Документ скасований: Постанова КМУ № 589 від 06.06.2011

КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 26 травня 2007 р. N 778


Про затвердження Положення про Державну податкову адмiнiстрацiю України

Iз змiнами i доповненнями, внесеними
постановами Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 30 серпня 2007 року N 1066,
вiд 5 березня 2008 року N 131,
вiд 23 липня 2008 року N 664

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Затвердити Положення про Державну податкову адмiнiстрацiю України, що додається.

     2. Ця постанова набирає чинностi з 1 червня 2007 року.

Прем'єр-мiнiстр України В. ЯНУКОВИЧ

Iнд. 34

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 26 травня 2007 р. N 778

ПОЛОЖЕННЯ
про Державну податкову адмiнiстрацiю України

     1. Державна податкова адмiнiстрацiя України (ДПА) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України через Мiнiстра фiнансiв.

(абзац перший пункту 1 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30.08.2007р. N 1066, iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23.07.2008р. N 664)

     ДПА забезпечує реалiзацiю єдиної державної податкової полiтики, державної полiтики у сферi контролю за виробництвом i обiгом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробiв, здiйснює мiжгалузеву координацiю у цiй сферi.

     2. ДПА у своїй дiяльностi керується Конституцiєю i законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї i законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України, iншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.

     У межах своїх повноважень ДПА органiзовує виконання актiв законодавства i здiйснює систематичний контроль за їх реалiзацiєю, узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до її компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавства та в установленому порядку вносить їх на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України.

     3. Основними завданнями ДПА є:

     здiйснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильнiстю обчислення, повнотою i своєчаснiстю сплати до бюджетiв, державних цiльових фондiв податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв), неподаткових платежiв, установлених законодавством (далi - податки, iншi платежi), а також за додержанням законодавства з питань регулювання виробництва i обiгу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробiв;

     здiйснення контролю за погашенням податкової заборгованостi платниками податкiв, iнших платежiв, у тому числi тими, майно яких перебуває у податковiй заставi;

     здiйснення в межах своїх повноважень контролю за облiком, зберiганням, оцiнкою та реалiзацiєю конфiскованого та iншого належного державi майна;

     формування та ведення Державного реєстру фiзичних осiб - платникiв податкiв та iнших обов'язкових платежiв i Єдиного банку даних про платникiв податкiв - юридичних осiб;

     роз'яснення законодавства серед платникiв податкiв з питань оподаткування, iнших платежiв;

(абзац шостий пункту 3 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 05.03.2008р. N 131)

     запобiгання злочинам та iншим правопорушенням, вiднесеним законом до компетенцiї податкової мiлiцiї, їх виявлення, розкриття, припинення, розслiдування та провадження у справах про адмiнiстративнi правопорушення;

     запобiгання корупцiї в органах державної податкової служби та виявлення її фактiв;

     забезпечення безпеки дiяльностi працiвникiв органiв державної податкової служби, захисту їх вiд протиправних посягань, пов'язаних з виконанням службових обов'язкiв;

     розшук платникiв податкiв, якi ухиляються вiд сплати податкiв, iнших платежiв;

     ведення Єдиного державного реєстру мiсць зберiгання спирту, алкогольних напоїв i тютюнових виробiв;

     розподiл спирту мiж суб'єктами господарювання - резидентами України в установленому порядку з оформленням нарядiв на одержання та здiйснення контролю за його цiльовим використанням.

