У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Питання Мiнiстерства України з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи
1. Затвердити Положення про Мiнiстерство України з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи, що додається.
2. У Положеннi про Мiнiстерство внутрiшнiх справ України, затвердженому Указом Президента України вiд 17 жовтня 2000 року N 1138:
в абзацi другому пункту 1 слова "та пожежної безпеки" виключити;
у пiдпунктi 4 пункту 5 слова "пожежної безпеки" виключити.
3. У Положеннi про Мiнiстерство працi та соцiальної полiтики України, затвердженому Указом Президента України вiд 30 серпня 2000 року N 1035 (зi змiнами, внесеними Указом вiд 3 сiчня 2002 року N 9):
1) абзац другий пункту 3 пiсля слiв "соцiального захисту населення" доповнити словами "у тому числi громадян, якi постраждали внаслiдок Чорнобильської катастрофи";
2) у пунктi 4:
пiдпункт 2 пiсля слiв "соцiального захисту" доповнити словами "у тому числi громадян, якi постраждали внаслiдок Чорнобильської катастрофи";
пiдпункт 25 викласти у такiй редакцiї:
"25) здiйснює разом з iншими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, громадськими органiзацiями iнвалiдiв та Всеукраїнською громадською органiзацiєю "Союз Чорнобиль України" розроблення i координацiю програм реалiзацiї державної полiтики щодо iнвалiдiв та громадян, якi постраждали внаслiдок Чорнобильської катастрофи, i контролює їх виконання".
4. Визнати такими, що втратили чиннiсть, Укази Президента України згiдно з перелiком (додається).
Президент України | Л.КУЧМА |
м. Київ
5 березня 2004 року
N 283/2004
ЗАТВЕРДЖЕНО Указом Президента України вiд 5 березня 2004 року N 283/2004 |
ПОЛОЖЕННЯ
про Мiнiстерство України з питань надзвичайних
ситуацiй та у справах захисту населення вiд
наслiдкiв Чорнобильської катастрофи
1. Мiнiстерство України з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи (МНС України) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
МНС України є головним (провiдним) органом у системi центральних органiв виконавчої влади щодо забезпечення реалiзацiї державної полiтики у сферi захисту населення i територiй вiд надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру, наслiдкiв Чорнобильської катастрофи, рятувальної справи, пожежної безпеки, створення та функцiонування системи страхового фонду документацiї, поводження з радiоактивними вiдходами, профiлактики травматизму невиробничого характеру.
2. МНС України у своїй дiяльностi керується Конституцiєю України, законами України, актами Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, а також цим Положенням.
У межах своїх повноважень МНС України органiзовує виконання актiв законодавства i здiйснює контроль за їх реалiзацiєю.
МНС України узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення цього законодавства та в установленому порядку вносить їх на розгляд Президенту України та Кабiнету Мiнiстрiв України.
3. Основними завданнями МНС України є:
пiдготовка пропозицiй щодо формування та забезпечення впровадження державної полiтики у сферi захисту населення i територiй вiд надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру, наслiдкiв Чорнобильської катастрофи, рятувальної справи, пожежної безпеки, створення та функцiонування системи страхового фонду документацiї, поводження з радiоактивними вiдходами, профiлактики травматизму невиробничого характеру;
координацiя заходiв, здiйснюваних центральними i мiсцевими органами виконавчої влади, пiдприємствами, установами та органiзацiями всiх форм власностi, з питань забезпечення захисту населення i територiй вiд надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру, лiквiдацiї наслiдкiв Чорнобильської катастрофи, пожежної безпеки;
здiйснення державного пожежного нагляду в населених пунктах i на об'єктах усiх форм власностi та державного нагляду i контролю у сферi захисту населення i територiй вiд надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру, а також за готовнiстю до дiй в умовах таких ситуацiй;
органiзацiя та координацiя робiт iз здiйснення заходiв на територiї зони вiдчуження та зони безумовного (обов'язкового) вiдселення, iнших радiоактивне забруднених територiях, вирiшення питань їх фiнансування, охорони здоров'я персоналу, який працює на цих територiях, участь в охоронi громадського порядку на вiдповiдних територiях.
