КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 29 липня 2020 р. N 670


Про внесення змiн до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     Внести до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 р. N 950 (Офiцiйний вiсник України, 2007 р., N 54, ст. 2180; 2011 р., N 88, ст. 3199; 2014 р., N 77, ст. 2196, N 82, ст. 2323; 2018 р., N 37, ст. 1290), змiни, що додаються.

Прем'єр-мiнiстр України Д. ШМИГАЛЬ

Iнд. 20

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 29 липня 2020 р. N 670

ЗМIНИ,
що вносяться до Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України

     1. Доповнити § 110 пунктами 3 i 4 такого змiсту:

     "3. Керiвники центральних органiв виконавчої влади забезпечують внесення iнформацiї про взаємодiю з Верховною Радою до модуля взаємодiї.

     Забезпечення внесення керiвниками центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв через вiдповiдних мiнiстрiв, зазначеної iнформацiї може здiйснюватися ними за зверненням вiдповiдних мiнiстрiв.

     4. Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв забезпечує доступ до модуля взаємодiї для внесення iнформацiї про взаємодiю з Верховною Радою та розмiщення її на офiцiйному веб-сайтi Кабiнету Мiнiстрiв.".

     2. У § 111:

     1) пiдпункт 4 пункту 2 виключити;

     2) пункт 5 доповнити абзацами такого змiсту:

     "Iнформацiя про заплановану участь у засiданнях комiтетiв та пленарних засiданнях Верховної Ради вноситься центральними органами виконавчої влади до модуля взаємодiї не пiзнiше 18-ї години дня, що передує вiдповiдному засiданню, та розмiщується на офiцiйному веб-сайтi Кабiнету Мiнiстрiв.

     Центральнi органи виконавчої влади не пiзнiше 10-ї години дня, що настає пiсля дня засiдання комiтетiв Верховної Ради, вносять до модуля взаємодiї iнформацiю про результати розгляду законопроектiв та фактичну участь у засiданнi.";

     3) пункт 6 викласти в такiй редакцiї:

     "6. Центральнi органи виконавчої влади формують i вносять до модуля взаємодiї пропозицiї до законопроектiв, пiдготовлених до другого та наступних читань комiтетами Верховної Ради, не пiзнiше нiж протягом восьми днiв з дня розмiщення вiдповiдної iнформацiї на офiцiйному веб-сайтi Верховної Ради з урахуванням поправок i пропозицiй, поданих iншими суб'єктами права законодавчої iнiцiативи.";

     4) доповнити параграф пунктом 7 такого змiсту:

     "7. Пiсля дня завершення чергової сесiї Верховної Ради головнi розробники проводять монiторинг зареєстрованих законопроектiв з урахуванням висновкiв комiтетiв Верховної Ради та не пiзнiше нiж за п'ять днiв до початку чергової сесiї вносять до модуля взаємодiї iнформацiю про актуальнiсть законопроектiв.

     Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв узагальнює зазначену iнформацiю, органiзовує в разi потреби проведення наради за участю посадових осiб, визначених вiдповiдно до пункту 2 § 110 цього Регламенту, та готує вiдповiднi матерiали для надiслання до Верховної Ради.".

     3. У § 113:

     1) пункт 1 викласти в такiй редакцiї:

     "1. З метою представлення позицiї Кабiнету Мiнiстрiв пiд час розгляду законопроектiв, внесених до Верховної Ради народними депутатами України, центральнi органи виконавчої влади:

     1) проводять монiторинг законопроектiв з питань, що належать до їх компетенцiї, та аналiзують такi проекти на вiдповiднiсть засадам державної полiтики;

     2) визначають посадових осiб, якi представлятимуть позицiю Кабiнету Мiнiстрiв пiд час розгляду таких законопроектiв комiтетами та на пленарних засiданнях Верховної Ради i вносять вiдповiдну iнформацiю до модуля взаємодiї. Iнформацiя про заплановану участь у засiданнях комiтетiв та пленарних засiданнях Верховної Ради вноситься центральними органами виконавчої влади до модуля взаємодiї не пiзнiше 18-ї години дня, що передує вiдповiдному засiданню, та розмiщується на офiцiйному веб-сайтi Кабiнету Мiнiстрiв. Центральнi органи виконавчої влади не пiзнiше 10-ї години дня, що настає пiсля дня засiдання комiтетiв Верховної Ради, вносять до модуля взаємодiї iнформацiю про результати розгляду питань та фактичну участь у засiданнях;

     3) формують пропозицiї щодо визначення позицiї Кабiнету Мiнiстрiв до першого читання законопроектiв i вносять їх до модуля взаємодiї не пiзнiше нiж протягом десяти днiв з дня розмiщення тексту таких законопроектiв на офiцiйному веб-сайтi Верховної Ради;

     4) формують i вносять до модуля взаємодiї пропозицiї до законопроектiв, пiдготовлених до другого та наступних читань, не пiзнiше нiж протягом восьми днiв з дня розмiщення вiдповiдної iнформацiї на офiцiйному веб-сайтi Верховної Ради з урахуванням поправок i пропозицiй до таких законопроектiв;

     5) вносять до модуля взаємодiї не пiзнiше 12-ї години п'ятницi, що передує тижню пленарних засiдань Верховної Ради, пропозицiї до законопроектiв, якi включенi до проекту розкладу пленарних засiдань Верховної Ради на вiдповiдний тиждень, з урахуванням рiшень комiтетiв Верховної Ради. Внесення зазначених пропозицiй до модуля взаємодiї здiйснюється незалежно вiд дня розмiщення тексту законопроектiв на офiцiйному веб-сайтi Верховної Ради.

