КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 17 вересня 2002 р. | N 1393 |
---|
Про затвердження Статуту Державної компанiї з
утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини та
складу її наглядової ради
Iз змiнами i доповненнями, внесеними
постановами Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 26 листопада 2003 року N 1844,
вiд 25 жовтня 2006 року N 1475
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
Затвердити Статут Державної компанiї з утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини та склад її наглядової ради (додаються).
Прем'єр-мiнiстр України | А. КIНАХ |
Iнд. 33
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17 вересня 2002 р. N 1393 |
СТАТУТ
Державної компанiї з утилiзацiї вiдходiв як
вторинної сировини
1. Найменування та мiсцезнаходження Компанiї
1.1. Офiцiйне найменування Компанiї:
українською мовою: повне - Державна компанiя з утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини; скорочене - Укрекокомресурси;
росiйською мовою: повне - Государственная компания по утилизации отходов как вторичного сырья; скорочене - Укрэкокомресурсы;
англiйською мовою: повне - State Company for Utilization of the Waste Products as the Secondary Row Materials; скорочене - Ukrekokomresursy.
1.2. Мiсцезнаходження Компанiї:
Україна, 01021, м. Київ - 21, Кловський узвiз, 4.
2. Мета i предмет дiяльностi Компанiї
2.1. Компанiя утворена з метою провадження в Українi екологiчної дiяльностi i подання допомоги пiдприємствам, установам, органiзацiям усiх форм власностi у сферi збирання, сортування, транспортування, переробки та утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини, у тому числi у сферi поводження з вiдходами споживання, запобiгання накопиченню вiдходiв, а також провадження господарської дiяльностi у цiй сферi, створення i полiпшення умов запровадження систем збирання, переробки та утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини, зменшення негативного впливу їх на довкiлля.
(пункт 2.1 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.11.2003 р. N 1844) |
2.2. Предметом дiяльностi Компанiї є:
створення i забезпечення належного функцiонування систем збирання, сортування, транспортування, переробки та утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини, її постiйне вдосконалення;
подання методичної, консультативної, науково-технiчної допомоги пiдприємствам, установам, органiзацiям, якi займаються збиранням, сортуванням, транспортуванням, переробкою та утилiзацiєю вiдходiв як вторинної сировини, мобiлiзацiя фiнансових, матерiальних i науково-виробничих ресурсiв для iнвестування у цiй сферi;
сприяння розробленню i впровадженню сучасних технологiй та обладнання, створенню потужностей для переробки та утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини з метою розв'язання економiчних, екологiчних i соцiальних проблем;
сприяння встановленню зовнiшньоекономiчних зв'язкiв пiдприємств у сферi переробки та утилiзацiї вiдходiв;
органiзацiя i сприяння проведенню в Українi робiт, пов'язаних з розвитком виробництва тари (упаковки), створенням нових видiв тари (упаковки), матерiалiв, а також обладнання i технологiчних лiнiй, необхiдних для їх виготовлення та утилiзацiї;
участь у забезпеченнi реалiзацiї державної полiтики:
у сферi збирання, переробки та утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини;
у сферi iнвестицiйної дiяльностi шляхом органiзацiї фiнансової та матерiально-технiчної пiдтримки впровадження науково-технiчних розробок, нових технологiй та обладнання у сферi збирання, сортування, переробки та утилiзацiї вiдходiв;
сприяння проведенню технiчного переоснащення i реконструкцiї пiдприємств у ходi реалiзацiї iнвестицiйних проектiв, спрямованих на впровадження нових технологiй у сферi поводження з вiдходами як вторинною сировиною;
надання у лiзинг обладнання та технiчних засобiв;
участь у розробленнi та погодженнi проектiв законодавчих i нормативно-правових актiв у сферi поводження з вiдходами як вторинною сировиною;
здiйснення контролю за визначенням обсягiв утилiзацiї вiдходiв тари (упаковки) вiдповiдно до встановлених мiнiмальних норм та фактичними обсягами утилiзацiї;
участь у розробленнi та здiйсненнi комплексу заходiв щодо залучення iнвестицiй, у тому числi iноземних, для розвитку заготiвлi i переробки вiдходiв як вторинної сировини.
2.3. Компанiя вiдповiдно до покладених на неї завдань:
самостiйно планує свою дiяльнiсть, визначає стратегiю та основнi напрями свого розвитку з урахуванням науково-технiчних прогнозiв, прiоритетiв, кон'юнктури ринку продукцiї, товарiв, робiт, послуг та економiчної ситуацiї;
органiзовує навчання, пiдвищення квалiфiкацiї спецiалiстiв у сферi поводження з вiдходами як вторинною сировиною та органiзацiї виробництва тари i пакувальних матерiалiв у вiтчизняних та зарубiжних навчальних закладах, установах тощо та видає вiдповiднi документи;
здiйснює будiвництво, реконструкцiю, а також забезпечує своєчасне освоєння нових виробничих потужностей та якнайшвидше введення в експлуатацiю придбаного обладнання;
провадить оперативну дiяльнiсть, пов'язану з матерiально-технiчним забезпеченням потужностей iз збирання, переробки та утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини;
придбаває необхiднi матерiальнi ресурси у пiдприємств, установ та органiзацiй незалежно вiд форми власностi, а також у фiзичних осiб;
здiйснює виробництво та поставку продукцiї (товарiв) i надання послуг;
створює безпечнi умови для високопродуктивної роботи своїх працiвникiв, забезпечує дотримання законодавства про працю, правил та норм охорони працi, технiки безпеки, соцiального страхування;
здiйснює заходи з метою посилення матерiальної заiнтересованостi працiвникiв як у результатах особистої працi, так i в загальних пiдсумках роботи Компанiї, забезпечує економне i рацiональне використання коштiв фонду споживання i своєчаснi розрахунки з працiвниками;
виконує норми i вимоги щодо охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання i вiдтворення природних ресурсiв та забезпечення екологiчної безпеки;
бере участь у проведеннi недержавної екологiчної експертизи науково-дослiдних i технологiчних розробок та проектно-кошторисної документацiї на будiвництво i реконструкцiю пiдприємств, полiгонiв, комплексiв, установок, споруд, iнших спецiально вiдведених мiсць чи об'єктiв у частинi дотримання вимог законодавства та нормативних документiв пiд час переробки та утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини;
здiйснює вiдповiдно до законодавства спiвробiтництво з мiжнародними фiнансовими та iншими органiзацiями, iноземними суб'єктами господарювання з питань, пов'язаних з розвитком виробництва тари (упаковки), збиранням, переробкою та утилiзацiєю тари (упаковки), iнших вiдходiв як вторинної сировини, та провадить зовнiшньоекономiчну дiяльнiсть;
укладає iз заготiвельними та iншими пiдприємствами договори на закупiвлю, сортування, переробку, утилiзацiю i поставку вiдходiв як вторинної сировини та здiйснює контроль за їх виконанням, провадить посередницьку дiяльнiсть, займається оптовою i роздрiбною торгiвлею;
залучає для виконання конкретних робiт та надання послуг на договiрних засадах громадян, фахiвцiв науково-дослiдних установ, вищих навчальних закладiв, пiдприємств, установ, органiзацiй тощо;
здiйснює експортно-iмпортнi операцiї щодо закупiвлi i поставки вторинної сировини, технологiй та обладнання для виробництва та утилiзацiї тари (упаковки), iнших твердих побутових вiдходiв та сприяє у цьому пiдприємствам, установам, органiзацiям;
органiзовує власне виробництво обладнання для виготовлення тари (упаковки) та утилiзацiї її вiдходiв;
взаємодiє з органами виконавчої влади з питань, що належать до її компетенцiї;
органiзовує розроблення iнвестицiйних пропозицiй та проектiв, бере участь у розробленнi та проведеннi експертизи iнвестицiйних проектiв i програм у сферi поводження з вiдходами як вторинною сировиною;
сприяє реалiзацiї iнвестицiйних проектiв шляхом здiйснення iнвестицiйних вкладень, надання позики, лiзингу виконавцям i замовникам цих проектiв та органiзацiї спiльної з ними дiяльностi;
створює iнформацiйно-аналiтичну систему та банки даних у сферi поводження з вiдходами як вторинною сировиною;
здiйснює реалiзацiю вторинної сировини, нелiквiдних матерiалiв, вiдходiв виробництва i споживання, iншої продукцiї (товарiв);
може у разi потреби провадити дiяльнiсть, що пiдлягає лiцензуванню;
вiдповiдно до мети i завдань, визначених цим Статутом, провадить iншi види дiяльностi, що не суперечать законодавству.
