ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змiн до деяких законодавчих актiв України щодо застосування санкцiй
Верховна Рада України постановляє:
I. Внести змiни до таких законодавчих актiв України:
1. У Кодексi адмiнiстративного судочинства України (Вiдомостi Верховної Ради України, 2017 р., N 48, ст. 436):
1) статтю 122 доповнити частиною сьомою такого змiсту:
"7. Строк для звернення до суду з позовною заявою про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 Закону України "Про санкцiї", встановлюється статтею 2831 цього Кодексу";
2) частину першу статтi 270 викласти в такiй редакцiї:
"1. На обчислення строкiв, встановлених статтями 273 - 277, 280 - 283 цього Кодексу, не поширюються правила частин другої - десятої статтi 120 цього Кодексу.
На обчислення строкiв, встановлених статтею 2831 цього Кодексу, не поширюються правила частин другої - п'ятої, сьомої - десятої статтi 120 цього Кодексу";
3) частину першу статтi 271 доповнити абзацом другим такого змiсту:
"У справах, передбачених статтею 2831 цього Кодексу, суд може проголосити скорочене судове рiшення";
4) статтю 2831 викласти в такiй редакцiї:
"Стаття 2831. Особливостi провадження у справах про застосування санкцiй
1. Позовна заява про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 Закону України "Про санкцiї", подається до Вищого антикорупцiйного суду протягом строку дiї правового режиму воєнного стану та повинна мiстити:
1) найменування суду;
2) найменування, поштову адресу, а також номер засобу зв'язку позивача;
3) повне найменування (для юридичних осiб) або iм'я (прiзвище, iм'я та по батьковi - для фiзичних осiб) особи, до якої застосовується санкцiя, передбачена пунктом 11 частини першої статтi 4 Закону України "Про санкцiї"; якщо такi вiдомостi вiдомi - її мiсцезнаходження (для юридичних осiб) або мiсце проживання чи перебування (для фiзичних осiб); iдентифiкацiйний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрi пiдприємств i органiзацiй України (для юридичних осiб, зареєстрованих за законодавством України); реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв (для фiзичних осiб) за його наявностi або номер i серiя паспорта для фiзичних осiб - громадян України (якщо такi вiдомостi вiдомi), вiдомi номери засобiв зв'язку та адреси електронної пошти;
4) обґрунтування пiдстави для застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 Закону України "Про санкцiї", та вимоги позивача;
5) перелiк майна (активiв), яке (якi) пiдлягає (пiдлягають) стягненню в дохiд держави на пiдставi пункту 11 частини першої статтi 4 Закону України "Про санкцiї";
6) перелiк документiв та iнших матерiалiв, що додаються;
7) пiдпис уповноваженої особи суб'єкта владних повноважень, що скрiплюється печаткою.
У разi недотримання вимог цiєї частини суд повiдомляє про це позивача та надає йому строк, але не бiльше нiж 24 години, для усунення недолiкiв.
Невиконання вимог суду в установлений строк має наслiдком повернення позивачу позовної заяви та доданих до неї документiв.
Повернення позовної заяви не є перешкодою для повторного звернення з нею до суду пiсля усунення її недолiкiв.
2. У п'ятиденний строк з дня одержання позовної заяви особа, щодо якої ставиться питання про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 Закону України "Про санкцiї", має право подати вiдзив на позовну заяву.
3. Не допускається зупинення провадження у справi з пiдстав, передбачених пунктом 3 частини першої статтi 236 цього Кодексу.
4. Справа про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 Закону України "Про санкцiї", вирiшується колегiєю у складi трьох суддiв Вищого антикорупцiйного суду протягом 30 днiв з дня надходження позовної заяви до суду.
5. Позовна заява розглядається в судовому засiданнi з повiдомленням про дату, час та мiсце судового засiдання позивача, вiдповiдача (особи, щодо якої ставиться питання про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 Закону України "Про санкцiї"), iнших учасникiв справи та їх представникiв.
Неприбуття в судове засiдання учасника справи та його представника, належним чином повiдомленого про дату, час та мiсце розгляду справи, не перешкоджає розгляду справи в судi першої iнстанцiї та не може бути пiдставою для зупинення строкiв її розгляду, вiдкладення засiдання на iнший час чи дату або оголошення перерви в судовому засiданнi.
