МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI
ПОВIДОМЛЕННЯ
Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну деякого прокату з корозiйностiйким покриттям походженням з Росiйської Федерацiї та Китайської Народної Республiки
Вiдповiдно до статтi 12 Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" (далi - Закон) 28 вересня 2018 року Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Комiсiя) розглянула:
скаргу приватного акцiонерного товариства "Марiупольський металургiйний комбiнат iменi Iллiча" (далi - заявник) про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну деякого прокату з корозiйностiйким покриттям походженням з Росiйської Федерацiї та Китайської Народної Республiки (далi - скарга);
звiт i висновки Мiнiстерства економiчного розвитку i торгiвлi України (далi - Мiнекономрозвитку) про результати проведення антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну деякого прокату з корозiйностiйким покриттям походженням з Росiйської Федерацiї та Китайської Народної Республiки.
За результатами розгляду Комiсiя встановила:
у скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв, на пiдставi яких можна вважати, що її подано вiд iменi належного нацiонального товаровиробника;
у скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв, на пiдставi яких можна вважати, що iмпорт в Україну деякого прокату з корозiйностiйким покриттям походженням з Росiйської Федерацiї та Китайської Народної Республiки мiг здiйснюватися за демпiнговими цiнами, причому рiвень демпiнгової маржi не може вважатися мiнiмальним, а обсяги iмпорту - незначними вiдповiдно до положень Закону;
у скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв стосовно того, що iмпорт в Україну деякого прокату з корозiйностiйким покриттям здiйснювався в таких обсягах i на таких умовах, що мiг призвести до заподiяння шкоди нацiональному товаровиробнику.
Зокрема, вiдповiдно до матерiалiв скарги за перiод дослiдження (2015 - 2017 роки):
вiдбулося зростання обсягiв iмпорту з Росiйської Федерацiї та Китайської Народної Республiки: в абсолютних показниках - на 51 %, вiдносно споживання - на 24 %, при цьому частка заявника у споживаннi скоротилася на 22 %.
У зв'язку iз зазначеним та вiдповiдно до статтi 12 Закону Комiсiя прийняла рiшення N АД-397/2018/4411-05, згiдно з яким порушила антидемпiнгове розслiдування щодо iмпорту в Україну товару, що має такий опис: Плоский прокат у рулонах, листах та смугах з вуглецевої або легованої сталей (за виключенням швидкорiзальної сталi) з покриттям алюмiнiєм, цинком, сплавами цинк-алюмiнiй, цинк-залiзо, алюмiнiй-цинк, алюмiнiй-кремнiй, хромом, мiддю та нiкелем або їх сплавами, що нанесенi методом занурювання у розплав (крiм плакування), електролiтичним (гальванiчним) або iншим способом; з хiмiчним обробленням поверхнi (наприклад: фосфатування, хромування, оксалатизацiя, борування, тощо), що класифiкується згiдно з УКТЗЕД за кодами: 7210 30 00 00, 7210 41 00 00, 7210 49 00 00, 7210 50 00 00, 7210 61 00 00, 7210 69 00 00, 7210 90 80 00, 7212 20 00 00, 7212 30 00 00, 7212 50 20 00, 7212 50 30 00, 7212 50 40 00, 7212 50 61 00, 7212 50 69 00, 7212 50 90 00, 7225 91 00 00, 7225 92 00 00, 7225 99 00 00, 7226 99 10 00, 7226 99 30 00, 7226 99 70 00 походженням з Росiйської Федерацiї та Китайської Народної Республiки.
Проведення антидемпiнгового розслiдування доручено Мiнекономрозвитку.
Якщо розслiдування стосується iнтересiв фiзичних або юридичних осiб, такi особи мають право надсилати до Мiнекономрозвитку iнформацiю, яка може бути корисною для проведення розслiдування.
Iнформацiя, що подається Мiнекономрозвитку, повинна базуватися на фактах, а не на голослiвних твердженнях чи припущеннях. Водночас, iнформацiя враховується Мiнекономрозвитку в разi подання її державною мовою України та в строки, встановленi Законом, Комiсiєю або Мiнекономрозвитку.
