КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 27 грудня 2017 р. N 1074


Про внесення змiн до Положення про Мiнiстерство охорони здоров'я України

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     Внести до Положення про Мiнiстерство охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25 березня 2015 р. N 267 (Офiцiйний вiсник України, 2015 р., N 38, ст. 1141, N 65, ст. 2157), змiни, що додаються.

Прем'єр-мiнiстр України В. ГРОЙСМАН

Iнд. 73

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 27 грудня 2017 р. N 1074

ЗМIНИ,
що вносяться до Положення про Мiнiстерство охорони здоров'я України

     1. Пiдпункт 10 пункту 4 доповнити абзацом такого змiсту:

     "здiйснює функцiї технiчного регулювання у сферi охорони здоров'я, створення, виробництва, контролю якостi та реалiзацiї лiкарських засобiв та медичних виробiв (у тому числi медичних виробiв; медичних виробiв для дiагностики in vitro; активних медичних виробiв, якi iмплантують; лiкарських засобiв; косметичної продукцiї; тютюнових виробiв) вiдповiдно до закону;".

     2. У пунктi 5:

     у пiдпунктi 2 слова "формує кадровий резерв на вiдповiднi посади," виключити;

     пiдпункт 7 пiсля абзацу третього доповнити новим абзацом такого змiсту:

     "вирiшення питань цивiльного захисту, забезпечення виконання створеними МОЗ функцiональними пiдсистемами завдань цивiльного захисту;".

     У зв'язку з цим абзац четвертий вважати абзацом п'ятим.

     3. В абзацi другому пункту 9 слова ", заступникiв та заступника Мiнiстра - керiвника апарату" замiнити словами "та заступникiв".

     4. Пункт 10 викласти в такiй редакцiї:

     "10. Мiнiстр:

     1) очолює МОЗ, здiйснює керiвництво його дiяльнiстю;

     2) спрямовує та координує дiяльнiсть визначених Кабiнетом Мiнiстрiв України центральних органiв виконавчої влади, зокрема:

     забезпечує формування державної полiтики у вiдповiднiй сферi та контролює її реалiзацiю центральними органами виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром;

     погоджує та подає на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України розробленi центральними органами виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром, проекти законiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України;

     визначає прiоритетнi напрями роботи центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовує i координує Мiнiстр, та шляхи виконання покладених на них завдань, затверджує плани роботи таких центральних органiв виконавчої влади;

     погоджує структуру апарату центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром;

     видає обов'язковi до виконання центральними органами виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром, накази та доручення з питань, що належать до сфери дiяльностi таких органiв;

     погоджує пропозицiї керiвникiв центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром, щодо утворення, реорганiзацiї, лiквiдацiї їх територiальних органiв як юридичних осiб публiчного права та вносить на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України вiдповiднi подання;

     погоджує утворення, реорганiзацiю, лiквiдацiю територiальних органiв центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром, як структурних пiдроздiлiв апарату таких органiв;

     порушує перед Кабiнетом Мiнiстрiв України питання щодо скасування актiв центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром, повнiстю чи в окремiй частинi;

     дає керiвникам центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром, доручення щодо скасування актiв територiальних органiв повнiстю чи в окремiй частинi, а в разi вiдмови скасовує акти територiальних органiв центральних органiв виконавчої влади повнiстю чи в окремiй частинi;

     порушує перед Кабiнетом Мiнiстрiв України питання щодо притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi керiвникiв центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром, та їх заступникiв;

     приймає рiшення щодо проведення перевiрки дiяльностi центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром, та їх територiальних органiв;

     заслуховує звiти про виконання покладених на центральнi органи виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром, завдань та планiв їх роботи;

     визначає структурний пiдроздiл апарату МОЗ, що вiдповiдає за взаємодiю з центральними органами виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром;

     визначає посадових осiб МОЗ, якi включаються до складу колегiї центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром;

     визначає порядок обмiну iнформацiєю мiж МОЗ та центральними органами виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Мiнiстром, перiодичнiсть її подання;

     вирiшує iншi питання, пов'язанi iз спрямуванням i координацiєю дiяльностi центральних органiв виконавчої влади;

     3) визначає прiоритети роботи МОЗ та шляхи виконання покладених на нього завдань, затверджує плани роботи МОЗ, звiти про їх виконання;

     4) в межах компетенцiї органiзовує та контролює виконання МОЗ Конституцiї та законiв України, актiв Президента України, актiв Кабiнету Мiнiстрiв України;

     5) забезпечує виконання зобов'язань, узятих за мiжнародними договорами України;

     6) вносить Прем'єр-мiнiстровi України пропозицiї щодо призначення на посади першого заступника Мiнiстра, заступника Мiнiстра;

     7) затверджує положення про самостiйнi структурнi пiдроздiли апарату МОЗ;

     8) затверджує структуру апарату МОЗ;

     9) органiзовує внутрiшнiй контроль i внутрiшнiй аудит та забезпечує їх здiйснення в МОЗ та бюджетних установах, що належать до сфери його управлiння;

     10) утворює, лiквiдує, реорганiзовує пiдприємства, установи, органiзацiї, що належать до сфери управлiння МОЗ, затверджує їх положення (статути), здiйснює у межах своїх повноважень iншi функцiї з управлiння об'єктами державної власностi;