     4. ДПА вiдповiдно до покладених на неї завдань:

     1) виконує безпосередньо, а також органiзовує роботу органiв державної податкової служби, пов'язану iз:

     - здiйсненням контролю за своєчаснiстю, достовiрнiстю, повнотою нарахування та сплати податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв), контролю за валютними операцiями, за додержанням порядку проведення готiвкових розрахункiв за товари (послуги) у встановленому законом порядку, а також за наявнiстю свiдоцтв про державну реєстрацiю суб'єктiв господарювання та лiцензiй на провадження видiв господарської дiяльностi, що пiдлягають лiцензуванню вiдповiдно до закону, торгових патентiв; здiйсненням контролю за додержанням виконавчими комiтетами сiльських i селищних рад порядку прийняття i облiку податкiв, iнших платежiв вiд платникiв податкiв, своєчаснiстю i повнотою перерахування цих сум до бюджету; веденням облiку платникiв податкiв, iнших платежiв; проведенням диференцiацiї платникiв податкiв, iнших платежiв залежно вiд сум сплачених ними податкiв, iнших платежiв; веденням облiку надходжень податкiв, iнших платежiв;

     - проведенням роботи iз запобiгання i боротьби з незаконним виробництвом i обiгом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробiв, веденням реєстрiв iмпортерiв, експортерiв, оптових та роздрiбних торговцiв, мiсць зберiгання спирту, алкогольних напоїв i тютюнових виробiв; участю в розробленнi пропозицiй щодо основних напрямiв державної полiтики i проектiв державних програм у сферi запобiгання i боротьби з незаконним виробництвом i обiгом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробiв; органiзацiєю виконання актiв законодавства в межах своїх повноважень, здiйсненням систематичного контролю за їх реалiзацiєю, узагальненням практики застосування законодавства, застосуванням у випадках, передбачених законодавством, фiнансових санкцiй до суб'єктiв господарювання за порушення законодавства з питань регулювання виробництва i обiгу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробiв, лiцензування дiяльностi з виробництва спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробiв, оптової торгiвлi спиртом, оптової та роздрiбної торгiвлi алкогольними напоями та тютюновими виробами; здiйсненням заходiв щодо вилучення та знищення або передачi на промислову переробку конфiскованих алкогольних напоїв, знищення конфiскованих тютюнових виробiв;

     - здiйсненням контролю за погашенням платниками заборгованостi з податкiв, iнших платежiв, у тому числi тими, майно яких перебуває у податковiй заставi;

     - здiйсненням контролю за виробництвом i обiгом спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробiв;

     - лiцензуванням дiяльностi суб'єктiв господарювання з виробництва спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробiв, оптової торгiвлi спиртом, оптової i роздрiбної торгiвлi алкогольними напоями та тютюновими виробами;

     2) видає у випадках, передбачених законом, нормативно-правовi акти i методичнi рекомендацiї з питань оподаткування;

     3) затверджує форми податкових розрахункiв, звiтiв, декларацiй та iнших документiв, пов'язаних з обчисленням i сплатою податкiв, iнших платежiв, декларацiй про валютнi цiнностi, зразок документа, що засвiдчує реєстрацiю фiзичної особи - платника податкiв, iнших платежiв, форму оцiнки даних про особу платника податку на додану вартiсть, форму повiдомлення про вiдкриття або закриття юридичними особами, фiзичними особами - суб'єктами господарювання банкiвських рахункiв, а також форми звiтiв про роботу, проведену органами державної податкової служби;

     4) роз'яснює у межах своєї компетенцiї через засоби масової iнформацiї порядок застосування законодавчих та iнших нормативно-правових актiв з питань оподаткування i органiзовує проведення цiєї роботи органами державної податкової служби;

     5) здiйснює заходи щодо добору, розстановки, професiйної пiдготовки, перепiдготовки кадрiв для органiв державної податкової служби;

     6) надає органам державної податкової служби методичну i практичну допомогу в органiзацiї їх роботи, проводить перевiрку її стану;

     7) органiзовує роботу iз створення iнформацiйної системи автоматизованих робочих мiсць, iнших засобiв автоматизацiї та комп'ютеризацiї робiт органiв державної податкової служби;

     8) розробляє проекти законiв України, iнших нормативно-правових актiв з питань визначення форм та методiв проведення планових i позапланових виїзних перевiрок у рамках контролю за додержанням податкового, бюджетного та iншого законодавства i в установленому порядку подає їх для погодження Мiнiстру фiнансiв;

