Документ скасований: Постанова КМУ № 1109 від 20.10.2011

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 14 листопада 2006 р. N 1577


Про затвердження Положення про Мiнiстерство юстицiї України

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Затвердити Положення про Мiнiстерство юстицiї України, що додається.

     2. Ця постанова набирає чинностi з 20 листопада 2006 року.

Прем'єр-мiнiстр України В.ЯНУКОВИЧ

Iнд. 40

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 14 листопада 2006 р. N 1577

ПОЛОЖЕННЯ
про Мiнiстерство юстицiї України

     1. Мiнiстерство юстицiї України (Мiн'юст) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Мiн'юст є головним органом у системi центральних органiв виконавчої влади iз забезпечення реалiзацiї державної правової полiтики.

     2. Мiн'юст у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, а також указами Президента України i постановами Верховної Ради України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України та цим Положенням.

     Мiнiстерство в установленому порядку в межах своїх повноважень вирiшує питання, що випливають iз загальновизнаних норм мiжнародного права та мiжнародних договорiв України, згода на обов'язковiсть яких надана Верховною Радою України.

     3. Основними завданнями Мiн'юсту є:

     забезпечення реалiзацiї державної правової полiтики та полiтики у сферi адаптацiї законодавства України до законодавства ЄС;

     пiдготовка пропозицiй щодо проведення правової реформи, сприяння розвитку правової науки;

     забезпечення захисту прав i свобод людини i громадянина у визначенiй сферi;

     пiдготовка пропозицiй щодо вдосконалення законодавства, його систематизацiя, розроблення проектiв нормативно-правових актiв та мiжнародних договорiв України з правових питань, проведення правової експертизи проектiв нормативно-правових актiв, державна реєстрацiя нормативно-правових актiв, ведення Єдиного державного реєстру таких актiв;

     планування за пропозицiями iнших центральних органiв виконавчої влади законопроектної роботи та роботи з адаптацiї законодавства України до законодавства ЄС, координацiя нормотворчої дiяльностi центральних органiв виконавчої влади та контроль за провадженням такої дiяльностi;

     координацiя роботи з виконання Загальнодержавної програми адаптацiї законодавства України до законодавства ЄС;

     органiзацiя виконання рiшень судiв та iнших органiв (посадових осiб) вiдповiдно до законiв, робота з кадрами, експертне забезпечення правосуддя;

     органiзацiя роботи нотарiату та органiв реєстрацiї актiв громадянського стану;

     розвиток правової iнформатизацiї, формування у громадян правового свiтогляду;

     здiйснення мiжнародно-правового спiвробiтництва.

     4. Мiн'юст вiдповiдно до покладених на нього завдань:

     1) готує пропозицiї щодо проведення правової реформи;

     2) готує разом з мiнiстерствами, iншими центральними органами виконавчої влади, науковими установами проекти концепцiй розвитку законодавства та їх наукове обґрунтування з урахуванням свiтового досвiду;

     3) розробляє за дорученням Кабiнету Мiнiстрiв України та з власної iнiцiативи проекти законiв та iнших нормативно-правових актiв, що стосуються прав i свобод людини, вiдносин мiж громадянином i державною владою, конституцiйного устрою, повноважень i взаємовiдносин органiв державної влади, судоустрою та судочинства, цивiльного i кримiнального законодавства, або разом з iншими органами виконавчої влади бере участь у їх пiдготовцi;

     4) здiйснює правову експертизу (готує висновки) щодо вiдповiдностi Конституцiї та законам України, вимогам нормопроектувальної технiки проектiв законiв, iнших актiв законодавства, що подаються на розгляд Верховної Ради України, Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України, а також нормативно-правових актiв Верховної Ради Автономної Республiки Крим;

     5) розробляє за поданням мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади щорiчнi плани законопроектної роботи, координує нормотворчу дiяльнiсть в центральних органах виконавчої влади, здiйснює контроль за такою дiяльнiстю;

     6) проводить експертизу (готує висновки) щодо вiдповiдностi acquis communautaire проектiв законiв та iнших нормативно-правових актiв, що за предметом регулювання належать до сфер, вiдносини в яких регулюються правом ЄС;