4. МНС України вiдповiдно до покладених на нього завдань:
1) розробляє пропозицiї щодо формування державної полiтики у сферi захисту населення i територiй вiд надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру, наслiдкiв Чорнобильської катастрофи, рятувальної справи, пожежної безпеки, створення та функцiонування системи страхового фонду документацiї, поводження з радiоактивними вiдходами, профiлактики травматизму невиробничого характеру;
2) розробляє та забезпечує здiйснення заходiв щодо реалiзацiї державної полiтики у визначенiй сферi;
3) розробляє проекти державних програм i прогнозiв щодо лiквiдацiї наслiдкiв Чорнобильської катастрофи, забезпечення пожежної безпеки, запобiгання надзвичайним ситуацiям техногенного та природного характеру, контролює виконання вiдповiдних програм;
4) уживає заходiв до зниження рiвня опромiнення та забезпечення Нормальної життєдiяльностi населення на забруднених унаслiдок Чорнобильської катастрофи територiях;
5) бере участь у формуваннi Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України та розробленнi проектiв Державної програми економiчного i соцiального розвитку України i Державного бюджету України на вiдповiдний рiк;
6) координує дiяльнiсть пiдроздiлiв пожежної охорони, в тому числi тих, якi охороняють об'єкти на договiрних засадах;
7) органiзовує та здiйснює керiвництво роботами, пов'язаними з гасiнням пожеж, проведенням аварiйно-рятувальних робiт, лiквiдацiєю наслiдкiв надзвичайних ситуацiй;
8) розробляє i органiзовує виконання програм кадрового забезпечення центрального апарату Мiнiстерства та його територiальних органiв, спецiальних пiдроздiлiв i формувань, вживає заходiв для додержання дисциплiни i законностi в їх дiяльностi, органiзовує роботу навчальних закладiв, наукових установ, що належать до сфери його управлiння, забезпечує їх висококвалiфiкованими спецiалiстами, вирiшує питання добору i розстановки кадрiв;
9) координує заходи, здiйснюванi центральними i мiсцевими органами виконавчої влади, пiдприємствами, установами, органiзацiями всiх форм власностi, з питань правового та медичного захисту громадян, якi постраждали вiд радiацiйних аварiй i катастроф або брали участь у лiквiдацiї їх наслiдкiв, а також реабiлiтацiї забруднених унаслiдок Чорнобильської катастрофи територiй;
10) бере участь у розглядi та опрацюваннi пропозицiй щодо будiвництва, розширення та реконструкцiї господарських об'єктiв на забруднених унаслiдок Чорнобильської катастрофи територiях та в мiсцях компактного переселення з цих територiй громадян;
11) здiйснює державний нагляд i контроль за виконанням вимог техногенної безпеки i цивiльного захисту, заходiв щодо запобiгання надзвичайним ситуацiям техногенного та природного характеру, їх лiквiдацiї, станом готовностi сил реагування на надзвичайнi ситуацiї техногенного та природного характеру до проведення рятувальних та iнших невiдкладних робiт у разi виникнення надзвичайної ситуацiї;
12) забезпечує здiйснення державного пожежного нагляду в населених пунктах i на об'єктах усiх форм власностi, координує заходи, здiйснюванi центральними i мiсцевими органами виконавчої влади, пов'язанi з удосконаленням пожежної безпеки, та дiяльнiсть вiдомчої, мiсцевої, добровiльної пожежної охорони, надає їм необхiдну органiзацiйно-методичну допомогу;
13) контролює виконання завдань щодо переселення громадян з радiоактивне забруднених територiй, створення для них необхiдних соцiально-побутових умов у мiсцях їх компактного поселення, будiвництва житла, об'єктiв соцiальної та виробничої iнфраструктури для громадян, якi проживають на радiоактивне забруднених територiях, забезпечення їх екологiчно чистими продуктами харчування i промисловими товарами першої необхiдностi;
