МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI

РIШЕННЯ

вiд 11 лютого 2000 року N АД-1/2000


     Вiдповiдно до Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Мiжвiдомча комiсiя) на своєму засiданнi вiд 11 лютого 2000 року розглянула скаргу українського виробника ВАТ "Фабрика штучного хутра" про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь, а також "Звiт МЗЕЗторгу про результати антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь".

     1. Скарга про застосування антидемпiнгових заходiв. Скарга про застосування антидемпiнгових заходiв щодо iмпорту хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь була подана українським виробником ВАТ "Фабрика штучного хутра". У цiй скарзi скаржник стверджує та доводить, що вiн є нацiональним товаровиробником, а також що iснують достатнi пiдстави для порушення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь. У скарзi стверджується та обгрунтовується, що демпiнговий iмпорт в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь заподiює шкоду нацiональному товаровиробнику. Ця скарга складена українським виробником i подана до Мiнiстерства зовнiшнiх економiчних зв'язкiв i торгiвлi України (далi - МЗЕЗторг) вiдповiдно до вимог Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту".

     2. Товар, що є об'єктом антидемпiнгового розслiдування. Вiдповiдно до скарги товар, демпiнговий iмпорт якого в Україну нiбито заподiює шкоду, є хутро штучне та полотно ворсове походженням з Республiки Бiлорусь. У скарзi стверджується та доводиться, що хутро штучне та полотно ворсове походженням з Республiки Бiлорусь є подiбними хутру штучному та полотну ворсовому нацiонального походження. У скарзi вимагається, щоб антидемпiнгове розслiдування було порушено щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь. У цьому разi товаром, що має бути об'єктом антидемпiнгового розслiдування, є хутро штучне та полотно ворсове походженням з Республiки Бiлорусь.

     Опис товару, що є об'єктом антидемпiнгового розслiдування:

     - хутро штучне та вироби з нього (далi - хутро штучне), якi класифiкуються згiдно з Державним класифiкатором України "Українська класифiкацiя товарiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi" та Товарної номенклатури зовнiшньоекономiчної дiяльностi та мають код 4304;

     - полотна трикотажнi ворсовi (включаючи довговорсовi полотна) та полотна махровi (далi - полотно ворсове), якi класифiкуються згiдно з Державним класифiкатором України "Українська класифiкацiя товарiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi" та Товарної номенклатури зовнiшньоекономiчної дiяльностi та мають код 6001.

     3. Демпiнговий iмпорт в Україну; заподiяння шкоди; причинно-наслiдковий зв'язок мiж таким демпiнговим iмпортом i шкодою.

     У скарзi стверджується та доводиться, що демпiнговий iмпорт в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь зростає у значних обсягах протягом останнiх рокiв. Цей демпiнговий iмпорт зростає у вiдносних або в абсолютних величинах стосовно обсягiв виробництва чи споживання в Українi подiбного товару. Внаслiдок цього демпiнгового iмпорту погiршується виробниче, торговельне або фiнансове становище нацiонального товаровиробника, що призводить до значного загального спаду в нацiональному виробництвi подiбного товару. Цей iмпорт також заподiює шкоду нацiональному товаровиробнику. У скарзi також стверджується, що iснує причинно-наслiдковий зв'язок мiж демпiнговим iмпортом та заподiянням шкоди.

     4. Проведення антидемпiнгового розслiдування. Протягом засiдання Мiжвiдомчої комiсiї розглядався "Звiт МЗЕЗторгу про результати антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь", який грунтувався на фактичних даних скаржника та "Звiтi МЗЕЗторгу про результати спецiального розслiдування щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь, Латвiйської Республiки, Литовської Республiки, Китайської Народної Республiки (у тому числi з Гонконгу, Макао, Тайваню), Республiки Польща, Росiйської Федерацiї, Сполучених Штатiв Америки та Угорської Республiки, що проводиться вiдповiдно до Рiшення Мiжвiдомчої комiсiї з мiжнародної торгiвлi N 2/99 вiд 14 травня 1999 року". Протягом засiдання Мiжвiдомчої комiсiї було встановлено, що вiдповiдно до Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" iснують достатнi iнформацiя та докази для порушення та проведення МЗЕЗторгом антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь.

     Беручи до уваги зазначене вище, на виконання Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" Мiжвiдомча комiсiя постановляє:

     4.1. МЗЕЗторгу повiдомити компетентнi органи Республiки Бiлорусь про порушення антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь;

     4.2. МЗЕЗторгу з дня опублiкування цього Рiшення закiнчити проведення антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь;

     4.3. Затвердити "Звiт МЗЕЗторгу про результати антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь";

     4.4. Порушити антидемпiнгове розслiдування щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь;

     4.5. МЗЕЗторгу забезпечити публiкацiю цього Рiшення у газетi "Урядовий кур'єр";

     4.6. МЗЕЗторгу з дня опублiкування цього Рiшення розпочати та проводити антидемпiнгове розслiдування щодо iмпорту в Україну хутра штучного та полотна ворсового походженням з Республiки Бiлорусь;

     4.7. Мiнiстерству закордонних справ України нотифiкувати компетентнi органи Республiки Бiлорусь про це Рiшення, а також з метою одержання додаткової iнформацiї та доказiв i беручи до уваги те, що кiлькiсть заiнтересованих сторiн виявляється значною, передати компетентним органам Республiки Бiлорусь копiї цього Рiшення, скарги та вiдповiдний запитальник МЗЕЗторгу, що використовуються у цьому антидемпiнговому розслiдуваннi;

     4.8. Будь-якi заiнтересованi сторони можуть передавати до МЗЕЗторгу iнформацiю та докази, що стосуються цього розслiдування. Вiдповiдi на запитальник МЗЕЗторгу, коментарi, вимоги стосовно проведення слухань у МЗЕЗторзi тощо направляються до МЗЕЗторгу (адреса МЗЕЗторгу: 04053, МПС-04655, Київ-53, Львiвська площа, 8; Мiнiстерство зовнiшнiх економiчних зв'язкiв i торгiвлi України; Управлiння проблем торгових обмежень та недобросовiсної конкуренцiї) у 30-денний строк з дати опублiкування цього Рiшення, якщо цей строк не буде продовжено МЗЕЗторгом за наявностi достатнiх для цього пiдстав.

     5. Це Рiшення набирає чинностi з дня його опублiкування.

Перший заступник голови Мiжвiдомчої комiсiї з мiжнародної торгiвлi С. I. Грищенко
Виконавчий секретар В. В. Коновалов
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.