КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 12 березня 2014 р. N 68


Про внесення змiн до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     Внести до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 р. N 950 (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 54, ст. 2180; 2011 р., N 88, ст. 3199; 2012 р., N 10, ст. 371; 2013 р., N 23, ст. 774, N 35, ст. 1238), змiни, що додаються.

Прем'єр-мiнiстр України А. ЯЦЕНЮК

Iнд. 70

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 12 березня 2014 р. N 68

ЗМIНИ,
що вносяться до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України

     1. У пунктi 4 § 4 слова "утворює тимчасовi" замiнити словами "утворює урядовi комiтети, а також тимчасовi".

     2. У § 8:

     1) пункт 1 пiсля слiв "утворених Кабiнетом Мiнiстрiв органiв" доповнити словами ", урядових комiтетiв";

     2) пункт 2 пiсля слiв "засiданнях Кабiнету Мiнiстрiв" доповнити словами ", урядових комiтетiв".

     3. У пунктi 4 § 22 цифри "§ 55" замiнити цифрами "§ 551".

     4. Доповнити Регламент роздiлом 31 такого змiсту:

     "Роздiл 31. Урядовi комiтети

     § 281. Органiзацiйнi засади дiяльностi

     1. Урядовий комiтет є робочим колегiальним органом Кабiнету Мiнiстрiв, який утворюється для забезпечення ефективної реалiзацiї повноважень Кабiнету Мiнiстрiв, координацiї дiй органiв виконавчої влади, попереднього розгляду проектiв нормативно-правових актiв, основних напрямiв реалiзацiї державної полiтики, iнших документiв, що подаються на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв.

     2. Урядовий комiтет:

     1) попередньо розглядає:

     проекти законiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв (крiм проектiв розпоряджень з кадрових питань);

     проекти актiв законодавства, що мiстять iнформацiю, яка становить державну таємницю, або конфiденцiйну iнформацiю, що є власнiстю держави, - в разi виникнення потреби у врегулюваннi розбiжностей у позицiях органiв виконавчої влади, установ та органiзацiй, якi брали участь у їх розробленнi. Такi проекти розглядаються з дотриманням вимог актiв законодавства з питань державної таємницi;

     2) врегульовує розбiжностi у позицiях органiв виконавчої влади, координує їх дiї з метою пошуку взаємоузгоджених рiшень, забезпечує узгодження з усiма заiнтересованими органами та доопрацювання проектiв актiв;

     3) готує висновки та пропозицiї Кабiнетовi Мiнiстрiв, якi оформляються у виглядi протоколу засiдання, щодо прийняття рiшень стосовно розглянутих проектiв актiв;

     4) розглядає проекти експертних висновкiв Кабiнету Мiнiстрiв до законопроектiв, iнiцiйованих народними депутатами України, в разi наявностi розбiжностей у позицiях заiнтересованих органiв.

     3. Рiшення урядового комiтету, прийнятi в межах його повноважень, обов'язковi для виконання.

     4. Урядовий комiтет за пропозицiєю його голови утворює в разi потреби пiдкомiтети, експертнi комiсiї та робочi групи для розгляду окремих питань, що належать до компетенцiї такого комiтету.

     5. Урядовi комiтети очолюють Прем'єр-мiнiстр, Перший вiце-прем'єр-мiнiстр, вiце-прем'єр-мiнiстри.

     6. Для органiзацiйно-технiчного забезпечення проведення засiдань урядового комiтету, забезпечення дотримання процедури пiдготовки матерiалiв, ведення протоколу засiдання з числа працiвникiв Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв визначається вiдповiдальний секретар урядового комiтету.

     § 282. Склад урядового комiтету

     До складу урядового комiтету входять члени Кабiнету Мiнiстрiв вiдповiдно до компетенцiї, можуть входити заступники мiнiстрiв, керiвники державних колегiальних органiв, центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Кабiнетом Мiнiстрiв через вiдповiдних мiнiстрiв, та центральних органiв виконавчої влади, що не належать до сфери спрямування i координацiї мiнiстрiв, а також народнi депутати України, уповноважений представник всеукраїнських профспiлок, їх об'єднань та уповноважений представник всеукраїнських об'єднань органiзацiй роботодавцiв.

     § 283. Засiдання

     1. Урядовий комiтет здiйснює свої функцiї шляхом обговорення питань та прийняття рiшень на засiданнях.

     2. Рiшення урядового комiтету приймаються бiльшiстю голосiв його посадового складу шляхом голосування.