     7) органiзовує роботу з пiдготовки щорiчного плану заходiв з виконання Загальнодержавної програми адаптацiї законодавства України до законодавства ЄС, проводить монiторинг її виконання;

     8) здiйснює науково-експертне, аналiтичне, iнформацiйне та методологiчне забезпечення виконання Загальнодержавної програми адаптацiї законодавства України до законодавства ЄС, переклад актiв acquis communautaire українською мовою, пiдготовку глосарiя термiнiв acquis communautaire;

     9) готує зауваження i пропозицiї до прийнятих Верховною Радою України законiв при їх пiдготовцi для подання на пiдпис Президентовi України;

     10) органiзовує у межах своїх повноважень виконання актiв законодавства та здiйснює контроль за їх реалiзацiєю;

     11) розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавства та у встановленому порядку подає їх на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України;

     12) здiйснює вiдповiдно до законодавства державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств та iнших центральних органiв виконавчої влади, органiв господарського управлiння та контролю, що стосуються прав, свобод i законних iнтересiв громадян або мають мiжвiдомчий характер, веде реєстр таких актiв;

     13) забезпечує функцiонування єдиної системи правової iнформатизацiї, є офiцiйним видавцем збiрникiв законодавства та кодексiв України, видає iнформацiйний бюлетень "Офiцiйний вiсник України", бере участь у виданнi журналiв i газет з правових питань;

     14) веде Єдиний державний реєстр нормативно-правових актiв, надає iнформацiю з його бази даних;

     15) здiйснює роботу iз систематизацiї законодавства, готує пропозицiї щодо його кодифiкацiї, веде Єдиний класифiкатор галузей законодавства;

     16) дає роз'яснення законодавства державним органам, пiдприємствам, установам та органiзацiям, готує за дорученням Кабiнету Мiнiстрiв України правовi висновки з вiдповiдних питань;

     17) погоджує типовий регламент роботи квалiфiкацiйної комiсiї суддiв;

     18) органiзовує виконання замовлення на пiдготовку спецiалiстiв апарату судiв;

     19) органiзовує в установленому порядку своєчасне, повне i неупереджене примусове виконання рiшень судiв та iнших органiв (посадових осiб), яке покладено на державних виконавцiв;

     20) органiзовує вiдповiдно до законодавства експертне забезпечення правосуддя та проведення науково-дослiдних розробок в галузi судової експертизи, спрямовує i контролює дiяльнiсть науково-дослiдних iнститутiв судової експертизи, якi належать до сфери управлiння Мiнiстерства, координує роботу центральних органiв виконавчої влади з питань розвитку судової експертизи, проводить атестацiю судових експертiв, веде Реєстр атестованих судових експертiв та здiйснює контроль за їх дiяльнiстю;

     21) здiйснює вiдповiдно до законодавства легалiзацiю всеукраїнських об'єднань громадян, проводить реєстрацiю мiжнародних громадських органiзацiй, вiддiлень, фiлiй, представництв та iнших структурних осередкiв громадських (неурядових) органiзацiй iноземних держав в Українi, всеукраїнських i мiжнародних благодiйних органiзацiй, контролює додержання об'єднаннями громадян положень їх статутiв; проводить реєстрацiю полiтичних партiй та їх символiки, контролює додержання полiтичними партiями вимог Конституцiї та законiв України, їх статутiв, а також проводить реєстрацiю всеукраїнських творчих спiлок, Торгово-промислової палати, постiйно дiючих третейських судiв, всеукраїнських професiйних спiлок, їх об'єднань та символiки вiдповiдних об'єднань громадян i благодiйних органiзацiй, статуту Фонду соцiального страхування вiд нещасних випадкiв на виробництвi та професiйних захворювань, статутiв iнших фондiв загальнообов'язкового державного соцiального страхування, якщо їх реєстрацiя передбачена законами;

     22) здiйснює вiдповiдно до законодавства державну реєстрацiю друкованих засобiв масової iнформацiї та iнформацiйних агентств як суб'єктiв iнформацiйної дiяльностi;

     23) сприяє розвитку юридичних послуг з метою реалiзацiї прав, свобод i законних iнтересiв громадян та юридичних осiб, здiйснює вiдповiдно до законодавства державну реєстрацiю юридичних осiб, веде Державний реєстр застав рухомого майна, органiзовує в установленому порядку в системi органiв юстицiї надання громадянам i юридичним особам додаткових платних послуг правового i технiчного характеру;

