Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС
 logo
Среда, Май 21, 2025 - 09:22
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная » Кодексы Украины » Бюджетний Кодекс України

Бюджетний Кодекс України

<< Предыдущая

Следующая >>

Роздiл I. БЮДЖЕТНА СИСТЕМА УКРАЇНИ ТА ОСНОВИ БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ
Глава 4. БЮДЖЕТНИЙ ПРОЦЕС ТА ЙОГО УЧАСНИКИ

     Стаття 27. Подання i розгляд законопроектiв, що впливають на показники бюджету, та введення в дiю таких законiв

     1. До законопроекту, прийняття якого призведе до змiни показникiв бюджету в поточному бюджетному перiодi, суб'єкт права законодавчої iнiцiативи зобов'язаний додати фiнансово-економiчне обґрунтування (включаючи вiдповiднi розрахунки). Якщо такi змiни показникiв бюджету передбачають зменшення надходжень бюджету та/або збiльшення витрат бюджету, до законопроекту подаються пропозицiї змiн до законодавчих актiв України щодо скорочення витрат бюджету та/або джерел додаткових надходжень бюджету для досягнення збалансованостi бюджету.

     2. Кожен законопроект, внесений до Верховної Ради України, протягом п'яти днiв направляється до Кабiнету Мiнiстрiв України для здiйснення експертизи щодо його впливу на показники бюджету та вiдповiдностi законам, що регулюють бюджетнi вiдносини.

     Кабiнет Мiнiстрiв України у двотижневий строк з дня отримання законопроекту подає до Комiтету Верховної Ради України з питань бюджету експертний висновок, пiдготовлений Мiнiстерством фiнансiв України за участю iнших заiнтересованих центральних органiв виконавчої влади. Експертний висновок до законопроекту має мiстити iнформацiю щодо повноти та достовiрностi даних, викладених у фiнансово-економiчному обґрунтуваннi, впливу законопроекту на показники бюджету (з обов'язковим визначенням вартiсної величини такого впливу), можливостей фiнансового забезпечення у вiдповiдному бюджетному перiодi, вiдповiдностi законам, що регулюють бюджетнi вiдносини, та пропозицiї щодо його розгляду.

     3. Закони України або їх окремi положення, якi впливають на показники бюджету (зменшують надходження бюджету та/або збiльшують витрати бюджету) i приймаються пiсля 15 липня року, що передує плановому, вводяться в дiю не ранiше початку бюджетного перiоду, що настає за плановим.

     4. Розгляд проекту закону про Державний бюджет України та проектiв законiв про внесення змiн до закону про Державний бюджет України вiдбувається за спецiальною процедурою, визначеною Регламентом Верховної Ради України.

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте

Доска объявлений

Предлагаем услуги:
  • Митний брокер мп Ковель 0679537199 - супровід та всі види оформлення
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua