ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змiн до Закону України "Про аудиторську дiяльнiсть"
Верховна Рада України постановляє:
Внести змiни до Закону України "Про аудиторську дiяльнiсть" (Вiдомостi Верховної Ради України, 1993 р., N 23, ст. 243; 1995 р., N 14, ст. 88; 1996 р., N 9, ст. 44; 2003 р., N 30, ст. 247; 2004 р., N 45, ст. 501; 2005 р., N 34, ст. 434; 2006 р., N 14, ст. 117, N 22, ст. 184), виклавши його в такiй редакцiї:
"ЗАКОН УКРАЇНИ
Про аудиторську дiяльнiсть
Цей Закон визначає правовi засади здiйснення аудиторської дiяльностi в Українi i спрямований на створення системи незалежного фiнансового контролю з метою захисту iнтересiв користувачiв фiнансової та iншої економiчної iнформацiї.
Роздiл I
ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Сфера дiї Закону
Положення цього Закону дiють на територiї України i поширюються на усiх суб'єктiв господарювання незалежно вiд форм власностi та видiв дiяльностi.
Дiя цього Закону не поширюється на аудиторську дiяльнiсть державних органiв, їх пiдроздiлiв та посадових осiб, уповноважених законами України на здiйснення державного фiнансового контролю.
Стаття 2. Законодавство про аудиторську дiяльнiсть
Аудиторська дiяльнiсть у сферi фiнансового контролю регулюється Господарським кодексом України, цим Законом, iншими нормативно-правовими актами та стандартами аудиту. У випадках, якщо мiжнародним договором, згода на обов'язковiсть якого надана Верховною Радою України, встановлено iншi правила, нiж тi, що мiстить цей Закон, то застосовуються правила мiжнародного договору.
Особливостi проведення iнших видiв аудиторської дiяльностi регулюються спецiальним законодавством.
Стаття 3. Аудиторська дiяльнiсть
Аудиторська дiяльнiсть - пiдприємницька дiяльнiсть, яка включає в себе органiзацiйне i методичне забезпечення аудиту, практичне виконання аудиторських перевiрок (аудит) та надання iнших аудиторських послуг.
Аудит - перевiрка даних бухгалтерського облiку i показникiв фiнансової звiтностi суб'єкта господарювання з метою висловлення незалежної думки аудитора про її достовiрнiсть в усiх суттєвих аспектах та вiдповiднiсть вимогам законiв України, положень (стандартiв) бухгалтерського облiку або iнших правил (внутрiшнiх положень суб'єктiв господарювання) згiдно iз вимогами користувачiв.
Суттєвою є iнформацiя, якщо її пропуск або неправильне вiдображення може вплинути на економiчнi рiшення користувачiв, прийнятi на основi фiнансових звiтiв.
Аудит здiйснюється незалежними особами (аудиторами), аудиторськими фiрмами, якi уповноваженi суб'єктами господарювання на його проведення.
Аудит може проводитися з iнiцiативи суб'єктiв господарювання, а також у випадках, передбачених законом (обов'язковий аудит).
Аудитори (аудиторськi фiрми) можуть надавати iншi аудиторськi послуги, пов'язанi з їх професiйною дiяльнiстю, зокрема, по веденню та вiдновленню бухгалтерського облiку, у формi консультацiй з питань бухгалтерського облiку та фiнансової звiтностi, експертизи i оцiнки стану фiнансово-господарської дiяльностi та iнших видiв економiко-правового забезпечення господарської дiяльностi суб'єктiв господарювання.
Перелiк послуг, якi можуть надавати аудитори (аудиторськi фiрми), визначається Аудиторською палатою України вiдповiдно до стандартiв аудиту.
Стаття 4. Аудитор
Аудитором може бути фiзична особа, яка має сертифiкат, що визначає її квалiфiкацiйну придатнiсть на заняття аудиторською дiяльнiстю на територiї України.
Аудитор має право займатися аудиторською дiяльнiстю як фiзична особа - пiдприємець або у складi аудиторської фiрми з дотриманням вимог цього Закону та iнших нормативно-правових актiв.
Аудитор має право займатися аудиторською дiяльнiстю як фiзична особа - пiдприємець лише пiсля включення його до Реєстру аудиторських фiрм та аудиторiв.
Аудиторам забороняється безпосередньо займатися iншими видами пiдприємницької дiяльностi, що не виключає їх права отримувати дивiденди вiд акцiй та доходи вiд iнших корпоративних прав.