     Пропозицiї щодо визначення позицiї Кабiнету Мiнiстрiв стосовно законопроектiв пiдписуються керiвником центрального органу виконавчої влади, який їх пiдготував, та вносяться вiдповiдними центральними органами виконавчої влади до модуля взаємодiї у форматi PDF (додаток 15). Пiдписання таких пропозицiй може здiйснюватися з використанням квалiфiкованого електронного пiдпису.

     У разi необхiдностi узгодження розбiжностей щодо визначення позицiї стосовно законопроектiв, якi включенi до проекту розкладу пленарних засiдань, та вiдсутностi експертного висновку Кабiнету Мiнiстрiв до таких законопроектiв Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв органiзовує проведення наради за участю посадових осiб, визначених вiдповiдно до пункту 2 § 110 цього Регламенту, у п'ятницю, що передує тижню пленарних засiдань.";

     2) пункт 3 виключити.

     4. Доповнити § 114 реченням такого змiсту: "Зазначена iнформацiя розмiщується на офiцiйному веб-сайтi Кабiнету Мiнiстрiв.".

     5. Параграфи 117 i 118 викласти в такiй редакцiї:

     "§ 117. Пiдготовка експертного висновку вiдповiдно до статтi 27 Бюджетного кодексу України

     1. Центральнi органи виконавчої влади проводять монiторинг зареєстрованих законопроектiв з питань, що належать до їх компетенцiї, та не пiзнiше нiж протягом семи днiв з дня розмiщення на офiцiйному веб-сайтi Верховної Ради тексту таких законопроектiв вносять до модуля взаємодiї iнформацiю щодо впливу законопроекту на показники бюджету i вiдповiдностi законам, якими регулюються бюджетнi вiдносини, з обов'язковим зазначенням обсягу коштiв, що впливає на показники бюджету.

     2. Мiнфiн не пiзнiше нiж протягом 14 днiв з дня розмiщення на офiцiйному веб-сайтi Верховної Ради тексту законопроектiв готує експертний висновок з урахуванням позицiї центральних органiв виконавчої влади i вносить його до модуля взаємодiї з обов'язковим зазначенням обсягу коштiв, що впливає на показники бюджету.

     3. У разi надiслання Верховною Радою вiдповiдно до статтi 27 Бюджетного кодексу України законопроекту для надання експертного висновку Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв надсилає його Мiнфiну та заiнтересованим центральним органам виконавчої влади для пiдготовки експертного висновку щодо впливу законопроекту на показники бюджету i вiдповiдностi законам, якими регулюються бюджетнi вiдносини.

     4. Заiнтересованi центральнi органи виконавчої влади iнформують про свою позицiю Мiнфiн у порядку та строки, що передбаченi абзацом першим цього параграфа.

     Мiнфiн подає експертний висновок Кабiнетовi Мiнiстрiв у восьмиденний строк з дня надходження письмового звернення.

     5. Експертний висновок пiдписується Мiнiстром фiнансiв, його першим заступником або заступником.

     6. У разi скорочення за рiшенням Верховної Ради строку внесення альтернативних законопроектiв, пропозицiй i поправок до тексту законопроекту експертний висновок готується та вноситься до модуля взаємодiї з урахуванням такого строку.

     § 118. Пiдготовка експертного висновку по сутi законопроекту

     1. Вiдповiдно до статтi 103 Регламенту Верховної Ради України за зверненням Голови Верховної Ради, його Першого заступника, заступника або за рiшенням головного комiтету Верховної Ради Кабiнет Мiнiстрiв подає Верховнiй Радi не пiзнiше нiж через 14 днiв з дня надходження законопроекту, iнiцiйованого народним депутатом України (народними депутатами України), експертний висновок по сутi законопроекту з урахуванням експертного висновку, передбаченого пунктом 2 § 117 цього Регламенту.

     2. Для пiдготовки проекту експертного висновку по сутi законопроекту, який включено до порядку денного сесiї Верховної Ради, Секретарiат Кабiнету Мiнiстрiв надсилає його центральному органу виконавчої влади, до компетенцiї якого належить питання, що є предметом регулювання законопроекту, Мiнфiну та заiнтересованим центральним органам виконавчої влади.

