Документ скасований: Наказ ДМСУ (до 2012) № 664 від 06.08.2007

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З
м. Київ

19.05.2004р. N 366


Про затвердження Порядку закупiвлi товарiв, робiт i послуг за державнi кошти в митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

     Вiдповiдно до Закону України вiд 22.02.00 N 1490-III "Про закупiвлю товарiв, робiт i послуг за державнi кошти", постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.09.00 N 1469 "Про органiзацiйнi заходи щодо функцiонування системи державних закупiвель" та Положення про порядок створення та головнi функцiї тендерних комiтетiв щодо органiзацiї та проведення процедур закупiвель товарiв, робiт i послуг за державнi кошти, затвердженого наказом Мiнiстерства економiки України вiд 26.12.00 N 280 (iз змiнами й доповненнями), наказую:

     1. Затвердити Порядок закупiвлi товарiв, робiт i послуг за державнi кошти в митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях, що додається.

     2. Накази Державної митної служби України вiд 15.04.03 N 241 "Про затвердження Положення про Тендерний комiтет Держмитслужби та Порядку закупiвлi товарiв, робiт i послуг за державнi кошти в митних органах України", вiд 02.03.04 N 155 "Про внесення змiн та доповнень до Положення про Тендерний комiтет Держмитслужби та Порядку закупiвлi товарiв, робiт i послуг за державнi кошти в митних органах України" у частинi затвердження Порядку закупiвлi товарiв, робiт i послуг за державнi кошти в митних органах України вважати такими, що втратили чиннiсть.

     3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Служби Педешка А.I.

Голова Служби М.М. Каленський

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держмитслужби України
19.05.2004 року N 366

ПОРЯДОК
закупiвлi товарiв, робiт i послуг за державнi кошти в митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях

1. Загальнi положення

     1.1. Цей Порядок розроблено вiдповiдно до Закону України вiд 22.02.00 N 1490-III "Про закупiвлю товарiв, робiт i послуг за державнi кошти", зi змiнами й доповненнями, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.09.00 N 1469 "Про органiзацiйнi заходи щодо функцiонування системи державних закупiвель" з метою пiдвищення ефективностi закупiвель товарiв, робiт i послуг для потреб митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй, ефективного використання бюджетних коштiв, визначення найкращої пропозицiї, а також створення конкуренцiї на вiдповiдному ринку товарiв, робiт i послуг.

     1.2. Цей Порядок регулює механiзм здiйснення закупiвлi товарiв, робiт i послуг для потреб Держмитслужби України, iнших митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй i застосовується при централiзованiй закупiвлi товарiв Держмитслужбою України, утому числi форменого одягу, транспортних засобiв, спецiальної та комп'ютерної технiки, необхiдних для проведення митного контролю, житла для працiвникiв митних органiв i їх сiмей та iнших товарiв;

     - закупiвлi послуг, у тому числi на побутове обслуговування, проведення ремонту службових примiщень, забезпечення транспортом (крiм залiзничного), на здiйснення наукових дослiджень, експериментiв, розробок та створення науково-технiчної продукцiї згiдно з Багатогалузевою науково-технiчною програмою розвитку Державної митної служби України для потреб Держмитслужби України й iнших митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй;

     - закупiвлi робiт, у тому числi будiвельних.

     Також цей Порядок застосовується для закупiвлi товарiв, робiт i послуг iншими митними органами, спецiалiзованими митними установами i органiзацiями для їхнiх потреб.

     1.3. Цей Порядок застосовується до всiх закупiвель товарiв, робiт i послуг, якi здiйснюються за рахунок державних коштiв, за умови, що вартiсть закупiвлi товарiв, послуг дорiвнює або перевищує суму, еквiвалентну 2000 євро, а робiт - 100000 євро.

     1.4. Цей Порядок не застосовується у випадках, якщо предметом закупiвлi є:

     - водо-,тепло- та енергопостачання;

     - водовiдведення та обслуговування каналiзацiйних систем;

     - поштовi послуги;

     - телекомунiкацiйнi послуги, в т.ч. послуги електрозв'язку (за винятком мобiльного);

     - послуги щодо перевезення залiзничним транспортом.

     При укладеннi договорiв про закупiвлю зазначених послуг, а також товарiв, послуг, вартiсть яких не перевищує суму 2000 євро, робiт - 100000 євро, застосовуються пункти 3.2, 3.3, 3.5 - 3.7 глави 3, та глави 4, 5 цього Порядку.