     11) порушує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi першого заступника, заступникiв Мiнiстра та державного секретаря МОЗ;

     12) порушує в установленому порядку питання щодо присвоєння рангу державного службовця державному секретарю МОЗ;

     13) представляє МОЗ у публiчно-правових вiдносинах з iншими органами, пiдприємствами, установами та органiзацiями в Українi та за її межами;

     14) визначає обов'язки першого заступника Мiнiстра, заступникiв Мiнiстра, розподiл повноважень Мiнiстра мiж першим заступником Мiнiстра та заступниками Мiнiстра, якi вони здiйснюють у разi його вiдсутностi;

     15) залучає державних службовцiв, а за згодою керiвникiв - державних службовцiв та працiвникiв мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади, мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв влади Автономної Республiки Крим, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ i органiзацiй до розгляду питань, що належать до компетенцiї МОЗ;

     16) приймає рiшення щодо розподiлу бюджетних коштiв, головним розпорядником яких є МОЗ;

     17) утворює комiсiї, робочi та експертнi групи;

     18) скликає та проводить наради з питань, що належать до його компетенцiї;

     19) пiдписує накази МОЗ;

     20) дає обов'язковi для виконання державними службовцями та працiвниками апарату МОЗ доручення;

     21) здiйснює iншi повноваження, визначенi законом. ".

     5. Доповнити Положення пунктами 101 - 103 такого змiсту:

     "101. Повноваження керiвника державної служби в МОЗ здiйснює державний секретар МОЗ.

     Державний секретар МОЗ є вищою посадовою особою з числа державних службовцiв МОЗ. Державний секретар пiдзвiтний i пiдконтрольний Мiнiстру.

     Державний секретар МОЗ призначається на посаду Кабiнетом Мiнiстрiв України за поданням Комiсiї з питань вищого корпусу державної служби строком на п'ять рокiв з правом повторного призначення.

     102. Державний секретар МОЗ вiдповiдно до покладених на нього завдань:

     1) органiзовує роботу апарату МОЗ;

     2) забезпечує пiдготовку пропозицiй щодо виконання завдань МОЗ та подає їх на розгляд Мiнiстру;

     3) органiзовує та контролює виконання апаратом МОЗ Конституцiї та законiв України, актiв Президента України, актiв Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв МОЗ та доручень Мiнiстра, його першого заступника та заступникiв, звiтує про їх виконання;

     4) готує та подає Мiнiстру для затвердження плани роботи МОЗ, звiтує про їх виконання;

     5) забезпечує реалiзацiю державної полiтики стосовно державної таємницi, контроль за її збереженням в апаратi МОЗ;

     6) у межах своїх повноважень запитує та одержує в установленому порядку вiд державних органiв, органiв влади Автономної Республiки Крим, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ, органiзацiй в Українi та за її межами безоплатно iнформацiю, документи i матерiали, а вiд органiв державної статистики - статистичну iнформацiю, необхiдну для виконання покладених на МОЗ завдань;

     7) призначає на посаду та звiльняє з посади в порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовцiв апарату МОЗ, присвоює їм ранги державних службовцiв, приймає рiшення щодо їх заохочення та притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi;

     8) приймає на роботу та звiльняє з роботи в порядку, передбаченому законодавством про працю, працiвникiв апарату МОЗ, приймає рiшення щодо їх заохочення, притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi;

     9) призначає на посаду та звiльняє з посади працiвникiв патронатної служби Мiнiстра за його поданням, а також у зв'язку iз звiльненням Мiнiстра;

     10) погоджує у передбачених законом випадках призначення на посаду та звiльнення з посади керiвникiв вiдповiдних структурних пiдроздiлiв обласних, Київської та Севастопольської мiських держадмiнiстрацiй;

     11) призначає на посаду та звiльняє з посади керiвникiв пiдприємств, установ, органiзацiй, що належать до сфери управлiння МОЗ;

     12) притягує до дисциплiнарної вiдповiдальностi керiвникiв державних пiдприємств, установ, органiзацiй, що належать до сфери управлiння МОЗ;

     13) забезпечує в установленому порядку органiзацiю пiдготовки, перепiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї державних службовцiв та iнших працiвникiв МОЗ;

     14) представляє МОЗ як юридичну особу в цивiльно-правових вiдносинах;

     15) у межах повноважень, передбачених законом, дає обов'язковi для виконання державними службовцями та iншими працiвниками МОЗ доручення;

     16) з питань, що належать до його повноважень, видає накази органiзацiйно-розпорядчого характеру та контролює їх виконання;

     17) вносить подання щодо представлення в установленому порядку державних службовцiв та iнших працiвникiв апарату МОЗ до вiдзначення державними нагородами України.

     103. На час вiдсутностi державного секретаря МОЗ чи неможливостi здiйснення ним своїх повноважень з iнших причин його обов'язки виконує один iз керiвникiв самостiйних структурних пiдроздiлiв апарату МОЗ вiдповiдно до наказу державного секретаря МОЗ.".

     6. В абзацi третьому пункту 12 слова "заступником Мiнiстра - керiвником апарату" замiнити словами "державним секретарем МОЗ".

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.