КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 14 лютого 2017 р. | N 75 |
---|
Про внесення змiн до Порядку застосування
електронного цифрового пiдпису органами
державної влади, органами мiсцевого
самоврядування, пiдприємствами, установами та
органiзацiями державної форми власностi
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
1. Внести до Порядку застосування електронного цифрового пiдпису органами державної влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями державної форми власностi, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 жовтня 2004 р. N 1452 (Офiцiйний вiсник України, 2004 р., N 44, ст. 2894; 2006 р., N 50, ст. 3324; 2010 р., N 2, ст. 67, N 58, ст. 2025; 2011 р., N 80, ст. 2939; 2015 р., N 74, ст. 2426), змiни, що додаються.
2. Установити, що посиленi сертифiкати вiдкритих ключiв, сформованi до набрання чинностi цiєю постановою, використовуються органами державної влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями державної форми власностi до закiнчення строку їх чинностi.
3. Ця постанова набирає чинностi з дня її опублiкування, крiм пунктiв 1 i 3 змiн, затверджених цiєю постановою, якi набирають чинностi через шiсть мiсяцiв з дня її опублiкування.
Прем'єр-мiнiстр України | В. ГРОЙСМАН |
Iнд. 21
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14 лютого 2017 р. N 75 |
ЗМIНИ,
що вносяться до Порядку застосування
електронного цифрового пiдпису органами
державної влади, органами мiсцевого
самоврядування, пiдприємствами, установами та
органiзацiями державної форми власностi
1. Пункт 2 доповнити абзацом такого змiсту:
"Для вчинення правочинiв, надання адмiнiстративних та iнших послуг в електроннiй формi, здiйснення iнформацiйного обмiну з iншими юридичними особами установи використовують виключно захищенi носiї з урахуванням вимог, передбачених абзацом першим цього пункту.".
2. Пункт 3 виключити.
3. Пункт 4 виключити.
4. Пункт 5 викласти в такiй редакцiї:
"5. Установа отримує на договiрних засадах послуги електронного цифрового пiдпису вiд акредитованих центрiв сертифiкацiї ключiв. Один i той самий вiдкритий ключ пiдписувача повинен бути засвiдчений лише в одному акредитованому центрi сертифiкацiї ключiв.".
5. У пунктi 9:
1) у першому реченнi абзацу першого слова "наказом керiвника цiєї установи" замiнити словами "рiшенням цiєї установи (її керiвника)";
2) в абзацi шостому слова ", що використовуються в установi" замiнити словами "та носiїв, на яких зберiгаються особистi ключi пiдписувачiв";
3) доповнити пункт абзацами такого змiсту:
"Для подання акредитованому центру сертифiкацiї ключiв iнформацiї, необхiдної для отримання послуг електронного цифрового пiдпису, установа може використовувати систему електронної взаємодiї органiв виконавчої влади у разi:
використання такої системи акредитованим центром сертифiкацiї ключiв;
дотримання вимог щодо захисту iнформацiї в такiй системi установою та акредитованим центром сертифiкацiї ключiв.".
6. Пункти 12 i 13 викласти в такiй редакцiї:
"12. У посиленому сертифiкатi вiдкритого ключа пiдписувача додатково зазначаються iдентифiкацiйнi данi установи (повне найменування та код згiдно з ЄДРПОУ, за якими здiйснено її державну реєстрацiю).
13. У разi коли згiдно iз законодавством необхiдно засвiдчити печаткою справжнiсть пiдпису на документах та вiдповiднiсть копiй документiв оригiналам, а також для забезпечення цiлiсностi електронних даних та iдентифiкацiї установи як пiдписувача пiд час надання адмiнiстративних та iнших послуг в електроннiй формi, здiйснення iнформацiйного обмiну з iншими юридичними особами установа застосовує спецiально призначений для таких цiлей електронний цифровий пiдпис (далi - електронна печатка).
У посиленому сертифiкатi вiдкритого ключа, що використовується установою для електронної печатки, додатково зазначаються спецiальне призначення електронного цифрового пiдпису та сфера його застосування.".
7. Абзац перший пункту 14 викласти в такiй редакцiї:
"14. Перелiк працiвникiв установи, яким надається право накладення електронної печатки на електронних документах, визначається рiшенням установи (її керiвника).".
8. Друге речення абзацу першого пункту 15 виключити.
9. Пункти 16 - 18 викласти в такiй редакцiї:
"16. Пiдставами для блокування та/або скасування посиленого сертифiката вiдкритого ключа пiдписувача є:
звiльнення;
вiдсторонення вiд виконання повноважень;
смерть;
набрання законної сили рiшенням суду про оголошення його померлим, визнання його безвiсно вiдсутнiм, недiєздатним, обмеження його цивiльної дiєздатностi;
подання заяви про блокування та/або скасування сертифiката у зв'язку з пiдтвердженням факту компрометацiї особистого ключа;
змiна даних, внесених до посиленого сертифiката вiдкритого ключа.
17. Пiдписувач для виконання своїх посадових обов'язкiв не може використовувати одночасно кiлька чинних посилених сертифiкатiв одного вiдкритого ключа.
18. Пiдписувач i працiвник установи, якому надано право накладення електронної печатки на електронних документах, несуть вiдповiдальнiсть за зберiгання особистих ключiв, паролiв та кодiв доступу до них.".