     24) органiзовує роботу установ нотарiату, перевiряє їх дiяльнiсть i вживає заходiв до її полiпшення, контролює законнiсть вчинення нотарiальних дiй державними i приватними нотарiусами, видає та анулює свiдоцтва про право на зайняття нотарiальною дiяльнiстю, забезпечує реєстрацiю приватної нотарiальної дiяльностi, органiзовує виготовлення та контролює використання спецiальних бланкiв нотарiальних документiв, веде реєстр свiдоцтв про право на зайняття нотарiальною дiяльнiстю, визначає кiлькiсть приватних нотарiусiв у межах нотарiальних округiв, затверджує зразки печаток державних i приватних нотарiусiв та умови замовлення на їх виготовлення;

     25) здiйснює пiдготовку нотарiально оформлених документiв для їх консульської легалiзацiї, надає допомогу консульським установам з питань вчинення нотарiальних дiй;

     26) забезпечує роботу Вищої квалiфiкацiйної комiсiї нотарiату;

     27) реєструє адвокатськi об'єднання, забезпечує фiнансування оплати працi адвокатiв за рахунок коштiв державного бюджету в разi участi адвоката у кримiнальнiй справi за призначенням та звiльнення громадян вiд оплати юридичної допомоги, веде реєстр адвокатських об'єднань;

     28) присвоює квалiфiкацiю судового експерта та видає свiдоцтво встановленого зразка;

     29) здiйснює заходи щодо пiдвищення ефективностi роботи органiв реєстрацiї актiв громадянського стану, контролює їх дiяльнiсть, забезпечує виготовлення та контролює використання бланкiв свiдоцтв про реєстрацiю актiв громадянського стану;

     30) надає практичну i методичну допомогу консульським установам та дипломатичним представництвам України за кордоном щодо реєстрацiї актiв громадянського стану;

     31) здiйснює нормативно-методичне забезпечення дiяльностi бюро технiчної iнвентаризацiї щодо проведення реєстрацiї прав власностi на нерухоме майно;

     32) здiйснює методичне керiвництво правовою роботою в мiнiстерствах та iнших центральних органах виконавчої влади, перевiряє стан такої роботи i дає рекомендацiї щодо її полiпшення та приведення нормативних актiв зазначених органiв у вiдповiднiсть iз законодавством, вживає заходiв до пiдвищення квалiфiкацiї працiвникiв юридичних служб;

     33) координує дiяльнiсть центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй щодо правової освiти населення; здiйснює методичне забезпечення такої дiяльностi, формування у громадян правового свiтогляду; вивчає стан правової освiти в навчальних закладах, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, надає їм необхiдну допомогу, бере участь разом з МОН в органiзацiї роботи з пiдготовки, перепiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї фахiвцiв за спецiальнiстю "Правознавство" у навчальних закладах незалежно вiд форми власностi та пiдпорядкування, вносить до вiдповiдних органiв пропозицiї щодо вдосконалення роботи, пов'язаної з вивченням права в неюридичних вищих, професiйно-технiчних, загальноосвiтнiх навчальних закладах, закладах пiдвищення квалiфiкацiї та перепiдготовки кадрiв; розробляє i розповсюджує освiтнi програми у сферi захисту прав людини;

     34) готує в межах своїх повноважень пропозицiї з питань мiжнародно-правових вiдносин та приєднання України до мiжнародних договорiв;

     35) укладає угоди про правове спiвробiтництво з вiдповiдними органами iноземних держав i мiжнародними органiзацiями, органiзовує в межах своїх повноважень взаємодiю з ними;

     36) забезпечує виконання зобов'язань, взятих за мiжнародними договорами України з правових питань, здiйснює в установленому порядку опублiкування мiжнародних договорiв, що набрали чинностi;

     37) забезпечує пiдготовку пропозицiй щодо приведення законодавства України у вiдповiднiсть з принципами та стандартами Ради Європи та iнтеграцiї його в систему мiжнародного права, координує роботу мiнiстерств та iнших центральних органiв виконавчої влади iз зазначених питань;

