КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 7 червня 1999 р. N 982


Про Порядок затвердження та реєстрацiї iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони "Яворiв"

Iз змiнами i доповненнями, внесеними
постановами Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 26 липня 2001 року N 896,
вiд 10 сiчня 2002 року N 9,
вiд 27 серпня 2003 року N 1368,
вiд 8 вересня 2004 року N 1168

     Вiдповiдно до статтi 4 Закону України "Про спецiальну економiчну зону "Яворiв" Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     Затвердити Порядок затвердження та реєстрацiї iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони "Яворiв" (додається).

Прем'єр-мiнiстр України В. ПУСТОВОЙТЕНКО

Iнд. 52

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 7 червня 1999 р. N 982

ПОРЯДОК
затвердження та реєстрацiї iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони "Яворiв"

     1. Цей Порядок визначає процедуру затвердження та реєстрацiї iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони "Яворiв" (далi - СЕЗ "Яворiв") суб'єктами цiєї зони в прiоритетних видах економiчної дiяльностi, визначених Яворiвською районною державною адмiнiстрацiєю (далi - райдержадмiнiстрацiя) за погодженням з Мiнекономiки.

     2. Затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї СЕЗ "Яворiв", здiйснюється райдержадмiнiстрацiєю.

     Затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї технологiчного парку, здiйснюється райдержадмiнiстрацiєю вiдповiдно до порядку, погодженого з Мiнекономiки.

(абзац другий пункту 2 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.07.2001 р. N 896)

     3. Рiшення райдержадмiнiстрацiї про затвердження та реєстрацiю iнвестицiйного проекту є пiдставою для реєстрацiї заявника як суб'єкта СЕЗ "Яворiв".

     4. Суб'єкт пiдприємницької дiяльностi (iнвестор), який має намiр реалiзувати iнвестицiйний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далi - заявник) подає до райдержадмiнiстрацiї такi документи:

     заяву за формою, затвердженою райдержадмiнiстрацiєю;

     iнвестицiйний проект (бiзнес-план);

     нотарiально засвiдченi копiї свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi та установчих документiв юридичної особи;

     документи, що свiдчать про реєстрацiю (створення) iноземної юридичної особи в країнi її мiсцезнаходження (витяг з торговельного, банкiвського або судового реєстру тощо). Цi документи повиннi бути засвiдченi вiдповiдно до законодавства країни, що їх видала, перекладенi на українську мову та легалiзованi у консульськiй установi України у разi, коли мiжнародними угодами, в яких Україна бере участь, не передбачено iнше. Зазначенi документи можуть бути також засвiдченi в посольствi вiдповiдної держави в Українi та легалiзованi в МЗС України;

     довiдку органiв державної податкової служби про стан розрахункiв з бюджетом (для юридичних осiб, зареєстрованих в Українi);

     висновки державної експертизи iнвестицiйного проекту вiдповiдно до законодавства України, у тому числi науково-технiчної, екологiчної експертизи тощо;

     проект договору (контракту) на реалiзацiю iнвестицiйного проекту на територiї спецiальної економiчної зони "Яворiв" (далi - договiр (контракт), погоджений з райдержадмiнiстрацiєю та органом господарського розвитку спецiальної економiчної зони;

     зобов'язання про надання райдержадмiнiстрацiї звiтностi про хiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту за формою та у термiни, встановленi райдержадмiнiстрацiєю.

     У разi потреби райдержадмiнiстрацiя має право вимагати вiд заявника iншi документи, що пiдтверджують його спроможнiсть реалiзувати iнвестицiйний проект (аудиторський висновок, бухгалтерський баланс (баланси), копiї угод, страхових полiсiв тощо, пов'язаних з реалiзацiєю iнвестицiйного проекту).

     Заявник несе вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть iнформацiї, що мiститься у поданих ним документах.

     5. За наявностi всiх документiв, передбачених пунктом 4 цього Порядку, райдержадмiнiстрацiя реєструє їх iз зазначенням дати надходження у спецiальному журналi та присвоєнням порядкового номера i видає заявнику письмове пiдтвердження факту одержання вiд нього документiв. Форма ведення спецiального журналу встановлюється райдержадмiнiстрацiєю.