     3. Засiдання урядових комiтетiв проводяться в мiру потреби за графiком, затвердженим Прем'єр-мiнiстром.

     4. Засiдання урядового комiтету скликає голова урядового комiтету.

     5. У разi вiдсутностi особи, що очолює урядовий комiтет, засiдання скликає та проводить заступник голови урядового комiтету.

     6. Засiдання урядового комiтету є правоможним, якщо на ньому присутнi бiльш як половина його посадового складу. У разi вiдсутностi кворуму засiдання не проводиться.

     7. У разi коли мiнiстр - член урядового комiтету не може з поважних причин бути присутнiй на засiданнi, замiсть нього в роботi комiтету може брати участь з правом вирiшального голосу його заступник (за попереднiм погодженням з головою комiтету).

     8. Питання, що належить до спiльної компетенцiї кiлькох урядових комiтетiв, розглядається за рiшенням голiв комiтетiв на спiльному засiданнi або кожним комiтетом окремо.

     § 284. Порядок денний

     1. Проект порядку денного засiдання урядового комiтету формує вiдповiдальний секретар урядового комiтету на пiдставi матерiалiв, пiдготовлених для розгляду в порядку, передбаченому роздiлами 4, 6 i 7 цього Регламенту, та подає його для схвалення головi комiтету.

     2. Порядок денний засiдання урядового комiтету складається з таких роздiлiв:

     концептуальнi засади реалiзацiї державної полiтики;

     проекти законiв;

     проекти актiв Президента України;

     проекти актiв Кабiнету Мiнiстрiв;

     iншi питання.

     3. Порядок денний засiдання урядового комiтету та матерiали до нього пiсля схвалення головою комiтету Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв надсилає членам урядового комiтету та iншим учасникам засiдання не пiзнiше нiж за 24 години до його початку.

     4. Порядок денний засiдання урядового комiтету надсилається членам Кабiнету Мiнiстрiв, якi не входять до складу комiтету.

     5. Порядок денний та матерiали до нього у строк, визначений в пунктi 3 цього параграфа, надсилаються до Адмiнiстрацiї Президента України, Апарату Верховної Ради, а також у разi потреби - вiдповiдним комiтетам Верховної Ради.

     6. Порядок денний розмiщується на офiцiйному веб-сайтi Кабiнету Мiнiстрiв (Єдиному веб-порталi органiв виконавчої влади) не пiзнiше нiж за 24 години до початку засiдання.

     § 285. Учасники засiдання

     1. На засiдання урядового комiтету запрошуються керiвники заiнтересованих органiв виконавчої влади, якi брали участь у пiдготовцi i погодженнi проектiв актiв, а також керiвники центральних та мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, iншi посадовi особи, участь яких необхiдна для обговорення включених до порядку денного питань.

     2. Голова урядового комiтету може визначати окремих посадових осiб, якi беруть постiйну участь у засiданнях комiтету з правом дорадчого голосу (постiйнi учасники).

     3. У засiданнi урядового комiтету беруть участь працiвники Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв, вiдповiдальнi за пiдготовку включених до порядку денного питань.

     4. Список осiб, якi запрошуються на засiдання урядового комiтету, складає та подає для погодження головi урядового комiтету вiдповiдальний секретар комiтету.

     5. Учасники засiдання урядового комiтету реєструються.

     § 286. Проведення засiдання

     1. Порядок денний урядового комiтету затверджується на його засiданнi.

     2. Пiд час засiдання не допускається включення до порядку денного додаткового питання про розгляд проекту акта законодавства, який не був пiдготовлений та наданий членам урядового комiтету з дотриманням передбачених цим Регламентом вимог.

     3. На засiданнi урядового комiтету питання обговорюються в послiдовностi, передбаченiй порядком денним.

     4. Про проект закону, акта Президента України чи Кабiнету Мiнiстрiв доповiдає на засiданнi урядового комiтету керiвник центрального органу виконавчої влади, вiдповiдального за його розроблення.

     5. Пiд час обговорення проекту акта обов'язково заслуховуються доповiдi керiвникiв заiнтересованих органiв виконавчої влади, якi висловили до нього зауваження i пропозицiї, та головного розробника щодо мотивiв їх вiдхилення; пропозицiї членiв урядового комiтету та iнших учасникiв засiдання щодо врегулювання спiрних питань, а також розглядається експертний висновок Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв.