2. Порядок органiзацiї та проведення процедур закупiвлi товарiв, робiт i послуг

     2.1. Органiзацiя та проведення процедур закупiвель товарiв, робiт i послуг за рахунок державних коштiв в централiзованому порядку та для потреб центрального апарату здiйснюються Тендерним комiтетом Державної митної служби України.

     2.2. При закупiвлi товарiв, робiт i послуг за рахунок державних коштiв для потреб окремого митного органу, спецiалiзованої митної установи або органiзацiї органiзацiя та проведення процедур закупiвлi здiйснюються Тендерним комiтетом вiдповiдного митного органу, спецiалiзованої митної установи або органiзацiї.

     2.3. Для вирiшення конкретних питань, що виникають у процесi проведення процедур закупiвлi, створюються робочi групи з членiв Тендерного комiтету та залучаються до роботи в Тендерному комiтетi (без права голосу) працiвники вiдповiдних структурних пiдроздiлiв i на договiрних засадах стороннi експерти та консультанти.

     2.4. Закупiвля товарiв, робiт i послуг може здiйснюватися шляхом прове- дення таких процедур:

     - вiдкритих торгiв;

     - торгiв з обмеженою участю;

     - двоступеневих торгiв;

     - запиту цiнових пропозицiй (котирувань);

     - закупiвлi в одного постачальника (учасника).

     2.5. При закупiвлi товарiв i послуг, вартiсть яких дорiвнює або перевищує cуму, еквiвалентну 2000 євро (для робiт - 100000 євро), Держмитслужба України (iнший митний орган, спецiалiзована митна установа й органiзацiя) здiйснює процедури закупiвлi вiдповiдно до пункту 2.4 цього Порядку. Пiд час оплати за договором, укладеним з постачальником (виконавцем), Держмитслужба України (iнший митний орган, спецiалiзована митна установа й органiзацiя) подає до Державного казначейства України (органу Державного казначейства України) звiт про результати здiйснення процедури закупiвлi товарiв i послуг (вартiсть яких дорiвнює або перевищує суму еквiвалентну 5000 євро, для робiт - 100000 євро),

     а в разi застосування процедур торгiв з обмеженою участю, двоступеневих торгiв, якщо очiкувана вартiсть закупiвлi дорiвнює або перевищує суму, еквiвалентну 100000 євро, або процедури закупiвлi в одного виконавця - також лист погодження цих процедур Мiнiстерством економiки та з питань європейської iнтеграцiї України.

     2.6. Не допускається подiл закупiвлi товару, роботи, послуги на частини з метою уникнення проведення торгiв (тендера).

     2.7. Для здiйснення централiзованої закупiвлi товарiв, робiт i послуг керiвник вiдповiдного структурного пiдроздiлу Держмитслужби України (iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи або органiзацiї), на який положенням про цей пiдроздiл покладено функцiї централiзованої закупiвлi товарiв, робiт i послуг для потреб митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй, подає до Департаменту фiнансового забезпечення Держмитслужби України (iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи або органiзацiї) (у строк, що не перевищує 15 календарних днiв з дня затвердження кошторису витрат) план закупiвлi вiдповiдно до затверджених кошторисних лiмiтiв фiнансування та прiоритетностi закупiвель.

     2.8. Вибiр процедури закупiвлi, термiни її проведення та питання визначення члена Тендерного комiтету, чи посадової особи структурного пiдроздiлу Держмитслужби України, вiдповiдального за проведення закупiвлi, розглядаються на засiданнi Тендерного комiтету та вносяться до плану-графiку проведення процедур державних закупiвель, який затверджується головою Тендерного комiтету.

     2.9. Вiдповiдальний за проведення торгiв забезпечує:

     - розроблення тендерної документацiї, узгодження її членами Тендерного комiтету Держмитслужби України (iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї) та затвердження головою Тендерного комiтету;

     - розмiщення оголошення про здiйснення процедур закупiвлi товарiв, робiт i послуг, процедури попередньої квалiфiкацiї учасникiв процедур державних закупiвель у бюлетенi "Вiсник державних закупiвель", у вiдповiдних мiжнародних виданнях чи мiжнароднiй мережi електронного зв'язку у разi, якщо очiкувана вартiсть предмета закупiвлi перевищує суму, еквiвалентну: для товарiв - 200 тисячам євро; для послуг - 300 тисячам євро; для робiт - 4 мiльйонам євро, або розсилання запрошень учасникам щодо участi в цих процедурах, а також iнформування учасникiв процедур державних закупiвель про їх результати;

     - надання тендерної документацiї на запит учасникiв для проведення процедур закупiвлi чи процедури попередньої квалiфiкацiї учасникiв процедур державних закупiвель;

