МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI

ПОВIДОМЛЕННЯ

Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну пруткiв з вуглецевої та iнших легованих сталей походженням з Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова

     Вiдповiдно до Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" (далi - Закон) 2 липня 2018 року Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Комiсiя ) розглянула:

     скаргу публiчного акцiонерного товариства "АрселорМiттал Кривий Рiг" (далi - заявник) стосовно захисту вiд демпiнгового iмпорту пруткiв з вуглецевої та iнших легованих сталей походженням з Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова (далi - скарга);

     звiт i висновки Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України про результати проведення антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну пруткiв з вуглецевої та iнших легованих сталей походженням з Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова.

     За результатами розгляду Комiсiя встановила:

     у скарзi наведено достатньо iнформацiї, на пiдставi якої можна вважати, що її подано належним нацiональним товаровиробником;

     у скарзi наведено достатньо iнформацiї, згiдно з якою iмпорт в Україну пруткiв з вуглецевої та iнших легованих сталей походженням з Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова мiг здiйснюватися за демпiнговими цiнами, причому рiвень демпiнгової маржi не може вважатися мiнiмальним, а обсяги iмпорту незначними вiдповiдно до положень Закону;

     у скарзi наведено достатньо iнформацiї та доказiв того, що iснує загроза заподiяння шкоди нацiональному товаровиробнику в майбутньому, з урахуванням наступних обставин: зростання обсягiв iмпорту товару в Україну, наявнiсть у експортера достатнього експортного потенцiалу, наявнiсть можливостi впливу iмпорту товару в Україну з Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова на зниження цiн або значне перешкоджання зростанню цiн, що зумовить iмовiрне зростання потреб у нових iмпортних поставках.

     Протягом перiоду дослiдження (2013 - 2016 роки та 1 - 3 квартал 2017 р.):

     - обсяги iмпорту товару походженням з Республiки Бiлорусь постiйно зростали. Суттєве зростання вiдбулося у 2014 р. порiвняно з 2013 р. - на 2894 %, та в 1 - 3 кварталi 2017 р. порiвняно з 1 - 3 кварталом 2016 р. - на 934 %. У зазначенi перiоди суттєво зросла частка iмпорту з Республiки Бiлорусь у споживаннi: на 4200 % i 988 % вiдповiдно;

     - обсяги iмпорту в Україну товару походженням з Республiки Молдови знижувалися протягом перiоду 2013 - 2016 роки, проте в 1 - 3 кварталi 2017 р. порiвняно з 1 - 3 кварталом 2016 р. вiдбулося суттєве зростання - на 2759 %. Частка iмпорту з Республiки Молдови у споживаннi в зазначений перiод також зросла на 2800 %;

     - виробничi потужностi в Республiцi Бiлорусь перевищують ринок споживання в Українi, зокрема у 2016 р. та в 1 - 3 кварталi 2017 р., а потужностi в Республiцi Молдова майже дорiвнюють українському споживчому ринку товару;

     - у перiод 2014 - 2016 роки обсяги iмпорту пруткiв з вуглецевої та iнших легованих сталей з Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова були незначними, цiни, за якими товар походженням з Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова реалiзовувався в Українi, не мали вирiшального впливу на формування цiн на товар заявника та iнших українських виробникiв. Проте протягом перiоду 1 - 3 кварталу 2017 р. iмпорт товару з Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова значно зрiс та здiйснювався за цiнами, що були нижчими вiд цiн на товар заявника, обсяги такого iмпорту не були незначними, тому заявник потрапив у залежнiсть вiд цiнової полiтики виробникiв товару Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова на внутрiшньому ринку України.

     У зв'язку з вищезазначеним та вiдповiдно до статтi 12 Закону Комiсiя прийняла рiшення N АД-393/2018/4411-05, згiдно з яким порушила антидемпiнгове розслiдування щодо iмпорту в Україну товару, що має такий опис: прутки гарячекатанi, якi мають однаковий суцiльний поперечний перерiз за всiєю довжиною, круглого поперечного перерiзу дiаметром до 40 мм (включно), з вуглецевої та iнших легованих сталей, у тому числi укладенi в бунти чи розрiзанi на вiдрiзки, що можуть мати вм'ятини, ребра, канавки або iншi рельєфи, створенi пiд час прокатування з подальшою обробкою чи без неї (за винятком пруткiв з автоматної, швидкорiзальної та iнструментальної сталi, кованих, холодного деформування або оброблення у холодному станi та кутикiв, фасонних та спецiальних профiлiв з легованої сталi, порожнистих пруткiв та брускiв для бурiння), що класифiкуються згiдно з УКТЗЕД за кодами 7213 10 00 00, 7213 91 10 00, 7213 91 20 00, 7213 91 41 00, 7213 91 49 00, 7213 91 70 00, 7213 91 90 00, 7213 99 10 00, 7213 99 90 00, 7214 20 00 00, 7214 99 10 00, 7214 99 39 00, 7214 99 50 00, 7214 99 79 00, 7214 99 95 00, 7227 20 00 00, 7227 90 10 00, 7227 90 50 00, 7227 90 95 00, 7228 20 91 00, 7228 20 99 00, 7228 30 20 00, 7228 30 69 00, 7228 30 89 00, походженням з Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова.

