ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
12.08.2004р. | N 25/3-11-25/9983-ЕП |
---|
Начальникам департаментiв, управлiнь Держмитслужби України, начальникам регiональних митниць, митниць |
Про роботу зi зверненнями громадян
З метою забезпечення реалiзацiї доручення Голови Держмитслужби України вiд 29.07.04 N 16816/4-7 щодо виконання пункту 4 протокольного рiшення наради в Мiнiстра Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21.07.04 про пiдвищення на якiсно новий рiвень органiзацiї роботи зi зверненнями громадян iз врахуванням нових завдань, визначених Указом Президента України вiд 14.04.04 N 434 "Про невiдкладнi заходи з удосконалення органiзацiї прийому громадян органами державної влади, органами мiсцевого самоврядування та посадовими i службовими особами цих органiв":
1. Взяти пiд особистий контроль органiзацiю роботи з виконання законодавства, актiв Президента України й Кабiнету Мiнiстрiв України щодо забезпечення реалiзацiї громадянами конституцiйного права на звернення.
2. Забезпечити жорсткий контроль за належним виконанням вимог указiв Президента України вiд 13.08.02 N 700 "Про додатковi заходи щодо забезпечення реалiзацiї громадянами конституцiйного права на звернення", вiд 14.04.04 N 434 "Про невiдкладнi заходи з удосконалення органiзацiї прийому громадян органами державної влади, органами мiсцевого самоврядування та посадовими i службовими особами цих органiв" щодо забезпечення всебiчного, квалiфiкованого, об'єктивного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних вимог з питань митної справи, а також за наданням у встановленi законом строки письмових вiдповiдей авторам звернень за результатами їх розгляду.
3. Щомiсяця аналiзувати змiст звернень громадян i результати вирiшення порушених у них питань, виявляти причини, що породжують звернення, а також виявляти гострi суспiльно значущi проблеми у сферi митної справи, якi потребують вирiшення. За результатами аналiзу при необхiдностi надавати пропозицiї керiвництву Держмитслужби України щодо полiпшення вiдповiдної нормативно-правової бази.
4. Особисто контролювати якiсть опрацювання повторних листiв громадян, звернень, якi надiйшли до митних органiв через органи державної влади вищого рiвня й вiд народних депутатiв України. Кожний факт неякiсного розгляду й неповного вирiшення порушених у зверненнi громадянина питань, якi належать до компетенцiї митних органiв, що призвiв до повторного звернення чи звернення до органу державної влади вищого рiвня, повинен глибоко аналiзуватись i в разi виявлення тяганини, формалiзму й бюрократизму невiдкладно притягати винних осiб до дисциплiнарної або iншої встановленої законом вiдповiдальностi.
5. Начальникам управлiнь Держмитслужби України при поданнi пропозицiй Управлiнню органiзацiйної роботи до щомiсячних планiв роботи Держмитслужби України забезпечити подання заходiв, спрямованих на виконання указiв Президента України вiд 13.08.02 N 700 "Про додатковi заходи щодо забезпечення реалiзацiї громадянами конституцiйного права на звернення", вiд 14.04.04 N 434 "Про невiдкладнi заходи з удосконалення органiзацiї прийому громадян органами державної влади, органами мiсцевого самоврядування та посадовими i службовими особами цих органiв" й пунктiв 4 та 5 протокольного рiшення наради в Мiнiстра Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21.07.04.
Начальникам управлiнь Держмитслужби України, регiональних митниць подавати щомiсяця (до 2-го числа наступного за звiтним мiсяцем) iнформацiю про проведену роботу в електронному i паперовому виглядi до Управлiння документально забезпечення для узагальнення й надання Держмитслужбою України вiдповiдно до пункту 4 протокольного рiшення наради в Мiнiстра Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21.07.04 iнформацiї до Кабiнету Мiнiстрiв України.
В.о. Голови Служби | В.Я.Лозко |