     51. Якщо iнвестицiйний проект передбачає ввезення на митну територiю України устаткування, обладнання та комплектуючих деталей до них, разом з документами, визначеними у пунктi 4 цього Порядку, заявник подає до райдержадмiнiстрацiї:

     перелiки та обсяги устаткування, обладнання та комплектуючих деталей до них iз зазначенням коду товару згiдно з Українською класифiкацiєю товарiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi (УКТЗЕД), що ввозитимуться в Україну виключно для реалiзацiї iнвестицiйного проекту, якi є його невiд'ємною частиною;

     обґрунтування обсягiв ввезення устаткування, обладнання та комплектуючих деталей до них.

(Порядок доповнено пунктом 51 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.07.2001 р. N 896

     6. Зареєстрованi документи заявника розглядаються райдержадмiнiстрацiєю з метою визначення доцiльностi впровадження iнвестицiйного проекту, виходячи з вiдповiдних програм соцiально-економiчного розвитку, а також щодо обґрунтування перелiкiв та обсягiв ввезення устаткування, обладнання та комплектуючих деталей до них.

(абзац перший пункту 6 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.07.2001 р. N 896)

     Копiю заяви про розгляд iнвестицiйного проекту та копiю iнвестицiйного проекту райдержадмiнiстрацiя надсилає у триденний термiн Львiвськiй облдержадмiнiстрацiї, а також Мiнекономiки для проведення за участю Мiнфiну, Мiнпромполiтики, Мiнагрополiтики, Державної податкової адмiнiстрацiї у Львiвськiй областi експертизи iнвестицiйного проекту з метою запобiгання негативним наслiдкам його реалiзацiї, зокрема щодо виконання державних програм економiчного, науково-технiчного та соцiального розвитку, обсягiв надходжень до бюджетiв, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат. Вiдповiдний висновок надсилається у мiсячний термiн райдержадмiнiстрацiї.

(абзац другий пункту 6 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.07.2001 р. N 896, в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10.01.2002 р. N 9, iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368)

     У разi неузгодженостi висновкiв щодо доцiльностi реалiзацiї iнвестицiйного проекту мiж райдержадмiнiстрацiєю та Мiнекономiки iнвестицiйний проект повертається на доопрацювання.

(абзац третiй пункту 6 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.07.2001 р. N 896)

     7. Рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту або вiдмову в його затвердженнi приймається райдержадмiнiстрацiєю у термiн, який не повинен перевищувати 45 днiв з дати подання документiв заявником. У разi затвердження iнвестицiйного проекту райдержадмiнiстрацiя реєструє його та видає заявнику свiдоцтво про реєстрацiю iнвестицiйного проекту (далi - свiдоцтво) за встановленою нею формою.

(абзац перший пункту 7 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10.01.2002 р. N 9)

     Абзац другий пункту 7 виключено

(згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10.01.2002 р. N 9)

     Рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту приймається райдержадмiнiстрацiєю лише за наявностi позитивних висновкiв щодо доцiльностi його реалiзацiї вiд усiх центральних органiв виконавчої влади, залучених до проведення експертизи.

(пункт 7 доповнено абзацом другим згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368)

     8. Про видачу свiдоцтва райдержадмiнiстрацiя iнформує орган господарського розвитку спецiальної економiчної зони, органи державної податкової служби та митнi органи.

     Якщо iнвестицiйний проект передбачає ввезення на митну територiю України устаткування, обладнання та комплектуючих деталей до них, один примiрник iнвестицiйного проекту надсилається вiдповiдному митному органу.

(пункт 8 доповнено абзацом другим згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.07.2001 р. N 896)

     9. Райдержадмiнiстрацiя може вiдмовити суб'єкту пiдприємницької дiяльностi у затвердженнi iнвестицiйного проекту у разi, коли:

     iнвестицiйний проект не вiдповiдає метi створення зони та прiоритетним видам економiчної дiяльностi;

     умови реалiзацiї iнвестицiйного проекту не вiдповiдають законодавству України;

     мають мiсце обмеження на запропонований вид дiяльностi;

     виявлено недостовiрнi вiдомостi у поданих заявником документах;

     мають мiсце негативнi висновки експертизи;

     iснує заборгованiсть перед бюджетом та державними цiльовими фондами.

     Рiшення про вiдмову у схваленнi iнвестицiйного проекту надсилається у письмовiй формi з обгрунтуванням причин.

