ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
14.10.05 | N 11/4-29/12866-ЕП |
---|
Начальникам регiональних митниць, митниць |
Щодо класифiкацiї згiдно з УКТЗЕД компресорiв
об'ємних роторних
Для використання в практичнiй роботi та з метою впорядкування класифiкацiї згiдно з Українською класифiкацiєю товарiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi (далi - УКТЗЕД) товару: "Компресори об'ємнi роторнi одновальнi (багатовальнi)", керуючись положеннями статтi 312 Митного кодексу України, повiдомляємо про наступне.
Згiдно з УКТЗЕД, що є товарною номенклатурою Митного тарифу України, затвердженого Законом України вiд 05.04.01 N 2371-III "Про Митний тариф України", товар "Компресори об'ємнi роторнi одновальнi (багатовальнi)" класифiкується в товарнiй категорiї 8414 80 60.
Принцип дiї роторних гвинтових компресорiв полягає на взаємодiї гелiкоїдальних (черв'ячних) роторiв.
Один з роторiв має виступи, iнший виїмки. Повiтря, яке потрапляє мiж роторами стискується мiж ними та корпусом компресора. Роботу компресора можна подiлити на 4 етапи:
1. край роторiв вiдкриває впускний отвiр, та повiтря потрапляє до камери стискування;
2. повiтря потрапляє у порожнину мiж двома роторами;
3. пiд час повороту роторiв об'єм порожнини постiйно зменшується, та повiтря, що знаходиться в нiй, стискається;
4. стиснуте повiтря виходить через випускний клапан.
![]() |
||||
1. | 2. | 3. | 4. |
Роторнi гвинтовi компресори, в основному, мають два робочих вали. Перший - ведучий, другий - вiдомий. Ведучий вал безпосередньо з'єднаний з електричним двигуном навпрямки, або через редуктор; вiдомий вал обертається завдяки допомiжним шестерням.
Iснують моделi де є один ведучий вал та чотири вiдомi, так званi п'ятигвинтовi.
За конструкцiєю компресори можуть бути з одним робочим елементом чи з двома. Тобто, з одним ведучим валом чи з двома (одновальний, двохвальний).
![]() |
![]() |
Одновальний | Двовальний |
Заступник Голови Служби |
О.П.Шейко |