3. Юридичний статус Компанiї
3.1. Компанiя є юридичною особою вiдповiдно до законодавства.
Права i обов'язки юридичної особи Компанiя набуває з дня її державної реєстрацiї.
Компанiя є державним пiдприємством, пiдпорядкованим Кабiнетовi Мiнiстрiв України.
3.2. Компанiя провадить свою дiяльнiсть вiдповiдно до Конституцiї, законiв України, iнших нормативно-правових актiв та цього Статуту.
3.3. Компанiя може на добровiльних засадах брати участь в асоцiацiях, корпорацiях, концернах та iнших об'єднаннях, якщо це не суперечить антимонопольному законодавству та iншим нормативно-правовим актам.
3.4. Компанiя має самостiйний баланс, розрахунковий (поточний), валютний та iншi рахунки в установах банкiв, круглу печатку iз зображенням Державного Герба України, а також штампи та бланки iз своїм найменуванням. Компанiя може мати товарний знак, який реєструється вiдповiдно до законодавства.
3.5. Компанiя має територiальнi структурнi пiдроздiли в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мм. Києвi та Севастополi, якi дiють на пiдставi положень, що затверджуються президентом Компанiї.
3.6. Компанiя несе вiдповiдальнiсть за своїми зобов'язаннями в межах належного їй майна згiдно iз законодавством.
Компанiя не несе вiдповiдальностi за зобов'язаннями держави.
3.7. Компанiя має право укладати угоди, набувати майновi та особистi немайновi права, нести обов'язки, бути позивачем i вiдповiдачем у судi.
3.8. Компанiя має право:
залучати кредитнi, позичковi, бюджетнi кошти на провадження дiяльностi, пов'язаної iз запобiганням або зменшенням обсягiв утворення вiдходiв, їх збиранням, транспортуванням, зберiганням, переробкою, утилiзацiєю;
отримувати в установленому законодавством порядку вiд центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування iнформацiю, документи, матерiали, а вiд органiв державної статистики - статистичнi данi, необхiднi для виконання покладених на неї завдань;
бути розпорядником коштiв i використовувати їх для вiдшкодування затрат заготiвельним та переробним органiзацiям i пiдприємствам рiзних форм власностi, впровадження нових технологiй та обладнання, технологiчного переоснащення i створення нових виробничих потужностей для заготiвлi та переробки вiдходiв як вторинної сировини, а також для адмiнiстративно-господарських потреб (утримання апарату Компанiї i її територiальних структурних пiдроздiлiв, премiювання працiвникiв та здiйснення iнших витрат), пов'язаних з дiяльнiстю Компанiї;
виступати замовником i виконавцем робiт, пов'язаних з виконанням покладених на Компанiю обов'язкiв та реалiзацiєю iнвестицiйних проектiв;
органiзовувати та проводити конкурси на виконання iнвестицiйних проектiв, спрямованих на розвиток систем збирання, сортування, транспортування, переробки та утилiзацiї використаної тари (упаковки);
вносити Кабiнетовi Мiнiстрiв України, центральним органам виконавчої влади пропозицiї щодо пiдвищення ефективностi роботи у сферi поводження з вiдходами як вторинною сировиною;
здiйснювати реiнвестицiї з метою збiльшення пiдприємствами обсягiв заготiвлi вторинної сировини та випуску готової продукцiї;
провадити iнновацiйну дiяльнiсть;
здiйснювати будiвництво складських примiщень для зберiгання матерiально-технiчних ресурсiв;
формувати фiрмову торговельну мережу, пов'язану з виконанням функцiй Компанiї;
випускати цiннi папери та реалiзувати їх юридичним i фiзичним особам вiдповiдно до законодавства;
придбавати цiннi папери юридичних осiб України та iнших держав вiдповiдно до законодавства;
проводити рекламнi кампанiї та органiзовувати виставкову дiяльнiсть;
створювати вiдповiдно до законодавства фiлiї, представництва та iншi вiдокремленi пiдроздiли;
провадити iншi види дiяльностi, не забороненi законодавством.