     - надання роз'яснень учасникам процедур державних закупiвель щодо змiсту тендерної документацiї в разi отримання вiд останнiх вiдповiдних запитiв;

     - органiзацiю приймання, зберiгання та подання робочiй групi тендерних пропозицiй учасникiв процедур державних закупiвель для проведення процедури розкриття цих пропозицiй вiдповiдно до вимог тендерної документацiї;

     - пiдготовку листа-звернення на адресу Мiнiстерства економiки та з питань європейської iнтеграцiї України та необхiдної документацiї щодо погодження застосування процедури закупiвлi в одного виконавця у разi, якщо очiкувана вартiсть закупiвлi дорiвнює або перевищує суму, еквiвалентну 5 тисячам євро для товарiв i послуг, та 100 тисячам євро для робiт, а також процедури торгiв з обмеженою участю для закупiвлi товарiв, робiт i послуг, очiкувана вартiсть яких дорiвнює або перевищує суму, еквiвалентну 100 тисячам євро, крiм випадку, коли процедура торгiв з обмеженою участю застосовується пiсля проведення попередньої квалiфiкацiї учасникiв;

     - оформлення протоколу розкриття тендерних пропозицiй, протоколу проведення процедури попередньої квалiфiкацiї учасникiв процедур державних закупiвель, матерiалiв розгляду, порiвняння та оцiнки тендерних пропозицiй (у довiльнiй формi або у виглядi таблиць) та звiту про результати здiйснення процедури закупiвлi.

     2.10. Вимоги тендерної документацiї повиннi бути однаковими для всiх учасникiв процедури державних закупiвель, однозначними в трактуваннi та мiстити всю потрiбну iнформацiю. Обсяг i склад тендерної документацiї, порядок її розроблення визначаються залежно вiд особливостей предмета закупiвлi.

     2.11. При проведеннi вiдкритих торгiв, двоступеневих торгiв та торгiв з обмеженою участю визначається переможець торгiв iз числа учасникiв, тендернi пропозицiї яких не були вiдхиленi, на основi критерiїв i методики оцiнки тендерних пропозицiй, зазначених у тендернiй документацiї.

     При проведеннi процедури запиту цiнових пропозицiй (котирувань) переможцем визначається той учасник, який подав пропозицiю, що вiдповiдає вимогам тендерної документацiї Держмитслужби України (iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї) та має найнижчу цiну.

     2.12. Рiшення Тендерного комiтету Держмитслужби України (iнших митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй) приймаються на закритих засiданнях у присутностi не менш як двох третин його складу вiдкритим голосуванням простою бiльшiстю голосiв та оформлюються протоколами.

     2.13. Тендерний комiтет Держмитслужби України (iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї) акцептує тендерну пропозицiю, що визнана найкращою за результатами оцiнки.

     Протягом п'яти календарних днiв з дня акцепту Тендерний комiтет Держмитслужби України (iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї) надсилає переможцю торгiв повiдомлення про акцепт тендерної пропозицiї, строк дiї якої не закiнчений, а також надсилає всiм учасникам процедур вiдкритих торгiв, двоступеневих торгiв i торгiв з обмеженою участю письмове повiдомлення про результати торгiв iз зазначенням назви та мiсцезнаходження учасника-переможця, тендерна пропозицiя якого визнана найкращою за результатами оцiнки.

3. Порядок оформлення договорiв

     3.1. З учасником, тендерну пропозицiю якого було акцептовано, Держмитслужба України (iнший митний орган, спецiалiзована митна установа й органiзацiя) укладає договiр про закупiвлю вiдповiдно до вимог тендерної документацiї у строк не ранiше нiж через п'ять робочих днiв з дня вiдправлення письмового повiдомлення всiм учасникам процедур вiдкритих торгiв, двоступеневих торгiв i торгiв з обмеженою участю про їх результати, але не пiзнiше нiж через 21 робочий день з дня акцепту.

     3.2. Договiр про закупiвлю укладається за правилами, встановленими Цивiльним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України.

     3.3. При закупiвлi товарiв, робiт i послуг для Держмитслужби України (iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї) узгодження проектiв договорiв проводиться в такому порядку:

     а) структурним пiдроздiлом Держмитслужби України (iншим митним органом, спецiалiзованою митною установою i органiзацiєю), що вносить проект договору, - у частинi вiдповiдностi вимогам тендерної документацiї;

     б) Департаментом фiнансового забезпечення (вiддiлом фiнансового та бухгалтерського облiку iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї):

     - у частинi передбаченостi коштiв кошторисом витрат i наявностi фiнансового забезпечення;

     - у частинi вiдповiдностi нормативним актам щодо порядку розрахункiв за договором, а також наявностi кошторису на виконання робiт, розрахунку на надання послуг, протоколу погодження цiни (тарифiв), специфiкацiй, графiкiв поставок, календарних планiв виконання робiт тощо;

     в) Департаментом правового забезпечення (юридичною службою iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї) - у частинi вiдповiдностi договору чинному законодавству.