     38) представляє Кабiнет Мiнiстрiв України за його дорученням у мiжнародних органiзацiях та пiд час укладання мiжнародних договорiв України;

     39) проводить правову експертизу на вiдповiднiсть Конституцiї України та законам України проектiв мiжнародних договорiв України, готує висновки щодо здiйснення внутрiшньодержавних процедур, необхiдних для набрання чинностi мiжнародними договорами України, а також юридичнi висновки, iншi матерiали, необхiднi для набрання чинностi мiжнародними кредитними (гарантiйними) договорами України;

     40) забезпечує пiдготовку вiдповiдних документiв та представництво iнтересiв держави в Європейському Судi з прав людини пiд час розгляду справ про порушення прав людини в Українi, направляє спостерiгачiв у мiсiї з контролю за дотриманням прав i свобод людини i громадянина;

     41) бере в установленому порядку участь у роботi мiжнародних органiзацiй, двостороннiх i багатостороннiх комiсiй, а також iнших мiжнародних органiв та iнституцiй, погоджує кандидатури членiв та iншого персоналу вiд України в мiжнародних судових органах i радникiв з правових питань посольств та консульств України за кордоном;

     42) забезпечує пiдготовку матерiалiв з питань, що належать до його компетенцiї, у зв'язку з участю України у вiдповiдних мiжнародних органiзацiях та iнтеграцiєю її в цi органiзацiї;

     43) виступає як представник iнтересiв Президента України, утворених ним для здiйснення своїх повноважень консультативних, дорадчих та iнших допомiжних органiв i служб та Кабiнету Мiнiстрiв України пiд час розгляду справ судами України та iноземних держав або мiжнародними судовими органами та установами;

     44) здiйснює добiр кадрiв у системi Мiнiстерства, формує резерв кадрiв на вiдповiднi посади, органiзовує роботу з пiдготовки, перепiдготовки та пiдвищення професiйного рiвня кадрiв установ юстицiї, заохочує працiвникiв пiдприємств, установ i органiзацiй, що належать до сфери його управлiння;

     45) бере участь у розробленнi пропозицiй щодо пiдготовки юридичних кадрiв;

     46) органiзовує планово-фiнансову роботу в системi Мiнiстерства, затверджує кошториси на утримання пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства, та фiнансує їх, бере участь у розробленнi проектiв Державного бюджету України i загальнодержавних програм економiчного та соцiального розвитку України, здiйснює контроль за використанням фiнансових i матерiальних ресурсiв, забезпечує органiзацiю та вдосконалення системи облiку, вносить у встановленому порядку пропозицiї до планiв капiтальних вкладень у будiвництво примiщень пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери його управлiння, а також житла для працiвникiв системи Мiнiстерства;

     47) здiйснює у межах своїх повноважень функцiї з управлiння майном пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери його управлiння;

     48) органiзовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до його компетенцiї i пов'язанi з роботою управлiнь юстицiї, а також пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства, вживає вiдповiдних заходiв;

     49) забезпечує в межах своїх повноважень реалiзацiю державної полiтики стосовно державної таємницi, контроль за її збереженням у центральному апаратi Мiнiстерства, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери його управлiння;

     50) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави;

     51) здiйснює на основi та на виконання Конституцiї та законiв України, а також указiв Президента України i постанов Верховної Ради України, прийнятих вiдповiдно до Конституцiї i законiв України, актiв Кабiнету Мiнiстрiв України iншi функцiї.

     5. Мiнiстерство вiдповiдно до покладених на нього завдань i повноважень має право:

     1) залучати вчених, спецiалiстiв центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками) для розгляду питань, що належать до його компетенцiї;

     2) утворювати в разi потреби за погодженням з iншими заiнтересованими центральними органами виконавчої влади в межах своєї компетенцiї комiсiї та експертнi групи, залучати на договiрнiй основi фахiвцiв для пiдготовки проектiв актiв законодавства, здiйснення їх експертизи та надання консультацiй;

     3) одержувати в установленому законодавством порядку безоплатно вiд мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування iнформацiю, документи i матерiали, а вiд органiв статистики - статистичнi данi для виконання покладених на нього завдань;

     4) скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенцiї;

