи на право пропуску в режимну зону пунктiв пропуску;
- не пропускати в режимну зону пунктiв пропуску осiб та транспортнi засоби, якi не мають вiдповiдних документiв;
- вимагати вiд посадових осiб контрольних служб та осiб, якi беруть участь в обслуговуваннi пасажирiв та транспортних засобiв закордонного прямування, додержання режиму в пунктах пропуску;
- затримувати осiб за порушення режиму в пунктах пропуску.
- притягувати осiб, затриманих за порушення режиму в пунктах пропуску, до адмiнiстративної вiдповiдальностi за ст. 202 Кодексу України про адмiнiстративнi правопорушення.
3. Представники контрольних служб, посадовi особи митниць та особи, якi беруть участь в обслуговуваннi пасажирiв та транспортних засобiв закордонного прямування в пунктах пропуску, зобов'язанi виконувати вимоги Iнструкцiї, вимагати їх дотримання особами, якi перетинають державний кордон, та негайно iнформувати прикордоннi наряди про порушення встановленого режиму в пунктах пропуску.
4. З метою забезпечення пiдтримання належного режиму пункти пропуску повиннi бути облаштованi по периметру надiйною та достатньою мережею освiтлення мiсць здiйснення всiх контрольних операцiй.
Вiдповiдальнiсть за належний технiчний стан мережi освiтлення несе керiвництво установи, на балансi якої знаходиться пункт пропуску.
5. Забороняється знаходження на територiї пункту пропуску приватних транспортних засобiв, якi не перетинають державний кордон чи належать працiвникам контрольних служб.
6. Пункт пропуску є мiсцем пiдвищеної небезпеки та уваги. Всi особи, що перебувають у пунктах пропуску повиннi дотримуватись правил перетинання державного кордону, перевезення багажу (вантажу) транспортом, правил перебування i поведiнки встановлених у громадських мiсцях, правил i заходiв безпеки та протипожежних правил, а також, правил дорожнього руху.
7. Пiд час перебування у пунктах пропуску через державний кордон всiм особам забороняється:
- самостiйно, без дозволу обслуговуючого персоналу транспортних засобiв та представника прикордонної служби, залишати транспортнi засоби чи здiйснювати у них посадку;
- без дозволу представникiв прикордонної служби залишати зону прикордонного контролю та територiю пункту пропуску, а без дозволу представникiв митного органу - залишати зону митного контролю;
- пiд час проходження визначених законодавством видiв контролю в пунктi пропуску вживати алкогольнi напої i палити в не вiдведених для цього мiсцях;
- своїми дiями та розмiщенням транспортних засобiв, багажу створювати перешкоди для виконання службових обов'язкiв працiвниками контрольних служб, обслуговуючого персоналу транспортних засобiв, проходження пасажирами визначених видiв контролю;
- вiдволiкати склад змiни прикордонних нарядiв, контрольних служб вiд виконання функцiональних обов'язкiв, втручатись в технологiчнi процеси пiд час здiйснення контрольних операцiй та своїми дiями спричиняти передумови щодо зниження ефективностi та пильностi несення служби в пунктi пропуску через державний кордон;
- пошкоджувати чи виводити з ладу елементи огорожi, технiчнi пристрої i обладнання, iнформацiйнi стенди та iнше майно пункту пропуску;
- порушувати ряднiсть руху, встановлену дорожньою розмiткою, змiнювати напрям руху в'їзд, виїзд, перевищувати швидкiсть руху, здiйснювати проїзд без зупинки лiнiї прикордонного контролю, зупиняти транспортнi засоби в мiсцях не визначених технологiєю прикордонного контролю;
- знаходитися в пунктi пропуску без дiйсних документiв;
- починати рух транспортного засобу до закiнчення прикордонного контролю;
- здiйснювати фото та вiдео зйомку без дозволу начальника органу охорони державного кордону.
8. Особи, якi допустили порушення вимог Режимних правил, несуть вiдповiдальнiсть згiдно з чинним законодавством.
Перший заступник начальника Луганського прикордонного загону - начальник штабу, пiдполковник | А. М. Вальчук |