     3.4. Строк узгодження проектiв договорiв не повинен перевищувати трьох робочих днiв з дня їх отримання вiдповiдним структурним пiдроздiлом або спецiалiзованим управлiнням.

     3.5. Посадовi особи спецiалiзованих митних установ та органiзацiй, якi за своїми функцiональними обов'язками несуть вiдповiдальнiсть за закупiвлю товарiв, робiт i послуг для митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй i на яких вiдповiдними положеннями покладено контроль за виконанням укладених Держмитслужбою договорiв, контрактiв, або посадовi особи (тих структурних пiдроздiлiв Держмитслужби України, якi виходили з пропозицiєю щодо закупiвлi товарiв, робiт чи послуг), на яких покладено контроль за виконанням укладених договорiв (контрактiв), вiзують кожну сторiнку обох примiрникiв проекту договору (контракту), а також додаткiв до нього.

     3.6. Договiр та додатки до нього (протоколи погодження цiн (тарифiв), специфiкацiї, графiки поставки, календарнi плани виконання робiт тощо) пiдписує Голова Держмитслужби України, його заступники, голова Тендерного комiтету у порядку, визначеному наказом Держмитслужби України на кожний фiнансовий рiк, пiсля вiзування цих документiв директором Департаменту фiнансового забезпечення та директором Департаменту правового забезпечення; у митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях - вiдповiдно начальник митного органу, спецiалiзованої митної установи чи органiзацiї пiсля вiзування головним бухгалтером та юридичною службою.

     3.7. Пiсля пiдписання договору обидва примiрники пiдлягають реєстрацiї. Перший примiрник зберiгається в Управлiннi бухгалтерського облiку та звiтностi Департаменту фiнансового забезпечення (вiддiлi фiнансiв та бухгалтерського облiку iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї), а його копiї - у структурному пiдроздiлi, на який за дорученням керiвництва покладено контроль за виконанням договору, та в одержувача товарiв, робiт i послуг з боку Держмитслужби України, визначеного умовами договору.

     Другий примiрник договору передається чи надсилається постачальнику (виконавцю), з яким укладено договiр.

4. Оплата укладених договорiв та контроль за виконанням їх умов

     4.1. Оплата проводиться пiсля пiдписання договорiв у строк й на умовах, визначених у них.

     4.2. Формування цiн при укладеннi договорiв здiйснюється виключно в нацiональнiй валютi. Цiна в договорi зазначається у гривнях.

     У випадках, установлених законом, при необхiдностi визначення у зобов'язаннi грошового еквiвалента в iноземнiй валютi, сума, що пiдлягає сплатi у гривнях, визначається за офiцiйним курсом вiдповiдної валюти на день платежу.

     4.3. Оплата за договорами на централiзованi закупiвлi товарiв, робiт i послуг проводиться за пiдписом Голови Держмитслужби України або особи, що має право пiдпису фiнансових документiв (за наявностi вiзи директора Департаменту фiнансового забезпечення), на пiдставi службової записки вiдповiдного структурного пiдроздiлу, а за договорами, що укладаються безпосередньо iншими митними органами, спецiалiзованими митними установами i органiзацiями, - за пiдписом начальника митного органу пiсля вiзування головним бухгалтером i керiвником юридичної служби.

     4.4. Протягом трьох робочих днiв пiсля проведення оплати за договором Департаментом фiнансового забезпечення (бухгалтерiєю iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї) до спецiалiзованого управлiння чи структурного пiдроздiлу, на який покладено контроль за виконанням договору, подається повiдомлення про оплату, на пiдставi якого здiйснюється контроль за своєчаснiстю й повнотою поставки товарiв, виконання робiт, надання послуг згiдно з умовами договору (додаток 1).

     4.5. Для своєчасного проведення розрахункiв за укладеним договором посадовi особи спецiалiзованих митних установ та органiзацiй або посадовi особи структурних пiдроздiлiв Держмитслужби України, на яких покладено контроль за виконанням договору, протягом трьох робочих днiв пiсля поставки товару, виконання робiт чи надання послуг подають Департаменту фiнансового забезпечення Держмитслужби України (вiддiлу фiнансiв та бухгалтерского облiку iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї) службову записку (додаток 2), рахунки та копiї актiв про прийняття-передання або iнших документiв, що пiдтверджують поставку товарiв, виконання робiт чи надання послуг.

