КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
Київ
вiд 18 червня 1999 р. | N 1065 |
---|
Про затвердження перелiку прiоритетних видiв
економiчної дiяльностi на територiях
прiоритетного розвитку в Донецькiй областi, для
яких встановлено спецiальний режим iнвестицiйної
дiяльностi, та Порядку розгляду i схвалення
iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються у
спецiальних економiчних зонах та на територiях
прiоритетного розвитку в Донецькiй областi
Iз змiнами, внесеними згiдно з
Розпорядженням КМ
N 1177-р вiд 29.10.99
Постановами КМ
вiд 11 серпня 2000 року N 1255 ,
вiд 26 липня 2001 року N 896,
вiд 10 сiчня 2002 року N 9,
вiд 27 серпня 2003 року N 1368,
вiд 8 вересня 2004 року N 1168
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
(Пункт 1 втратив чиннiсть у частинi затвердження перелiку прiоритетних видiв економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй областi, для яких установлено спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi на пiдставi Постанови КМ N 1255 вiд 11.08.2000) |
1. Затвердити перелiк прiоритетних видiв економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй областi, для яких встановлено спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi, та Порядок розгляду i схвалення iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються у спецiальних економiчних зонах та на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй областi (додаються).
(Пункт 2 втратив чиннiсть на пiдставi Постанови КМ N 1255 вiд 11.08.2000) |
3. Мiнiстерству економiки:
розглядати щороку результати запровадження спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi в Донецькiй областi та подавати пропозицiї щодо внесення змiн до перелiку прiоритетних видiв економiчної дiяльностi;
у разi внесення змiн до Класифiкацiї видiв економiчної дiяльностi ДК 009-96 подавати до Кабiнету Мiнiстрiв України вiдповiднi пропозицiї.
4. Визнати такими, що втратили чиннiсть, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 липня 1998 р. N 1165 "Про затвердження перелiку прiоритетних видiв економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй областi, для яких встановлено спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi" i N 1168 "Про затвердження Положення про порядок розгляду та схвалення iнвестицiйного проекту, видачi дозволу на провадження дiяльностi на територiях спецiальних економiчних зон та на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй областi" (Офiцiйний вiсник України, 1998 р., N 30, ст. 1132, ст. 1136).
Прем'єр-мiнiстр України | В.ПУСТОВОЙТЕНКО |
Iнд. 27
(Перелiк прiоритетних видiв економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй областi, для яких встановлено спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi втратив чиннiсть на пiдставi Постанови КМ N 1255 вiд 11.08.2000) |
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 червня 1999 р. N 1065 |
ПОРЯДОК
розгляду i схвалення iнвестицiйних проектiв, що
реалiзуються у спецiальних економiчних зонах та
на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй
областi
1. Цим Порядком визначається процедура розгляду Радою з питань спецiальних економiчних зон та спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi в Донецькiй областi (далi - Рада) iнвестицiйних проектiв, що реалiзуються у спецiальних економiчних зонах та у прiоритетних видах економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй областi (далi - iнвестицiйний проект), видачi дозволiв на провадження дiяльностi на територiях спецiальних економiчних зон та свiдоцтв про схвалення iнвестицiйних проектiв на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй областi.
2. Суб'єкт пiдприємницької дiяльностi (iнвестор), який має намiр реалiзувати iнвестицiйний проект, або уповноважена ним в установленому порядку особа (далi - заявник) подає до Ради такi документи:
заяву про розгляд iнвестицiйного проекту за формою згiдно з додатком;
iнвестицiйний проект (бiзнес-план) кошторисною вартiстю, еквiвалентною не менш як 1 млн. доларiв США, для малих пiдприємств - не менш як 250 тис. доларiв США;
(абзац третiй пункту 2 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368) |
нотарiально засвiдченi копiї свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта пiдприємницької дiяльностi та засновницьких документiв юридичної особи;
у разi коли заявником є iноземна юридична особа, - документи, що свiдчать про реєстрацiю (створення) iноземної юридичної особи в країнi її мiсцезнаходження (витяг з торговельного, банкiвського або судового реєстру тощо). Цi документи повиннi бути засвiдченi вiдповiдно до законодавства країни, що їх видала, перекладенi на українську мову та легалiзованi у консульськiй установi України, якщо мiжнародними договорами, в яких бере участь Україна, не передбачено iнше. Зазначенi документи можуть бути також засвiдченi в посольствi вiдповiдної держави в Українi та легалiзованi в МЗС;
проект контракту, погоджений з вiдповiдним органом мiсцевого самоврядування та з органом господарського розвитку спецiальної економiчної зони у разi реалiзацiї iнвестицiйного проекту на територiї спецiальної економiчної зони;
висновки щодо iнвестицiйного проекту, зробленi вiдповiдно до законодавства України, у тому числi науково-технiчної, екологiчної експертизи, державної експертизи iнвестицiй тощо;
довiдку вiдповiдного органу державної податкової служби про стан розрахункiв з бюджетом (для юридичних осiб, зареєстрованих в Українi);
зобов'язання про подання Радi звiтностi про хiд реалiзацiї iнвестицiйного проекту за формою та у термiни, встановленi Радою.
У разi потреби Рада може вимагати iншi документи, що стосуються визначення мети, умов дiяльностi i спроможностi заявника реалiзувати iнвестицiйний проект.
Заявник несе вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть вiдомостей, що мiстяться у пiдготовлених ним документах.
3. За наявностi всiх документiв, зазначених у пунктах 2 i 3-1 цього Порядку, Рада реєструє їх надходження у спецiальному журналi, присвоює порядковий номер i видає заявнику письмове пiдтвердження одержання вiд нього документiв. Форма ведення спецiального журналу встановлюється Радою.
(Пункт 3 iз змiнами, внесеними згiдно з Постановою КМ N 896 вiд 26.07.2001) |
3-1. Якщо iнвестицiйний проект передбачає ввезення на митну територiю України сировини, матерiалiв, предметiв, устаткування та обладнання, разом з документами, визначеними у пунктi 2 цього Порядку, заявник подає до Ради:
перелiки та обсяги сировини, матерiалiв, предметiв, устаткування та обладнання iз зазначенням коду товару згiдно з Українською класифiкацiєю товарiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi (УКТЗЕД), що ввозитимуться в Україну виключно для реалiзацiї iнвестицiйного проекту, якi є його невiд'ємною частиною;
обгрунтування обсягiв ввезення сировини, матерiалiв, предметiв, устаткування та обладнання.
(Порядок доповнено пунктом 3-1 згiдно з Постановою КМ N 896 вiд 26.07.2001) |
4. Зареєстрованi документи заявника надсилаються у триденний термiн Донецькiй облдержадмiнiстрацiї для пiдготовки висновку про доцiльнiсть реалiзацiї iнвестицiйного проекту, зокрема з наданням передбачених законодавством України пiльг, виходячи з програм соцiально-економiчного розвитку мiст та районiв областi, а також про обґрунтованiсть перелiкiв та обсягiв увезення сировини, матерiалiв, предметiв, устаткування та обладнання, а копiя заяви про розгляд iнвестицiйного проекту та копiя iнвестицiйного проекту надсилаються Мiнекономiки.
(абзац перший пункту 4 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.07.2001 р. N 896, в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10.01.2002 р. N 9, iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368) |
Мiнекономiки проводить за участю Мiнфiну, Мiнпромполiтики, Мiнагрополiтики, Державної податкової адмiнiстрацiї у Донецькiй областi експертизу iнвестицiйного проекту з метою запобiгання негативним наслiдкам його реалiзацiї, зокрема щодо виконання державних програм економiчного, науково-технiчного та соцiального розвитку, обсягiв надходжень до бюджетiв, а також з метою визначення джерел покриття можливих втрат.
(абзац другий пункту 4 в редакцiї постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10.01.2002 р. N 9, вiд 27.08.2003 р. N 1368) |
Надiсланi матерiали мають бути розглянутi та з вiдповiдними висновками повернутi до Ради у мiсячний термiн. В окремих випадках термiн пiдготовки висновкiв може бути продовжений Радою на два тижнi.
У разi одержання негативних висновкiв щодо доцiльностi реалiзацiї iнвестицiйного проекту Рада у письмовiй формi повiдомляє про це заявника та повертає йому документи.
5. Пiсля одержання позитивних висновкiв Рада у 30-денний термiн розглядає внесений пакет документiв, приймає рiшення про схвалення або вiдмову в схваленнi iнвестицiйного проекту.
6. У схваленнi iнвестицiйного проекту Рада вiдмовляє у разi, коли:
iнвестицiйний проект не вiдповiдає прiоритетним видам економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй областi, затвердженим Кабiнетом Мiнiстрiв України, або програмi розвитку спецiальної економiчної зони;
умови реалiзацiї iнвестицiйного проекту не вiдповiдають законодавству України;
у поданих документах виявлено недостовiрнi вiдомостi;
суб'єкт пiдприємницької дiяльностi (iнвестор) має заборгованiсть перед бюджетами та державними цiльовими фондами.
Вiдмова у схваленнi iнвестицiйного проекту надсилається у письмовiй формi з обгрунтуванням причин.
7. Заявник, якому вiдмовлено у схваленнi iнвестицiйного проекту, має право пiсля усунення недолiкiв та доопрацювання iнвестицiйного проекту повторно подати його на розгляд Ради.
71. Рiшення про схвалення iнвестицiйного проекту приймається Радою лише за наявностi позитивних висновкiв щодо доцiльностi його реалiзацiї вiд усiх центральних органiв виконавчої влади, залучених до проведення експертизи.
(Порядок доповнено пунктом 71 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368) |
8. У разi схвалення Радою iнвестицiйного проекту щодо його реалiзацiї на територiї прiоритетного розвитку заявнику видається свiдоцтво про схвалення iнвестицiйного проекту за формою, встановленою Радою.
У разi схвалення Радою iнвестицiйного проекту щодо його реалiзацiї на територiї спецiальної економiчної зони видається дозвiл на провадження пiдприємницької дiяльностi на її територiї за формою, встановленою Радою.
Про видачу свiдоцтва про схвалення iнвестицiйного проекту на територiї прiоритетного розвитку та дозволу на провадження пiдприємницької дiяльностi на територiї спецiальної економiчної зони Рада iнформує вiдповiднi органи мiсцевого самоврядування, органи господарського розвитку спецiальних економiчних зон, органи державної податкової служби та митнi органи.
9. Свiдоцтво про схвалення iнвестицiйного проекту на територiї прiоритетного розвитку або дозвiл на провадження пiдприємницької дiяльностi на територiї спецiальної економiчної зони є пiдставою для укладення органом мiсцевого самоврядування контракту з суб'єктом пiдприємницької дiяльностi (iнвестором). Порядок укладення контракту визначається Радою.
Дозвiл на провадження дiяльностi на територiї спецiальної економiчної зони є також пiдставою для державної реєстрацiї суб'єкта пiдприємницької дiяльностi на територiї такої зони та укладення з органом господарського розвитку вiдповiдних договорiв.
Пiльги, передбаченi законодавством України для реалiзацiї схваленого Радою iнвестицiйного проекту, застосовуються пiсля укладення суб'єктом пiдприємницької дiяльностi (iнвестором) контракту з вiдповiдним органом мiсцевого самоврядування, органом господарського розвитку спецiальної економiчної зони.
Пiльги, передбаченi законодавством України для реалiзацiї схваленого Радою iнвестицiйного проекту, не поширюються на частину прибутку, одержаного суб'єктом пiдприємницької дiяльностi вiд здiйснення iнвестицiй за рахунок бюджетних коштiв усiх рiвнiв та коштiв Державного iнновацiйного фонду.
Якщо iнвестицiйний проект передбачає ввезення на митну територiю України сировини, матерiалiв, предметiв, устаткування та обладнання, один примiрник iнвестицiйного проекту надсилається вiдповiдному митному органу.
(Пункт 9 доповнено абзацом згiдно з Постановою КМ N 896 вiд 26.07.2001) |
91. Заявник може iнiцiювати внесення змiн до схваленого iнвестицiйного проекту (крiм змiн, пов'язаних з iмпортом товарiв 1 - 24 груп УКТЗЕД, та змiн, що можуть призвести до зменшення кошторисної вартостi iнвестицiйного проекту порiвняно з установленим законодавством мiнiмальним рiвнем).
Змiни до iнвестицiйного проекту розглядаються i схвалюються Радою у разi:
змiни коду згiдно з УКТЗЕД товару, що ввозиться на митну територiю України виключно для реалiзацiї iнвестицiйного проекту, за винятком змiни коду товару на рiвнi товарної позицiї (першi чотири знаки);
змiни вартостi товару у зв'язку з коливанням валютного курсу.
Пропозицiї щодо внесення змiн до iнвестицiйного проекту Рада надсилає на розгляд до Донецької облдержадмiнiстрацiї, яка надає у двотижневий строк Радi вiдповiдний висновок.
Рiшення щодо схвалення змiн, внесених до iнвестицiйного проекту, приймається Радою у 30-денний строк з урахуванням висновку облдержадмiнiстрацiї.
Рада надсилає по одному примiрнику схвалених змiн Мiнекономiки, вiдповiдному органу державної податкової служби i митному органу.
Змiни, не передбаченi цим пунктом, розглядаються згiдно з пунктами 1 - 8 цього Порядку.
