Следующая >>
Стаття 75. Порядок складання проектiв мiсцевих бюджетiв
1. Мiнiстерство фiнансiв України доводить Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевим державним адмiнiстрацiям, виконавчим органам вiдповiдних мiсцевих рад особливостi складання розрахункiв до проектiв бюджетiв на наступний бюджетний перiод.
2. Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi державнi адмiнiстрацiї, виконавчi органи вiдповiдних мiсцевих рад зобов'язанi надавати необхiдну iнформацiю: Мiнiстерству фiнансiв України - для проведення розрахункiв обсягiв мiжбюджетних трансфертiв та iнших показникiв; Комiтету Верховної Ради України з питань бюджету - для розгляду цих розрахункiв.
3. Згiдно з типовою формою бюджетних запитiв, визначеною Мiнiстерством фiнансiв України, вiдповiдно до статтi 34 цього Кодексу та з урахуванням особливостей складання проектiв мiсцевих бюджетiв мiсцевi фiнансовi органи розробляють i доводять до головних розпорядникiв бюджетних коштiв iнструкцiї з пiдготовки бюджетних запитiв.
4. Головнi розпорядники бюджетних коштiв органiзують розроблення бюджетних запитiв для подання мiсцевим фiнансовим органам у термiни та порядку, встановленi цими органами. Головнi розпорядники бюджетних коштiв забезпечують своєчаснiсть, достовiрнiсть та змiст поданих мiсцевим фiнансовим органам бюджетних запитiв, якi мають мiстити всю iнформацiю, необхiдну для аналiзу показникiв проекту мiсцевого бюджету, згiдно з вимогами мiсцевих фiнансових органiв.
5. Мiсцевi фiнансовi органи на будь-якому етапi складання i розгляду проектiв мiсцевих бюджетiв здiйснюють аналiз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштiв, з точки зору його вiдповiдностi метi, прiоритетностi, а також дiєвостi та ефективностi використання бюджетних коштiв. На основi результатiв аналiзу керiвник мiсцевого фiнансового органу приймає рiшення про включення бюджетного запиту до пропозицiї проекту мiсцевого бюджету перед поданням його на розгляд вiдповiдно Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевим державним адмiнiстрацiям, виконавчим органам вiдповiдних мiсцевих рад.
6. Виконавчi органи сiльських, селищних, мiських (мiст районного значення) рад (крiм виконавчих органiв рад, для бюджетiв територiальних громад яких у державному бюджетi визначаються мiжбюджетнi трансферти), районнi державнi адмiнiстрацiї в мiстах Києвi та Севастополi подають вiдповiдно районним або мiським фiнансовим органам пропозицiї щодо показникiв проектiв вiдповiдних бюджетiв, визначених з урахуванням вимог частин третьої - п'ятої цiєї статтi.
7. Територiальнi громади сiл, селищ i мiст можуть об'єднувати на договiрних засадах кошти бюджетiв для виконання спiльних проектiв або для спiльного фiнансування (утримання) комунальних пiдприємств, органiзацiй i установ з урахуванням статей 92 i 93 цього Кодексу.
8. У тижневий строк з дня схвалення Кабiнетом Мiнiстрiв України проекту закону про Державний бюджет України Мiнiстерство фiнансiв України забезпечує доведення Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевим державним адмiнiстрацiям, виконавчим органам вiдповiдних мiсцевих рад розрахункiв прогнозних обсягiв мiжбюджетних трансфертiв, методики їх визначення, органiзацiйно-методологiчних вимог та iнших показникiв щодо складання проектiв мiсцевих бюджетiв, а також пропозицiй щодо форми проекту рiшення про мiсцевий бюджет (типової форми рiшення).
9. У тижневий строк з дня прийняття проекту закону про Державний бюджет України у другому читаннi Кабiнет Мiнiстрiв України забезпечує доведення Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевим державним адмiнiстрацiям, виконавчим органам вiдповiдних мiсцевих рад визначених таким законом показникiв мiжбюджетних вiдносин (включаючи обсяги мiжбюджетних трансфертiв для вiдповiдних бюджетiв) i текстових статей, а також органiзацiйно-методологiчних вимог щодо складання проектiв мiсцевих бюджетiв. У триденний строк з дня отримання таких документiв Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласнi державнi адмiнiстрацiї доводять виконавчим органам мiських (мiст республiканського Автономної Республiки Крим та обласного значення) рад, районним державним адмiнiстрацiям вiдповiднi обсяги субвенцiй на здiйснення державних програм соцiального захисту.
10. Iнформацiя, отримана вiдповiдно до частин п'ятої, шостої, восьмої i дев'ятої цiєї статтi, є пiдставою для складання Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевими державними адмiнiстрацiями, виконавчими органами вiдповiдних мiсцевих рад проектiв мiсцевих бюджетiв i пiдготовки проектiв рiшень про вiдповiднi мiсцевi бюджети.