УКАЗ
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Питання Мiнiстерства екологiї та природних ресурсiв України
1. Затвердити Положення про Мiнiстерство екологiї та природних ресурсiв України (додається).
2. Установити, що Мiнiстерство екологiї та природних ресурсiв України є правонаступником Мiнiстерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України, Комiтету України з питань геологiї та використання надр, Комiтету України з питань гiдрометеорологiї, Державної адмiнiстрацiї ядерного регулювання України, Головного управлiння геодезiї, картографiї та кадастру, Державної комiсiї у справах випробувань i реєстрацiї засобiв захисту та регуляторiв росту рослин i добрив.
3. Визнати такими, що втратили чиннiсть:
Указ Президента України вiд 10 лютого 1995 року N 120 "Про Положення про Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України";
статтю 6 Указу Президента України вiд 15 вересня 1998 року N 1019 "Про внесення змiн i доповнень до деяких Указiв Президента України";
Указ Президента України вiд 18 листопада 1998 року N 1276 "Про затвердження Положення про Комiтет України з питань геологiї та використання надр";
пункт 28 Змiн, що вносяться до актiв Президента України, затверджених Указом Президента України вiд 27 сiчня 1999 року N 70 "Про змiни та визнання такими, що втратили чиннiсть, деяких актiв Президента України";
Указ Президента України вiд 3 червня 1999 року N 605 "Про Положення про Державну адмiнiстрацiю ядерного регулювання України";
Указ Президента України вiд 3 червня 1999 року N 606 "Про Положення про Головне управлiння геодезiї, картографiї та кадастру України";
Указ Президента України вiд 4 червня 1999 року N 614 "Про внесення змiн i доповнень до Указу Президента України вiд 18 листопада 1998 року N 1276";
Указ Президента України вiд 29 червня 1999 N 766 "Про Положення про Комiтет України з питань гiдрометеорологiї";
Указ Президента України вiд 6 липня 1999 року N 804 "Про Положення про Державну комiсiю у справах випробувань i реєстрацiї засобiв захисту та регуляторiв росту рослин i добрив".
4. Кабiнету Мiнiстрiв України:
вирiшити у двомiсячний строк у встановленому порядку питання щодо впорядкування системи науково-дослiдних та iнших установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства екологiї та природних ресурсiв України;
подати у тримiсячний строк у встановленому порядку пропозицiї щодо внесення змiн до законодавства з метою вдосконалення правових засад дiяльностi зазначеного Мiнiстерства;
привести у тримiсячний строк свої рiшення у вiдповiднiсть iз цим Указом.
Президент України | Л. КУЧМА |
м. Київ
29 травня 2000 року
N 724/2000
ЗАТВЕРДЖЕНО Указом Президента України вiд 29 травня 2000 року N 724/2000 |
ПОЛОЖЕННЯ
про Мiнiстерство екологiї та природних ресурсiв
України
1. Мiнiстерство екологiї та природних ресурсiв України (Мiнекоресурсiв України) є спецiально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань екологiї та природних ресурсiв.
Мiнекоресурсiв України виконує також функцiї спецiально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сферi гiдрометеорологiчної, а також топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi.
Дiяльнiсть Мiнекоресурсiв України спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Мiнекоресурсiв України є головним (провiдним) органом у системi центральних та iнших органiв виконавчої влади у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання природних ресурсiв, екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi.
2. Мiнекоресурсiв України у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, актами Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України, а також цим Положенням. У межах своїх повноважень Мiнекоресурсiв органiзовує виконання актiв законодавства i здiйснює контроль за їх реалiзацiєю.
Мiнекоресурсiв України узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавства i в установленому порядку вносить їх на розгляд Президентовi України та Кабiнету Мiнiстрiв України.
3. Основними завданнями Мiнекоресурсiв України є:
забезпечення реалiзацiї державної полiтики у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання природних ресурсiв (земля, надра, поверхневi i пiдземнi води, атмосферне повiтря, лiси та iнша рослиннiсть, тваринний свiт, морське середовище та природнi ресурси територiальних вод, континентального шельфу i виключної (морської) економiчної зони України), екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, створення екологiчних передумов для сталого розвитку України;
здiйснення комплексного управлiння та регулювання у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання i вiдтворення природних ресурсiв, забезпечення екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
забезпечення належного функцiонування державної геологiчної та гiдрометеорологiчної служб, а також розвитку топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
здiйснення державного контролю за додержанням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, рацiональне використання природних ресурсiв, екологiчну безпеку, гiдрометеорологiчну, топографо-геодезичну та картографiчну дiяльнiсть, а також державного нагляду за станом ядерної та радiацiйної безпеки.
