Документ скасований: Постанова КМУ № 407 від 03.06.2013

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А
Київ

вiд 12 жовтня 2000 р. N 1544


Про портовi збори

Iз змiнами, внесеними згiдно з Постановами КМ
N 1584 вiд 29.11.2001
N 391 вiд 29.03.2002
N 1069 вiд 17.07.2003

     Вiдповiдно до статтi 84 Кодексу торговельного мореплавства України Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Затвердити Положення про портовi збори (додається).

     2. Установити, що розмiри портових зборiв, передбаченi затвердженим згiдно з пунктом 1 цiєї постанови Положенням, є граничними, а порядок застосування знижок до них визначається Мiнiстерством транспорту.

     21. Установити, що порядок облiку та використання коштiв вiд портових зборiв, крiм адмiнiстративного збору, затверджується Мiнiстерством транспорту за погодженням з Мiнiстерством економiки та з питань європейської iнтеграцiї та Мiнiстерством фiнансiв.

(Постанову доповнено пунктом 2-1 згiдно з Постановою КМ N 391 вiд 29.03.2002)

     3. Визнати такими, що втратили чиннiсть, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України згiдно з перелiком, що додається.

     4. Ця постанова набирає чинностi з 1 сiчня 2001 року.

Прем'єр-мiнiстр України В.ЮЩЕНКО

Iнд. 21

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 12 жовтня 2000 р. N 1544

ПОЛОЖЕННЯ
про портовi збори

Загальна частина

     1. Портовi збори (корабельний, канальний, маяковий, причальний, якiрний, адмiнiстративний та санiтарний) справляються у морських портах iз суден зазначених груп i плавучих споруд, що плавають пiд Державним прапором України та iноземним прапором:

вантажнi судна, що заходять у порти для виконання вантажних операцiй, та плавучi споруди

група А

пасажирськi судна, включаючи швидкiснi судна на пiдводних крилах та пороми, що заходять у порти для виконання вантажопасажирських операцiй, криголами, якi не належать порту та не орендованi ним

група Б

лiхтери, буксири, буксири-штовхачi, штовхачi, баржi (самохiднi i несамохiднi), рiчковi самохiднi судна, включаючи судна типу "рiка-море" пароплавств, якi є членами Братиславської угоди, що заходять у порти на р. Дунаї, а також рiчковi самохiднi судна, що заходять в iншi порти для подальшого перевантаження вантажiв на морськi судна i навпаки

група В

несамохiднi судна (крiм барж)

група Г

судна, що заходять у порт вимушено, для постачання, карантинних потреб, а також судна, що прямують на ремонт на судноремонтнi пiдприємства (бази) України

група Д
службовi та вiйськовi судна група Д

навчальнi, навчально-виробничi судна при виконаннi ними рейсiв за навчальними планами навчальних закладiв, на борту яких перебуває не менш як 50 курсантiв, навчально-тренажернi судна

група Д

науковi, дослiднi та швидкiснi судна на пiдводних крилах, що виконують регулярнi пасажирськi рейси за розкладом у каботажному плаваннi (крiм прогулянкових i круїзних рейсiв)

група Д

iншi судна (судна судноремонтного заводу, аварiйно-рятувальнi, пiдводно-технiчнi, технiчнi, госпiтальнi, гiдрографiчнi, судна мiсцевого портового флоту, криголами, якi належать порту та орендованi ним, спортивнi судна, приватнi яхти, паруснi судна, судна, якi проходять ходовi випробування, та риболовецькi судна, що заходять у порти без виконання вантажних операцiй)

група Е

 

____________
Примiтки:

 
1. Пiд термiном "вимушено" треба розумiти заходження судна у порт у зв'язку iз загрозою безпецi продовження плавання, життю або здоров'ю членiв команди та пасажирiв.

2. Судна груп В (буксири та баржi), Д та Е, що виконують комерцiйнi вантажнi рейси, належать до групи А.

3. Судна груп Д та Е, що виконують комерцiйнi вантажопасажирськi рейси, належать до групи Б.

4. Порядок обчислення i справляння зборiв поширюється на суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi всiх форм власностi, якi виконують роботи та надають послуги у морських портах на причалах судноремонтних заводiв України незалежно вiд пiдпорядкованостi цих портiв (причалiв).

5. Судна, що заходять у Днiпро-Бузький морський порт, збори визначенi цим Положенням, сплачують за умовами їх нарахування морськiй державнiй адмiнiстрацiї порту.