     5) притягати до дисциплiнарної вiдповiдальностi керiвникiв управлiнь юстицiї, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери його управлiння;

     6) скасовувати в межах своєї компетенцiї акти управлiнь юстицiї, що суперечать Конституцiї України, актам законодавства України та рiшенням Мiнiстерства;

     7) перевiряти в мiнiстерствах, iнших центральних i мiсцевих органах виконавчої влади, установах та органiзацiях додержання законодавства про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв, стан органiзацiї нормотворчої дiяльностi, вносити пропозицiї щодо усунення виявлених недолiкiв i порушень та притягнення до вiдповiдальностi винних посадових осiб;

     8) скасовувати рiшення про державну реєстрацiю нормативно-правових актiв мiнiстерств, iнших центральних мiсцевих органiв виконавчої влади, установ та органiзацiй;

     9) здiйснювати у межах своєї компетенцiї разом iз вiдповiдними центральними органами виконавчої влади контроль за цiльовим використанням державних коштiв, видiлених для реалiзацiї проектiв, виконання програм, у тому числi мiжнародних;

     10) зупиняти дiю або анулювати виданi ним свiдоцтва про присвоєння квалiфiкацiї судового експерта.

     6. Мiн'юст здiйснює свої повноваження безпосередньо та через утворенi в установленому порядку головнi управлiння юстицiї Мiн'юсту в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мм. Києвi та Севастополi, а також районнi, районнi у мiстах, мiськi (мiст обласного значення) управлiння юстицiї, пiдприємства, установи та органiзацiї, що належать до сфери його управлiння.

     У складi Мiн'юсту Кабiнетом Мiнiстрiв України можуть бути утворенi урядовi органи державного управлiння.

     7. Мiн'юст пiд час виконання покладених на нього завдань взаємодiє з iншими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, а також з вiдповiдними органами iнших держав.

     8. Мiн'юст у межах своїх повноважень на основi та на виконання актiв законодавства видає накази, органiзовує i контролює їх виконання.

     Мiн'юст у разi потреби видає разом з iншими центральними та мiсцевими органами виконавчої влади спiльнi акти.

     Нормативно-правовi акти Мiнiстерства пiдлягають державнiй реєстрацiї в порядку, встановленому законодавством.

     Рiшення Мiн'юсту, прийнятi в межах його повноважень, обов'язковi для виконання центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями всiх форм власностi i громадянами.

     9. Мiн'юст очолює Мiнiстр, який призначається на посаду i звiльняється з посади в установленому порядку Верховною Радою України за поданням Прем'єр-мiнiстра України.

     Мiнiстр має заступникiв, якi призначаються на посаду i звiльняються з посади Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Пропозицiї щодо кандидатур заступникiв Мiнiстра вносить на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України Прем'єр-мiнiстр України за поданням Мiнiстра.

     Мiнiстр:

     1) керує Мiнiстерством, несе персональну вiдповiдальнiсть за виконання покладених на нього завдань;

     2) спрямовує i координує здiйснення iншими центральними органами виконавчої влади заходiв з питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;

     3) бере участь у розглядi питань на засiданнях Кабiнету Мiнiстрiв України та вносить пропозицiї щодо порядку денного таких засiдань;

     4) представляє за дорученням Прем'єр-мiнiстра України Кабiнет Мiнiстрiв України у вiдносинах з iншими органами, органiзацiями в Українi та за її межами;

     5) проводить згiдно з повноваженнями, наданими актами Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, переговори i пiдписує мiжнароднi договори;

     6) органiзовує роботу колегiї Мiнiстерства i головує на її засiданнях;

     7) є вiдповiдно до Конституцiї України членом Вищої ради юстицiї;

     8) приймає рiшення щодо розподiлу бюджетних коштiв, головним розпорядником яких є Мiнiстерство;

     9) подає Прем'єр-мiнiстровi України пропозицiї щодо утворення i лiквiдацiї судiв загальної юрисдикцiї, погодженi з Головою Верховного Суду України або головою вiдповiдного вищого спецiалiзованого суду, для подання Президентовi України;

     10) затверджує програми i плани роботи Мiнiстерства, звiти про їх виконання;

