УГОДА
мiж Урядом України i Урядом Республiки Молдова про дiяльнiсть залiзничного транспорту
Уряд України i Уряд Республiки Молдова, iменованi в подальшому "Договiрнi Сторони",
пiдтверджуючи невiд'ємне право власностi на залiзничний транспорт в межах своїх територiй;
вважаючи за доцiльне збереження технологiчної єдностi залiзничної транспортної мережi;
визнаючи надзвичайну важливiсть перевезення пасажирiв i вантажiв як мiж Україною i Республiкою Молдова, так i в третi країни,
надаючи значення координацiї i спiльнiй дiяльностi залiзничного транспорту обох держав, погодились про таке:
Стаття 1
Функцiональна дiяльнiсть залiзничного транспорту Договiрних Сторiн, а також виготовлення i утримання рухомого складу, технiчних засобiв забезпечення безпеки руху та органiзацiй перевезень, збереження вантажiв здiйснюється за єдиними галузевими нормативами.
Стаття 2
1. Перевезення пасажирiв i вантажiв мiж станцiями залiзниць обох держав здiйснюється на пiдставi дiючих на момент пiдписання даної Угоди нормативних документiв.
При органiзацiї перевезень пасажирiв i вантажiв залiзничним транспортом iз України по територiї Республiки Молдова та iз Республiки Молдова по територiї України, а також транзитом iз третiх країн або в третi країни Договiрнi Сторони координують свої дiї при виробленнi, з урахуванням законодавств своїх держав, тарифної полiтики з метою залучення додаткових транзитних вантажопотокiв на цi напрямки i оформлення в необхiдних випадках вiдповiдних угод.
2. Договiрнi Сторони проводять погашення заборгованостi, яка виникає в процесi перевезень на користь однiєї або iншої Сторони згiдно з прийнятими двустороннiми угодами по взаєморозрахунках.
Стаття 3
1. Договiрнi Сторони, у випадку укладення угод в галузi залiзничного транспорту з iншими державами, якi зачiпають iнтереси iншої Договiрної Сторони, будуть повiдомляти про це iншу Договiрну Сторону.
2. Договiрнi Сторони будуть застосовувати мiжнароднi угоди, укладенi колишнiм СРСР з питань залiзничного транспорту, виходити iз iнтересiв другої Договiрної Сторони та з метою збереження дiючого порядку мiжнародних перевезень пасажирiв та вантажiв залiзничним транспортом.
Стаття 4
1. Кожна iз Договiрних Сторiн здiйснює скоординовану тарифну полiтику. Тарифи в мiждержавних угодах встановлюються на багатостороннiй основi за спецiальними угодами мiж зацiкавленими сторонами, при цьому не обмежуючи iнтереси Договiрних Сторiн.
2. Розрахунки за мiжнароднi пасажирськi i вантажнi перевезення, наданi послуги проводяться у вiдповiдностi до Угоди, укладеної мiж Державною Адмiнiстрацiєю залiзничного транспорту України i Молдовською залiзницею.
Стаття 5
Договiрнi Сторони надають право вiдповiдним органам управлiння залiзничним транспортом укладати окремi двостороннi угоди з питань перевiзної роботи системи вiдповiдальностi за порушення технологiчних параметрiв перевiзної роботи, придбання, експлуатацiя i ремонт рухомого складу, контейнерiв, обладнання i технiки, а також проводити переговори щодо економiчної оцiнки i облiку взаємних iнтересiв, визначення порядку пiдготовки i затвердження технологiчних параметрiв перевiзної роботи.
Стаття 6
Договiрнi Сторони доручають вiдповiдним органам управлiння залiзничним транспортом укласти окремi Угоди щодо технологiчної роботи залiзничних дiлянок Мамалига - Окниця, роз'їзд 293 - Фрiкацей, Кучурган - Коротне, Кам'янка-Днiстровська - 22 км i експлуатацiї станцiї Болград.
Стаття 7
Договiрнi Сторони розробляють та координують науково-технiчну полiтику на залiзничному транспортi, iнформують один одного про рiшення, якi прийнятi i готуються в цiй сферi.
Стаття 8
Договiрнi Сторони будуть спiвробiтничати у галузi навчання iнженерiв, технiкiв, робiтникiв масових професiй залiзничного транспорту i розробки єдиних вимог до рiвня їхньої пiдготовки, а також визнають, що виданi про закiнчення учбового закладу квалiфiкацiйнi документи будуть мати однакову юридичну силу на територiї обох держав.
Стаття 9
Порядок перетину кордону, проведення прикордонного, митного i iнших видiв контролю буде регулюватися окремою Угодою Сторiн.
Стаття 10
Змiни i доповнення цiєї Угоди оформляються протоколами, якi є невiд'ємною частиною Угоди.
Стаття 11
Спiрнi питання, якi можуть виникнути у зв'язку iз тлумаченням та виконанням цiєї Угоди, будуть вирiшуватись мiж вiдповiдними органами управлiння залiзничного транспорту, а в необхiдних випадках шляхом безпосереднiх переговорiв мiж Договiрними Сторонами.
Стаття 12
Ця Угода набуває чинностi з моменту пiдписання i залишається в силi протягом 5 рокiв. В подальшому її дiя автоматично подовжується до тих пiр, поки одна з Договiрних Сторiн не менш нiж за 90 днiв не повiдомить другу Договiрну Сторону про припинення її дiї.
У випадку вирiшення однiєю з Договiрних Сторiн про денонсацiю цiєї Угоди, вона припиняє свою дiю через 6 мiсяцiв пiсля отримання письмового повiдомлення про це другої Сторони.
Здiйснено в м. Кишиневi 20 березня 1993 р. в двох примiрниках, кожен на українськiй, молдавськiй i росiйськiй мовах, причому всi тексти мають однакову силу.
За Уряд України | За Уряд Республiки Молдова |