     2. Сплата портових зборiв у портах здiйснюється до виходу судна з порту, а за транзитний прохiд Керч-Єнiкальського каналу (КЄК) та каналу Прорва - шляхом попередньої оплати або безпосередньо на входi у КЄК та канал Прорва, якщо при цьому не обумовлено iнше.

     3. Нарахування портових зборiв здiйснюється з умовного об'єму судна, який обчислюється в кубiчних метрах i дорiвнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна i висота борту судна), зазначених в обмiрному свiдоцтвi (головнi розмiрення) або документi, що його замiнює.

     Для морських суден, що перевозять вантажi на верхнiй палубi чи мають двi або бiльше палуб, крiм твiндечних суден, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити не менше половини ширини судна.

     Для суден групи Б, що мають двi або бiльше палуб, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити половину ширини судна.

     Умовний об'єм баржо-буксирних складiв, караванiв та iнших складених плавучих споруд для нарахування всiх видiв зборiв, крiм санiтарного, дорiвнює сумi об'ємiв окремих елементiв.

     Для розрахунку всiх видiв зборiв умовний об'єм суден РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, ЛО-РО, контейнеровозiв, худобовозiв, лiхтеровозiв, автомобiлевозiв застосовується з коефiцiєнтом 0,7 за умови використання зазначених суден вiдповiдно до їх спецiалiзацiї. Тип судна та його спецiалiзацiя визначаються за судновими документами.

     При нарахуваннi зборiв за добовими ставками час округлюється до 0,5 доби. При цьому час до 0,5 доби приймається за 0,5 доби, а 0,5 доби i бiльше - за 1 добу.

(Пункт 3 доповнено абзацом згiдно з Постановою КМ N 391 вiд 29.03.2002)

     4. Для лiхтеровозiв, що виконують вантажнi операцiї з лiхтерами на зовнiшньому або внутрiшньому рейдi, портовi збори нараховуються з об'єму лiхтерiв, зданих лiхтеровозом по прибуттi до порту i прийнятих ним по виходi з нього.

     5. Для вантажних суден групи А, якi працюють на лiнiях закордонного плавання, вiдкритих у встановленому порядку, надається знижка у розмiрi 20 вiдсоткiв корабельного збору.

     6. Основними ознаками лiнiї закордонного плавання є:

     установлення обов'язкових i факультативних iноземних та українських портiв заходження;

     закрiплення для роботи на лiнiї типiв суден;

     установлення перiодичностi заходження закрiплених суден в українськi порти;

     реєстрацiя лiнiї Державним департаментом морського i рiчкового транспорту за поданням адмiнiстрацiї порту (морського порту).

     7. Для суден, що заходять у порт Южний пiд навантаження-розвантаження генеральних та навалочних вантажiв, порт може застосовувати знижку з усiх видiв портових зборiв у розмiрi 50 вiдсоткiв.

     У порту Ялта застосовуються такi знижки:

50 вiдсоткiв - iз ставки корабельного збору для суден групи А;
20 вiдсоткiв

- iз ставок усiх видiв портових зборiв для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирськi рейси).

     У порту Одеса застосовується знижка у розмiрi 10 вiдсоткiв iз ставок усiх видiв портових зборiв для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирськi рейси).

     8. Якщо на судно поширюється застосування кiлькох знижок портових зборiв, застосовується тiльки найбiльша щодо базової ставки.

     9. Державна належнiсть судна i вiдповiдно наданий йому статус пiд час справляння портових зборiв визначається за прапором, пiд яким це судно плаває, незалежно вiд того, хто є його власником i хто його використовує.

     10. Сплата портових зборiв здiйснюється вiдповiдно до Декрету Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 лютого 1993 р. N 15 "Про систему валютного регулювання i валютного контролю".

     11. Iз сум портових зборiв, що справляються у валютi України, податок на додану вартiсть сплачується вiдповiдно до законодавства. При цьому якщо в порту надаються послуги суднам каботажного плавання, сума зборiв, визначена вiдповiдно до цього Положення, збiльшується на суму податку на додану вартiсть, а в iнших випадках - сума податку на додану вартiсть, що пiдлягає сплатi до бюджету, обчислюється iз суми зборiв, нарахованих i сплачених порту без такого збiльшення.