6. Суд ухвалює рiшення на користь тiєї сторони, сукупнiсть доказiв якої є бiльш переконливою порiвняно iз сукупнiстю доказiв iншої сторони.
7. За результатами розгляду позовної заяви Вищий антикорупцiйний суд ухвалює одне з таких рiшень:
1) про задоволення позовних вимог повнiстю або частково та застосування до фiзичної або юридичної особи санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 Закону України "Про санкцiї";
2) про вiдмову у задоволеннi позову.
У разi проголошення в судовому засiданнi лише вступної та резолютивної частин рiшення суду (скорочене рiшення) повний текст рiшення суду складається не пiзнiше п'яти днiв з дня проголошення.
Повний текст рiшення суду пiдписується всiм складом суду та не пiзнiше наступного дня пiсля пiдписання його копiя надсилається учасникам справи, їх представникам на офiцiйнi електроннi адреси (у разi їх наявностi) та опублiковується на офiцiйному веб-сайтi Вищого антикорупцiйного суду.
8. Апеляцiйна скарга на рiшення Вищого антикорупцiйного суду може бути подана учасником справи та/або його представником до Апеляцiйної палати Вищого антикорупцiйного суду протягом п'яти днiв з дня проголошення рiшення суду.
Якщо в судовому засiданнi було проголошено лише вступну та резолютивну частини рiшення суду (скорочене рiшення), зазначений строк обчислюється з дня складення повного тексту рiшення суду та його опублiкування на офiцiйному веб-сайтi Вищого антикорупцiйного суду.
Учасники справи, якi не були присутнi при проголошеннi рiшення суду, а також особа, яка не брала участi у справi, якщо суд вирiшив питання про її права, свободи, iнтереси та (або) обов'язки, мають право оскаржити рiшення суду протягом п'яти днiв з дня його опублiкування на офiцiйному веб-сайтi Вищого антикорупцiйного суду.
Розгляд апеляцiйної скарги здiйснюється Апеляцiйною палатою Вищого антикорупцiйного суду протягом 15 днiв з дня надходження апеляцiйної скарги до суду.
Якщо пiсля вiдкриття апеляцiйного провадження за апеляцiйною скаргою, поданою особою з пiдстави вирiшення судом питання про її права, свободи, iнтереси та (або) обов'язки, встановлено, що судом першої iнстанцiї у рiшеннi суду питання про права, свободи, iнтереси та (або) обов'язки такої особи не вирiшувалося, Апеляцiйна палата Вищого антикорупцiйного суду закриває апеляцiйне провадження у справi в частинi розгляду такої скарги, постановляючи ухвалу, яка не пiдлягає оскарженню в касацiйному порядку.
Про розгляд апеляцiйної скарги учасники справи та їх представники, особа, яка не брала участi у справi та подала апеляцiйну скаргу з пiдстави вирiшення судом питання про її права, свободи, iнтереси та (або) обов'язки, повiдомляються в порядку, передбаченому статтею 268 цього Кодексу.
Неприбуття в судове засiдання осiб, передбачених абзацом шостим цiєї частини, належним чином повiдомлених про дату, час та мiсце розгляду апеляцiйної скарги, не перешкоджає розгляду апеляцiйної скарги в судi апеляцiйної iнстанцiї та не може бути пiдставою для зупинення строкiв її розгляду, перенесення засiдання на iнший час чи дату або оголошення перерви в судовому засiданнi.
Апеляцiйна палата Вищого антикорупцiйного суду переглядає справу за наявними в нiй i додатково поданими доказами та перевiряє законнiсть i обґрунтованiсть рiшення суду першої iнстанцiї в межах доводiв та вимог апеляцiйної скарги.
За результатами розгляду апеляцiйної скарги Апеляцiйна палата Вищого антикорупцiйного суду ухвалює одне з таких рiшень:
1) про залишення судового рiшення без змiн, а апеляцiйної скарги - без задоволення;
2) про змiну судового рiшення;
3) про скасування судового рiшення та ухвалення нового рiшення.
Постанова Апеляцiйної палати Вищого антикорупцiйного суду набирає законної сили негайно пiсля її проголошення та не пiдлягає оскарженню в касацiйному порядку.
У разi проголошення в судовому засiданнi скороченого рiшення повний текст постанови Апеляцiйної палати Вищого антикорупцiйного суду складається не пiзнiше п'яти днiв з дня проголошення.