     6. У разi коли у членiв урядового комiтету та iнших учасникiв засiдання за результатами вивчення поданих для розгляду матерiалiв виникли принциповi зауваження i пропозицiї до проекту акта, вони подаються у письмовiй формi для поширення серед членiв урядового комiтету та iнших учасникiв засiдання пiд час обговорення.

     7. Обговорення питання припиняється за рiшенням головуючого.

     8. Головуючий на засiданнi урядового комiтету на пiдставi результатiв обговорення питання, висловлених учасниками засiдання зауважень i пропозицiй та експертного висновку Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв оголошує прийняте шляхом голосування рiшення, яке фiксується у протоколi засiдання.

     9. Рiшення за результатами розгляду проектiв актiв законодавства приймаються у порядку, встановленому § 55 цього Регламенту.

     10. Засiдання урядового комiтету стенографується.

     11. Стенограма засiдання урядового комiтету є внутрiшнiм робочим документом, що використовується для складення протоколу засiдання. Стенограма зберiгається протягом 10 днiв пiсля пiдписання протоколу.

     12. За результатами засiдання урядового комiтету складається протокол, який є офiцiйним документом.

     13. У протоколi засiдання зазначаються прiзвища та iнiцiали членiв урядового комiтету, а також iнших посадових осiб, якi взяли участь у засiданнi, питання, що розглядалися, прiзвища осiб, якi брали участь в їх обговореннi, та рiшення, прийнятi за результатами розгляду.

     14. Протокол засiдання складає вiдповiдальний секретар урядового комiтету i не пiзнiше нiж протягом доби пiсля завершення засiдання подає його для пiдписання головi комiтету.

     15. Протокол засiдання зберiгається разом з матерiалами засiдання.

     16. Копiї протоколу засiдання надсилаються членам урядового комiтету, членам Кабiнету Мiнiстрiв, якi брали участь у засiданнi, а також державним органам та посадовим особам, визначеним Мiнiстром Кабiнету Мiнiстрiв.

     17. Рiшення, прийнятi на засiданнi урядового комiтету, доводяться до виконавцiв у формi витягiв з протоколу засiдання протягом одного робочого дня з моменту його пiдписання.".

     5. У § 37:

     1) у пунктi 2 слова "у визначений ним строк" замiнити словами i цифрами "у строк, встановлений § 38 цього Регламенту,";

     2) в абзацi першому пункту 3:

     у першому реченнi слова "до якого в разi вiдсутностi зауважень додається завiзований ним проект акта" замiнити словами "до якого додається завiзований ним проект акта, а також зауваження в разi їх наявностi";

     друге речення викласти у такiй редакцiї: "У разi наявностi зауважень проект вiзується iз зауваженнями.".

     6. § 38 викласти в такiй редакцiї:

     "§ 38. Строк погодження

     Строк погодження проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв заiнтересованими органами становить не бiльш як 10 робочих днiв.".

     7. § 39 викласти в такiй редакцiї:

     "§ 39. Погодження за вмовчанням

     У разi коли заiнтересований орган протягом 10 робочих днiв не висловив свою позицiю щодо проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв, проект вважається погодженим без зауважень.".

     8. Пункт 2 § 46 викласти у такiй редакцiї:

     "2. Мiн'юст надсилає висновок розробниковi у строк, що становить не бiльш як 10 робочих днiв.".

     9. Пункт 5 § 52 виключити.

     10. У пунктi 1 § 54 слова i цифри "не бiльш як 20 днiв" замiнити словами i цифрами "не бiльш як 15 днiв".

     11. Главу 7 роздiлу 4 викласти у такiй редакцiї:

     "Глава 7. Розгляд проектiв актiв Кабiнету Мiнiстрiв

     § 55. Розгляд на засiданнi урядового комiтету

     1. Опрацьований проект акта Кабiнету Мiнiстрiв разом з матерiалами, поданими головним розробником, та експертним висновком Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв включається до порядку денного засiдання вiдповiдного урядового комiтету.

     2. За результатами розгляду проект акта Кабiнету Мiнiстрiв схвалюється на засiданнi, якщо до нього не висловлено зауважень. Схвалений проект акта Кабiнету Мiнiстрiв вiзується Першим вiце-прем'єр-мiнiстром, Вiце-прем'єр-мiнiстром на засiданнi урядового комiтету.