     11) призначає членiв квалiфiкацiйних комiсiй суддiв, Вищої квалiфiкацiйної комiсiї суддiв України;

     12) вносить в установленому порядку Прем'єр-мiнiстровi України подання про призначення на посаду i звiльнення з посади заступникiв Мiнiстра, керiвникiв та заступникiв керiвникiв центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується i координується через Мiнiстра;

     13) розподiляє за погодженням iз Прем'єр-мiнiстром України обов'язки мiж своїми заступниками;

     14) порушує в установленому порядку питання про притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi заступникiв Мiнiстра;

     15) представляє в установленому порядку працiвникiв центрального апарату Мiнiстерства та пiдпорядкованих йому органiв i установ до вiдзначення державними нагородами України;

     16) вносить в установленому порядку на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України проекти законодавчих та iнших актiв з питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;

     17) приймає за погодженням з Прем'єр-мiнiстром України рiшення про утворення, реорганiзацiю, лiквiдацiю територiальних органiв Мiнiстерства, призначає на посаду та звiльняє з посади в установленому порядку їх керiвникiв, а також затверджує положення про зазначенi органи або їх статути;

     18) представляє в установленому порядку проекти законiв України, розробником яких є Мiнiстерство, та доповiдає з iнших питань пiд час їх розгляду на пленарних засiданнях Верховної Ради України;

     19) погоджує проекти законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України з питань, що належать до компетенцiї Мiн'юсту;

     20) призначає на посаду та звiльняє з посади працiвникiв центрального апарату Мiнiстерства, у тому числi керiвникiв самостiйних структурних пiдроздiлiв Мiнiстерства за погодженням з Прем'єр-мiнiстром України;

     21) вносить в установленому порядку Кабiнетовi Мiнiстрiв України подання про призначення на посаду i звiльнення з посади керiвникiв урядових органiв державного управлiння, що дiють у складi Мiнiстерства;

     22) затверджує за поданням керiвникiв урядових органiв державного управлiння, що дiють у складi Мiнiстерства, та за погодженням з Прем'єр-мiнiстром України граничну чисельнiсть працiвникiв, а також погоджує структуру, штатний розпис та кошторис зазначених органiв;

     23) розглядає в установленому порядку питання щодо присвоєння працiвникам центрального апарату Мiнiстерства та пiдпорядкованих йому органiв i установ вiдповiдних рангiв державних службовцiв, їх заохочення та притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi;

     24) веде особистий прийом громадян з питань, що належать до компетенцiї Мiн'юсту;

     25) погоджує кандидатури для призначення на посаду керiвникiв юридичних служб мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади;

     26) укладає та розриває за погодженням з Прем'єр-мiнiстром України вiдповiдно до законодавства контракти з керiвниками пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства;

     27) здiйснює iншi повноваження, передбаченi законодавством.

     10. Для пiдготовки рекомендацiй з питань формування та реалiзацiї державної полiтики, обговорення найважливiших напрямiв дiяльностi в Мiн'юстi утворюється колегiя.

     До складу колегiї входять Мiнiстр (голова колегiї) та заступники Мiнiстра, начальники головних управлiнь юстицiї Мiн'юсту в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мм. Києвi та Севастополi, керiвники структурних пiдроздiлiв центрального апарату Мiнiстерства та iншi особи.

     Членiв колегiї затверджує та увiльняє Мiнiстр.

     Рiшення колегiї проводяться в життя наказами Мiнiстерства.

     11. Для розгляду наукових рекомендацiй та iнших пропозицiй щодо основних напрямiв розвитку правової системи в Мiнiстерствi може бути утворена наукова рада.

     Склад ради та положення про неї затверджує Мiнiстр.

     12. Граничну чисельнiсть працiвникiв Мiн'юсту затверджує Кабiнет Мiнiстрiв України.

     Структуру центрального апарату Мiнiстерства затверджує Мiнiстр за погодженням з Прем'єр-мiнiстром України. Положення про структурнi пiдроздiли центрального апарату Мiнiстерства затверджує Мiнiстр.

     Штатний розпис i кошторис Мiн'юсту затверджує Мiнiстр за погодженням з Мiнфiном.

     13. Мiн'юст є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку iз зображенням Державного Герба України i своїм найменуванням.

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.