4. Майно Компанiї
4.1. Майно Компанiї складається з основних фондiв та оборотних коштiв, а також iнших цiнностей, вартiсть яких вiдображається у її балансi.
4.2. Майно Компанiї є державною власнiстю i закрiплюється за нею на правi повного господарського вiдання. Компанiя володiє, користується та розпоряджається зазначеним майном на свiй розсуд, вчиняючи щодо нього будь-якi дiї, що не суперечать законодавству та цьому Статуту.
4.3. Кошти Компанiї зберiгаються на рахунках в установах банкiв i використовуються за призначенням згiдно iз законодавством та цим Статутом.
4.4. Джерелами формування майна Компанiї є:
майно, передане засновником до її статутного фонду;
доходи, що формуються за рахунок оплати пiдприємствами, установами, органiзацiями та iншими суб'єктами пiдприємницької дiяльностi послуг щодо збирання, сортування, транспортування, переробки та утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини згiдно iз затвердженими в установленому порядку тарифами, а також коштiв, отриманих вiд iнвестицiйних вкладiв, лiзингових платежiв i вiд спiльної з виконавцями iнвестицiйних проектiв дiяльностi;
доходи, отриманi вiд реалiзацiї продукцiї, виконання робiт, надання послуг, а також вiд провадження iнших видiв фiнансово-господарської дiяльностi;
доходи вiд цiнних паперiв;
кредити;
капiтальнi вкладення, дотацiї та iншi надходження коштiв з державного бюджету;
благодiйнi внески, пожертвування пiдприємств, установ, органiзацiй i громадян;
амортизацiйнi вiдрахування;
майно, придбане в iнших пiдприємств, установ та органiзацiй;
iнше майно, набуте на пiдставах, не заборонених законодавством.
4.5. Вiдчуження засобiв виробництва державної власностi, закрiплених за Компанiєю, здiйснюється в установленому порядку.
4.6. Компанiя має право здiйснювати в установленому порядку продаж i передачу iншим пiдприємствам, установам та органiзацiям, обмiн, здавання в оренду, надання безоплатно в тимчасове користування належних їй будинкiв, споруд, устаткування, транспортних засобiв, iнвентарю, сировини та iнших матерiальних цiнностей, а також списання їх з балансу.
Передача майна до статутних фондiв iнших пiдприємств проводиться вiдповiдно до законодавства.
4.7. Компанiя здiйснює володiння, користування, розпорядження землею та iншими природними ресурсами вiдповiдно до мети своєї дiяльностi i вимог законодавства.
4.8. Збитки, завданi Компанiї внаслiдок порушення її майнових та немайнових прав громадянами, юридичними особами i державними органами, вiдшкодовуються за рiшенням суду в установленому порядку.
5. Управлiння Компанiєю
5.1. Управлiння поточною дiяльнiстю Компанiї здiйснює президент Компанiї, який призначається Кабiнетом Мiнiстрiв України за поданням наглядової ради.