4. Мiнекоресурсiв України вiдповiдно до покладених на нього завдань у порядку, встановленому законодавством:
1) готує пропозицiї щодо формування та реалiзацiї державної полiтики у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання та вiдтворення природних ресурсiв, забезпечення екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
2) бере участь у розробленнi проектiв Державної програми економiчного i соцiального розвитку України та Державного бюджету України;
3) органiзовує розроблення i реалiзацiю загальнодержавних програм з охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання та вiдтворення природних ресурсiв, забезпечення екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, сприяє розробленню регiональних програм з цих питань та координацiї їх виконання;
4) реалiзує єдину науково-технiчну полiтику у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання та вiдтворення природних ресурсiв, забезпечення екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, органiзовує та координує розроблення та реалiзацiю загальнодержавних наукових та науково-технiчних програм, спрямованих на планомiрне комплексне вивчення стану навколишнього природного середовища, природних ресурсiв та вiдповiдне картографування територiї України, континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України, бере участь у формуваннi нацiональної системи науково-технiчної iнформацiї, виступає державним замовником науково-дослiдних робiт з питань, що належать до його компетенцiї, проводить державну реєстрацiю та облiк робiт з геологiчного вивчення надр, а також топографо-геодезичних i картографiчних робiт;
5) координує дiяльнiсть центральних та мiсцевих органiв виконавчої влади у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання i вiдтворення природних ресурсiв, забезпечення екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
6) здiйснює державне регулювання ядерної та радiацiйної безпеки, встановлює критерiї, вимоги i умови забезпечення безпеки пiд час використання ядерної енергiї, органiзовує функцiонування нацiональної системи облiку ядерного матерiалу та контролю за ним, виконує функцiї компетентного органу з питань безпеки перевезень ядерних матерiалiв i радiоактивних речовин, проводить експертизу безпеки ядерних установок, об'єктiв, призначених для поводження з радiоактивними вiдходами, джерел iонiзуючого випромiнювання, виконує функцiї нацiонального регулюючого органу вiдповiдно до Конвенцiї ООН про ядерну безпеку;
7) здiйснює вiдповiдно до законодавства державний контроль за додержанням норм i правил у сферi використання i охорони природних ресурсiв, у тому числi землi, її надр, поверхневих та пiдземних вод, атмосферного повiтря, лiсiв, iнших об'єктiв рослинного i тваринного свiту, морського середовища, а також природних ресурсiв територiальних вод, континентального шельфу i виключної (морської) економiчної зони України, територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду України, вимог екологiчної безпеки, в тому числi у пунктах пропуску через державний кордон України, у сферi поводження з вiдходами, геологiчного вивчення надр (державний геологiчний контроль), гiдрометеорологiчної, а також топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi (державний геодезичний нагляд);
8) здiйснює державний нагляд за станом ядерної та радiацiйної безпеки в державi, контролює розроблення i реалiзацiю заходiв, спрямованих на запобiгання аварiям на ядерних установках, та забезпечення готовностi до лiквiдацiї їх наслiдкiв;
9) органiзовує та здiйснює державну екологiчну експертизу;
10) органiзовує проведення монiторингу навколишнього природного середовища, створення та функцiонування екологiчних, географiчних та iнших iнформацiйних систем;
11) забезпечує ведення державних кадастрiв родовищ i проявiв корисних копалин, державного балансу запасiв корисних копалин, державних кадастрiв рослинного i тваринного свiту та державного водного кадастру, формує Державний фонд родовищ корисних копалин та державний фонд надр;
12) виконує функцiї єдиного замовника державного контракту з приросту запасiв корисних копалин, здiйснює державну експертизу та оцiнку запасiв корисних копалин, забезпечує передачу розвiданих родовищ для промислового освоєння;
13) визначає склад i обсяг iнформацiї, яка пiдлягає обов'язковiй передачi до Державного iнформацiйного геологiчного фонду України, порядок облiку та користування нею, забезпечує ведення державного облiку топографо-геодезичних та картографiчних робiт, бере участь у формуваннi Державного картографо-геодезичного фонду України, а також регiональних картографо-геодезичних фондiв;
14) бере участь у вдосконаленнi системи облiку, звiтностi та державної статистики з питань, вiднесених до повноважень Мiнiстерства;
15) затверджує в установленому порядку норми i правила з охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання природних ресурсiв, екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, поводження з вiдходами, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, аналiзує практику їх застосування;