(пiдпункт 8 пункту 4 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 05.03.2008р. N 131)

     9) у разi виявлення фактiв, що свiдчать про органiзовану злочинну дiяльнiсть, або дiй, що сприяють такiй дiяльностi, надсилає матерiали з цих питань вiдповiдним спецiальним органам по боротьбi з органiзованою злочиннiстю;

     10) передає вiдповiдним правоохоронним органам матерiали за фактами правопорушень, за якi передбачено кримiнальну вiдповiдальнiсть, якщо їх розслiдування не належить до компетенцiї податкової мiлiцiї;

     11) iнформує Президента України та Кабiнет Мiнiстрiв України про основнi показники сплати податкiв, iнших платежiв до державного бюджету;

(пiдпункт 11 пункту 4 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30.08.2007р. N 1066)

     12) подає Мiнфiну та Державному казначейству звiт про надходження податкiв, iнших платежiв;

     13) координує дiяльнiсть органiв державної податкової служби та органiзовує їх взаємодiю з фiнансовими органами, органами Державного казначейства, органами служби безпеки, внутрiшнiх справ, прокуратури, державної статистики, державною митною i контрольно-ревiзiйною службою, iншими контролюючими органами та установами банкiв;

     14) вносить пропозицiї та розробляє проекти мiжнародних договорiв з питань оподаткування, виконує в межах, визначених законодавством, мiжнароднi договори iз зазначених питань;

     15) налагоджує зв'язки з податковими службами iноземних держав i мiжнародними податковими органiзацiями, вивчає досвiд органiзацiї дiяльностi податкових служб цих держав i розробляє пропозицiї з його практичного використання у дiяльностi органiв державної податкової служби;

     16) надає фiзичним особам - платникам податкiв, iнших платежiв iдентифiкацiйнi номери i надсилає до державної податкової iнспекцiї за мiсцем проживання фiзичної особи або за мiсцем одержання нею доходiв чи за мiсцезнаходженням об'єкта оподаткування документ, що засвiдчує її реєстрацiю як платника податкiв, iнших платежiв;

     17) прогнозує, аналiзує надходження податкiв, iнших платежiв, джерела податкових надходжень, вивчає вплив макроекономiчних показникiв i податкового законодавства на надходження податкiв та iнших платежiв, розробляє пропозицiї щодо збiльшення та зменшення втрат бюджету;

     18) органiзовує роботу, пов'язану iз замовленням марок акцизного збору, їх зберiганням i продажем та здiйсненням контролю за наявнiстю цих марок на пляшках (упаковках) з алкогольними напоями i на пачках (упаковках) тютюнових виробiв пiд час їх транспортування, зберiгання i реалiзацiї;

     19) органiзовує роботу iз здiйснення контролю за дотриманням суб'єктами господарювання, якi здiйснюють роздрiбну торгiвлю тютюновими виробами, максимальних роздрiбних цiн на тютюновi вироби, встановлених виробниками або iмпортерами таких виробiв;

     20) органiзовує в межах своїх повноважень роботу iз забезпечення охорони державної таємницi в органах державної податкової служби та захисту iнформацiї про платникiв податкiв;

     21) приймає i реєструє заяви, повiдомлення та iншу iнформацiю про злочини i правопорушення, розслiдування та виявлення яких вiднесенi до її компетенцiї, проводить в установленому порядку перевiрку зазначених у них вiдомостей i приймає щодо них передбаченi законом рiшення;

     22) провадить вiдповiдно до закону оперативно-розшукову дiяльнiсть, здiйснює провадження за протокольною формою досудової пiдготовки матерiалiв, а також проводить дiзнання та досудове (попереднє) слiдство в межах своєї компетенцiї, вживає заходiв до вiдшкодування завданих державi збиткiв;

