Документ скасований: Постанова КМУ № 1507 від 04.10.2000

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 9 серпня 1999 р. N 1441


Про спецiальну економiчну зону туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець"

     Вiдповiдно до статей 1 та 4 Закону України "Про спецiальну економiчну зону туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець" Кабiнет Мiнiстрiв України ПОСТАНОВЛЯЄ:

     Затвердити Положення про спецiальну економiчну зону туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець" та Порядок затвердження та реєстрацiї iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець" (додаються).

Прем'єр-мiнiстр України В. ПУСТОВОЙТЕНКО
Iнд. 27

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 9 серпня 1999 р. N 1441

ПОЛОЖЕННЯ
про спецiальну економiчну зону туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець"

     1. Це Положення визначає статус, систему управлiння спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець".

     2. Спецiальна економiчна зона туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець" (далi - СЕЗ "Курортополiс Трускавець") створюється з метою стимулювання iнвестицiйної та iнновацiйної дiяльностi, спрямованої на збереження та ефективне використання природних лiкувальних ресурсiв курорту Трускавець, прискорення реформування лiкувально-оздоровчої галузi та розвиток туризму.

     СЕЗ "Курортополiс Трускавець" створюється на 20 рокiв в адмiнiстративно-територiальних межах м. Трускавця Львiвської областi, затверджених постановою Верховної Ради України.

     3. Органами управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець" є:

     Трускавецька мiська рада та її виконавчий комiтет;

     орган господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець", утворений Трускавецькою мiською радою за участю суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi, якi дiють на територiї цiєї економiчної зони.

     4. Виконавчий комiтет Трускавецької мiської ради здiйснює повноваження на територiї СЕЗ "Курортополiс Трускавець" згiдно iз своїми (самоврядними) повноваженнями та делегованими повноваженнями вiдповiдно до Закону України "Про мiсцеве самоврядування в Українi".

     5. До сфери повноважень Трускавецької мiської ради та її виконавчого комiтету належить:

     внесення до Мiнекономiки пропозицiй про змiни в статусi СЕЗ "Курортополiс Трускавець" вiдповiдно до порядку, встановленого законодавством;

     затвердження стратегiчних i поточних програм розвитку СЕЗ "Курортополiс Трускавець";

     забезпечення належних умов функцiонування державних органiв, розташованих на територiї цiєї економiчної зони;

     розгляд i затвердження в порядку, встановленому Кабiнетом Мiнiстрiв України, iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на зазначенiй територiї;

     укладення договору (контракту) з суб'єктом СЕЗ "Курортополiс Трускавець" про умови реалiзацiї iнвестицiйного проекту в порядку, встановленому Трускавецькою мiською радою;

     утворення, реорганiзацiя, лiквiдацiя органу господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець";

     укладення з органом господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець" генеральної угоди про передачу в його користування земельних дiлянок, об'єктiв iнфраструктури, розташованих на територiї цiєї економiчної зони та природних ресурсiв мiсцевого значення;

     здiйснення iнших повноважень, передбачених Законом України "Про спецiальну економiчну зону туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець".

     6. Орган господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець" є юридичною особою, утвореною Трускавецькою мiською радою за участю суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi, якi дiють на територiї цiєї економiчної зони.

     Основними функцiями органу господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець" є:

     органiзацiя облаштування територiї СЕЗ "Курортополiс Трускавець";

     органiзацiя i контроль за будiвництвом об'єктiв виробничої та невиробничої iнфраструктури та забезпечення розвитку мережi комунiкацiйних зв'язкiв;

     укладення договорiв про виконання пiдрядних робiт, пов'язаних

     з облаштуванням територiї зазначеної економiчної зони, будiвництвом об'єктiв виробничої та невиробничої iнфраструктури, розвитком мережi комунiкацiйних зв'язкiв;

     укладення договорiв про експлуатацiю об'єктiв iнфраструктури;

     укладення з суб'єктами СЕЗ "Курортополiс Трускавець" у межах повноважень, наданих Трускавецькою мiською радою, договорiв оренди земельних дiлянок, використання природних ресурсiв мiсцевого значення та об'єктiв iнфраструктури СЕЗ "Курортополiс Трускавець";