     Заявник має право пiсля доопрацювання iнвестицiйного проекту та усунення недолiкiв знову подавати його на розгляд райдержадмiнiстрацiї.

     10. Свiдоцтво є пiдставою для укладення райдержадмiнiстрацiєю договору (контракту) iз заявником, його реєстрацiї як суб'єкта СЕЗ "Яворiв" та укладення ним з органом господарського розвитку спецiальної економiчної зони вiдповiдних договорiв. Порядок укладення договору (контракту) визначається райдержадмiнiстрацiєю.

     Пiльги, передбаченi законодавством, надаються суб'єкту пiдприємницької дiяльностi з дати його реєстрацiї як суб'єкта СЕЗ "Яворiв".

     11. Пiсля одержання свiдоцтва заявник у тримiсячний термiн укладає з райдержадмiнiстрацiєю договiр (контракт) на реалiзацiю iнвестицiйного проекту на територiї СЕЗ "Яворiв".

     111. Заявник може iнiцiювати внесення змiн до затвердженого iнвестицiйного проекту (крiм змiн, пов'язаних з iмпортом товарiв 1 - 24 груп УКТЗЕД, та змiн, що можуть призвести до зменшення кошторисної вартостi iнвестицiйного проекту порiвняно з установленим законодавством мiнiмальним рiвнем).

     Змiни до iнвестицiйного проекту розглядаються i затверджуються райдержадмiнiстрацiєю у разi:

     змiни коду згiдно з УКТЗЕД товару, що ввозиться на митну територiю України виключно для реалiзацiї iнвестицiйного проекту, за винятком змiни коду товару на рiвнi товарної позицiї (першi чотири знаки);

     змiни вартостi товару у зв'язку з коливанням валютного курсу.

     Райдержадмiнiстрацiя надсилає по одному примiрнику затверджених змiн Мiнекономiки, Львiвськiй облдержадмiнiстрацiї, вiдповiдному органу державної податкової служби i митному органу.

     Змiни, не передбаченi цим пунктом, розглядаються згiдно з пунктами 1 - 9 цього Порядку.

(Порядок доповнено пунктом 111 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368, пункт 111 в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004 р. N 1168)

     112. Змiни до перелiку прiоритетних видiв економiчної дiяльностi на територiї СЕЗ "Яворiв", для яких встановлено спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi, не поширюються на суб'єктiв СЕЗ "Яворiв", якi уклали з райдержадмiнiстрацiєю договiр (контракт) щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту до затвердження нею таких змiн.

(Порядок доповнено пунктом 112 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368)

     12. Райдержадмiнiстрацiя має право скасувати рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту у разi порушення суб'єктом СЕЗ "Яворiв" чи суб'єктом пiдприємницької дiяльностi (iнвестором):

     законодавства України у зв'язку iз здiйсненням iнвестицiйного проекту;

     термiну укладення договору (контракту) та умов його виконання.

     Про скасування такого рiшення райдержадмiнiстрацiя у триденний термiн iнформує суб'єкт СЕЗ "Яворiв" або суб'єкт пiдприємницької дiяльностi (iнвестора), орган господарського розвитку спецiальної економiчної зони, органи державної податкової служби та митнi органи.

     Спори, пов'язанi iз скасуванням рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту, розв'язуються у судовому порядку вiдповiдно до законодавства.

     13. Затвердження iнвестицiйного проекту, до фiнансування якого передбачається залучити пiд державнi гарантiї кошти мiжнародних фiнансових органiзацiй, iноземних банкiв та iнших фiнансово-кредитних установ, здiйснюється вiдповiдно до законодавства.

     14. Райдержадмiнiстрацiя може прийняти рiшення щодо проведення тендера для вiдбору iнвестицiйного проекту та його учасникiв у разi одночасного надходження кiлькох подiбних пропозицiй. У таких випадках внесенi матерiали повертаються заявнику, якого iнформують про умови i термiни проведення тендера.

     15. Райдержадмiнiстрацiя до п'ятого числа мiсяця, що настає за звiтним кварталом, подає Мiнекономiки та Мiнфiну iнформацiю про затвердження та реєстрацiю iнвестицiйних проектiв, а також про стан їх реалiзацiї.

(пункт 15 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368)

     16. У разi втрати свiдоцтва дублiкат видається на пiдставi письмового звернення заявника в триденний термiн.

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.