     23) виявляє причини i умови, що призвели до вчинення злочинiв та iнших правопорушень у сферi оподаткування, вживає заходiв до їх усунення;

     24) вживає заходiв до боротьби з приховуванням неоподаткованих доходiв, незаконним вивезенням за межi України неоподаткованих капiталiв, вiдмиванням коштiв, одержаних злочинним шляхом, забезпечує виявлення фактiв приховування вiд оподаткування або маскування незаконного походження доходiв, їх справжнього характеру i джерел здобуття, мiсцезнаходження i перемiщення, розмiру, використання (в тому числi для провадження господарської, iнвестицiйної, благодiйної дiяльностi, розрахункових i кредитних операцiй), для чого:

     - здiйснює контроль за проведенням операцiй з коштами у готiвковiй та безготiвковiй формi, в тому числi на банкiвських рахунках, за кредитами, переказами, операцiй з iншим рухомим та нерухомим майном, за ввезенням в Україну i вивезенням за її межi iноземної та нацiональної валюти у великих розмiрах;

     - проводить розшук коштiв та iншого майна, одержаного злочинним шляхом, вживає вiдповiдно до законодавства заходiв для їх арешту i конфiскацiї;

     - вживає в установленому порядку заходiв щодо залучення до оподаткування доходiв, що знаходяться у нелегальному обiгу i не мають злочинного походження;

     - взаємодiє з правоохоронними органами, органами, що здiйснюють контроль за додержанням законодавства у сферi фiнансово-господарської дiяльностi, а також з вiдповiдними органами iноземних держав у питаннях боротьби з вiдмиванням доходiв, одержаних злочинним шляхом;

     25) забезпечує безпеку працiвникiв органiв державної податкової служби та їх захист вiд протиправних посягань, пов'язаних з виконанням ними посадових обов'язкiв;

     26) запобiгає корупцiї та iншим службовим порушенням працiвникiв державної податкової служби;

     27) збирає, аналiзує та узагальнює iнформацiю про порушення податкового законодавства, в тому числi про перебування доходiв у нелегальному обiгу, прогнозує тенденцiї розвитку негативних процесiв кримiнального характеру, пов'язаних з оподаткуванням, розробляє заходи щодо запобiгання переведенню доходiв у нелегальний обiг та забезпечує їх реалiзацiю в установленому порядку;

     28) виконує вiдповiдно до законодавства функцiї з управлiння об'єктами державної власностi, що належать до сфери її управлiння:

     - приймає рiшення про утворення, реорганiзацiю, лiквiдацiю заснованих на державнiй власностi пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери її управлiння;

     - затверджує статути (положення) пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери її управлiння, контролює їх додержання;

     - укладає i розриває контракти з керiвниками пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери її управлiння;

(абзац четвертий пiдпункту 28 пункту 4 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 05.03.2008р. N 131)

     - здiйснює контроль за ефективнiстю використання i збереження закрiпленого за пiдприємствами, установами та органiзацiями державного майна;

     29) здiйснює iншi функцiї, необхiднi для виконання покладених на неї завдань.

     5. ДПА вiдповiдно до покладених на неї завдань i повноважень має право:

     1) проводити документальнi невиїзнi перевiрки (на пiдставi поданих податкових декларацiй, звiтiв та iнших документiв, пов'язаних з нарахуванням i сплатою податкiв та зборiв (обов'язкових платежiв) незалежно вiд способу їх подачi), плановi та позаплановi виїзнi перевiрки своєчасностi, достовiрностi, повноти нарахування i сплати податкiв, iнших платежiв, дотримання валютного законодавства юридичними особами, їх фiлiями, вiддiленнями, iншими вiдокремленими пiдроздiлами, що не мають статусу юридичної особи, крiм Нацiонального банку i його установ, i фiзичними особами, якi мають статус суб'єктiв господарювання чи не мають такого статусу, на яких згiдно iз законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки i збори та обов'язковi платежi, а також дотримання законодавства з питань регулювання виробництва i обiгу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробiв;