14) бере участь у проведеннi державної експертизи мiстобудiвної документацiї та проектiв будiвництва техногенне небезпечних та iнших об'єктiв у частинi додержання вимог пожежної i техногенної безпеки, цивiльного захисту;
15) координує заходи, здiйснюванi центральними органами виконавчої влади, та контролює ведення облiку щодо проведення пошуку i рятування людей, аварiйно-рятувальних робiт, лiквiдацiї виливу нафтопродуктiв, шкiдливих для довкiлля хiмiчних та радiоактивних речовин;
16) визначає порядок залучення до гасiння пожеж пiдроздiлiв пожежної охорони, а також екстрених та аварiйно-рятувальних служб, проводить оцiнку їх дiй;
17) органiзовує в установленому порядку розслiдування причин та обставин виникнення пожеж;
18) органiзовує ведення державного статистичного облiку пожеж, аварiй, стихiйного лиха та їх наслiдкiв, а також державної статистичної звiтностi у сферi пожежної безпеки, установлює за погодженням з Державним комiтетом статистики України порядок i форми статистичної звiтностi центральних органiв виконавчої влади з цих питань;
19) оповiщує населення про загрозу i виникнення надзвичайної ситуацiї, забезпечує належне функцiонування територiальних i локальних систем оповiщення;
20) забезпечує створення i розвиток вiдомчої системи зв'язку та iнформацiйних мереж, їх надiйне функцiонування з метою централiзованого управлiння аварiйно-рятувальними пiдроздiлами Мiнiстерства;
21) бере участь у вдосконаленнi iснуючих телекомунiкацiйних мереж, методiв органiзацiї зв'язку пiд час лiквiдацiї пожеж, аварiй та iнших надзвичайних ситуацiй;
22) прогнозує разом iз заiнтересованими органами виконавчої влади, установами та органiзацiями ймовiрнiсть виникнення надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру, моделює їх, здiйснює районування територiї України у зв'язку з наявнiстю потенцiйно небезпечних виробництв, об'єктiв та загрози виникнення надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру, визначає показники ризику на об'єктах i територiях;
23) органiзовує в установленому порядку надання допомоги населенню України та iнших держав, яке постраждало внаслiдок надзвичайної ситуацiї;
24) визначає разом iз центральними i мiсцевими органами виконавчої влади склад, порядок розмiщення та оснащення сил i засобiв, призначених для лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайних ситуацiй, утворює навчальнi та реабiлiтацiйнi центри;
25) забезпечує проведення першочергових робiт з локалiзацiї та лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайних ситуацiй Державною спецiальною (воєнiзованою) аварiйно-рятувальною службою;
26) забезпечує проведення науково-дослiдних та конструкторських робiт з проблем пожежної безпеки, захисту населення i територiй вiд наслiдкiв надзвичайних ситуацiй та Чорнобильської катастрофи, удосконалення iснуючих i створення нових приладiв контролю, визначення ступеня впливу шкiдливих хiмiчних речовин та iонiзуючого випромiнювання, засобiв захисту вiд їх дiї i аварiйно-рятувальних засобiв;
27) дає загальну оцiнку стану пожежної та техногенної безпеки в державi, радiацiйної обстановки на забруднених унаслiдок Чорнобильської катастрофи територiях, проводить радiоекологiчний монiторинг, здiйснює методичне керiвництво та координацiю робiт з визначення радiацiйної обстановки на цих територiях;
28) подає Кабiнету Мiнiстрiв України пропозицiї щодо встановлення меж зон забруднених унаслiдок Чорнобильської катастрофи територiй, готує аналiтичнi матерiали про стан лiквiдацiї її наслiдкiв;
29) органiзовує та координує роботи в сферi поводження з радiоактивними вiдходами (крiм пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства палива та енергетики України);
30) забезпечує виконання дезактивацiйних робiт у населених пунктах i на територiях, забруднених унаслiдок Чорнобильської катастрофи (крiм об'єктiв, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства палива та енергетики України);
31) керує комплексом робiт у зонах вiдчуження i безумовного (обов'язкового) вiдселення (крiм об'єктiв, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства палива та енергетики України), забезпечує єднiсть концепцiй господарської та природоохоронної дiяльностi, розробляє i контролює виконання правил i вимог щодо додержання законодавства пiдприємствами та органiзацiями у цих зонах;
32) органiзовує та забезпечує запровадження в Українi єдиної системи проведення авiацiйних робiт з пошуку i рятування, координує здiйснення вiдповiдних заходiв центральними i мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями всiх форм власностi та налагоджує їх взаємодiю з цих питань;
33) здiйснює заходи щодо запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй на водних об'єктах, ефективного реагування на них, пошуку i рятування людей на цих об'єктах, лiквiдацiї їх забруднення та засмiчення, забезпечує координацiю дiяльностi пiдроздiлiв пошуково-рятувальних сил та аварiйно-рятувальних служб центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй усiх форм власностi пiд час проведення пошуково-рятувальних заходiв;
34) забезпечує створення та функцiонування системи страхового фонду документацiї;
35) вживає в межах своєї компетенцiї заходiв до рятування та збереження нацiональної культурної спадщини на територiях, що постраждали внаслiдок Чорнобильської катастрофи та iнших надзвичайних ситуацiй;
36) забезпечує розроблення, погоджує або затверджує програми пiдготовки спецiалiстiв, навчання населення дiй у надзвичайних ситуацiях;
37) забезпечує безпеку осiб, якi залучаються до роботи у зонах виникнення надзвичайної ситуацiї, i збереження вантажiв, що доставляються у цi зони;
38) налагоджує в установленому порядку мiжнародне спiвробiтництво з питань, що належать до його компетенцiї, вивчає, узагальнює та поширює досвiд iноземних держав, бере участь у пiдготовцi мiжнародних договорiв, укладає мiжнароднi договори з питань, що належать до його компетенцiї;
39) бере участь у розбудовi системи прийому сигналiв про надзвичайнi ситуацiї та оповiщення про них на територiї уздовж узбережжя Чорного та Азовського морiв, на внутрiшнiх водних шляхах; органiзовує цiлодобове чергування своїх координацiйних центрiв i пошуково-рятувальних служб;
40) реєструє в установленому порядку служби пожежної безпеки, їх пiдроздiли та аварiйно-рятувальнi служби i проводить їх атестацiю та веде вiдповiдний реєстр;
41) здiйснює методичне керiвництво i контроль за створенням, зберiганням, використанням та поповненням оперативного, вiдомчих, регiональних, мiсцевих та об'єктових резервiв для запобiгання i лiквiдацiї надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру;
42) виконує в межах повноважень, визначених законодавством, функцiї з управлiння об'єктами державної власностi, що переданi до сфери його управлiння, вживає заходiв iз забезпечення житлом особового складу Мiнiстерства за рахунок державного бюджету та iнших джерел фiнансування;
43) забезпечує в межах своєї компетенцiї реалiзацiю державної полiтики стосовно державної таємницi, здiйснює контроль за її збереженням у центральному апаратi Мiнiстерства, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери його управлiння;
44) здiйснює заходи щодо захисту населення i територiй у разi загрози та виникнення надзвичайних ситуацiй, пов'язаних з терористичними проявами; бере участь у заходах з мiнiмiзацiї та лiквiдацiї наслiдкiв таких ситуацiй пiд час проведення антитерористичних операцiй, а також здiйснює просвiтницькi та практично-навчальнi заходи з метою пiдготовки населення до дiй пiд час терористичного акту;
45) виконує iншi функцiї, що випливають iз покладених на нього завдань.