Аудитором не може бути особа, яка має судимiсть за корисливi злочини.
Стаття 5. Аудиторська фiрма
Аудиторська фiрма - юридична особа, створена вiдповiдно до законодавства, яка здiйснює виключно аудиторську дiяльнiсть.
Право на здiйснення аудиторської дiяльностi мають аудиторськi фiрми, включенi до Реєстру аудиторських фiрм та аудиторiв.
Загальний розмiр частки засновникiв (учасникiв) аудиторської фiрми, якi не є аудиторами, у статутному капiталi не може перевищувати 30 вiдсоткiв.
Керiвником аудиторської фiрми може бути тiльки аудитор.
Стаття 6. Стандарти аудиту
При здiйсненнi аудиторської дiяльностi аудитори та аудиторськi фiрми застосовують вiдповiднi стандарти аудиту.
Стандарти аудиту приймаються на основi стандартiв аудиту та етики Мiжнародної федерацiї бухгалтерiв з дотриманням вимог цього Закону та iнших нормативно-правових актiв.
Затвердження стандартiв аудиту є виключним правом Аудиторської палати України. У випадках, передбачених законом, стандарти аудиту погоджуються з iншими суб'єктами.
Стандарти аудиту є обов'язковими для дотримання аудиторами, аудиторськими фiрмами та суб'єктами господарювання.
Стаття 7. Аудиторський висновок та iншi офiцiйнi документи
Аудиторський висновок - документ, що складений вiдповiдно до стандартiв аудиту та передбачає надання впевненостi користувачам щодо вiдповiдностi фiнансової звiтностi або iншої iнформацiї концептуальним основам, якi використовувалися при її складаннi. Концептуальними основами можуть бути закони та iншi нормативно-правовi акти України, положення (стандарти) бухгалтерського облiку, внутрiшнi вимоги та положення суб'єктiв господарювання, iншi джерела.
Аудиторськi послуги у виглядi консультацiй можуть надаватись усно або письмово з оформленням довiдки та iнших офiцiйних документiв. Аудиторськi послуги у виглядi експертиз оформляються експертним висновком або актом.
Результати надання iнших аудиторських послуг оформляються вiдповiдно до стандартiв аудиту.
Аудиторський висновок аудитора iноземної держави при офiцiйному його поданнi установi, органiзацiї або суб'єкту господарювання України пiдлягає пiдтвердженню аудитором України, якщо iнше не встановлено мiжнародним договором України.
Стаття 8. Обов'язкове проведення аудиту
Проведення аудиту є обов'язковим для:
1) пiдтвердження достовiрностi та повноти рiчної фiнансової звiтностi та консолiдованої фiнансової звiтностi вiдкритих акцiонерних товариств, пiдприємств - емiтентiв облiгацiй, професiйних учасникiв ринку цiнних паперiв, фiнансових установ та iнших суб'єктiв господарювання, звiтнiсть яких вiдповiдно до законодавства України пiдлягає офiцiйному оприлюдненню, за винятком установ i органiзацiй, що повнiстю утримуються за рахунок державного бюджету;
2) перевiрки фiнансового стану засновникiв банкiв, пiдприємств з iноземними iнвестицiями, вiдкритих акцiонерних товариств (крiм фiзичних осiб), страхових i холдингових компанiй, iнститутiв спiльного iнвестування, довiрчих товариств та iнших фiнансових посередникiв;
3) емiтентiв цiнних паперiв при отриманнi лiцензiї на здiйснення професiйної дiяльностi на ринку цiнних паперiв.
Проведення аудиту є обов'язковим також в iнших випадках, передбачених законами України.
Стаття 9. Обов'язки суб'єктiв господарювання при проведеннi аудиту
Органи управлiння суб'єкта господарювання зобов'язанi створити аудитору (аудиторськiй фiрмi) належнi умови для якiсного виконання аудиту.
Органи управлiння суб'єкта господарювання несуть вiдповiдальнiсть за повноту i достовiрнiсть документiв та iншої iнформацiї, якi надаються аудитору (аудиторськiй фiрмi) для проведення аудиту чи надання iнших аудиторських послуг.
Фiнансова звiтнiсть суб'єкта господарювання, яка вiдповiдно до закону пiдлягає обов'язковiй аудиторськiй перевiрцi, повинна бути перевiрена аудитором i оприлюднена вiдповiдно до вимог законiв України.