Повний текст постанови Апеляцiйної палати Вищого антикорупцiйного суду пiдписується всiм складом суду та не пiзнiше наступного дня пiсля пiдписання його копiя вручається (видається або надсилається) учасникам справи, їх представникам, особi, яка не брала участi у справi та подала апеляцiйну скаргу з пiдстави вирiшення судом питання про її права, свободи, iнтереси та (або) обов'язки, на офiцiйнi електроннi адреси (у разi їх наявностi) та опублiковується на офiцiйному веб-сайтi Вищого антикорупцiйного суду.
9. Судове рiшення про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 Закону України "Про санкцiї", в день набрання ним законної сили надсилається до органу, який здiйснює повноваження у сферi управлiння активами, щодо яких ухвалено судове рiшення про застосування такої санкцiї, для визначення порядку та способу його виконання, а також до апарату Ради нацiональної безпеки i оборони України";
5) роздiл VII "Перехiднi положення" доповнити пунктами 41 i 42 такого змiсту:
"41. Припинення або скасування правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Українi" вiд 24 лютого 2022 року N 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Українi" вiд 24 лютого 2022 року N 2102-IX, не є пiдставою для закриття провадження у справах, передбачених статтею 2831 цього Кодексу, розпочатих у перiод дiї такого воєнного стану та у яких на день його припинення або скасування не ухвалено рiшення суду.
42. Справи у судах першої та апеляцiйної iнстанцiй, передбаченi статтею 2831 цього Кодексу, провадження у яких вiдкрито до набрання чинностi Законом України "Про внесення змiн до деяких законодавчих актiв України щодо застосування санкцiй", розглядаються за правилами, що дiють пiсля набрання чинностi зазначеним Законом.
Позовнi заяви i апеляцiйнi скарги у справах, передбачених статтею 2831 цього Кодексу, якi поданi до суду, але провадження за якими не вiдкрито на день набрання чинностi Законом України "Про внесення змiн до деяких законодавчих актiв України щодо застосування санкцiй", розглядаються за правилами, що дiють пiсля набрання чинностi зазначеним Законом.
Судовi рiшення, ухваленi судами першої iнстанцiї у справах, передбачених статтею 2831 цього Кодексу, якi не набрали законної сили до набрання чинностi Законом України "Про внесення змiн до деяких законодавчих актiв України щодо застосування санкцiй", набирають законної сили та можуть бути оскарженi в апеляцiйному порядку за правилами, що дiють пiсля набрання чинностi зазначеним Законом".
2. У Законi України "Про Раду нацiональної безпеки i оборони України" (Вiдомостi Верховної Ради України, 1998 р., N 35, ст. 237 iз наступними змiнами):
1) статтю 2 викласти в такiй редакцiї:
"Стаття 2. Правова основа дiяльностi Ради нацiональної безпеки i оборони України
Рада нацiональної безпеки i оборони України керується у своїй дiяльностi Конституцiєю та законами України, мiжнародними договорами, згода на обов'язковiсть яких надана Верховною Радою України, актами Президента України.
Порядок функцiонування Ради нацiональної безпеки i оборони України встановлюється цим Законом";
2) у частинi першiй статтi 4:
абзац перший викласти в такiй редакцiї:
"Вiдповiдно до функцiй, визначених Конституцiєю України, цим Законом та iншими законами, Рада нацiональної безпеки i оборони України";
доповнити пунктами 11 i 12 такого змiсту:
"11) затверджує Положення про Державний реєстр санкцiй та визначає адмiнiстратора Державного реєстру санкцiй;
12) здiйснює iншi повноваження, визначенi законом".
3. У Законi України "Про санкцiї" (Вiдомостi Верховної Ради України, 2014 р., N 40, ст. 2018 iз наступними змiнами):
1) у статтi 51:
абзац другий частини першої викласти в такiй редакцiї:
"Ця санкцiя може бути застосована у перiод дiї правового режиму воєнного стану чи пiсля його припинення або скасування (якщо позовну заяву про застосування цiєї санкцiї подано в перiод дiї правового режиму воєнного стану) та за умови, що на вiдповiдну фiзичну чи юридичну особу в порядку, визначеному цим Законом, вже накладено санкцiю у видi блокування активiв";
частину другу викласти в такiй редакцiї:
"2. За наявностi пiдстав та умов, зазначених у частинi першiй цiєї статтi, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує реалiзацiю державної полiтики у сферi стягнення в дохiд держави активiв осiб, щодо яких застосовано санкцiї, звертається до Вищого антикорупцiйного суду з позовною заявою про застосування до вiдповiдної фiзичної або юридичної особи санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 цього Закону (далi - Заява), у порядку, визначеному Кодексом адмiнiстративного судочинства України";
2) доповнити статтями 53 i 54 такого змiсту:
"Стаття 53. Державний реєстр санкцiй
1. Державний реєстр санкцiй (далi - Реєстр) - це iнформацiйно-комунiкацiйна система, що забезпечує збирання, накопичення, захист, облiк, вiдображення, оброблення та надання iнформацiї про всiх суб'єктiв, щодо яких застосовано санкцiї.