(Порядок доповнено пунктом 91 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368, пункт 91 в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004 р. N 1168) |
10. Пiсля одержання свiдоцтва або дозволу заявник зобов'язаний у тримiсячний термiн укласти контракт вiдповiдно з органом мiсцевого самоврядування чи органом господарського розвитку спецiальної економiчної зони i подати до Ради його копiю.
101. Змiни до перелiку прiоритетних видiв економiчної дiяльностi на територiях прiоритетного розвитку в Донецькiй областi, для яких встановлено спецiальний режим iнвестицiйної дiяльностi, не поширюються на суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi (iнвесторiв), якi уклали з вiдповiдним органом мiсцевого самоврядування контракт щодо умов реалiзацiї iнвестицiйного проекту до затвердження таких змiн Кабiнетом Мiнiстрiв України.
(Порядок доповнено пунктом 101 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368) |
11. Рада має право прийняти рiшення про анулювання виданих свiдоцтва та дозволу у разi порушення суб'єктами пiдприємницької дiяльностi (iнвесторами):
законодавства України;
засновницьких документiв;
термiну укладення контракту з органом мiсцевого самоврядування чи органом господарського розвитку спецiальної економiчної зони та умов його виконання.
Про скасування свiдоцтва та дозволу Рада iнформує заявника, органи мiсцевого самоврядування, господарського розвитку спецiальної економiчної зони, органи державної податкової служби та митнi органи.
Спори, пов'язанi iз скасуванням свiдоцтва та дозволу, розв'язуються у судовому порядку вiдповiдно до законодавства України.
12. У разi одночасного надходження кiлькох подiбних iнвестицiйних проектiв Рада приймає рiшення про проведення тендера для вiдбору iнвестицiйного проекту та його учасникiв. У таких випадках внесенi матерiали повертаються заявнику, якого iнформують про термiни i умови проведення тендера.
13. Розгляд та схвалення iнвестицiйного проекту, до фiнансування якого передбачається залучити пiд державнi гарантiї кошти мiжнародних фiнансових органiзацiй, iноземних банкiв та iнших фiнансово-кредитних установ, здiйснюється вiдповiдно до законодавства України.
14. За видачу дозволу на провадження пiдприємницької дiяльностi в спецiальнiй економiчнiй зонi без створення юридичної особи справляється плата в установленому Радою за погодженням з Мiнфiном розмiрi, однаковому для всiх суб'єктiв одного виду пiдприємницької дiяльностi.
Кошти вiд внесення плати спрямовуються на розвиток iнфраструктури цiєї спецiальної економiчної зони у порядку, визначеному Радою за погодженням з Мiнфiном.
15. У разi втрати свiдоцтва про схвалення iнвестицiйного проекту на територiї прiоритетного розвитку, дозволу на провадження пiдприємницької дiяльностi в спецiальнiй економiчнiй зонi їх дублiкати видаються в триденний термiн на пiдставi письмового звернення заявника.
16. Рада до п'ятого числа мiсяця, що настає за звiтним кварталом, подає Мiнфiну, Мiнекономiки iнформацiю про схвалення iнвестицiйних проектiв, видачу вiдповiдних свiдоцтв та дозволiв.
(пункт 16 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.08.2003 р. N 1368) |
Додаток до Порядку |
ЗАЯВА
|
---|
(назва проекту ) |
Заявник | |
(найменування юридичної або прiзвище фiзичної особи, | |
її адреса, iдентифiкацiйний код ЄДРПОУ, номери телефонiв, | |
телефаксу, найменування установи обслуговуючого банку, | |
номер рахунка, телефони установи банку, | |
паспортнi данi - для фiзичних осiб) |
Мiсце впровадження | |
(мiсто, район, пiдприємство) |
Вид економiчної дiяльностi | |
(назва та код згiдно з ДК "Класифiкацiя видiв | |
економiчної дiяльностi") |
Розмiр iнвестицiй |
Вид iнвестицiй |
Створення нових робочих мiсць |
Збереження робочих мiсць |
Термiн реалiзацiї проекту | , у тому числi монтаж та наладка |
обладнання | , функцiонування виробництва | , |
iнше | |
(розшифрування) |
Найменування продукцiї (робiт, послуг) |
Рiчний обсяг виробництва |
Ринок збуту |
Обсяг експорту |
Потреба у виробничих площах |
Потреба в енергоносiях | |
(за видами) |
Виконавцi будiвельно-монтажних робiт | |
Постачальники: |
устаткування, обладнання |
сировини, матерiалiв |
Середньомiсячна заробiтна плата одного працiвника |
Заявник | |||
(пiдпис) | (розшифрування) |
МП | "___" __________ р. |