МIНIСТЕРСТВО ЕКОНОМIКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
вiд 9 лютого 2010 року | N 104 |
---|
Про внесення змiн до Стандарту надання
адмiнiстративної послуги з реєстрацiї
представництв iноземних суб'єктiв господарської
дiяльностi
З урахуванням змiн у структурi Мiнiстерства економiки України наказую:
Унести до Стандарту надання адмiнiстративної послуги з реєстрацiї представництв iноземних суб'єктiв господарської дiяльностi, затвердженого наказом Мiнiстерства економiки України вiд 14.08.2009 N 888, такi змiни:
1. У пунктi 1.2 роздiлу 1 слова "департамент державного контролю та регулювання зовнiшньоекономiчної дiяльностi" замiнити словами "управлiння торговельно-економiчних представництв".
2. Пункт 4.2 роздiлу 4 викласти в такiй редакцiї:
"4.2. Послiдовнiсть дiй адмiнiстративного органу:
4.2.1. Прийом документiв та перевiрка їх оформлення на вiдповiднiсть вимогам Iнструкцiї.
4.2.2. Реєстрацiя прийнятих документiв, що здiйснюється вiдповiдальною особою в спецiальному журналi облiку вхiдних документiв:
ставиться дата прийняття i вхiдний номер, якi засвiдчуються особистим пiдписом начальника вiддiлу роботи з iноземними представництвами i печаткою вiддiлу, на копiї заяви про реєстрацiю представництва (далi - заява). Копiя заяви з датою i вхiдним номером надається заявниковi;
заява передасться уповноваженому працiвниковi вiддiлу документального забезпечення Мiнiстерства для реєстрацiї, а документи - безпосередньо начальниковi вiддiлу роботи з iноземними представництвами або в разi його вiдсутностi - визначеному виконавцю цього вiддiлу.
Документи, що не вiдповiдають вимогам Iнструкцiї, прийманню не пiдлягають.
Журнал облiку вхiдних документiв повинен мiстити дату та час надходження звернення iноземного суб'єкта господарської дiяльностi, поданого для здiйснення реєстрацiї представництва в Українi, назву заявника - iноземного суб'єкта господарської дiяльностi, номер та дату звернення, прiзвище, iм'я, по батьковi.
4.2.3. Розгляд пакета документiв, поданого одержувачем адмiнiстративної послуги.
4.2.4. Прийняття рiшення про реєстрацiю представництва iноземного суб'єкта господарської дiяльностi або вiдмову в його реєстрацiї.
4.2.5. Видача свiдоцтва або надсилання листа з обґрунтуванням причин вiдмови.".
3. Пункти 10.1 та 10.2 роздiлу 10 викласти в такiй редакцiї:
"10.1. Документи, необхiднi для надання адмiнiстративної послуги, подаються за адресою Мiнекономiки: м. Київ, Львiвська площа, 8, каб. 1121-б або надсилаються поштою на адресу Мiнекономiки: 01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2.
10.2. Видача свiдоцтв здiйснюється за адресою Мiнекономiки: м. Київ, Львiвська площа, 8, каб. 1121-б.".
4. Пункт 11.2 роздiлу 11 викласти в такiй редакцiї:
"11.2. Прийом документiв, необхiдних для надання адмiнiстративної послуги, та видача свiдоцтв здiйснюються за графiком: понедiлок, середа та п'ятниця з 14.00 по 16.00.".
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Мiнiстра Бойцун Н. Є.
Мiнiстр економiки України | Б. М. Данилишин |