     3. Центральний орган виконавчої влади готує проект експертного висновку по сутi законопроекту з урахуванням експертного висновку, передбаченого пунктом 2 § 117 цього Регламенту, а також позицiй заiнтересованих органiв виконавчої влади, якi внесенi до модуля взаємодiї, та у восьмиденний строк з дня надходження законопроекту подає проект експертного висновку Кабiнетовi Мiнiстрiв.

     4. Заiнтересований центральний орган виконавчої влади не пiзнiше нiж протягом чотирьох днiв з дня надходження законопроекту вносить до модуля взаємодiї або актуалiзує свою позицiю для пiдготовки проекту експертного висновку центральним органом виконавчої влади.

     5. У разi коли заiнтересований центральний орган виконавчої влади не внiс до модуля взаємодiї свою позицiю в установлений строк, вважається, що зауваження до законопроекту вiдсутнi. У такому разi проект експертного висновку подається Кабiнетовi Мiнiстрiв центральним органом виконавчої влади, що його готує, без зазначення позицiї заiнтересованого центрального органу виконавчої влади.

     6. Проект експертного висновку повинен бути завiзований керiвником центрального органу виконавчої влади, який його пiдготував, та мiстити чiтко сформульовану позицiю щодо законопроекту.

     7. За наявностi розбiжностей у позицiях заiнтересованих центральних органiв виконавчої влади щодо законопроекту проект експертного висновку до законопроекту розглядається на засiданнi урядового комiтету.".

     6. У § 119:

     1) у пунктi 1:

     у першому реченнi слова "до законопроекту, iнiцiйованого iншим суб'єктом права законодавчої iнiцiативи, розглядає Прем'єр-мiнiстр або за його дорученням" замiнити словами "по сутi законопроекту, iнiцiйованого народним депутатом України (народними депутатами України), розглядає Прем'єр-мiнiстр,";

     у другому реченнi слова "(комiтетовi Верховної Ради)" замiнити словами "(головному комiтетовi Верховної Ради)", а пiсля слова "вiце-прем'єр-мiнiстра" доповнити словами ", вноситься до модуля взаємодiї";

     2) пункт 2 виключити;

     3) пункт 3 викласти в такiй редакцiї:

     "3. Експертний висновок по сутi законопроекту, iнiцiйованого народним депутатом України (народними депутатами України), звернення щодо подання якого адресоване безпосередньо центральному органу виконавчої влади, готується таким органом за участю заiнтересованих органiв виконавчої влади та вноситься до модуля взаємодiї.".

     7. У § 122:

     1) у пунктi 1 слова "в порядку, встановленому" замiнити словами "в порядку та строки, що встановленi";

     2) пункт 2 пiсля слiв "Першого вiце-прем'єр-мiнiстра, вiце-прем'єр-мiнiстрiв" доповнити словами ", якщо порушенi у ньому питання належать до їх компетенцiї,", а пiсля слiв "мiським держадмiнiстрацiям" - словами "для надання iнформацiї з порушених питань та пiдготовки проекту вiдповiдi";

     3) доповнити параграф пунктом 4 такого змiсту:

     "4. Якщо порушенi у депутатському запитi чи зверненнi питання належать до компетенцiї мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади, Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласних, Київської та Севастопольської мiських держадмiнiстрацiй, такий запит чи звернення за дорученням Прем'єр-мiнiстра або рiшенням Першого вiце-прем'єр-мiнiстра, вiце-прем'єр-мiнiстра надсилається до вiдповiдного органу, про що iнформується Голова Верховної Ради України i народний депутат України.".

     8. Параграф 123 виключити.

     9. У пунктi 3 § 125 слова i цифри "пунктами 2 i 3 § 122 та пунктом 1 § 123" замiнити словами i цифрами "пунктами 2, 3 i 4 § 122".

     10. Перше речення § 126 пiсля слiв "за рiшенням Прем'єр-мiнiстра" доповнити словами ", Першого вiце-прем'єр-мiнiстра або вiце-прем'єр-мiнiстра".

     11. У першому реченнi пункту 3 § 127 слова ", комiтетiв Верховної Ради, тимчасових спецiальних та тимчасових слiдчих комiсiй Верховної Ради, та представникiв депутатських фракцiй" замiнити словами "та представникiв депутатських фракцiй (депутатських груп)".

     12. Доповнити Регламент додатком 15 такого змiсту:

"Додаток 15
(до пункту 1 § 113)

ПРОПОЗИЦIЇ

 
(найменування органу виконавчої влади)
до проекту Закону України
 
(назва проекту)
 
(iнiцiатор (iнiцiатори) законопроекту)
реєстрацiйний номер _________ вiд ___ ______________20__ р.
 
(зазначити, до якого читання надаються пропозицiї)
1.  
(чiтка позицiя органу виконавчої влади до законопроекту)
2.  
(обґрунтування позицiї органу виконавчої влади)
 
 
 
     
(найменування посади керiвника органу виконавчої влади) (пiдпис) (iм'я та прiзвище)

___ ___________ 20__ р.".

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.