Корабельний збiр

     12. Для суден груп А, Б i Г нарахування корабельного збору здiйснюється за кожний вхiд у порт i вихiд з нього за 1 куб. метр об'єму судна за такими ставками:

(у доларах США)

Порт

Для суден у закордонному плаваннi

Для суден у каботажному плаваннi

Бiлгород-Днiстровський

0,095

0,0008

Бердянськ

0,084

0,0008

Днiпро-Бузький

0,089

0,0042

Євпаторiя

0,100

0,0046

Iзмаїл

0,087

0,0024

Iллiчiвськ

0,110

0,0060

Бухта Камишова (Севрибпорт)

0,100

0,0038

Керч

0,108

0,0042

Марiуполь

0,090

0,0024

Мiжводне

0,093

0,0032

Миколаїв

0,089

0,0054

Одеса

0,110

0,0054

Октябрьський

0,100

0,0042

Очакiв

0,089

0,0051

Ренi

0,083

0,0020

Севастополь

0,100

0,0042

Скадовськ

0,088

0,0054

Усть-Дунайськ

0,092

0,0078

Феодосiя

0,077

0,0042

Херсон

0,085

0,0028

Чорноморськ

0,084

0,0032

Южний

0,230

0,0144

Ялта

0,135

0,0090

Причал ЗАТ "Миколаївський калiйний термiнал"

0,089

0,0054

Iншi порти (причали)

0,093

0,0043

 

____________
Примiтка:

 
Судна, що заходять у порти для здiйснення процедур, пов'язаних з пропуском через державний кордон України без виконання вантажних операцiй, звiльняються вiд сплати корабельного збору.

(Пункт 12 iз змiнами, внесеними згiдно з Постановами КМ N 1584 вiд 29.11.2001, N 1069 вiд 17.07.2003)

     13. Вiд сплати корабельного збору звiльняються судна груп Д та Е.

     Для суден у закордонному плаваннi груп А, Б i Г модулем до 10 тис. куб. метрiв ставка корабельного збору застосовується з коефiцiєнтом 0,8.

(Пункт 13 доповнено абзацом згiдно з Постановою КМ N 1069 вiд 17.07.2003)

     14. Ставки корабельного збору для суден у закордонному плаваннi застосовуються незалежно вiд того, пiд яким прапором вони плавають.

(Абзац перший пункту 14 в редакцiї Постанови КМ N 1069 вiд 17.07.2003)

     Ставки корабельного збору для суден у каботажному плаваннi застосовуються тiльки для суден, що виконують рейси у каботажному плаваннi пiд Державним прапором України.

     Якщо максимальна осадка великотоннажних суден, зазначена в обмiрному свiдоцтвi, перевищує допустиму, встановлену для конкретного порту, що призводить до неповного завантаження судна, порт має право при нарахуваннi корабельного збору зменшувати висоту борту судна на величину невикористаної осадки.

     15. У разi коли судна групи А протягом одного рейсу заходять послiдовно у кiлька портiв України, корабельний збiр справляється:

     у разi заходження в два порти - iз знижкою 50 вiдсоткiв базової ставки у кожному порту;

     у разi заходження бiльш як у два порти - у першому порту iз знижкою 50, а в кожному наступному - 75 вiдсоткiв базової ставки.

     16. Iз суден групи Б корабельний збiр справляється у кожному порту заходження пiд час входу в порт i виходу з нього за ставками iз знижкою 50 вiдсоткiв тiльки за перший i другий рейси, що виконуються судном протягом календарного року. Пiд час наступних заходжень у порт протягом календарного року корабельний збiр з цих суден не справляється.

     17. Iз суден групи В корабельний збiр справляється за кожне заходження в порт i вихiд з порту за такими ставками:

     у закордонному плаваннi:

     40,5 долара США - iз судна, буксира;

     20,25 долара США - з одиницi (баржа, лiхтер);

     у каботажному плаваннi:

     10 доларiв США - iз судна, буксира;

     5 доларiв США - з одиницi (баржа, лiхтер).

