МIНIСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
31.01.2004 | N 62 |
---|
Про внесення змiн до наказу Мiнтрансу України вiд
16.04.2003 N 293 "Про затвердження Правил польотiв
повiтряних суден та обслуговування повiтряного
руху в класифiкованому повiтряному просторi
України"
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 лютого 2004 р. за N 238/8837 |
На виконання постанов Кабiнету
Мiнiстрiв України вiд 28.12.96 N 1587 "Про
затвердження Концепцiї розвитку цивiльної авiацiї
України", вiд 29.03.2002 N 401 "Про
затвердження Положення про використання
повiтряного простору України", вiд 07.09.2002 N 1328
"Про затвердження Програми розбудови
державної системи використання повiтряного
простору України на 2002-2006 роки", а також з метою
адаптацiї нормативно-правових актiв України до
вимог Європейського Союзу та стандартiв i
рекомендованої практики Мiжнародної органiзацiї
цивiльної авiацiї наказую:
1. Затвердити Змiни до наказу Мiнтрансу України вiд 16.04.2003 N 293 "Про затвердження Правил польотiв повiтряних суден та обслуговування повiтряного руху в класифiкованому повiтряному просторi України", зареєстрованого у Мiнiстерствi юстицiї України вiд 05.05.2003 за N 345/7667 (далi - Змiни), що додаються.
2. Державному департаменту авiацiйного транспорту (Максимов В.О.):
2.1. Забезпечити подання цього наказу в установленому порядку до Мiнiстерства юстицiї України для державної реєстрацiї.
2.2. Довести Змiни до вiдома зацiкавлених мiнiстерств, пiдприємств та органiзацiй.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Т.в.о. Мiнiстра | В.Корнiєнко |
ПОГОДЖЕНО: | |
Мiнiстр оборони України | Є.Марчук |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiнiстерства транспорту України 31.01.2004 N 62 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 лютого 2004 р. за N 238/8837 |
ЗМIНИ
до наказу Мiнтрансу України вiд 16.04.2003 N 293
"Про затвердження Правил польотiв повiтряних
суден та обслуговування повiтряного руху в
класифiкованому повiтряному просторi України"
1. У зазначеному наказi:
1.1. У пунктi 1 цифри "01.03.2004" замiнити цифрами "30.09.2004".
1.2. У пунктi 2.3 цифри "01.11.2003" замiнити цифрами "01.07.2004".
1.3. У пунктi 3 цифри "01.03.2004" замiнити цифрами "30.09.2004".
1.4. Пункт 3.1 пiсля цифр "48-53" доповнити цифрами "64, 76-78", пiсля цифри "80" доповнити цифрами "81, 82, 86", пiсля цифр "91-96" доповнити цифрами "114, 139, 162, 166, 169-172, 175", пiсля цифри "186" доповнити словами та цифрами "Приложение 3 к ст. 64, 76, 96".
1.5. Пункт 3.2 пiсля слiв "местная воздушная линия" доповнити словами "воздушное движение", пiсля цифр "5.7" доповнити цифрами "5.12.9", пiсля цифр "9.5" доповнити словами та цифрами "Приложение 1 к ст. 13".
2. У Правилах польотiв повiтряних суден та обслуговування повiтряного руху в класифiкованому повiтряному просторi України:
2.1. Пiдроздiл 1.6 пiсля термiну "вiзуальнi метеорологiчнi умови" доповнити таким термiном:
"диспетчерська вказiвка - указiвка диспетчерського органу, що вимагає вiд пiлота виконання ним конкретних дiй";
визначення термiну "район аеродрому" доповнити новими абзацами такого змiсту:
"Для аеродромiв державної авiацiї, а також аеродромiв спiльного базування та/або використання, власником яких є Мiнiстерство оборони України, пiд районом аеродрому слiд розумiти частину повiтряного простору над аеродромом та прилеглою до нього мiсцевiстю у встановлених межах: у горизонтальнiй площинi - як правило, у радiусi не бiльше 30 км вiд центру аеродрому (КТА); у вертикальнiй площинi - вiд земної поверхнi до висоти, яка на 300 метрiв бiльше висоти польоту по колу.
Крейсерський рiвень польоту над верхньою межею району аеродрому повинен бути не менше 300 м".