Протягом 30 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономрозвитку здiйснює реєстрацiю заiнтересованих сторiн розслiдування та розглядає вимоги щодо проведення слухань. У запитi про реєстрацiю заiнтересована сторона розслiдування повинна зазначити найменування, юридичну адресу, номер телефону, адресу електронної пошти органiзацiї, прiзвище, iм'я та по батьковi контактної особи, вид дiяльностi (виробник, iмпортер, експортер тощо). Рекомендована форма запиту про реєстрацiю заiнтересованою стороною розслiдування наведена у додатку до цього повiдомлення.
Протягом 60 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономрозвитку розглядає письмово викладенi коментарi та iнформацiю стосовно порушення розслiдування. Якщо iнформацiя має конфiденцiйний характер, необхiдно пiдготувати та надiслати до Мiнекономрозвитку її конфiденцiйну та неконфiденцiйну версiї.
Рiшення Комiсiї вiд 28.09.2018 N АД-397/2018/4411-05 набирає чинностi з дня опублiкування цього повiдомлення.
Контактна iнформацiя: тел. (044) 596-67-55, 596-67-36;
e-mail: tradedefence@me.gov.ua.
Адреса Мiнекономрозвитку: вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008.
Iнформацiя щодо вхiдної кореспонденцiї: тел. (044) 253-93-94,
e-mail: meconomy@me.gov.ua.
Додаток Форма запиту щодо реєстрацiї заiнтересованою стороною розслiдування |
{на офiцiйному фiрмовому бланку компанiї/органiзацiї}
Вiдповiдно до частини дванадцятої статтi 12 Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" просимо зареєструвати заiнтересованою стороною антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну деякого прокату з корозiйностiйким покриттям походженням з Росiйської Федерацiї та Китайської Народної Республiки (компанiю/органiзацiю) на пiдставi наступного:
I. Iнформацiя про заiнтересовану сторону:
Повна та скорочена назви компанiї:
Статус компанiї у рамках розслiдування {iмпортер, експортер, виробник, споживач, їх об'єднання, iнше (вкажiть)}:
Основний вид дiяльностi:
Вiдомостi про контактну особу:
Вiдомостi про юридичного представника (у разi наявностi):
Адреса для отримання кореспонденцiї у рамках розслiдування:
Електронна адреса для отримання кореспонденцiї у рамках розслiдування:
II. Iнформацiя про дiяльнiсть компанiї
{необхiдно надати данi щодо Товару, що є об'єктом розслiдування, що стосуються компанiї вiдповiдно до виду дiяльностi, за календарний рiк, що безпосередньо передує порушенню розслiдування}
Загальний обсяг виробництва Товару, що є об'єктом розслiдування (у кiлькiсних (тонни) та вартiсних показниках (дол. США):
Обсяг виробництва (у розрiзi кодiв УКТЗЕД чи основних видiв Товару):
Загальний обсяг закупiвлi Товару, що є об'єктом розслiдування (у кiлькiсних (тонни) та вартiсних показниках (дол. США):
Основнi постачальники Товару iз зазначенням їх обсягiв, вартостi постачання та частки постачальника в загальному постачаннi Товару, що є об'єктом розслiдування:
Загальний обсяг продажу Товару, що є об'єктом розслiдування (у кiлькiсних (тонни) та вартiсних показниках (дол. США):
Обсяг продажу (у розрiзi кодiв УКТЗЕД чи основних видiв Товару):
Основнi покупцi Товару iз зазначенням їх обсягiв, вартостi реалiзацiї та частки покупця в загальнiй реалiзацiї Товару, що є об'єктом розслiдування:
{за пiдписом керiвника пiдприємства або уповноваженої особи}
{якщо iснують обґрунтованi пiдстави для застосування конфiденцiйного режиму до iнформацiї, необхiдно чiтко зазначити про це та в такому випадку необхiдно пiдготувати двi версiї запиту: конфiденцiйну та неконфiденцiйну}
Copyright © 2024 НТФ «Интес» Все права сохранены. |