Канальний збiр

     18. Нарахування канального збору здiйснюється за кожне проходження каналу судном в один кiнець i кожне проходження каналу судном транзитом в один кiнець за 1 куб. метр об'єму судна за такими ставками:

(у доларах США)

Порт

Для суден у закордонному плаваннi

Для суден у каботажному плаваннi

Бiлгород-Днiстровський

0,063

0,0063

Бердянськ

0,106

0,0106

Бухта Камишова

0,032

0,0032

Днiпро-Бузький

0,027 + 0,18*

0,0026 + 0,0180*

Iллiчiвськ

0,020

0,0020

Керч (включаючи КЄК):    
морський торговельний порт

0,16

0,0170

морський рибний порт та всi iншi пiдприємства Керчi, якi виконують вантажно-розвантажувальнi операцiї та обслуговують судна

0,144** + 0,016***

0,0153** + 0,0017***

КЄК (транзит)

0,053

0,0062

КЄК для транзитних суден, що заходять (виходять) у порт (з порту) "Кавказ"    
буй N 1-41

0,044

-

буй N 41-51

0,013

-

Марiуполь

0,106

0,0106

Миколаїв (морський)

0,027 + 0,227*

0,0026 + 0,0226*

Причал заводу "Океан"

0,221*

0,0221*

Одеса

0,011

0,0010

Октябрський

0,027 + 0,203*

0,0026 + 0,0202*

Очакiв

0,027 + 0,027*

0,0027 + 0,0027*

Севастополь

0,032

0,0032

Скадовськ

0,032

0,0032

Усть-Дунайськ

0,068

0,0068

Херсон (морський)

0,10 + 0,136*

0,010 + 0,0136*

Южний

0,074

0,0074

За прохiд каналом Прорва

0,140

0,0140

Причал ЗАТ "Миколаївський калiйний термiнал"

0,027 + 0,208*

0,0026 + 0,0207*

____________
     * Сплачується безпосередньо державному пiдприємству "Дельта-лоцман".

     ** Сплачується морському торговельному порту Керч.

     *** Сплачується iншим пiдприємствам Керчi, якi виконують вантажно-розвантажувальнi операцiї та обслуговують судна.

____________
Примiтки:

 
1. Ставка, визначена для причалiв заводу "Океан", застосовується тiльки до суден, якi прямують Бузько-Днiпровсько-лиманським каналом для виконання вантажних операцiй на причалах цього заводу.

2. За проходження Бузько-Днiпровсько-лиманського i Херсонського морського каналу без заходження в морськi порти (причали) канальний збiр сплачується суднами за визначеними ставками вiдповiдно державному пiдприємству "Дельта-лоцман" та морським торговельним портам Миколаїв i Херсон у розмiрах, установлених для портiв Миколаїв (морський) i Херсон (морський).

3. Для суден, що згiдно з обмiрним свiдоцтвом з повним вантажем мають осадку не бiльш як 4,5 метра, ставки канального збору застосовуються з коефiцiєнтом 0,38, крiм Бiлгород-Днiстровського порту, каналу Прорва, пiдхiдного каналу порту заводу "Азовсталь".

4. Для суден, що проходять пiдхiдним каналом порту заводу "Азовсталь", ставка канального збору застосовується з коефiцiєнтом 0,5.

(Пункт 18 iз змiнами, внесеними згiдно з Постановою КМ N 1584 вiд 29.11.2001)

     19. Iз суден групи Б канальний збiр справляється у кожному порту заходження пiд час входу в порт i виходу з нього за ставками iз знижкою 50 вiдсоткiв тiльки за перший i другий рейси, що виконуються судном протягом календарного року. Пiд час наступних заходжень протягом календарного року канальний збiр з цих суден не справляється.

     20. Судна груп В, Д та Е, а також судна групи Г (крiм барж), що проходять каналом Прорва, звiльняються вiд сплати канального збору.

Маяковий збiр

     21. Для суден груп А i Б маяковий збiр нараховується пiд час кожного заходження судна у порт (завод) або за кожне проходження його транзитом, крiм проходження Керч-Єнiкальського каналу транзитом, за такими ставками:

     0,029 долара США за 1 куб. метр об'єму судна - iз суден у закордонному плаваннi;

     0,0029 долара США за 1 куб. метр об'єму судна - iз суден у каботажному плаваннi.

     Маяковий збiр у повному обсязi сплачується безпосередньо державнiй установi "Держгiдрографiя.

(Пункт 21 доповнено абзацом згiдно з Постановою КМ N 391 вiд 29.03.2002)

     22. Судна груп В, Г, Д та Е звiльняються вiд сплати маякового збору.

Причальний збiр

     23. Причальний збiр справляється iз суден, що стоять бiля причалу.