Роздiл II
СЕРТИФIКАЦIЯ АУДИТОРIВ I РЕЄСТР АУДИТОРСЬКИХ ФIРМ
ТА АУДИТОРIВ
Стаття 10. Сертифiкацiя аудиторiв
Сертифiкацiя (визначення квалiфiкацiйної придатностi на зайняття аудиторською дiяльнiстю) аудиторiв здiйснюється Аудиторською палатою України.
Порядок сертифiкацiї аудиторiв, якi здiйснюватимуть аудит банкiв, затверджується Аудиторською палатою України за погодженням з Нацiональним банком України.
Право на отримання сертифiката мають фiзичнi особи, якi мають вищу економiчну або юридичну освiту, документ про здобуття якої визнається в Українi, необхiднi знання з питань аудиту, фiнансiв, економiки та господарського права, досвiд роботи не менше трьох рокiв пiдряд на посадах ревiзора, бухгалтера, юриста, фiнансиста, економiста, асистента (помiчника) аудитора.
Наявнiсть необхiдного обсягу знань для отримання сертифiката визначається шляхом проведення письмового квалiфiкацiйного iспиту за програмою, затвердженою Аудиторською палатою України.
Термiн чинностi сертифiката не може перевищувати п'яти рокiв.
Продовження термiну чинностi сертифiката здiйснюється через п'ять рокiв за пiдсумками контрольного тестування за фахом у порядку, встановленому Аудиторською палатою України.
За проведення сертифiкацiї справляється плата в розмiрi, встановленому Аудиторською палатою України, виходячи з кошторису витрат на утримання Аудиторської палати України.
Стаття 11. Реєстр аудиторських фiрм та аудиторiв
Реєстр аудиторських фiрм та аудиторiв - база даних, що мiстить iнформацiю про аудиторськi фiрми та аудиторiв, якi займаються аудиторською дiяльнiстю iндивiдуально як фiзичнi особи - пiдприємцi (далi - Реєстр).
Порядок ведення Реєстру визначається та забезпечується Аудиторською палатою України.
Реєстр не рiдше одного разу на рiк публiкується у фаховому виданнi Аудиторської палати України.
Аудиторськi фiрми та аудитори, якi зареєстрованi як фiзичнi особи - пiдприємцi, мають право на здiйснення аудиторської дiяльностi лише пiсля включення їх до Реєстру.
Включеним до Реєстру аудиторським фiрмам та аудиторам, зазначеним у частинi четвертiй цiєї статтi, видається свiдоцтво вiдповiдного зразка.
За включення до Реєстру справляється плата в розмiрi, встановленому Аудиторською палатою України.
Роздiл III
АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
Стаття 12. Повноваження Аудиторської палати України
Повноваження Аудиторської палати України визначаються цим Законом та Статутом Аудиторської палати України.
Статут Аудиторської палати України приймається двома третинами голосiв вiд загальної кiлькостi членiв Аудиторської палати України.
Аудиторська палата України:
1) здiйснює сертифiкацiю осiб, якi мають намiр займатися аудиторською дiяльнiстю;
2) затверджує стандарти аудиту;
3) затверджує програми пiдготовки аудиторiв та за погодженням з Нацiональним банком України програми пiдготовки аудиторiв, якi здiйснюватимуть аудит банкiв;
4) веде Реєстр;
5) здiйснює контроль за дотриманням аудиторськими фiрмами та аудиторами вимог цього Закону, стандартiв аудиту, норм професiйної етики аудиторiв;
6) здiйснює заходи iз забезпечення незалежностi аудиторiв при проведеннi ними аудиторських перевiрок та органiзацiї контролю за якiстю аудиторських послуг;
7) регулює взаємовiдносини мiж аудиторами (аудиторськими фiрмами) в процесi здiйснення аудиторської дiяльностi та у разi необхiдностi застосовує до них стягнення;
8) здiйснює iншi повноваження, передбаченi цим Законом та Статутом Аудиторської палати України.
Щорiчно Аудиторська палата України отримує вiд аудиторських фiрм та аудиторiв звiти про виконанi ними роботи, здiйснює їх аналiз та подає до Кабiнету Мiнiстрiв України узагальнену iнформацiю про стан аудиторської дiяльностi в Українi.
Стаття 13. Створення Аудиторської палати України
Аудиторська палата України функцiонує як незалежний орган.
Аудиторська палата України є юридичною особою, веде вiдповiдний облiк та звiтнiсть.
Аудиторська палата України є неприбутковою органiзацiєю.