16) здiйснює в межах своїх повноважень заходи щодо адаптацiї законодавства України до законодавства Європейського Союзу та iмплементацiї в нацiональне законодавство норм вiдповiдних мiжнародно-правових актiв, стороною яких є Україна;
17) бере участь разом з вiдповiдними органами виконавчої влади у роботi iз стандартизацiї, сертифiкацiї, акредитацiї, метрологiчного забезпечення у сферi охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсiв, екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
18) видає в установленому законодавством порядку дозволи (лiцензiї) на пошук (розвiдку) та експлуатацiю родовищ корисних копалин, дiяльнiсть у сферi використання ядерної енергiї, гiдрометеорологiчну, топографо-геодезичну та картографiчну дiяльнiсть та в iнших випадках, передбачених законодавством, а також контролює додержання умов виданих дозволiв (лiцензiй), зупиняє та анулює їх дiю;
19) видає в установленому порядку дозволи (лiцензiї) на спецiальне використання природних ресурсiв, спецiальнi дозволи на користування надрами, дозволи на викиди i скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, на розмiщення, транскордонне перевезення та здiйснення iнших операцiй у сферi поводження з вiдходами; є нацiональним компетентним органом з питань перевезення небезпечних вiдходiв та їх видалення;
20) затверджує або погоджує в установленому порядку лiмiти та квоти на використання чи добування природних ресурсiв загальнодержавного значення, викидiв i скидiв забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, якщо це призводить до забруднення природних ресурсiв загальнодержавного значення, а також на утворення та розмiщення вiдходiв;
21) розробляє нормативи вiдрахувань за геологорозвiдувальнi роботи, виконанi за рахунок Державного бюджету України, плати за використання природних ресурсiв, розмiщення вiдходiв, за викиди i скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище;
22) забезпечує розвиток заповiдної справи, збереження бiологiчного та ландшафтного рiзноманiття, формування нацiональної екологiчної мережi, ведення Червоної книги України та Зеленої книги України, здiйснює державне управлiння з питань органiзацiї, охорони та використання територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду України;
23) органiзовує проведення державних випробувань пестицидiв та агрохiмiкатiв вiтчизняного та iноземного виробництва, здiйснює в установленому порядку державну реєстрацiю пестицидiв та агрохiмiкатiв та затверджує перелiки пестицидiв, дозволених для використання в Українi, встановлює регламенти їх застосування, здiйснює акредитацiю установ та органiзацiй, якi проводять державнi випробування пестицидiв та агрохiмiкатiв, надає дозволи на ввезення в Україну, виробництво дослiдних партiй та застосування незареєстрованих пестицидiв та агрохiмiкатiв для проведення державних випробувань, наукових дослiджень та в iнших випадках, передбачених законодавством;
24) здiйснює управлiння державною системою гiдрометеорологiчних спостережень, забезпечує її функцiонування i розвиток, органiзовує гiдрометеорологiчне прогнозування та забезпечення в установленому порядку органiв державної влади, органiв мiсцевого самоврядування та населення iнформацiєю про стан i прогнозованi змiни гiдрометеорологiчних умов, попередженнями про небезпечнi та стихiйнi гiдрометеорологiчнi явища;
25) забезпечує в установленому порядку здiйснення гiдрометеорологiчного обслуговування пiдприємств, установ та органiзацiй енергетики, агропромислового комплексу, будiвництва, комунального господарства, транспорту, рибних промислiв у морях i океанах та iнших споживачiв гiдрометеорологiчної iнформацiї незалежно вiд форми власностi, є повноважним нацiональним метеорологiчним органом з органiзацiї надання послуг з метеорологiчного обслуговування аеронавiгацiї на внутрiшнiх i мiжнародних авiалiнiях вiдповiдно до вимог Всесвiтньої метеорологiчної органiзацiї та Мiжнародної органiзацiї цивiльної авiацiї;
26) бере участь у плануваннi та здiйсненнi заходiв попередження та реагування на надзвичайнi ситуацiї в частинi забезпечення екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки;
27) органiзовує i координує в установленому порядку виконання загальнодержавних топографо-геодезичних i картографiчних робiт, проведення астрономо-геодезичних, гравiметричних, картовидавничих робiт, аерокосмiчних зйомок для дистанцiйного зондування Землi з метою вивчення природних ресурсiв i стану довкiлля;
28) розробляє пропозицiї щодо єдиної державної системи координат, висот та гравiметричних вимiрювань, а також щодо порядку охорони геодезичних пунктiв;
29) здiйснює топографо-геодезичне i картографiчне забезпечення проведення земельної реформи, виконання державних i регiональних програм, здiйснення заходiв з охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсiв, розвитку туризму, рекреацiї, а також iнших державних потреб;
