ПРОТОКОЛ
мiж Державним комiтетом у справах охорони державного кордону України, Державним митним комiтетом України i Прикордонною охороною Угорської Республiки, Управлiнням митно-фiнансової охорони Угорської Республiки про спiльнi заходи щодо упорядкування руху автотранспорту через українсько-угорський державний кордон
Державний комiтет у справах охорони державного кордону України, Державний митний комiтет України i Прикордонна охорона Угорської Республiки, Управлiння митно-фiнансової охорони Угорської Республiки, iменованi в подальшому Сторони,
беручи до уваги складну обстановку на автодорожних пунктах пропуску, що вимагає урегулювання спiльних дiй Сторiн,
з метою запобiгання та скорочення черг, що утворились на автодорожних пунктах пропуску через спiльний державний кордон,
домовились про нижченаведене:
Стаття 1
Сторони взаємно iнформують одна одну про збiльшення руху транспортних засобiв, про виникнення черг i про передбачуваний час очiкування прикордонно-митного контролю.
Стаття 2
На час, протягом якого очiкується збiльшення транспортного потоку, Сторони будуть здiйснювати такi заходи:
2.1. На перiод, протягом якого прогнозується зростання транспортного потоку, тимчасово, з дозволу компетентних урядових органiв, здiйснювати пропуск громадян України i Угорської Республiки через спрощенi пункти пропуску, для чого провадити розподiл потоку пасажирського автотранспорту.
2.2. Використовуючи iснуючi можливостi, через засоби масової iнформацiї повiдомляти населення своїх держав про виникнення ситуацiй, якi призводять до черг, перерозподiл потоку транспорту.
2.3. З метою запобiгання чергам обмежувати у часi проведення передбачуваного внутрiшнiми Iнструкцiями Сторiн прикордонно-митного контролю осiб, транспортних засобiв i вантажiв.
2.4. Тимчасово обмежувати (припиняти) зважування транспортних вантажних вiдправлень, визнаючи при цьому результати зважування, одержанi другою Стороною.
Стаття 3
З метою реалiзацiї та координування оперативних заходiв, передбачених у Статтi 2 цього Протоколу, Сторони створюють до кiнця 1993 року Змiшану координацiйну комiсiю з повноважних представникiв Сторiн i визначають Положення про цю комiсiю окремим Протоколом. Українська i угорська частини комiсiї пiдтримують контакти через систему зв'язку прикордонних вiйськ. У разi необхiдностi можуть проводитись їх зустрiчi безпосередньо на кордонi.
Сторони перiодично але не менше одного разу на рiк, пiдводитимуть пiдсумки роботи Змiшаної координацiйної комiсiї.
Стаття 4
На всiх шосейних пунктах переходу на кордонi:
4.1. Контроль на пунктах пропуску здiйснюється безперервно, забезпечуючи ритмiчний рух транспорту.
4.2. Змiна служб, перерви для приймання їжi проводяться за умови безперервного здiйснення контролю i пропуску транспорту.
4.3. З метою лiквiдацiї черг, що виникли, керiвники КПП митниць Сторiн, по можливостi, створюють резерви сил i засобiв.
4.4. Керiвники КПП i митниць iнформують один одного про очiкуваний затор руху та узгоджують свої дiї.
4.5. В пунктах пропуску, де iнфраструктура дозволяє за узгодженим рiшенням Сторiн, змiнювати напрямок руху транспорту по смугах таким чином, щоб протягом короткого часу лiквiдувати черги.
4.6. У випадках, коли перерва руху транспорту бiльше 30 хвилин, керiвники КПП i митниць Сторiн (за їх вiдсутностi - керiвники вiдповiдних пiдроздiлiв пунктiв пропуску) спiльно звертаються до iншої сторони, з'ясовують причини, узгоджують необхiднi дiї i негайно поновлюють сполучення.
У разi необхiдностi звертаються з проханням про прийняття рiшень у вищi iнстанцiї.
Стаття 5
Беручи до уваги необхiднiсть удосконалення роботи пунктiв пропуску Чоп - Захонь, скорочення часу проведення прикордонно-митного контролю, недопущення черг на шосейному мосту та забезпеченя безперервного руху автобусiв, ватажного i легкового транспорту, начальники КПП i митниць обох Сторiн у термiн до 20 грудня цього року розробляють i приймають до безпосереднього виконання спiльну технологiю прикордонно-митного контролю, в якiй передбачають:
- можливiсть оформлення пропуску через кордон 12 - 12 вантажних автомобiлiв в обидвi сторони протягом 1 години;
- регулювання руху з допомогою свiтлофорiв;
- органiзацiя зв'язку мiж пунктами пропуску;
- взаємоiнформування про час подачi вантажного автотранспорту на сумiжну сторону.
Угорська Сторона зобов'язується провести установку свiтлофорiв для регулювання руху через шосейний мiст р. Тиса.
Протокол набуває чинностi з дня його пiдписання i дiє до того часу, доки одна iз Сторiн письмово не повiдомить другу Сторону про припинення його дiї.
Складено в м. Ньiрбатор "13" грудня 1993 року у чотирьох примiрниках, кожний українською i угорською мовами, причому всi тексти мають однакову силу.
Голова Державного комiтету у
справах охорони державного кордону України генерал-полковник |
|
Командуючий Прикордонною
охороною Угорської Республiки генерал-майор |
|
Голова Державного митного комiтету України | |
Начальник Управлiння
митно-фiнансової охорони Угорської Республiки генерал-майор |