     2) здiйснювати контроль за:

     - додержанням порядку проведення готiвкових розрахункiв за товари (послуги) у встановленому законом порядку;

     - наявнiстю свiдоцтв про державну реєстрацiю суб'єктiв господарювання, лiцензiй на провадження видiв господарської дiяльностi, що пiдлягають лiцензуванню вiдповiдно до закону, з наступною передачею матерiалiв про виявленi порушення органам, якi видали цi документи, а також торгових патентiв;

     3) установлювати перiодичнiсть проведення перевiрок, зазначених у пiдпунктi 1 цього пункту, та обстежень виробничих, складських, торговельних та iнших примiщень;

     4) одержувати у платникiв податкiв (посадових осiб платникiв податкiв) пояснення з питань, що виникають пiд час перевiрок та стосуються реалiзацiї повноважень органiв державної податкової служби, встановлених законами України; перевiряти пiд час проведення перевiрок у фiзичних осiб документи, що посвiдчують особу;

     5) запрошувати платникiв податкiв або їх представникiв для перевiрки правильностi нарахування та своєчасностi сплати ними податкiв та зборiв (обов'язкових платежiв). Письмовi повiдомлення про такi запрошення надсилаються рекомендованими листами не пiзнiше нiж за десять робочих днiв до дня запрошення, в яких зазначаються пiдстави запрошення, дата i час, на якi запрошується платник податкiв (посадова особа платника податкiв);

     6) одержувати безоплатно вiд платникiв податкiв, а також вiд установ Нацiонального банку та комерцiйних банкiв у порядку, встановленому Законом України "Про банки i банкiвську дiяльнiсть", довiдки та/або копiї документiв про наявнiсть банкiвських рахункiв, а на пiдставi рiшення суду - про обсяг та обiг коштiв на рахунках, у тому числi про ненадходження у встановленi строки валютної виручки вiд суб'єктiв господарювання;

     7) одержувати безоплатно необхiднi вiдомостi для формування Державного реєстру фiзичних осiб - платникiв податкiв та iнших обов'язкових платежiв вiд платникiв податкiв, а також Нацiонального банку та його установ - про суми доходiв, виплачених фiзичним особам, i утриманих з них податкiв, iнших платежiв; вiд органiв, уповноважених проводити державну реєстрацiю суб'єктiв, а також видавати лiцензiї на провадження видiв господарської дiяльностi, що пiдлягають лiцензуванню вiдповiдно до закону, - про видачу суб'єктам господарювання свiдоцтв про державну реєстрацiю та лiцензiй на провадження господарської дiяльностi; вiд органiв внутрiшнiх справ - про громадян, якi прибули на проживання до вiдповiдного населеного пункту чи вибули з нього; вiд органiв реєстрацiї актiв громадянського стану - про громадян, якi померли;

     8) одержувати в установленому порядку вiд органiв виконавчої влади необхiдну iнформацiю, пов'язану з обчисленням та сплатою податкiв, iнших платежiв у випадках, передбачених законодавством, а також вiдомостi, необхiднi для проведення аналiзу фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємств, установ та органiзацiй всiх форм власностi;

     9) одержувати безоплатно вiд митних органiв щомiсяця звiти про ввезення на митну територiю України iмпортних товарiв i справляння при цьому податкiв, iнших платежiв, iнформацiю про експортно-iмпортнi операцiї, що проводять резиденти i нерезиденти, погоджувати форму таких звiтiв та iнформацiї, одержувати вiд органiв статистики данi, необхiднi для проведення аналiзу фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємств, установ та органiзацiй всiх форм власностi;