     3. Проект акта Кабiнету Мiнiстрiв може бути схвалений на засiданнi урядового комiтету з урахуванням зауважень i пропозицiй, висловлених учасниками засiдання, i запропонованих Секретарiатом Кабiнету Мiнiстрiв змiн, якщо вони не впливають на суть проекту. Такий проект доопрацьовується головним розробником протягом трьох робочих днiв, якщо iнший строк не визначений урядовим комiтетом, та подається для розгляду на засiданнi Кабiнету Мiнiстрiв пiсля проведення Секретарiатом Кабiнету Мiнiстрiв повторної експертизи.

     4. У разi коли головний розробник пiд час доопрацювання повернутого вiдповiдно до пункту 3 цього параграфа проекту акта не виконав з мотивованих причин або виконав частково рiшення урядового комiтету чи до проекту внесенi новi положення, що потребують рiшення урядового комiтету, вiн подається для повторного розгляду.

     5. Якщо за результатами розгляду на засiданнi проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв визнано за необхiдне доопрацювати його з урахуванням принципових зауважень i пропозицiй заiнтересованих органiв або пiд час розгляду висловленi принциповi зауваження i пропозицiї, урахування яких потребує додаткового вивчення головним розробником та погодження iз заiнтересованими органами, рiшення про схвалення проекту не може ставитися на голосування. Такий проект Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв повертає головному розробниковi для доопрацювання та внесення в установленому порядку для повторного розгляду урядовим комiтетом.

     6. У разi коли проект акта Кабiнету Мiнiстрiв урядовий комiтет схвалив у редакцiї головного розробника з вiдхиленням зауважень i пропозицiй мiнiстрiв, керiвникiв центральних органiв виконавчої влади, що не належать до сфери спрямування i координацiї мiнiстрiв, такi зауваження i пропозицiї у разi наполягання зазначених посадових осiб розглядаються на засiданнi Кабiнету Мiнiстрiв.

     7. Якщо за результатами повторного розгляду в позицiях головного розробника та членiв урядового комiтету щодо положень проекту акта залишилися розбiжностi, вiн вноситься для розгляду на засiданнi Кабiнету Мiнiстрiв iз зазначенням пропозицiї урядового комiтету.

     8. Урядовий комiтет може визнати за недоцiльне прийняття акта Кабiнету Мiнiстрiв. Остаточне рiшення щодо проекту такого акта приймає Кабiнет Мiнiстрiв, крiм випадкiв, коли проти рiшення урядового комiтету щодо недоцiльностi прийняття акта Кабiнету Мiнiстрiв не заперечує головний розробник, який внiс проект з власної iнiцiативи.

     § 551. Розгляд на засiданнi Кабiнету Мiнiстрiв

     1. Розглянутий на засiданнi урядового комiтету та завiзований Першим вiце-прем'єр-мiнiстром, Вiце-прем'єр-мiнiстром проект акта Кабiнету Мiнiстрiв включається до порядку денного чергового засiдання Кабiнету Мiнiстрiв. До проекту акта крiм матерiалiв, поданих головним розробником, та експертного висновку Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв додаються витяг з протоколу засiдання урядового комiтету i довiдка про розбiжностi щодо проекту акта, якщо їх не врегульовано пiсля розгляду урядовим комiтетом.

     2. Акт Кабiнету Мiнiстрiв приймається, якщо за результатами розгляду на засiданнi до нього не висловлено зауважень.

     3. Не ставиться на голосування рiшення про прийняття акта Кабiнету Мiнiстрiв, щодо якого пiд час обговорення на засiданнi членами Кабiнету Мiнiстрiв висловлено зауваження i пропозицiї. Такий проект повертається головному розробниковi для доопрацювання та повторного внесення в установленому порядку на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв. Якщо строк доопрацювання не визначено, проект вноситься не пiзнiше нiж через 10 днiв пiсля розгляду на засiданнi.

     4. Прийнятi акти Кабiнету Мiнiстрiв Прем'єр-мiнiстр пiдписує на засiданнi Кабiнету Мiнiстрiв. Акт, прийнятий Кабiнетом Мiнiстрiв з поправками, оформляється у визначений ним строк.

     5. Пiсля пiдписання акта Кабiнету Мiнiстрiв внесення до його тексту будь-яких змiн, у тому числi виправлення орфографiчних та стилiстичних помилок, здiйснюється шляхом прийняття вiдповiдного рiшення на засiданнi Кабiнету Мiнiстрiв.".

     12. У пунктi 3 § 118 слова "засiданнi Кабiнету Мiнiстрiв" замiнити словами "засiданнi урядового комiтету".

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.