     24. Для суден груп А, Б, В (буксири), Г, Д i Е (спортивнi судна, приватнi яхти, паруснi судна та риболовецькi судна, що заходять у порти без виконання вантажних операцiй) застосовуються такi ставки:

(у доларах США)

Мета стоянки

Для суден у закордонному плаваннi

Для суден у каботажному плаваннi

Вантажнi операцiї, що виконуються силами i засобами порту (куб. метрiв за суднозаходження)

0,022

0,0022

Iншi випадки, а також для буксирiв, спортивних суден, приватних яхт, парусних суден та риболовецьких суден, що заходять у порти без виконання вантажних операцiй (куб. метрiв за добу)

0,0072

0,00072

 

____________
Примiтка:

 
Судна групи Е (крiм спортивних суден, приватних яхт парусних суден та риболовецьких суден, що заходять у порти без виконання вантажних операцiй) звiльняються вiд сплати причального збору.

     25. Для суден групи В (за винятком буксирiв) причальний збiр нараховується за кожну тонну навантаженого або розвантаженого вантажу за такими ставками:

0,12 долара США - для суден у закордонному плаваннi;
0,012 долара США - для суден у каботажному плаваннi.

     Сплата причального збору здiйснюється окремо за кожну операцiю. У разi коли операцiя виконується бiля необладнаного берега або за варiантом "судно-судно", ставка причального збору застосовується iз знижкою 50 вiдсоткiв.

     26. Судна, що стоять лагом до iншого судна, ошвартованого бiля причалу, або ошвартованi бiля причалу носом чи кормою, сплачують 50 вiдсоткiв ставки причального збору.

     27. Iз суден груп А та Б пiсля закiнчення вантажних (пасажирських) операцiй за простiй бiля вантажного (пасажирського) причалу з причин, що залежать вiд судна або судновласника, причальний збiр справляється з моменту закiнчення навантаження-розвантаження та закрiплення вантажу за 1 куб. метр об'єму судна за такими ставками:

0,0104 долара США за годину - iз суден у закордонному плаваннi;
0,00104 долара США за годину - iз суден у каботажному плаваннi.

     28. Для вiдстою або закiнчення операцiй з обслуговування судна за вимогою капiтана судна (судновласника) порт зобов'язаний надати судну вiльний причал або мiсце якiрної стоянки на рейдi.

Якiрний збiр

     29. Iз суден груп А та Б за стоянку бiльш як 12 годин на внутрiшньому рейдi морського порту якiрний збiр справляється за добовими ставками за 1 куб. метр об'єму судна за фактичний час стоянки:

0,0027 долара США - iз суден у закордонному плаваннi;
0,00027 долара США - iз суден у каботажному плаваннi.

     30. Iз суден груп В, Г i Е (спортивнi судна, приватнi яхти, паруснi судна та риболовецькi судна, що заходять у порти без виконання вантажних операцiй), якiрний збiр справляється за 30 дiб стоянки з кожного судна на внутрiшньому рейдi за такими ставками:

18 доларiв США - iз суден у закордонному плаваннi;
1,8 долара США - iз суден у каботажному плаваннi.

     За кожну наступну добу стоянки судна на внутрiшньому рейдi понад зазначений термiн якiрний збiр справляється з кожного судна за такими ставками:

2 долари США - iз суден у закордонному плаваннi;
1 долар США - iз суден у каботажному плаваннi.

     31. Судна груп Д i Е (крiм спортивних суден, приватних яхт парусних суден та риболовецьких суден, що заходять у порти без виконання вантажних операцiй) звiльняються вiд сплати якiрного збору.

Адмiнiстративний збiр

     32. Для суден груп А, Б, В, Г адмiнiстративний збiр нараховується пiд час кожного заходження судна у порт за такими ставками:

0,014 долара США за 1 куб.
метр об'єму судна
- iз суден у закордонному плаваннi;
0,0014 долара США за 1 куб.
метр об'єму судна
- iз суден у каботажному плаваннi.

     Судна, що заходять у морськi порти для здiйснення процедур, пов'язаних з пропуском через державний кордон України, без виконання вантажних операцiй, звiльняються вiд сплати адмiнiстративного збору.

     Iз суден груп А, Б, В i Г, що заходять послiдовно у кiлька портiв України протягом одного рейсу для виконання вантажних операцiй, адмiнiстративний збiр справляється тiльки у першому порту заходження.

     Встановленi портами, за погодженням iз судновласником знижки для суднових зборiв на адмiнiстративний збiр не поширюються.