     участь у реалiзацiї iнвестицiйних проектiв;

     реєстрацiя суб'єктiв СЕЗ "Курортополiс Трускавець", що реалiзують на територiї зазначеної економiчної зони iнвестицiйнi проекти, затвердженi виконавчим комiтетом Трускавецької мiської ради;

     пiдготовка пропозицiй Трускавецькiй мiськiй радi щодо ставок орендної плати, розмiрiв плати за комунальнi послуги, за користування природними ресурсами, тарифiв;

     здiйснення разом з вiдповiдними органами заходiв, спрямованих на забезпечення законностi i правопорядку, економiчної та екологiчної безпеки на територiї СЕЗ "Курортополiс Трускавець";

     регулювання процесу залучення iноземного персоналу до роботи у зазначенiй економiчнiй зонi;

     складання та подання статистичної звiтностi про функцiонування СЕЗ "Курортополiс Трускавець" вiдповiдно до законодавства;

     виконання iнших функцiй та повноважень, визначених у положеннi (статутi) та переданих до його компетенцiї iншими органами управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець".

     Положення про орган господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець" (статут) затверджується Трускавецькою мiською радою.

     7. За реєстрацiю суб'єктiв СЕЗ "Курортополiс Трускавець" справляється плата, розмiр якої встановлюється Трускавецькою мiською радою.

     Кошти, одержанi за реєстрацiю суб'єктiв СЕЗ "Курортополiс Трускавець", спрямовуються органом господарського розвитку i управлiння СЕЗ "Курортополiс Трускавець" на розвиток iнфраструктури цiєї економiчної зони у порядку, визначеному виконавчим комiтетом Трускавецької мiської ради за погодженням з Мiнфiном.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету
Мiнiстрiв України
вiд 9 серпня 1999 р. N 1441


ПОРЯДОК
затвердження та реєстрацiї iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець"

     1. Цим Порядком визначається процедура розгляду та затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї спецiальної економiчної зони туристсько-рекреацiйного типу "Курортополiс Трускавець" (далi - СЕЗ "Курортополiс Трускавець") суб'єктами цiєї зони з прiоритетних видiв економiчної дiяльностi, визначених виконавчим комiтетом за погодженням з Мiнекономiки.

     2. Розгляд i затвердження iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються на територiї СЕЗ "Курортополiс Трускавець", здiйснюється виконавчим комiтетом Трускавецької мiської ради (далi - виконавчий комiтет).

     3. Рiшення виконавчого комiтету про затвердження iнвестицiйного проекту є пiдставою для реєстрацiї заявника як суб'єкта СЕЗ "Курортополiс Трускавець".

     4. Суб'єкт пiдприємницької дiяльностi (iнвестор), який має намiр реалiзувати iнвестицiйний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далi - заявник) подає до виконавчого комiтету:

     заяву про розгляд iнвестицiйного проекту, складену за зразком згiдно з додатком;

     iнвестицiйний проект (бiзнес-план);

     нотарiально засвiдченi копiї свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi та засновницьких документiв юридичної особи;

     у разi коли заявником є iноземна особа, - документи, що свiдчать про реєстрацiю (створення) iноземної юридичної особи (нерезидента) у країнi її мiсцезнаходження (витяг з торговельного, банкiвського або судового реєстру тощо). Цi документи повиннi бути засвiдченi вiдповiдно до законодавства країни, що їх видала, перекладенi українською мовою та легалiзованi у консульськiй установi України, якщо мiжнародними договорами, в яких бере участь Україна, не передбачено iнше. Зазначенi документи можуть бути засвiдченi також у посольствi вiдповiдної держави в Українi та легалiзованi в МЗС України;

     довiдку вiдповiдного органу державної податкової служби про стан розрахункiв з бюджетом (для юридичних осiб, зареєстрованих в Українi);

     висновки експертизи iнвестицiйного проекту вiдповiдно до законодавства України, в тому числi науково-технiчної, екологiчної експертизи тощо;

     проект договору (контракту) про реалiзацiю iнвестицiйного проекту на територiї СЕЗ "Курортополiс Трускавець", погоджений з виконавчим комiтетом та органом господарського розвитку i управлiння спецiальної економiчної зони;

     зобов'язання про подання виконавчому комiтетовi звiтностi про хiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту за формою та у термiни, встановленi виконавчим комiтетом.