     10) пiд час проведення перевiрок вилучати у пiдприємств, установ та органiзацiй копiї фiнансово-господарських та бухгалтерських документiв, якi свiдчать про приховування (заниження) об'єктiв оподаткування, несплату податкiв та iнших платежiв, а у разi арешту активiв платника податкiв на пiдставi рiшення суду - оригiнали первинних фiнансово-господарських та бухгалтерських документiв iз складенням опису, який скрiплюється пiдписами представника органу державної податкової служби та платника податкiв, при цьому копiї таких документiв залишаються у платника податку;

     11) використовувати податкову заставу як засiб забезпечення погашення платником податкiв, iнших платежiв податкової заборгованостi, а також у випадках, передбачених законом;

     12) видавати iнформацiю з Державного реєстру фiзичних осiб - платникiв податкiв та iнших обов'язкових платежiв iншим органам державної влади вiдповiдно до закону;

     13) надавати вiдстрочення та розстрочення податкових зобов'язань, вирiшувати питання щодо податкового компромiсу, а також приймати рiшення про списання безнадiйного боргу в порядку, передбаченому законом;

     14) скасовувати рiшення органiв державної податкової служби (крiм рiшень податкової мiлiцiї) в разi їх невiдповiдностi актам законодавства;

     15) вимагати вiд платникiв податкiв, дiяльнiсть яких перевiряється, усунення виявлених порушень податкового законодавства, контролювати виконання законних вимог посадових осiб органiв державної податкової служби, а також припинення дiй, якi перешкоджають здiйсненню повноважень посадовими особами органiв державної податкової служби;

     16) за погодженням з Мiнфiном утворювати, реорганiзовувати та лiквiдувати мiжрайоннi, об'єднанi державнi податковi iнспекцiї та в їх складi вiдповiднi пiдроздiли податкової мiлiцiї, а також iншi спецiалiзованi державнi податковi iнспекцiї;

(пiдпункт 16 пункту 5 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30.08.2007р. N 1066)

     17) вчиняти правочини, спрямованi на забезпечення виконання функцiй, передбачених законодавством.

     Посадовi особи ДПА, якi здiйснюють державний контроль за додержанням законодавства з питань, що належать до її компетенцiї, користуються правами, передбаченими законодавством.

     6. ДПА у процесi виконання покладених на неї завдань взаємодiє з центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, iншими державними органами, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами, органiзацiями та об'єднаннями громадян, а також з вiдповiдними органами iноземних держав.

     7. ДПА в межах своїх повноважень на основi та на виконання актiв законодавства видає накази та розпорядження, органiзовує i контролює їх виконання.

     Рiшення ДПА, прийнятi в межах її повноважень, є обов'язковими для виконання центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами, органiзацiями всiх форм власностi та громадянами.

     ДПА в разi потреби видає разом з iншими органами виконавчої влади спiльнi акти.

     Проекти нормативно-правових актiв ДПА пiдлягають погодженню з Мiнiстром фiнансiв.

     Нормативно-правовi акти ДПА пiдлягають реєстрацiї в порядку, встановленому законодавством.

     8. ДПА очолює Голова, якого призначає на посаду та звiльняє з посади Кабiнет Мiнiстрiв України за поданням Прем'єр-мiнiстра України.

     Пропозицiї Прем'єр-мiнiстровi України щодо призначення на посаду та звiльнення з посади Голови ДПА вносить Мiнiстр фiнансiв.

     Голова має заступникiв, якi призначаються на посаду та звiльняються з посади Кабiнетом Мiнiстрiв України за поданням Мiнiстра фiнансiв. Вiдповiднi пропозицiї Мiнiстру фiнансiв подає Голова.