     33. Судна груп Д i Е звiльняються вiд сплати адмiнiстративного збору.

     34. Кошти, одержанi портами вiд адмiнiстративного збору, використовуються вiдповiдно до законодавства.

Санiтарний збiр

     35. Справляння санiтарного збору передбачає:

     обов'язкове прийняття портом iз судна всiх видiв забруднень (за винятком баластних вод) за весь час стоянки судна в порту, а також виконання своїми силами i за свiй рахунок операцiй, пов'язаних з прийняттям забруднень (подача i прибирання плавзасобiв, надання контейнерiв та iнших мiсткостей для збирання смiття, перевантажувальнi операцiї, шлангування, вiдшлангування тощо);

     обов'язкове здавання судном у порту всiх наявних на борту видiв забруднень з метою запобiгання їх скиданню у море. Здавання забруднень засвiдчується вiдповiдною довiдкою порту.

     36. Iз суден групи А санiтарний збiр справляється за 1 куб. метр об'єму судна або самохiдної частини складеної плавучої споруди за такими ставками:

(у доларах США)

Порт

Для суден
у закордонному
плаваннi

Для суден
у каботажному
плаваннi

стоянка
до 10 дiб

стоянка вiд
10 до 30 дiб

стоянка
до 10 дiб

стоянка вiд
10 до 30 дiб

Бiлгород-Днiстровський

0,014

0,023

0,0014

0,0023

Бердянськ

0,022

0,040

0,0022

0,0040

Днiпро-Бузький

0,010

0,016

0,0010

0,0016

Iллiчiвськ

0,014

0,023

0,0014

0,0023

Марiуполь

0,022

0,040

0,0022

0,0040

Миколаїв (морський)

0,014

0,023

0,0014

0,0023

Одеса

0,014

0,023

0,0014

0,0023

Севастополь (морський торговельний, рибний)

0,027

0,040

0,0027

0,0049

Феодосiя

0,027

0,038

0,0027

0,0038

Херсон (морський)

0,014

0,023

0,0014

0,0023

Южний

0,014

0,023

0,0014

0,0023

Ялта

0,022

0,040

0,0022

0,0040

 

____________
Примiтки:

 
1. Судна групи Б, В, Г, Д та Е звiльняються вiд сплати санiтарного збору.

2. У портах, якi не мають технiчних засобiв для прийняття всiх забруднень, санiтарний збiр не справляється.

     37. Суднам, що обладнанi природоохоронним устаткуванням для повної утилiзацiї всiх видiв суднових вiдходiв i забруднень та мають мiжнародне свiдоцтво про запобiгання забрудненого моря нафтою, стiчними водами i свiдоцтво про запобiгання забрудненню смiттям (екологiчно чистим), надається знижка у сплатi санiтарного збору в розмiрi 50 вiдсоткiв.

     38. У разi коли санiтарний збiр не справляється, порядок платежiв за прийняття забруднень регулюється Мiнтрансом.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 12 жовтня 2000 р. N 1544

ПЕРЕЛIК
постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, що втратили чиннiсть

     1. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 квiтня 1996 р. N 442 "Про затвердження Положення про портовi збори" (ЗП України, 1996 р., N 10, ст. 302).

     2. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 8 вересня 1997 р. N 989 "Про внесення доповнень до Положення про портовi збори, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 квiтня 1996 р. N 442" (Офiцiйний вiсник України, 1997 р., число 37, с. 14).

     3. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 8 грудня 1997 р. N 1364 "Про внесення змiни до Положення про портовi збори" (Офiцiйний вiсник України, 1997 р., число 50, с. 90).

     4. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 червня 1998 р. N 847 "Про внесення змiн до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України з питань портових зборiв" (Офiцiйний вiсник України, 1998 р., N 23, ст. 846).

     5. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 24 березня 1999 р. N 445 "Про внесення змiн i доповнень до Положення про портовi збори" (Офiцiйний вiсник України, 1999 р., N 12, ст. 481).

     6. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 жовтня 1999 р. N 1929 "Про внесення змiни до Положення про портовi збори" (Офiцiйний вiсник України, 1999 р., N 42, ст. 2104).

     7. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25 квiтня 2000 р. N 700 "Про внесення змiн i доповнень до Положення про портовi збори" (Офiцiйний вiсник України, 2000 р., N 17, ст. 716).

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.