     У разi потреби виконавчий комiтет має право вимагати вiд заявника iншi документи, що пiдтверджують його спроможнiсть реалiзувати iнвестицiйний проект (аудиторський висновок, бухгалтерський баланс (баланси), копiї угод, страхових полiсiв, пов'язаних з реалiзацiєю iнвестицiйного проекту).

     Заявник несе вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть iнформацiї, що мiститься у поданих ним документах.

     5. За наявностi всiх документiв, передбачених пунктом 4 цього Порядку, виконавчий комiтет реєструє їх надходження у спецiальному журналi, з присвоєнням порядкового номера i видає заявниковi письмове пiдтвердження факту одержання вiд нього документiв. Форма ведення спецiального журналу встановлюється виконавчим комiтетом.

     6. Зареєстрованi документи заявника розглядаються виконавчим комiтетом для визначення доцiльностi впровадження iнвестицiйного проекту з урахуванням вiдповiдних програм соцiально-економiчного розвитку.

     Копiя заяви про розгляд iнвестицiйного проекту надсилається Агентству з питань спецiальних (вiльних) економiчних зон, яке органiзовує та проводить виходячи iз загальнодержавних iнтересiв експертизу окремих з них з метою запобiгання негативним наслiдкам реалiзацiї iнвестицiйних проектiв на виконання державних програм економiчного, науково-технiчного i соцiального розвитку, зменшенню надходжень до бюджетiв, а також для визначення джерел покриття можливих втрат. Вiдповiднi висновки повиннi бути надiсланi виконавчому комiтетовi.

     У разi неузгодженостi висновкiв стосовно доцiльностi реалiзацiї iнвестицiйного проекту мiж виконавчим комiтетом та Агентством з питань спецiальних (вiльних) економiчних зон проект повертається заявниковi на доопрацювання.

     7. Рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту або вiдмову в його затвердженнi приймається виконавчим комiтетом у мiсячний термiн. Копiя вiдповiдного рiшення виконавчого комiтету надається заявниковi.

     В окремих випадках термiн прийняття рiшення може бути продовжений виконавчим комiтетом на два тижнi, про що протягом двох днiв повiдомляється заявниковi.

     8. Про затвердження iнвестицiйного проекту виконавчий комiтет iнформує орган господарського розвитку i управлiння, вiдповiднi органи державної податкової служби та митнi органи.

     9. Виконавчий комiтет може вiдмовити заявниковi у затвердженнi iнвестицiйного проекту у разi, коли:

     iнвестицiйний проект не вiдповiдає метi створення економiчної зони та прiоритетним видам економiчної дiяльностi;

     умови реалiзацiї iнвестицiйного проекту не вiдповiдають законодавству України;

     запроваджено обмеження на запропонований вид дiяльностi;

     виявлено недостовiрнi вiдомостi у поданих заявником документах;

     мають мiсце негативнi висновки експертизи;

     iснує заборгованiсть перед бюджетом та державними цiльовими фондами.

     Рiшення про вiдмову у затвердженнi iнвестицiйного проекту надсилається у письмовiй формi з обгрунтуванням причин.

     Заявник має право пiсля доопрацювання iнвестицiйного проекту та усунення недолiкiв знову подавати його на розгляд виконавчому комiтетовi.

     10. Рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту є пiдставою для укладення виконавчим комiтетом договору (контракту) iз заявником, його реєстрацiї як суб'єкта СЕЗ "Курортополiс Трускавець" та укладення з ним органом господарського розвитку i управлiння спецiальної економiчної зони вiдповiдних договорiв.

     11. Пiсля одержання рiшення виконавчого комiтету про затвердження iнвестицiйного проекту заявник у мiсячний термiн укладає з виконавчим комiтетом договiр (контракт) про реалiзацiю iнвестицiйного проекту на територiї СЕЗ "Курортополiс Трускавець".