5. МНС України має право:
1) одержувати в установленому законодавством порядку вiд центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй усiх форм власностi iнформацiю, документи i матерiали, необхiднi для виконання покладених на нього завдань;
2) заслуховувати iнформацiю керiвникiв центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй усiх форм власностi про хiд виконання завдань i заходiв, передбачених актами Верховної Ради України, Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, щодо запобiгання пожежам, надзвичайним ситуацiям, лiквiдацiї їх наслiдкiв i наслiдкiв Чорнобильської катастрофи та захисту населення i територiй вiд їх впливу;
3) перевiряти додержання центральними i мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями всiх форм власностi встановлених законодавством вимог пожежної безпеки, цивiльного захисту i готовностi до дiй у надзвичайних ситуацiях;
4) користуватися позачергово телевiзiйними i радiомовними каналами незалежно вiд форми власностi у разi виникнення надзвичайної ситуацiї техногенного або природного характеру з метою оперативного iнформування про неї населення;
5) залучати спецiалiстiв центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками) для розгляду питань, що належать до його компетенцiї;
6) обмежувати, припиняти або забороняти проведення робiт на радiоактивне забруднених територiях i в разi потреби надсилати до вiдповiдних органiв матерiали про порушення законодавства;
7) органiзовувати для центральних i мiсцевих органiв виконавчої влади пiдготовку та пiдвищення квалiфiкацiї фахiвцiв з питань пожежної охорони> цивiльного захисту, а також навчання дiй щодо забезпечення радiацiйної безпеки працiвникiв пiдприємств, установ та органiзацiй;
8) представляти Кабiнет Мiнiстрiв України за його дорученням у мiжнародних органiзацiях та пiд час укладення мiжнародних договорiв;
9) утворювати в разi потреби за погодженням з iншими заiнтересованими центральними органами виконавчої влади комiсiї та експертнi групи, в тому числi iз залученням до роботи в них фахiвцiв на договiрнiй основi, та скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенцiї;
10) мати в установленому порядку власну емблему, прапор, iншi геральдичнi знаки.
6. МНС України здiйснює свої повноваження безпосередньо та через урядовi органи державного управлiння, утворенi у складi Мiнiстерства, свої територiальнi органи, пiдроздiли та спецiальнi формування, навчальнi заклади, а також пiдприємства, установи та органiзацiї, що належать до сфери його управлiння.
7. МНС України в межах своїх повноважень на основi та на виконання законодавства України видає накази, органiзовує i контролює їх виконання.
Нормативно-правовi акти МНС України пiдлягають державнiй реєстрацiї в установленому законодавством порядку.
У випадках, передбачених законодавством, рiшення МНС України є обов'язковими для виконання центральними i мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами, органiзацiями всiх форм власностi та громадянами.
МНС України у разi потреби видає разом з iншими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування спiльнi акти.
8. МНС України очолює Мiнiстр, якого призначає на посаду i звiльняє з посади в установленому порядку Президент України.
Мiнiстр має перших заступникiв, у тому числi першого заступника - керiвника апарату Мiнiстерства та першого заступника у зв'язках з Верховною Радою України (далi - першi заступники), i заступникiв, якi належать до числа керiвникiв Мiнiстерства.
Перших заступникiв та заступникiв Мiнiстра призначає на посади за поданням Прем'єр-мiнiстра України i припиняє їх повноваження на цих посадах Президент України.
Органiзацiйне, експертно-аналiтичне, правове, iнформацiйне, матерiально-технiчне та iнше забезпечення дiяльностi МНС України, його поточна робота, а також забезпечення дiяльностi Мiнiстра органiзовується першим заступником Мiнiстра - керiвником апарату МНС України.
Забезпечення зв'язкiв з Верховною Радою України покладається на першого заступника Мiнiстра у зв'язках з Верховною Радою України.
Мiнiстр:
1) керує Мiнiстерством, як член Кабiнету Мiнiстрiв України несе персональну вiдповiдальнiсть перед Президентом України i Кабiнетом Мiнiстрiв України за виконання покладених на МНС України основних завдань i здiйснення ним своїх повноважень i функцiй;
2) спрямовує i координує здiйснення центральними органами виконавчої влади заходiв з питань, вiднесених до його вiдання;
3) затверджує програми i плани роботи МНС України, розглядає та затверджує звiт про їх виконання;
4) приймає рiшення щодо розподiлу бюджетних коштiв, головним розпорядником яких є МНС України;
5) подає в установленому порядку на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України проекти законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, розробником яких є МНС України;