Президент Компанiї:
здiйснює загальне керiвництво Компанiєю;
несе повну вiдповiдальнiсть за стан справ та дiяльнiсть Компанiї;
дiє без доручення вiд iменi Компанiї, представляє її в установах та органiзацiях;
розпоряджається коштами та майном Компанiї вiдповiдно до законодавства;
укладає договори, видає доручення, вiдкриває в установах банкiв розрахунковий та iншi рахунки;
призначає на посаду та звiльняє з посади вiце-президентiв, керiвникiв та спецiалiстiв апарату i керiвникiв та головних (старших) бухгалтерiв територiальних структурних пiдроздiлiв Компанiї;
несе вiдповiдальнiсть за формування та виконання фiнансових планiв;
проводить розподiл функцiональних обов'язкiв мiж вiце-президентами, керiвниками структурних пiдроздiлiв Компанiї, затверджує органiзацiйну структуру, штатний розклад та чисельнiсть Компанiї i її територiальних структурних пiдроздiлiв, положення про структурнi пiдроздiли апарату та територiальнi структурнi пiдроздiли Компанiї;
(абзац десятий пункту 5.1 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.11.2003 р. N 1844) |
установлює розпорядок робочого дня, визначає форми i систему оплати працi, конкретнi розмiри тарифних ставок, вiдрядних розцiнок, посадових окладiв; здiйснює матерiальне заохочення (премiювання) працiвникiв Компанiї;
створює безпечнi умови роботи для працiвникiв Компанiї.
Президент Компанiї у межах своїх повноважень видає накази, органiзовує i контролює їх виконання.
5.2. Президент Компанiї має чотирьох заступникiв (вiце-президенти).
5.3. Контролюючим органом Компанiї є наглядова рада, яка проводить аналiз її дiяльностi, здiйснює нагляд за виконанням статутних завдань, затверджує рiчнi звiти, рiшення Компанiї про утворення, реорганiзацiю i лiквiдацiю фiлiй, представництв, територiальних структурних та iнших вiдокремлених пiдроздiлiв, розробляє пропозицiї щодо визначення основних напрямiв дiяльностi.
(абзац перший пункту 5.3 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.11.2003 р. N 1844) |
Склад наглядової ради затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Наглядова рада дiє на пiдставi положення, яке затверджується головою наглядової ради.
Члени наглядової ради працюють у радi на громадських засадах.
5.4. Трудовий колектив Компанiї утворюють усi працiвники, якi беруть участь у дiяльностi Компанiї на основi трудового договору (контракту, угоди).
5.5. Повноваження трудового колективу Компанiї реалiзуються вiдповiдно до законодавства.
5.6. Рiшення з соцiально-економiчних питань, що стосуються дiяльностi Компанiї, затверджуються президентом Компанiї, а у випадках, передбачених законодавством, вiдображаються у колективному договорi.
Колективним договором також регулюються питання охорони працi, виробничi та трудовi вiдносини з адмiнiстрацiєю Компанiї.
5.7. Право укладення колективного договору надається президенту Компанiї, а вiд iменi трудового колективу - уповноваженому ним органу.
6. Технiчна рада Компанiї
6.1. Для вирiшення найважливiших питань iнвестицiйної полiтики, визначення головних принципiв дiяльностi Компанiї i загальної стратегiї розвитку систем збирання, сортування, транспортування, переробки, та утилiзацiї використаної тари (упаковки), iнших видiв вiдходiв як вторинної сировини, здiйснення контролю за використанням коштiв та реалiзацiєю на конкурсних засадах iнвестицiйних проектiв президентом утворюється технiчна рада Компанiї.
6.2. Технiчна рада є постiйно дiючим дорадчим органом Компанiї.
Положення про технiчну раду та її склад затверджуються президентом Компанiї.
6.3. У своїй дiяльностi технiчна рада керується законодавством та цим Статутом.
