Следующая >>
Адмiнiстративне врегулювання митних правопорушень
19. Стандартне правило
Митна служба вживає необхiдних заходiв, щоб забезпечити, у вiдповiдних випадках, у найкоротший термiн пiсля виявлення митного правопорушення:
- iнiцiювання адмiнiстративного врегулювання цього правопорушення; та
- iнформування вiдповiдної особи про умови цього врегулювання, порядок оскарження та термiн подачi скарги.
20. Рекомендоване правило
У випадку виявлення пiд час митного оформлення митного правопорушення, що вважається не значним, повинна бути надана можливiсть адмiнiстративного врегулювання цього правопорушення митним органом, що його виявив.
21. Рекомендоване правило
У випадку здiйснення пасажиром митного правопорушення, що вважається не значним, повинна бути надана можливiсть негайного адмiнiстративного врегулювання цього правопорушення митним органом, що його виявив.
22. Стандартне правило
Нацiональне законодавство встановлює санкцiї, застосовуванi щодо кожної категорiї митних правопорушень, що можуть бути предметом адмiнiстративного врегулювання, та визначає митнi органи, уповноваженi на застосування цих санкцiй.
23. Стандартне правило
Ступiнь суворостi або обсяг санкцiй, застосовуваних пiд час адмiнiстративного врегулювання митного правопорушення, залежить вiд ступеня серйозностi або значимостi здiйсненого митного правопорушення та вiд попередньої дiяльностi вiдповiдної особи, пов'язаної з митною службою.
24. Стандартне правило
У випадках, коли в декларацiї на товари зазначенi недостовiрнi данi та декларант може довести, що ним були вжитi всi необхiднi заходи для зазначення точної i правильної iнформацiї, митна служба бере цю обставину до уваги пiд час вирiшення питання про застосування санкцiї.
25. Стандартне правило
У випадках, коли митне правопорушення вiдбулося в результатi форс-мажорних чи iнших обставин, що не залежали вiд волi вiдповiдної особи, та з її боку немає прояву недбалостi або намiру здiйснити обман, санкцiї не застосовуються, за умови, що цi факти встановленi належним чином задовiльним для митної служби.
26. Стандартне правило
Товари, на якi накладений арешт, або затриманi товари, або виторг вiд їхнього продажу за винятком будь-яких мит та податкiв, а також всiх iнших зборiв та витрат, повиннi бути:
- повернутi особi, що має право на одержання їх, у найкоротший термiн пiсля остаточного врегулювання митного правопорушення; або
- у випадках, коли це не можливо, зарезервованi на рахунок цих осiб на певний термiн, за умови, що стосовно цих товарiв не було винесене рiшення про конфiскацiю їх в адмiнiстративному чи судовому порядку або вони не були переданi державi в результатi врегулювання.