МIНIСТЕРСТВО ЕКОНОМIКИ ТА З ПИТАНЬ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ IНТЕГРАЦIЇ УКРАЇНИ

22.02.05 N 55-36/297

 

Управлiння iнформацiйного забезпечення та митної статистики Держмитслужби
Копiя: Державна митна служба України


     Департамент з питань координацiї державних закупiвель та державного замовлення Мiнiстерства економiки та з питань європейської iнтеграцiї України розглянув ваш лист вiд 20.01.2005 N 41/3383-330 щодо надання роз'яснення про застосування законодавства у сферi державних закупiвель та повiдомляє.

     Щодо статтi 41(пит. I)

     Замовник оприлюднює iнформацiю, передбачену Законом, принаймнi в однiй iнформацiйнiй системi в мережi Iнтернет шляхом її направлення до таких систем у паперовому або електронному виглядi (тобто у разi вiдсутностi доступу до мережi Iнтернет єдиним можливим варiантом є надання чи надсилання iнформацiї у паперовому виглядi, за фактичне розмiщення якої згодом замовник вiдповiдальностi не несе).

     Вибiр iнформацiйної системи для розмiщення в нiй вiдповiдної iнформацiї у мережi Iнтернет здiйснюється замовником самостiйно на конкурентних засадах. Порядок конкурсного вiдбору визначається самим замовником та має враховувати встановленi у Законi вимоги (частина друга статтi 41).

     Щодо статтi 20 (пит. 2,3)

     На виконання вимог статтi 19 Закону, якщо замовник встановлює плату за тендерну документацiю, про що зазначає в оголошеннi про проведення вiдкритих торгiв або запрошеннi до участi у процедурi торгiв з обмеженою участю, мають бути зазначенi способи та мiсце отримання тендерної документацiї i розмiр плати за неї. Таким чином, у разi, якщо замовник встановив вимогу щодо оплати вартостi тендерної документацiї, то згiдно статтi 20 Закону вона надається (надсилається) учаснику торгiв протягом трьох робочих днiв з моменту її оплати. Документ для оплати тендерної документацiї надсилається або надається учаснику в триденний термiн з дня отримання вiд нього вiдповiдного запиту. Якщо замовник не встановив вимогу щодо оплати за тендерну документацiю, порядок її надання, передбачений частиною першою статтi 20 Закону, не застосовується.

     Щодо статтi 26 (пит. 4,5)

     Частина сьома статтi 26 мiстить не виключний перелiк критерiїв оцiнки тендерних пропозицiй. При цьому, з урахуванням частини восьмої цiєї статтi, у будь-якому випадку повинен бути застосований критерiй "найнижча цiна". Застосування iнших критерiїв здiйснюється замовником самостiйно, про що вiн зазначає у тендернiй документацiї, докладно визначаючи їх формулювання, опис, вагу та методику оцiнки. Встановлюючи критерiї оцiнки замовник повинен керуватися метою Закону, зокрема не звужувати конкуренцiю, не встановлювати дискримiнацiйнi умови тощо.

     Щодо статтi 26 (пит. 6)

     Надання iнформацiї щодо розгляду та оцiнки тендерних пропозицiй здiйснюється за письмовим зверненням, яке повинно мiстити чiтке посилання на законодавчий акт, що є пiдставою у даному випадку для надання iнформацiї певному суб'єкту. У разi вiдсутностi належним чином сформованого звернення замовник немає пiдстав для надання вiдповiдної iнформацiї.

Директор департаменту з питань координацiї державних закупiвель та державного замовлення Р. Колишко
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.