2. Реєстр створюється з метою надання безоплатного публiчного доступу до актуальної та достовiрної iнформацiї про всiх суб'єктiв, щодо яких застосовано санкцiї.
3. Данi Реєстру є вiдкритими i загальнодоступними, крiм випадкiв, передбачених законом.
Стаття 54. Порядок ведення та доступу до Реєстру
1. Порядок ведення та доступу до Реєстру визначається Положенням про Державний реєстр санкцiй, що затверджується Радою нацiональної безпеки i оборони України, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом та Законом України "Про публiчнi електроннi реєстри".
2. Реєстр ведеться державною та англiйською мовами з використанням програмного забезпечення, розробленого вiдповiдно до нацiональних стандартiв, що забезпечує його сумiснiсть i взаємодiю з iншими iнформацiйними системами та мережами, що становлять iнформацiйний ресурс держави.
3. Вiдомостi, що мiстяться в Реєстрi, викладаються у форматi, доступному для автоматизованого збору, обробки та завантаження iнформацiї, а також в iнших форматах, визначених Положенням про Державний реєстр санкцiй.
4. Iнформацiя про застосування, скасування та внесення змiн до санкцiй, що мiститься в Реєстрi, має бути актуальною та доступною для пошуку i завантаження:
1) з дня набрання чинностi указом Президента України, яким введено в дiю рiшення Ради нацiональної безпеки i оборони України про застосування, скасування чи внесення змiн до санкцiй, а у випадках, передбачених цим Законом, - з дня набрання чинностi постановою Верховної Ради України про затвердження вiдповiдного рiшення Ради нацiональної безпеки i оборони України;
2) невiдкладно з дня отримання апаратом Ради нацiональної безпеки i оборони України судового рiшення про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 цього Закону, яке набрало законної сили.
З цiєю метою укази Президента України про введення в дiю вiдповiдних рiшень Ради нацiональної безпеки i оборони України, постанови Верховної Ради України про затвердження вiдповiдних рiшень Ради нацiональної безпеки i оборони України невiдкладно у день пiдписання (до направлення на публiкацiю) направляються до апарату Ради нацiональної безпеки i оборони України у формi електронної копiї оригiналу паперового документа за допомогою засобiв iнформацiйних, електронних комунiкацiйних, iнформацiйно-комунiкацiйних систем та електронних довiрчих послуг.
Судове рiшення про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 цього Закону, яке набрало законної сили, направляється до апарату Ради нацiональної безпеки i оборони України у порядку, встановленому Кодексом адмiнiстративного судочинства України.
5. Ведення Реєстру забезпечує апарат Ради нацiональної безпеки i оборони України, який є держателем цього Реєстру.
6. Адмiнiстратором Реєстру є юридична особа публiчного права, визначена рiшенням Ради нацiональної безпеки i оборони України, введеним в дiю указом Президента України.
7. Публiчними реєстраторами Реєстру є уповноваженi особи з числа працiвникiв апарату Ради нацiональної безпеки i оборони України.
8. Об'єктами Реєстру є iнформацiя про осiб, щодо яких застосованi санкцiї, якi iдентифiкуються за допомогою реєстрових номерiв.
9. Джерелом iнформацiї Реєстру є рiшення Ради нацiональної безпеки i оборони України, введене в дiю указом Президента України, а у випадках, передбачених цим Законом, - затверджене постановою Верховної Ради України, а також судовi рiшення про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 цього Закону. До Реєстру вноситься iнформацiя, що мiститься в рiшеннях Ради нацiональної безпеки i оборони України про застосування, скасування чи внесення змiн до санкцiй, у судових рiшеннях про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 цього Закону, та iнша iнформацiя, передбачена Положенням про Державний реєстр санкцiй.