(абзац третiй пункту 8 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30.08.2007р. N 1066)

     9. Голова ДПА:

     1) здiйснює керiвництво Адмiнiстрацiєю, несе персональну вiдповiдальнiсть перед Кабiнетом Мiнiстрiв України за виконання покладених на неї завдань;

     2) розподiляє обов'язки мiж своїми заступниками, визначає ступiнь їх вiдповiдальностi;

     3) встановлює кiлькiсть заступникiв начальникiв структурних пiдроздiлiв органiв державної податкової служби, а також структуру цих пiдроздiлiв;

     4) призначає на посаду та звiльняє з посади за погодженням з Мiнiстром фiнансiв голiв державних податкових адмiнiстрацiй в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мм. Києвi та Севастополi, ректорiв навчальних закладiв, що належать до сфери управлiння ДПА;

     5) призначає на посаду та звiльняє з посади заступникiв голiв державних податкових адмiнiстрацiй в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мм. Києвi та Севастополi, працiвникiв ДПА, начальникiв державних податкових iнспекцiй у мiстах, районах, районах у мiстах, мiжрайонних та об'єднаних податкових iнспекцiй, їх перших заступникiв - начальникiв податкової мiлiцiї, начальникiв iнших спецiалiзованих державних податкових iнспекцiй, їх перших заступникiв - начальникiв податкової мiлiцiї за поданням голiв вiдповiдних державних податкових адмiнiстрацiй в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мм. Києвi та Севастополi;

     6) затверджує положення про структурнi пiдроздiли ДПА, положення про державнi податковi адмiнiстрацiї в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мм. Києвi та Севастополi, а також структуру, граничну чисельнiсть, штатний розпис та кошторис цих адмiнiстрацiй, положення про державнi податковi iнспекцiї, iншi спецiалiзованi державнi податковi iнспекцiї;

(пiдпункт 6 пункту 9 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 05.03.2008р. N 131)

     7) головує на засiданнях колегiї ДПА;

     8) вирiшує питання щодо вiдповiдальностi керiвникiв пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння ДПА, в разi провадження такими пiдприємствами, установами та органiзацiями дiяльностi, що суперечить вимогам їх статуту (положення) i законодавства;

     81) подає в установленому порядку Мiнiстру фiнансiв для внесення на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України розробленi ДПА проекти законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України;

(пункт 6 доповнено пiдпунктом 81 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 05.03.2008р. N 131)

     82) представляє Кабiнет Мiнiстрiв України у вiдносинах з iншими органами, установами та органiзацiями в Українi та за її межами;

(пункт 6 доповнено пiдпунктом 82 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 05.03.2008р. N 131)

     83) веде переговори i пiдписує мiжнароднi договори України вiдповiдно до наданих йому повноважень;

(пункт 6 доповнено пiдпунктом 83 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 05.03.2008р. N 131)

 

     9) здiйснює iншi повноваження, передбаченi законодавством.

     10. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї ДПА, обговорення найважливiших напрямiв її дiяльностi в ДПА утворюється колегiя.

     До складу колегiї входять Голова ДПА (голова колегiї), заступники Голови, посадовi особи органiв державної податкової служби, заступник Мiнiстра фiнансiв та керiвник структурного пiдроздiлу Мiнфiну, вiдповiдальний за координацiю дiяльностi ДПА, посадовi особи Мiнфiну. У разi потреби до складу колегiї можуть бути включенi в установленому порядку iншi особи.

(абзац другий пункту 10 у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30.08.2007р. N 1066)

     Членiв колегiї затверджує та увiльняє Голова ДПА.

     Рiшення колегiї проводяться в життя наказами ДПА.

     11. ДПА здiйснює свої повноваження безпосередньо та через утворенi в установленому порядку державнi податковi адмiнiстрацiї в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мм. Києвi та Севастополi, державнi податковi iнспекцiї в районах, мiстах (крiм мм. Києва i Севастополя), районах у мiстах, мiжрайоннi, об'єднанi державнi податковi iнспекцiї, а також спецiалiзованi державнi податковi iнспекцiї.

     12. Гранична чисельнiсть працiвникiв ДПА затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.

     Структура ДПА затверджується в установленому законодавством порядку.

     13. Штатний розпис i кошторис ДПА затверджує її Голова за погодженням з Мiнфiном.

     14. ДПА є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.