     12. Виконавчий комiтет має право скасувати рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту у разi порушення суб'єктом СЕЗ "Курортополiс Трускавець" чи суб'єктом пiдприємницької дiяльностi (iнвестором):

     законодавства України у зв'язку iз здiйсненням iнвестицiйного проекту;

     термiну укладення договору (контракту) та умов його виконання.

     Про скасування такого рiшення виконавчий комiтет у триденний термiн iнформує суб'єкта СЕЗ "Курортополiс Трускавець" або суб'єкта пiдприємницької дiяльностi (iнвестора), орган господарського розвитку i управлiння спецiальної економiчної зони, органи державної податкової служби та митнi органи.

     Спори, пов'язанi iз скасуванням рiшення про затвердження iнвестицiйного проекту, розв'язуються у судовому порядку вiдповiдно до законодавства.

     13. Затвердження iнвестицiйного проекту, для фiнансування якого передбачається залучити пiд гарантiї Кабiнету Мiнiстрiв України кошти фiнансових органiзацiй, iноземних банкiв та iнших фiнансово-кредитних установ, здiйснюється вiдповiдно до законодавства.

     14. У разi одночасного надходження кiлькох подiбних пропозицiй виконавчий комiтет може прийняти рiшення про проведення тендера для вiдбору iнвестицiйного проекту та його учасникiв. У таких випадках внесенi матерiали повертаються заявниковi, якого iнформують про умови i термiни проведення тендера.

     15. Виконавчий комiтет до п'ятого числа мiсяця, що настає за звiтним кварталом, подає Мiнфiну, Мiнекономiки та Агентству з питань спецiальних (вiльних) економiчних зон iнформацiю про схваленi iнвестицiйнi проекти.

     16. У разi потреби виконавчий комiтет має право в установленому порядку iнiцiювати внесення змiн до Порядку затвердження та реєстрацiї iнвестицiйних проектiв.

 

Додаток
до Порядку
Зразок

 

                               ЗАЯВА
                про розгляд iнвестицiйного проекту
_________________________________________________________________
                                   (назва проекту)
Заявник
_________________________________________________________________
            (найменування юридичної особи або прiзвище, iм'я, по
                      батьковi фiзичної особи, адреса,
_________________________________________________________________
                iдентифiкацiйний код або номер ЄДРПОУ, номери
                            телефонiв, телефакс,
_________________________________________________________________
                  найменування, номер рахунка, телефони
_________________________________________________________________
           установи банку, що обслуговує, паспортнi данi - для
                              фiзичних осiб)
Мiсце реалiзацiї ________________________________________________
                                      (пiдприємство)
Галузь (пiдгалузь), виробництво _________________________________
                                    (назва та код згiдно з ДК "Класифiкацiя
_________________________________________________________________
                      видiв економiчної дiяльностi")
Вид iнвестицiй __________________________________________________
Розмiр iнвестицiй _______________________________________________
Збереження робочих мiсць ________________________________________
Створення нових робочих мiсць ___________________________________
Термiн реалiзацiї проекту _____________________, в тому числi
монтажу та наладки обладнання _________________, функцiонування
виробництва ____________________________________________________,
iнше ___________________________________________________________
                               (розшифрування)
Найменування продукцiї (робiт, послуг) __________________________
Рiчний обсяг виробництва ________________________________________
Ринок збуту _____________________________________________________
Обсяг експорту __________________________________________________
Потреба у виробничих площах _____________________________________
Потреба в енергоносiях __________________________________________
                                            (за видами)
Потреба у земельних дiлянках ____________________________________
Потреба у використаннi природних ресурсiв _______________________
Виконавцi будiвельно-монтажних робiт ____________________________
Постачальники:
устаткування, обладнання ________________________________________
лiкарських засобiв ______________________________________________
Середньомiсячна заробiтна плата одного працiвника _______________
Заявник _________    ____________________________________________
          (пiдпис)              (розшифрування iз зазначенням посади для
                                            юридичних осiб)
М. П. "____" ________________ р.
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.