10. У Реєстрi зазначається така iнформацiя (види реєстрових даних):
1) пiдстави для застосування, скасування чи внесення змiн до санкцiй;
2) перелiк санкцiй, що застосовуються, скасовуються чи змiнюються, у розрiзi кожної особи, щодо якої застосовано санкцiї;
3) органи державної влади та iншi державнi органи, вiдповiдальнi за виконання рiшення Ради нацiональної безпеки i оборони України про застосування, скасування чи внесення змiн до санкцiй;
4) перелiк осiб, щодо яких застосовано санкцiї, та вiдомостi для їх iдентифiкацiї, зокрема:
для юридичної особи - найменування, мiсцезнаходження, країна реєстрацiї (за вiдсутностi вiдомостей про країну реєстрацiї - iнформацiя про вiдсутнiсть реєстрацiї в Українi) та/або реєстрацiйний (iдентифiкацiйний) номер / податковий номер, iншi вiдомостi, що її iдентифiкують;
для фiзичної особи - iм'я, що залежно вiд нацiональних традицiй може складатися з прiзвища, власного iменi та по батьковi (за наявностi), дата народження та/або реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв чи iдентифiкацiйний номер (для iноземцiв та/або осiб без громадянства), громадянство (за вiдсутностi вiдомостей про громадянство - iнформацiя про вiдсутнiсть в особи громадянства України), унiкальний номер запису в Єдиному державному демографiчному реєстрi (за наявностi);
вiдомостi про iноземну державу або невизначене коло осiб певного виду дiяльностi, до яких застосовано санкцiї;
iншi вiдомостi, що їх iдентифiкують (за наявностi);
5) вiдомостi про суб'єкта внесення пропозицiї про застосування, скасування чи внесення змiн до санкцiй стосовно кожної особи, щодо якої застосованi санкцiї;
6) iншi вiдомостi, визначенi Положенням про Державний реєстр санкцiй.
11. До Реєстру може вноситися довiдкова iнформацiя, отримана в результатi iнформацiйних обмiнiв, iз зазначенням джерела, зокрема додатковi iдентифiкацiйнi данi осiб, щодо яких застосовано санкцiї.
Персональнi данi осiб, щодо яких застосовано санкцiї, а також iнша iнформацiя, пов'язана з реалiзацiєю цього Закону та внесена до Реєстру, не вважається конфiденцiйною iнформацiєю, її обробка та поширення здiйснюються в iнтересах нацiональної безпеки, економiчного добробуту та забезпечення прав людини без згоди таких осiб.
Особливостi визначення перелiку, структури та вимог до iнформацiї, що вноситься до Реєстру, можуть встановлюватися Положенням про Державний реєстр санкцiй.
12. Створення iнформацiї про об'єкти Реєстру здiйснюється вiдповiдно до статей 5, 51 цього Закону.
13. Внесення до Реєстру iнформацiї про застосування, скасування чи внесення змiн до санкцiй здiйснюється з урахуванням вимог частини четвертої цiєї статтi невiдкладно, але не пiзнiше дня, наступного за:
днем оприлюднення указу Президента України про введення в дiю рiшення Ради нацiональної безпеки i оборони України про застосування, скасування чи внесення змiн до санкцiй;
днем оприлюднення постанови Верховної Ради України про затвердження вiдповiдного рiшення Ради нацiональної безпеки i оборони України у випадках, визначених цим Законом;
днем отримання апаратом Ради нацiональної безпеки i оборони України судового рiшення про застосування санкцiї, передбаченої пунктом 11 частини першої статтi 4 цього Закону, яке набрало законної сили.
14. Засобами Реєстру формуються витяги з Реєстру в електроннiй формi, змiст яких визначається Положенням про Державний реєстр санкцiй. Витяги з Реєстру облiковуються у Реєстрi за допомогою унiкальних iдентифiкаторiв.
15. Фiнансовими джерелами створення програмно-технiчних засобiв Реєстру та забезпечення його функцiонування є Державний бюджет України та iншi не забороненi законом джерела. Право власностi на програмно-технiчнi засоби Реєстру належать державi в особi держателя або адмiнiстратора Реєстру.
16. Реєстр iнтегрується з системою електронної взаємодiї електронних ресурсiв з метою обмiну даними в режимi "електронний запит - електронна вiдповiдь", взаємного пошуку та перегляду наявних даних, формування спiльних масивiв даних, документiв та форм, автоматичного протоколювання всiх крокiв та операцiй зазначеної взаємодiї.