6.4. Основними завданнями технiчної ради є:
вирiшення найважливiших питань iнвестицiйної дiяльностi Компанiї, пов'язаних iз впровадженням систем збирання, сортування, транспортування, переробки та утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини;
розгляд та подання пропозицiй щодо фiнансування iнвестицiйних проектiв;
подання пропозицiй щодо доцiльностi реалiзацiї внесених на розгляд проектiв з розроблення та впровадження сучасних технологiй, обладнання, створення нових та реконструкцiї i розширення iснуючих потужностей для переробки та утилiзацiї вiдходiв як вторинної сировини з урахуванням необхiдностi розв'язання економiчних, екологiчних та соцiальних проблем;
подання пропозицiй щодо доцiльностi реалiзацiї спiльних проектiв.
6.5. Технiчну раду очолює голова, яким за посадою є президент Компанiї.
Технiчна рада провадить свою дiяльнiсть згiдно з планами, що складаються на пiвроку.
Органiзацiйну роботу в перiод мiж засiданнями технiчної ради здiйснює секретарiат на чолi з вiдповiдальним секретарем технiчної ради.
6.6. До складу технiчної ради входять працiвники Компанiї, представники центральних органiв виконавчої влади, установ, органiзацiй, дiяльнiсть яких пов'язана з поводженням з вiдходами як вторинною сировиною.
6.7. Засiдання технiчної ради вважається правоможним, якщо на ньому присутньо не менш як двi третини складу її членiв.
Засiдання технiчної ради проводяться у разi потреби, але не рiдше одного разу на пiвроку.
Рiшення технiчної ради приймаються простою бiльшiстю присутнiх на її засiданнi членiв, оформляються протоколами, якi пiдписуються головою технiчної ради i її вiдповiдальним секретарем.
(абзац третiй пункту 6.7 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.11.2003 р. N 1844) |
6.8. Заiнтересованi пiдприємства, установи, органiзацiї, фiзичнi i юридичнi особи подають свої пропозицiї щодо фiнансування iнвестицiйних проектiв до секретарiату технiчної ради.
6.9. Порядок конкурсного вiдбору iнвестицiйних проектiв, якi фiнансуються за рахунок коштiв, що надходять на рахунок Компанiї вiд надання послуг iз збирання, сортування, транспортування, переробки та утилiзацiї використаної тари (упаковки) затверджує її голова.
7. Господарська дiяльнiсть Компанiї
7.1. Основним узагальнюючим показником фiнансових результатiв господарської дiяльностi Компанiї є прибуток (дохiд).
Компанiя веде бухгалтерський та податковий облiк, а також статистичну звiтнiсть згiдно iз законодавством i подає їх у встановленому порядку та обсязi органам державної статистики, податкової служби та iншим уповноваженим органам влади.
Президент Компанiї i головний бухгалтер несуть персональну вiдповiдальнiсть за дотримання порядку ведення i достовiрнiсть облiку та статистичної звiтностi.
7.2. Чистий прибуток Компанiї, який залишається пiсля покриття матерiальних та прирiвняних до них витрат, а також витрат на оплату працi, сплати вiдсоткiв за кредитами банкiв, внесення передбачених законодавством України податкiв та iнших платежiв до бюджету, вiдрахування коштiв до iнвестицiйних фондiв, залишається у повному її розпорядженнi.
7.3. Компанiя утворює цiльовi фонди з метою покриття витрат, пов'язаних з її дiяльнiстю, зокрема фонд розвитку виробництва, фонд споживання, резервний (страховий) та iншi фонди.
7.3.1. Фонд розвитку виробництва створюється за рахунок вiдрахування 45 вiдсоткiв коштiв, що надходять на рахунок Компанiї вiд надання послуг iз збирання, сортування, транспортування, переробки та утилiзацiї використаної тари (упаковки), а також за рахунок iнших надходжень у порядку, передбаченому законодавством. Кошти фонду використовуються для розвитку матерiально-технiчної бази Компанiї.
7.3.2. Фонд споживання створюється у розмiрi, який визначається згiдно iз законодавством.
Джерелом коштiв на оплату працi працiвникiв Компанiї є частина отриманих доходiв, зазначених у пунктi 4.4 цього Статуту.