30) здiйснює мiжнародне спiвробiтництво у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання природних ресурсiв, забезпечення екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, бере участь у пiдготовцi мiжнародних договорiв України, представляє i захищає нацiональнi iнтереси України у вiдповiдних мiжнародних органiзацiях, координує дiяльнiсть центральних органiв виконавчої влади з метою забезпечення виконання зобов'язань, що випливають з участi України в мiжнародних органiзацiях та мiжнародних договорах з питань, що належать до повноважень Мiнiстерства;
31) органiзовує роботу, пов'язану iз залученням мiжнародної технiчної допомоги у сферу охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання i вiдтворення природних ресурсiв, забезпечення екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки, а також гiдрометеорологiчної, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
32) забезпечує iнформування органiв державної влади, органiв мiсцевого самоврядування та населення про екологiчний стан територiй та об'єктiв, у тому числi ядерних установок i прилеглих до них територiй, випадки та причини екстремального забруднення довкiлля, готує разом з iншими органами виконавчої влади та подає в установленому порядку Нацiональну доповiдь про стан навколишнього природного середовища;
33) сприяє екологiчнiй освiтi та екологiчному вихованню громадян, здiйснює спiвробiтництво з природоохоронними об'єднаннями громадян, затверджує положення про громадський контроль у сферi охорони навколишнього природного середовища;
34) виконує у межах, визначених законодавством України, функцiї з управлiння об'єктами державної власностi, що належать до сфери його управлiння;
35) бере участь у реалiзацiї антимонопольної полiтики у сферi дiяльностi Мiнiстерства, вносить у встановленому порядку пропозицiї щодо змiни форми власностi пiдприємств, що належать до сфери його управлiння, чи їх вiдокремлених структурних пiдроздiлiв, та вирiшує питання щодо їх реорганiзацiї;
36) виконує завдання щодо мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави у межах, визначених законодавством;
37) забезпечує реалiзацiю державної полiтики стосовно державної таємницi, контроль за її збереженням у центральному апаратi Мiнiстерства, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери його управлiння;
38) виконує iншi повноваження та функцiї, передбаченi законодавством.
5. Мiнекоресурсiв України має право:
обстежувати пiдприємства, установи та органiзацiї незалежно вiд форми власностi, включаючи ядернi установки та iншi об'єкти використання ядерної енергiї, вiйськовi та обороннi об'єкти, об'єкти органiв внутрiшнiх справ i Служби безпеки України, з метою перевiрки додержання вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання i вiдтворення природних ресурсiв, екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки;
обмежувати, тимчасово забороняти (зупиняти) в установленому порядку дiяльнiсть пiдприємств, установ, органiзацiй та об'єктiв незалежно вiд форми власностi або вносити до Кабiнету Мiнiстрiв України вiдповiднi подання щодо припинення дiяльностi, якщо вона провадиться з порушенням норм i правил охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання природних ресурсiв, екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки;
одержувати в установленому законодавством порядку вiд центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв Автономної Республiки Крим, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй, також вiд власникiв та органiв, до сфери управлiння яких належать цi пiдприємства, установи та органiзацiї, пояснення, довiдки, звiти про стан екологiчної, радiацiйної та ядерної безпеки, повiдомлення про аварiї та їх причини, технiчну та iншу документацiю, а також iншу iнформацiю, необхiдну для виконання покладених на Мiнiстерство завдань;
заслуховувати вiдповiднi звiти посадових осiб центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, а також пiдприємств, установ та органiзацiй, давати керiвникам пiдприємств, установ та органiзацiй обов'язковi для виконання приписи щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсiв, екологiчної, ядерної та радiацiйної безпеки;
застосовувати у випадках, передбачених законодавством, економiчнi санкцiї до пiдприємств, установ та органiзацiй за порушення вимог законодавства, подавати позови про вiдшкодування шкоди i втрат, завданих унаслiдок такого порушення, розглядати справи про адмiнiстративнi правопорушення;
передавати правоохоронним органам, у разi наявностi пiдстав, передбачених законодавством, матерiали про виявленi факти злочинiв;
залучати спецiалiстiв центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками) до розгляду питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;
скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його повноважень та функцiй;
здiйснювати редакцiйно-видавничу дiяльнiсть з питань, що належать до сфери його повноважень та функцiй.
Працiвники Мiнекоресурсiв України, якi здiйснюють державний контроль за додержанням законодавства з питань, вiднесених до повноважень Мiнiстерства, користуються правами, передбаченими законодавством.
