Следующая >>
Формальностi в митному органi вiдправлення
a) Декларацiя на товари для митного транзиту
6. Стандартне правило
Будь-який комерцiйний або транспортний документ, в якому докладно представленi необхiднi данi, приймається як описова частина декларацiї на товари для митного транзиту, i на документi робиться вiдмiтка про це.
7. Рекомендоване правило
Митна служба повинна приймати як декларацiю на товари для митного транзиту будь-який комерцiйний чи транспортний документ на вiдповiдний вантаж, який вiдповiдає усiм вимогам митної служби. Факт цього прийняття повинен вiдмiчатися на такому документi.
b) Пломбування та iдентифiкацiя вантажу
8. Стандартне правило
Митна служба в митному органi вiдправлення здiйснює всi необхiднi заходи для того, щоб митний орган призначення мав можливiсть iдентифiкувати вантаж та виявити будь-яке несанкцiоноване втручання.
9. Рекомендоване правило
Якщо це не передбачено iншими мiжнародними конвенцiями, митна служба, як правило, не повинна вимагати попереднього допуску транспортних одиниць до транспортування товарiв пiд митними пломбами.
10. Стандартне правило
У випадках, коли вантаж перевозиться у транспортнiй одиницi, та при цьому вантаж повинен бути опломбований митною службою, митнi пломби накладаються безпосередньо на транспортну одиницю, якщо вона сконструйована й обладнана таким чином, що:
a) митнi пломби можуть бути накладенi простим та надiйним способом;
b) жоднi товари не можуть бути вилученi чи вкладенi в опломбовану частину транспортної одиницi без залишення очевидних слiдiв розкриття або ушкодження митної пломби;
c) вiдсутнi потайнi мiсця, де можуть бути прихованi товари;
d) усi мiсця, в яких можуть знаходитися товари, легко доступнi для митного огляду.
Митна служба вирiшує, чи може бути використана транспортна одиниця з метою митного транзиту.
11. Рекомендоване правило
Якщо супровiднi документи дозволяють однозначно iдентифiкувати товари, то їхнє транспортування, як правило, повинно здiйснюватися без накладення митних пломб або крiпильних пристосувань. Однак, митна пломба або крiпильне пристосування може вимагатися, якщо:
- митний орган вiдправлення вважає це необхiдним з огляду на управлiння ризиками;
- це сприяє полегшенню операцiї митного транзиту в цiлому; або
- це передбачено мiжнародною угодою.
12. Стандартне правило
У разi, якщо вантаж, у принципi, повинен транспортуватися пiд митними пломбами, але транспортну одиницю неможливо надiйно опломбувати, для забезпечення iдентифiкацiї вантажу та швидкого виявлення несанкцiонованого втручання використовуються такi способи:
- повний огляд товарiв з докладним описом його результатiв у транзитних документах;
- накладення митних пломб або крiпильних пристосувань на окремi упаковки;
- точний опис товарiв з посиланням на зразки/проби, схеми, малюнки, фотографiї та iншi подiбнi засоби, якi додаються до транзитних документiв;
- встановлення жорстких маршрутiв та термiнiв; або
- митне супроводження.
Рiшення про нездiйснення опломбування транспортної одиницi є, однак, прерогативою виключно митної служби.
13. Стандартне правило
Якщо митна служба встановлює термiн для митного транзиту, вiн повинен бути достатнiм для цiлей транзитної операцiї.
14. Стандартне правило
На прохання вiдповiдної особи та з причин, визнаних митною службою обґрунтованими, митна служба повинна продовжити будь-який встановлений спочатку термiн.
15. Стандартне правило
Тiльки у випадках, коли митна служба вважає такi заходи обов'язковими, вона вимагає:
a) транспортування товарiв чiтко визначеним маршрутом; або
b) транспортування товарiв пiд митним супроводженням.