     4.6. Контроль за виконанням умов договору згiдно з цим Порядком несе керiвник спецiалiзованої митної установи чи органiзацiї (iншого митного органу), що за своїми функцiональними обов'язками несе вiдповiдальнiсть за централiзовану закупiвлю товарiв, робiт i послуг для потреб митних органiв, спецiалiзованих митних установ й органiзацiй, або керiвник структурного пiдроздiлу, який виходить з пропозицiєю закупiвлi товарiв, робiт чи послуг для потреб митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй. Пiсля виконання сторонами зобов'язань за договором структурний пiдроздiл Держмитслужби України (iншого митного органу, спецiалiзованiй митної установи й органiзацiї) проводить взаємне звiрення розрахункiв з постачальником товарiв чи виконавцем робiт, послуг зi складанням акта звiрення i подає його на пiдпис до Департаманту фiнансового забезпечення (головного бухгалтера iншого митного органу, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї).

5. Прикiнцевi положення

     5.1. У разi невиконання або неналежного виконання постачальником (виконавцем) зобов'язань за договором структурний пiдроздiл Держмитслужби України, на який покладено контроль за виконанням умов договору, направляє до Департаменту правового забезпечення, а в iншому митному органi, спецiалiзованiй митнiй установi й органiзацiї - до юридичної служби, службову записку разом з усiма документами про необхiднiсть пред'явлення претензiї до контрагента за договором та розрахунок штрафних санкцiй, а також про пiдстави для такого пред'явлення. Департамент правового забезпечення за погодженням з Департаментом фiнансового забезпечення Держмитслужби України (в iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях - юридична служба за погодженням з вiддiлом фiнансiв та бухгалтерського облiку пред'являє постачальнику (виконавцю) вiдповiдну претензiю (щодо сплати заборгованостi, штрафних санкцiй, передбачених умовами договору, тощо).

     У разi вiдхилення пред'явленої Держмитслужбою України претензiї постачальником (виконавцем) повнiстю або частково Департамент правового забезпечення виносить це питання на розгляд Голови Держмитслужби України або Заступника Голови вiдповiдно до розподiлу обов'язкiв (в iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях - начальника митницi, спецiалiзованої митної установи й органiзацiї) для прийняття вiдповiдного рiшення.

     Пiсля прийняття Головою Держмитслужби України або Заступником Голови рiшення щодо стягнення належної суми, Департамент правового забезпечення за погодженням з Департаментом фiнансового забезпечення (в iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях - юридична служба за погодженням з вiддiлом фiнансiв та бухгалтерського облiку готує позовну заяву до суду (щодо стягнення заборгованостi, штрафних санкцiй тощо) з постачальника (виконавця).

Директор Департаменту правового забезпечення Ю.М. Очич

 

Додаток 1
до Порядку закупiвлi товарiв, робiт i послуг за державнi кошти в митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях
Начальнику  
(назва структурного пiдроздiлу, на який
 
покладено контроль за виконанням умов договору;
 
прiзвище, iнiцiали)
  
СЛУЖБОВА ЗАПИСКА

    Департамент фiнансового забезпечення доводить до Вашого вiдома, що платiжним дорученням N ______ вiд ___________ проведено оплату за договором

  за  
(номер договору, дата укладення, назва постачальника (виконавця) (найменування товару)
на суму   на пiдставi  
(найменування та номери документiв)

    Прошу забезпечити контроль за дотриманням строкiв (термiнiв) та виконанням умов договору.

Директор Департаменту фiнансового забезпечення

Вик.________________
Тел.

 

Додаток 2
до Порядку закупiвлi товарiв, робiт i послуг за державнi кошти в в митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях
 
(Назва структурного пiдроздiлу, на який
 
покладено контроль за виконанням умов договору)
Директору Департаменту фiнансового забезпечення
  
СЛУЖБОВА ЗАПИСКА
 
(назва структурного пiдроздiлу, на який покладено контроль за виконанням умов договору)

направляє Вам для проведення розрахункiв (попередньої оплати) за договором

 
(номер, дата договору, найменування постачальника (виконавця)
рахунок на оплату та пiдтвердженi документи.
    Додатки:
    1.
    2.
    3.

Начальник ___________________

Вик._________________
Тел.

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.