(абзац другий пiдпункту 7.3.2 пункту 7.3 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.11.2003 р. N 1844) |
Мiнiмальна заробiтна плата працiвникiв не може бути нижчою встановленого законодавством мiнiмального розмiру заробiтної плати в Українi.
Умови оплати працi та матерiального забезпечення президента Компанiї визначаються Кабiнетом Мiнiстрiв України.
7.3.3. Резервний (страховий) фонд Компанiї утворюється для покриття непередбачених витрат Компанiї i вiдшкодування можливих збиткiв вiд проваджуваної нею дiяльностi у розмiрi 25 вiдсоткiв статутного фонду Компанiї.
Резервний (страховий) фонд формується шляхом щорiчного вiдрахування 5 вiдсоткiв суми прибутку, яке проводиться до досягнення фондом зазначеного розмiру.
Рiшення про використання резервного (страхового) фонду приймається президентом Компанiї за погодженням з наглядовою радою.
7.4. Джерелом формування фiнансових ресурсiв Компанiї є прибуток (дохiд), амортизацiйнi вiдрахування, кошти, отриманi вiд продажу цiнних паперiв, благодiйнi внески членiв трудового колективу, пiдприємств, установ, органiзацiй i громадян, а також iншi надходження, включаючи централiзованi капiтальнi вкладення та кредити.
7.5. Вiдносини Компанiї з iншими пiдприємствами, установами, органiзацiями i громадянами в усiх сферах господарської дiяльностi здiйснюються на основi договорiв.
7.6. Компанiя самостiйно провадить зовнiшньоекономiчну (у тому числi зовнiшньоторговельну) дiяльнiсть, яка згiдно iз законодавством ґрунтується на принципах валютної самоокупностi i самофiнансування. Валютна виручка зараховується на валютний рахунок Компанiї i використовується нею самостiйно згiдно iз законодавством.
7.7. Питання соцiального розвитку, включаючи полiпшення умов працi, життя та здоров'я, обов'язкового медичного страхування членiв трудового колективу та їх сiмей вирiшуються трудовим колективом за участю президента Компанiї вiдповiдно до цього Статуту, колективного договору та законодавчих актiв.
7.8. Аудит фiнансової дiяльностi Компанiї здiйснюється згiдно iз законодавством.
8. Лiквiдацiя та реорганiзацiя Компанiї
Лiквiдацiя та реорганiзацiя (злиття, приєднання, подiл, видiлення, перетворення) Компанiї здiйснюються за рiшенням Кабiнету Мiнiстрiв України або суду згiдно iз законодавством.
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 17 вересня 2002 р. N 1393 (у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25 жовтня 2006 р. N 1475) |
СКЛАД
наглядової ради Державної компанiї з утилiзацiї
вiдходiв як вторинної сировини
ВОРОНА Дмитро Миколайович |
- заступник Мiнiстра охорони навколишнього природного середовища, голова наглядової ради |
КРАВЕЦЬ Андрiй Вiталiйович |
- заступник Мiнiстра Кабiнету Мiнiстрiв України |
МАХОВ Григорiй Григорович |
- заступник Мiнiстра будiвництва, архiтектури та житлово-комунального господарства |
МАКАЦАРIЯ Сергiй Мегонович |
- заступник Мiнiстра фiнансiв |
БЄЛЬЧИК Сергiй Васильович |
- заступник Голови ГоловКРУ |
ПЕТРУК Вiталiй Вiкторович |
- начальник Управлiння експертизи та аналiзу розвитку техногенної, екологiчної, ядерної безпеки та природокористування Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв України |
ПЕНДЗИН Олег Володимирович |
- директор департаменту Мiнекономiки |
ТИМОШЕНКО Людмила Сергiївна |
- директор департаменту Мiнприроди |
РОМЕНСЬКИЙ Дмитро Володимирович |
- директор департаменту Мiнприроди |
ЯЦЕНКО Ольга Адамiвна |
- заступник директора департаменту - начальник вiддiлу Мiнприроди. |
(склад iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.11.2003 р. N 1844, у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.10.2006 р. N 1475) |