МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З МIЖНАРОДНОЇ ТОРГIВЛI
ПОВIДОМЛЕННЯ
Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну радiаторiв для опалення походженням з Турецької Республiки та Китайської Народної Республiки
Вiдповiдно до Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" (далi - Закон) Мiжвiдомча комiсiя з мiжнародної торгiвлi (далi - Комiсiя) розглянула:
скаргу товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "САН ТЕХ РАЙ" та товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "ЮТЕРМ УКРАЇНА" (далi - Заявник) про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну радiаторiв для опалення походженням з Турецької Республiки та Китайської Народної Республiки (далi - скарга);
звiт i висновки Мiнiстерства економiки України (далi - Мiнекономiки) про результати проведення антидемпiнгової процедури щодо iмпорту в Україну радiаторiв для опалення походженням з Турецької Республiки та Китайської Народної Республiки.
За результатами розгляду Комiсiя встановила:
у скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв, на пiдставi яких можна вважати, що її подано належним нацiональним товаровиробником;
у скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв, на пiдставi яких можна вважати, що iмпорт в Україну радiаторiв для опалення походженням з Турецької Республiки та Китайської Народної Республiки мiг здiйснюватися за демпiнговими цiнами, при цьому рiвень демпiнгової маржi не може вважатися мiнiмальним, а обсяги iмпорту - незначними в розумiннi Закону;
у скарзi наведено достатньо обґрунтованих доказiв стосовно того, що iмпорт в Україну радiаторiв для опалення походженням з Турецької Республiки та Китайської Народної Республiки здiйснювався в таких обсягах i на таких умовах, що може заподiювати шкоду нацiональному товаровиробнику.
Зокрема, вiдповiдно до матерiалiв скарги, за перiод дослiдження (2020 р. - 1 пiвр. 2023 р.):
обсяги демпiнгового iмпорту в Україну радiаторiв для опалення походженням з Турецької Республiки та Китайської Народної Республiки зросли вiдносно споживання та виробництва подiбного товару в Українi;
цiни демпiнгового iмпорту перешкоджали зростанню цiн на товар Заявника, яке мало б мiсце за умови вiдсутностi демпiнгового iмпорту;
аналiз динамiки основних показникiв фiнансово-господарської дiяльностi Заявника засвiдчив погiршення цiлої низки показникiв, а саме: обсягiв виробництва, виробничих потужностей та рiвня їх використання, обсягiв продажу на внутрiшньому ринку України, фiнансового результату та рентабельностi реалiзацiї товару на внутрiшньому ринку України, чисельностi персоналу, iнвестицiй.
У зв'язку iз зазначеним та вiдповiдно до статтi 12 Закону Комiсiя прийняла рiшення вiд 12.04.2024 N АД-561/2024/441-01 "Про порушення та проведення антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну радiаторiв для опалення походженням з Турецької Республiки та Китайської Народної Республiки", згiдно з яким порушила антидемпiнгове розслiдування щодо iмпорту в Україну товару, що має такий опис:
радiатори для опалення (сталевi, алюмiнiєвi, бiметалевi), що класифiкуються за кодами ex7322 19 00 00, ex7615 20 00 00, ex7616 99 10 00, ex7616 99 90 00 згiдно з УКТ ЗЕД.
Позначка "ex" поряд з класифiкацiйним кодом означає, що розслiдування здiйснюється щодо товарiв, опис яких визначено у рiшеннi.
Країнами походження товару, опис якого зазначено вище, є Турецька Республiка та Китайська Народна Республiка.
Проведення антидемпiнгового розслiдування доручено Мiнекономiки.
У разi якщо розслiдування стосується iнтересiв фiзичних або юридичних осiб, такi особи мають право надсилати до Мiнекономiки iнформацiю, яка може бути корисною для цiлей проведення розслiдування.
Iнформацiя, що подається Мiнекономiки, повинна базуватися на фактах, а не на голослiвних твердженнях чи припущеннях. Водночас iнформацiя враховується Мiнекономiки у разi подання її державною мовою України та в строки, установленi Законом, Комiсiєю або Мiнекономiки.