2.2. Друге речення пункту 2.2.25 викласти в такiй редакцiї:
"Типи RNP визначаються Укравiатрансом вiдповiдно до наявного рiвня зв'язку, навiгацiйного забезпечення та обслуговування повiтряного руху у визначеному повiтряному просторi".
2.3. Пункт 3.1.4 викласти в такiй редакцiї:
"3.1.4. Польоти загального повiтряного руху за ПВП вище ешелону польоту 195 до ешелону польоту 285 включно дозволяються тiльки у спецiально зарезервованому для таких польотiв повiтряному просторi або за дозволом Укравiатрансу".
2.4. У третьому абзацi пункту 3.1.18 пiсля слова "витримування" слова "встановлених горизонтальних" виключити.
2.5. У другому абзацi пункту 3.1.20.2 слова "i заданих умов" виключити.
2.6. Пiдроздiл 3.4 викласти у такiй редакцiї:
"3.4. Правила встановлення шкали барометричного висотомiра на повiтряних суднах бойового призначення з одним управлiнням
3.4.1. На повiтряних суднах бойового призначення з одним управлiнням висота польоту в районi аеродрому витримується за показниками барометричного висотомiра, установленого на фактичний атмосферний тиск на рiвнi цього аеродрому (QFE).
3.4.2. Пiд час виконання всiх iнших польотiв висота польоту витримується при польотi:
на абсолютнiй висотi переходу або нижче неї - за показниками барометричного висотомiра, установленого на мiнiмально прогнозоване значення атмосферного тиску, приведеного до середнього рiвня моря в межах району польотної iнформацiї (QNH мiн.);
вище абсолютної висоти переходу - вiдповiдно до пункту 3.3.3 цих Правил.
3.4.3. Для польотiв нижче абсолютної висоти переходу встановлення шкали барометричного висотомiра з фактичного атмосферного тиску на рiвнi аеродрому (QFE) на мiнiмальне прогнозоване значення атмосферного тиску, приведеного до середнього рiвня моря в межах району польотної iнформацiї (QNH мiн.), здiйснювати пiд час виходу повiтряного судна з району аеродрому (з кола польотiв над аеродромом).
3.4.4. При пiдходi повiтряного судна до аеродрому посадки на висотi нижче абсолютної висоти переходу встановлення шкали барометричного висотомiра з мiнiмального прогнозованого значення атмосферного тиску, приведеного до середнього рiвня моря в межах району польотної iнформацiї (QNH мiн.), на фактичний атмосферний тиск аеродрому посадки (QFE) здiйснювати при входi у:
район аеродрому;
сектор заходження на посадку (± 25 град. С вiдносно посадкового курсу) на вiдстанi до 60 км вiд початку ЗПС для виконання заходження на посадку з рубежу за дозволом керiвника ближньої зони.
3.4.5. Установлення шкали барометричного висотомiра при переходi вiд мiнiмального прогнозованого значення атмосферного тиску, приведеного до середнього рiвня моря в межах району польотної iнформацiї (QNH мiн), на атмосферний тиск 760 мм рт. ст (QNE) та змiна вiдлiку значень вiд абсолютної висоти до ешелонiв польоту i навпаки здiйснюються згiдно з пунктом 3.3.4 цих Правил.
3.4.6. Пiд час виконання польотiв у райони бойового застосування нижче абсолютної висоти переходу переведення шкали барометричного висотомiра з мiнiмального прогнозованого значення атмосферного тиску, приведеного до середнього рiвня моря в межах району польотної iнформацiї (QNH мiн.), на фактичний атмосферний тиск заданого району (i навпаки) здiйснювати в зонi вiдповiдальностi керiвникiв польотами в заданому районi (полiгонi)".
2.7. У першому абзацi пункту 3.6.2 скорочення "FIR" замiнити словами "диспетчерський район".
2.8. Пiдроздiл 4.5 викласти в такiй редакцiї:
"4.5. Радiолокацiйне забезпечення
Автоматизованi системи керування повiтряним рухом повиннi забезпечувати iндикацiю на радiолокацiйних дисплеях сповiщень та попереджень, пов'язаних з безпекою польотiв, у тому числi сповiщень про виникнення конфлiктної ситуацiї, попереджень про досягнення мiнiмальної безпечної висоти, прогнозiв щодо конфлiктної ситуацiї та ненавмисного дублювання кодiв SSR".
Начальник управлiння Укравiатрансу | В.Настасiєнко |