6. Мiнекоресурсiв України здiйснює свої повноваження безпосередньо та через спецiально уповноважений орган виконавчої влади у сферi екологiї та природних ресурсiв в Автономнiй Республiцi Крим, державнi управлiння екологiї та природних ресурсiв в областях, мiстах Києвi та Севастополi, iншi його територiальнi органи, iнспекцiї, орган управлiння територiями та об'єктами природно-заповiдного фонду України, а також установи i органiзацiї, що належать до сфери його управлiння.
7. Мiнекоресурсiв України пiд час виконання покладених на нього функцiй взаємодiє з iншими центральними i мiсцевими органами виконавчої влади, Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, органами мiсцевого самоврядування, а також з вiдповiдними органами iнших держав та мiжнародними органiзацiями.
8. Мiнекоресурсiв України у межах своїх повноважень на основi та на виконання актiв законодавства видає накази, органiзовує i контролює їх виконання.
Нормативно-правовi акти Мiнекоресурсiв України пiдлягають державнiй реєстрацiї в порядку, встановленому законодавством.
У випадках, передбачених законодавством, рiшення Мiнекоресурсiв України є обов'язковими для виконання центральними i мiсцевими органами виконавчої влади та органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами, органiзацiями незалежно вiд форми власностi та громадянами.
Мiнiстерство у разi потреби видає разом з iншими центральними та мiсцевими органами виконавчої влади спiльнi акти.
9. Мiнекоресурсiв України очолює Мiнiстр, якого призначає за поданням Прем'єр-мiнiстра України та припиняє його повноваження Президент України.
Мiнiстр несе персональну вiдповiдальнiсть перед Президентом України i Кабiнетом Мiнiстрiв України за здiйснення покладених на Мiнекоресурсiв України завдань i виконання ним своїх повноважень i функцiй.
Мiнiстр має заступникiв, якi призначаються на посаду та звiльняються з посади вiдповiдно до законодавства.
Розподiл обов'язкiв мiж заступниками Мiнiстра та керiвниками пiдроздiлiв Мiнiстерства, визначення ступеня їх вiдповiдальностi здiйснює Мiнiстр.
10. Через Мiнiстра екологiї та природних ресурсiв України Кабiнет Мiнiстрiв України спрямовує i координує дiяльнiсть Державного комiтету України по водному господарству, Державного комiтету України по земельних ресурсах та Державного комiтету лiсового господарства України.
11. Мiнiстр екологiї та природних ресурсiв України погоджує призначення на посаду та звiльнення з посади керiвника спецiально уповноваженого органу виконавчої влади у сферi екологiї та природних ресурсiв в Автономнiй Республiцi Крим, а також призначає на посаду та звiльняє з посади в установленому порядку керiвникiв державних управлiнь з охорони навколишнього природного середовища та природних ресурсiв в областях, мiстах Києвi та Севастополi, iнших установ та органiзацiй, а також укладає i розриває контракти з керiвниками пiдприємств, науково-дослiдних i навчальних закладiв, що належать до сфери його управлiння.
12. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї Мiнекоресурсiв України, обговорення найважливiших напрямiв його дiяльностi у Мiнiстерствi утворюється колегiя у складi Мiнiстра (голова колегiї), заступникiв Мiнiстра за посадою, керiвникiв структурних пiдроздiлiв Мiнiстерства.
Члени колегiї затверджуються та звiльняються вiд обов'язкiв Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Рiшення колегiї проводяться в життя наказами Мiнiстерства.
13. Для розгляду наукових рекомендацiй при Мiнекоресурсiв України утворюється науково-технiчна рада, до роботи в якiй залучаються провiднi вченi, фахiвцi-практики, представники заiнтересованих центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади та органiв мiсцевого самоврядування.
Персональний склад зазначеної ради i положення про неї затверджує Мiнiстр.
14. Мiнекоресурсiв України, його територiальнi та iншi органи утримуються за рахунок коштiв Державного бюджету України.
Гранична чисельнiсть працiвникiв центрального апарату Мiнiстерства затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Структуру центрального апарату Мiнекоресурсiв України та положення про його структурнi пiдроздiли затверджує Мiнiстр.
Штатний розпис та кошторис видаткiв Мiнекоресурсiв України затверджує Мiнiстр за погодженням з Мiнiстерством фiнансiв України.
15. Мiнекоресурсiв України є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в установах банкiв, печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
Глава Адмiнiстрацiї Президента України | В. ЛИТВИН |
Copyright © 2024 НТФ «Интес» Все права сохранены. |