Протягом 30 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономiки здiйснює реєстрацiю заiнтересованих сторiн розслiдування та розглядає вимоги щодо проведення слухань. У запитi про реєстрацiю заiнтересована сторона розслiдування повинна зазначити найменування, юридичну адресу, номер телефону, адресу електронної пошти органiзацiї, вид дiяльностi (виробник, iмпортер, експортер тощо), прiзвище, iм'я та по батьковi контактної особи. Рекомендована форма запиту про реєстрацiю заiнтересованою стороною розслiдування наведена у додатку до цього повiдомлення.
Протягом 60 днiв з дати опублiкування цього повiдомлення Мiнекономiки розглядає письмово викладенi коментарi та iнформацiю стосовно порушення розслiдування. Iнформацiя повинна надаватися українською мовою або мовою оригiналу та супроводжуватися перекладом українською мовою.
У разi якщо iнформацiя має конфiденцiйний характер, необхiдно пiдготувати та надiслати до Мiнекономiки її конфiденцiйну та неконфiденцiйну версiї.
У ходi антидемпiнгового розслiдування Мiнекономiки вiдповiдно до Закону може обмежитися помiрною кiлькiстю сторiн, видiв товарiв або операцiй, застосовуючи вибiрковi методи антидемпiнгового розслiдування.
Рiшення Комiсiї вiд 12.04.2024 N АД-561/2024/441-01 набирає чинностi з дня опублiкування цього повiдомлення.
Контактна iнформацiя: тел. (068) 494-16-05; e-mail: tradedefence@me.gov.ua.
Для офiцiйної реєстрацiї документiв: адреса Мiнекономiки: вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008. E-mail: meconomy@me.gov.ua.
Iнформацiя щодо вхiдної кореспонденцiї: тел. (044) 200-47-53.
Додаток Форма запиту щодо реєстрацiї заiнтересованою стороною розслiдування |
{на офiцiйному фiрмовому бланку компанiї/органiзацiї}
Вiдповiдно до частини дванадцятої статтi 12 Закону України "Про захист нацiонального товаровиробника вiд демпiнгового iмпорту" просимо зареєструвати заiнтересованою стороною антидемпiнгового розслiдування щодо iмпорту в Україну радiаторiв для опалення походженням з Турецької Республiки та Китайської Народної Республiки (компанiю/органiзацiю) на пiдставi наступного:
I. Iнформацiя про заiнтересовану сторону:
Повна та скорочена назви компанiї:
Статус компанiї у рамках розслiдування {iмпортер, експортер, виробник, споживач, їх об'єднання, iнше (вкажiть)}:
Основний вид дiяльностi:
Вiдомостi про контактну особу:
Вiдомостi про юридичного представника (у разi наявностi):
Поштова адреса для отримання кореспонденцiї у рамках розслiдування:
Електронна адреса для отримання кореспонденцiї у рамках розслiдування:
II. Iнформацiя про дiяльнiсть компанiї
{необхiдно надати данi щодо товару, що є об'єктом розслiдування, що стосуються компанiї вiдповiдно до виду дiяльностi, за календарний рiк, що безпосередньо передує порушенню розслiдування}
Загальний обсяг виробництва товару, що є об'єктом розслiдування, в кiлькiсних (тонн, шт.) та вартiсних показниках (дол. США):
Обсяг виробництва (тонн, шт.) (у розрiзi кодiв УКТ ЗЕД чи основних видiв товару):
Загальний обсяг закупiвлi товару, що є об'єктом розслiдування, у кiлькiсних (тонн, шт.) та вартiсних показниках (дол. США):
Основнi постачальники товару iз зазначенням їх обсягiв, вартостi постачання та частки постачальника в загальному постачаннi товару, що є об'єктом розслiдування:
Загальний обсяг продажу товару, що є об'єктом розслiдування, в кiлькiсних (тонн, шт.) та вартiсних показниках (дол. США):
Обсяг продажу (тонн, шт.) (у розрiзi кодiв УКТ ЗЕД чи основних видiв товару):
Основнi покупцi товару iз зазначенням їх обсягiв, вартостi реалiзацiї та частки покупця в загальнiй реалiзацiї товару, що є об'єктом розслiдування:
{за пiдписом керiвника пiдприємства або уповноваженої особи}
{якщо iснують обґрунтованi пiдстави для застосування конфiденцiйного режиму до iнформацiї, необхiдно чiтко зазначити про це та в такому випадку необхiдно пiдготувати двi версiї запиту: конфiденцiйну та неконфiденцiйну}
Copyright © 2024 НТФ «Интес» Все права сохранены. |