6) подає в установленому порядку Прем'єр-мiнiстровi України пропозицiї щодо призначення на посади перших заступникiв та заступникiв Мiнiстра;
7) розподiляє обов'язки мiж першими заступниками i заступниками Мiнiстра, а також керiвниками пiдроздiлiв Мiнiстерства, визначає ступiнь їх вiдповiдальностi;
8) призначає на посади та звiльняє з посад в установленому порядку працiвникiв центрального апарату Мiнiстерства;
9) подає Кабiнету Мiнiстрiв України пропозицiї щодо утворення, реорганiзацiї та лiквiдацiї у складi МНС України урядових органiв державного управлiння;
10) вносить Кабiнету Мiнiстрiв України подання про призначення на посади i звiльнення з посад керiвникiв урядових органiв державного управлiння, утворених у складi МНС України;
11) за поданням керiвникiв урядових органiв державного управлiння, утворених у складi Мiнiстерства, затверджує граничну чисельнiсть їх працiвникiв, погоджує структуру, штатний розпис та кошторис видаткiв цих органiв;
12) приймає в установленому порядку рiшення щодо утворення, реорганiзацiї i лiквiдацiї територiальних органiв, спецiальних пiдроздiлiв та формувань МНС України, затверджує їх положення (статути), призначає на посади та звiльняє з посад їх керiвникiв;
13) залучає вiдповiдно до законодавства центральнi i мiсцевi органи виконавчої влади, органи мiсцевого самоврядування, пiдприємства, установи та органiзацiї для лiквiдацiї наслiдкiв надзвичайних ситуацiй;
14) здiйснює керiвництво дiяльнiстю пiдпорядкованих йому органiв управлiння у справах цивiльного захисту та спецiальних формувань цивiльного захисту;
15) присвоює в установленому порядку спецiальнi звання особам рядового i начальницького складу МНС України;
16) представляє в установленому порядку осiб рядового i начальницького складу цивiльного захисту та працiвникiв МНС України до вiдзначення державними нагородами України;
17) затверджує порядок видачi посвiдчень особовому складу державної пожежної охорони, цивiльного захисту, працiвникам МНС України;
18) здiйснює iншi повноваження вiдповiдно до законодавства.
9. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї МНС України, обговорення найважливiших напрямiв його дiяльностi у Мiнiстерствi утворюється колегiя у складi Мiнiстра (голова колегiї), його перших заступникiв та заступникiв, а також iнших керiвних працiвникiв Мiнiстерства.
У разi потреби до складу колегiї МНС України можуть входити в установленому порядку iншi особи.
Члени колегiї затверджуються та увiльняються вiд виконання обов'язкiв Кабiнетом Мiнiстрiв України за поданням Мiнiстра.
Рiшення колегiї проводяться в життя наказами МНС України.
10. Для розгляду наукових рекомендацiй з найважливiших питань у МНС України утворюється науково-технiчна рада з учених i висококвалiфiкованих спецiалiстiв.
Склад науково-технiчної ради i положення про неї затверджує Мiнiстр.
У МНС України можуть утворюватись iншi дорадчi та консультативнi органи, склад i положення про якi затверджує Мiнiстр.
11. Гранична чисельнiсть працiвникiв МНС України затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Структуру центрального апарату МНС України затверджує Мiнiстр за погодженням з Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Штатний розпис i кошторис видаткiв МНС України затверджує Мiнiстр за погодженням з Мiнiстерством фiнансiв України.
Положення про структурнi пiдроздiли центрального апарату МНС України затверджує Мiнiстр.
12. МНС України є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в органах Державного казначейства України, печатку iз зображенням Державного Герба України i своїм найменуванням, iншi необхiднi для провадження дiяльностi печатки i штампи.
Глава Адмiнiстрацiї Президента України | В.МЕДВЕДЧУК |
ЗАТВЕРДЖЕНО Указом Президента України вiд 5 березня 2004 року N 283/2004 |
ПЕРЕЛIК
указiв Президента України, що втратили чиннiсть
1. Указ Президента України вiд 28 жовтня 1996 року N 1005 "Про Мiнiстерство України з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи".
2. Пункт 2 статтi 2 Указу Президента України вiд 1 грудня 1997 року N 1320 "Питання Мiнiстерства енергетики України".
3. Указ Президента України вiд 3 квiтня 2000 року N 553 "Про внесення змiн i доповнень до Положення про Мiнiстерство України з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи".
4. Указ Президента України вiд 26 листопада 2001 року N 1140 "Про внесення змiн до Положення про Мiнiстерство України з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи".
5. Пункт 1 змiн, що вносяться до актiв Президента України, затверджених Указом Президента України вiд 27 березня 2002 року N 304 "Про внесення змiн до деяких положень про мiнiстерства".
Глава Адмiнiстрацiї Президента України | В.МЕДВЕДЧУК |