     Проведення антидемпiнгового розслiдування доручено Мiнекономрозвитку.

     У разi якщо розслiдування стосується iнтересiв фiзичних або юридичних осiб, такi особи мають право надсилати до Мiнекономрозвитку iнформацiю, яка може бути корисною для проведення розслiдування.

     Iнформацiя, що подається Мiнекономрозвитку, повинна базуватися на фактах, а не на голослiвних твердженнях чи припущеннях. Водночас iнформацiя враховується Мiнекономрозвитку в разi подання її державною мовою України та у строки, установленi Законом, Комiсiєю або Мiнекономрозвитку.

     Протягом 30 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономрозвитку здiйснює реєстрацiю заiнтересованих сторiн розслiдування та розглядає вимоги щодо проведення слухань. У запитi про реєстрацiю заiнтересована сторона розслiдування повинна зазначити найменування, юридичну адресу, номер телефону, адресу електронної пошти органiзацiї, прiзвище, iм'я та по батьковi контактної особи, вид дiяльностi (виробник, iмпортер, експортер тощо). Рекомендована форма запиту про реєстрацiю заiнтересованою стороною розслiдування наведена у додатку до цього повiдомлення.

     Протягом 60 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономрозвитку розглядає письмово викладенi коментарi та iнформацiю стосовно порушення розслiдування. Iнформацiя повинна надаватись українською мовою або мовою оригiналу та супроводжуватись українським перекладом. У разi якщо iнформацiя має конфiденцiйний характер, необхiдно пiдготувати та надiслати до Мiнекономрозвитку її конфiденцiйну та неконфiденцiйну версiї.

     Рiшення Комiсiї вiд 02.07.2018 N АД-393/2018/4411-05 набирає чинностi з дня опублiкування цього повiдомлення.

     Контактна iнформацiя: тел. (044) 596-67-55, 596-67-36;

     Е-mail: tradedefence@me.gov.ua;

     Адреса Мiнекономрозвитку: вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008;

     Iнформацiя щодо вхiдної кореспонденцiї: тел. (044) 253-93-94;

     e-mail: meconomy@me.gov.ua.

 

Додаток
Форма запиту щодо реєстрацiї заiнтересованою стороною розслiдування

{на офiцiйному фiрмовому бланку компанiї/органiзацiї}

     Вiдповiдно до частини дванадцятої статтi 12 Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" просимо зареєструвати заiнтересованою стороною антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну пруткiв з вуглецевої та iнших легованих сталей походженням з Республiки Бiлорусь та Республiки Молдова пiдприємство (компанiю/органiзацiю) на пiдставi наступного:

     I. Iнформацiя про заiнтересовану сторону:

     Повна та скорочена назви компанiї:

     Статус компанiї у рамках розслiдування {iмпортер, експортер, виробник, споживач, їх об'єднання, iнше (вкажiть)}:

     Основний вид дiяльностi:

     Вiдомостi про контактну особу:

     Вiдомостi про юридичного представника (у разi наявностi):

     Адреса для отримання кореспонденцiї у рамках розслiдування:

     Електронна адреса для отримання кореспонденцiї у рамках розслiдування:

     II. Iнформацiя про дiяльнiсть компанiї

{необхiдно надати данi щодо товару, що є об'єктом розслiдування, що стосуються компанiї вiдповiдно до виду дiяльностi, за календарний рiк, що безпосередньо передує порушенню розслiдування}

     Загальний обсяг виробництва товару, що є об'єктом розслiдування (у кiлькiсних (тонни) та вартiсних показниках (дол. США):

     Обсяг виробництва (у розрiзi кодiв УКТЗЕД чи основних видiв товару):

     Загальний обсяг закупiвлi товару, що є об'єктом розслiдування (у кiлькiсних (тонни) та вартiсних показниках (дол. США):

     Основнi постачальники товару iз зазначенням їх обсягiв, вартостi постачання та частки постачальника в загальному постачаннi товару, що є об'єктом розслiдування:

     Загальний обсяг продажу товару, що є об'єктом розслiдування (у кiлькiсних (тонни) та вартiсних показниках (дол. США):

     Обсяг продажу (у розрiзi кодiв УКТЗЕД чи основних видiв товару):

     Основнi покупцi товару iз зазначенням їх обсягiв, вартостi реалiзацiї та частки покупця в загальнiй реалiзацiї товару, що є об'єктом розслiдування:

{за пiдписом керiвника пiдприємства або уповноваженої особи}

{якщо iснують обґрунтованi пiдстави для застосування конфiденцiйного режиму до iнформацiї, необхiдно чiтко зазначити про це та в такому випадку необхiдно пiдготувати двi версiї запиту: конфiденцiйну та неконфiденцiйну}

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.