17. Обробка та захист персональних даних, iнших реєстрових даних та iнформацiї Реєстру здiйснюються вiдповiдно до Конституцiї України, законiв України "Про захист iнформацiї в iнформацiйно-комунiкацiйних системах", "Про захист персональних даних", "Про публiчнi електроннi реєстри" та цього Закону.
18. Iнформування правоволодiльця про внесення до Реєстру iнформацiї про нього та належнi йому майно, майновi, правовi та iншi спецiальнi статуси, а також про її змiну здiйснюється шляхом надання такiй особi безоплатного публiчного доступу до актуальної та достовiрної iнформацiї Реєстру. Положенням про Державний реєстр санкцiй можуть встановлюватися iншi способи iнформування правоволодiльця.
19. Програмне забезпечення Реєстру має забезпечувати:
1) вiдображення детальних вiдомостей про осiб, щодо яких застосовано санкцiї;
2) можливiсть пошуку у Реєстрi осiб, щодо яких застосовано санкцiї, за видом реєстрових даних;
3) можливiсть автоматизацiї iнформацiйного обмiну з iншими нацiональними електронними iнформацiйними ресурсами та публiчними електронними реєстрами, зокрема для обробки iнформацiї про блокування активiв осiб, щодо яких застосовано санкцiю, передбачену пунктом 11 частини першої статтi 4 цього Закону.
Примiтка.
Iншi термiни вживаються в цьому Законi у таких значеннях:
термiни "персональнi данi", "обробка персональних даних" - у значеннях, наведених у Законi України "Про захист персональних даних";
термiни "iнформацiйна система", "електронна комунiкацiйна система", "iнформацiйно-комунiкацiйна система" - у значеннях, наведених у Законi України "Про захист iнформацiї в iнформацiйно-комунiкацiйних системах";
термiн "iнформацiя" - у значеннi, наведеному в Законi України "Про iнформацiю";
термiни "електронна довiрча послуга", "данi" - у значеннях, наведених у Законi України "Про електроннi довiрчi послуги";
термiн "нацiональнi електроннi iнформацiйнi ресурси" - у значеннi, наведеному в Законi України "Про основнi засади забезпечення кiбербезпеки України";
термiни "правоволодiлець", "публiчний електронний реєстр", "реєстровий номер", "система електронної взаємодiї електронних ресурсiв", "iдентифiкатор", "реєстровi данi" - у значеннях, наведених у Законi України "Про публiчнi електроннi реєстри";
термiн "iнформацiйний ресурс" - у значеннi, наведеному в Законi України "Про Нацiональну програму iнформатизацiї";
3) у статтi 6 "Прикiнцевi положення":
абзац третiй пункту 3 виключити;
доповнити пунктом 4 такого змiсту:
"4. До визначення у встановленому цим Законом порядку адмiнiстратора Реєстру повноваження адмiнiстратора Реєстру здiйснює держатель Реєстру".
II. Прикiнцевi та перехiднi положення
1. Цей Закон набирає чинностi з дня, наступного за днем його опублiкування, крiм пiдпункту 2 пункту 3 роздiлу I цього Закону, який вводиться в дiю з дня початку функцiонування Державного реєстру санкцiй, але не пiзнiше шести мiсяцiв з дня набрання чинностi цим Законом.
2. Днем початку функцiонування Державного реєстру санкцiй є день опублiкування апаратом Ради нацiональної безпеки i оборони України повiдомлення про початок функцiонування Державного реєстру санкцiй у газетi "Голос України".
3. Установити, що до Державного реєстру санкцiй вноситься iнформацiя про всi санкцiї, застосованi вiдповiдно до Закону України "Про санкцiї", у тому числi iнформацiя про санкцiї, застосованi до введення в дiю пiдпункту 2 пункту 3 роздiлу I цього Закону.
4. Апарату Ради нацiональної безпеки i оборони України не пiзнiше шести мiсяцiв з дня набрання чинностi цим Законом забезпечити створення та функцiонування Державного реєстру санкцiй, а також здiйснити опублiкування повiдомлення про початок функцiонування Державного реєстру санкцiй у газетi "Голос України".
Президент України | В. ЗЕЛЕНСЬКИЙ |
м. Київ
13 липня 2023 року
N 3223-IX
![]() | Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены. |