Аудиторська палата України набуває повноважень юридичної особи з дня її реєстрацiї у Мiнiстерствi юстицiї України на пiдставi заяви та Статуту, затвердженого в порядку, передбаченому цим Законом.
Аудиторська палата України формується на паритетних засадах шляхом делегування до її складу аудиторiв та представникiв державних органiв.
Загальна кiлькiсть членiв Аудиторської палати України становить двадцять осiб.
Вiд державних органiв делегують по одному представнику Мiнiстерство фiнансiв України, Мiнiстерство юстицiї України, Мiнiстерство економiки України, Державна податкова адмiнiстрацiя України, Нацiональний банк України, Державний комiтет статистики України, Державна комiсiя з цiнних паперiв та фондового ринку, Державна комiсiя з регулювання ринкiв фiнансових послуг України, Рахункова палата та Головне контрольно-ревiзiйне управлiння України.
До складу Аудиторської палати України вiд аудиторiв делегуються в кiлькостi десяти осiб висококвалiфiкованi аудитори з безперервним стажем аудиторської дiяльностi не менше п'яти рокiв, представники фахових навчальних закладiв та наукових органiзацiй.
Право аудиторiв обирати представникiв до складу Аудиторської палати України i бути обраними реалiзується через рiшення, якi приймаються на з'їздi аудиторiв України.
Порядок делегування представникiв до Аудиторської палати України визначається вiдповiдно з'їздом аудиторiв України, колегiєю державних органiв або iншим вищим керiвним органом.
Стаття 14. Дiяльнiсть Аудиторської палати України
Рiшення Аудиторської палати України приймаються на її засiданнях простою бiльшiстю голосiв за наявностi бiльш як половини її членiв за винятком випадкiв, передбачених цим Законом та Статутом.
Аудиторська палата України може створювати на територiї України регiональнi вiддiлення, повноваження яких визначаються Аудиторською палатою України.
Термiн повноважень члена Аудиторської палати України становить п'ять рокiв. Одна i та ж особа не може бути делегована до Аудиторської палати України бiльше двох термiнiв пiдряд.
Призначення нових членiв Аудиторської палати України замiсть вибулих здiйснюється у встановленому цим Законом порядку.
Члени Аудиторської палати України, за винятком Голови Аудиторської палати України, виконують свої обов'язки на громадських засадах.
Джерелами фiнансування дiяльностi Аудиторської палати України можуть бути:
плата за проведення сертифiкацiї фiзичних осiб на право зайняття аудиторською дiяльнiстю;
плата за включення до Реєстру;
добровiльнi внески, що надходять вiд професiйних органiзацiй аудиторiв України;
iншi джерела, не забороненi законодавством.
Для виконання своїх функцiй Аудиторська палата України може створювати комiсiї iз числа її членiв. До роботи в комiсiях можуть залучатись експерти, якi не є членами Аудиторської палати України.
Ведення поточних справ в Аудиторськiй палатi України здiйснює Секретарiат, який очолює завiдуючий. Завiдуючий Секретарiатом несе персональну вiдповiдальнiсть за ефективне використання майна та коштiв Аудиторської палати України i створення належних умов для виконання функцiональних обов'язкiв її членами.
Стаття 15. Голова Аудиторської палати України
Голова Аудиторської палати України виконує свої повноваження на професiйнiй основi.
Голова Аудиторської палати України обирається з числа її членiв на термiн здiйснення своїх повноважень члена Аудиторської палати України бiльшiстю голосiв вiд загальної кiлькостi членiв Аудиторської палати України.
Голова Аудиторської палати України може бути достроково звiльнений з посади за рiшенням Аудиторської палати України та в iнших випадках, передбачених законодавством України.
Повноваження Голови Аудиторської палати України визначаються Статутом Аудиторської палати України.
Голова Аудиторської палати України забезпечує формування нового складу Аудиторської палати України.
Роздiл IV
ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ ТА НАДАННЯ IНШИХ
АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ
Стаття 16. Загальнi умови проведення аудиту та надання iнших аудиторських послуг
Проведення аудиту та надання iнших аудиторських послуг здiйснюється аудиторами, аудиторськими фiрмами, якi набули права на здiйснення аудиторської дiяльностi вiдповiдно до цього Закону.
Загальнi умови проведення аудиту та iнших аудиторських послуг визначаються стандартами аудиту, затвердженими Аудиторською палатою України.
Стаття 17. Пiдстави для проведення аудиту та надання iнших аудиторських послуг
Аудит проводиться на пiдставi договору мiж аудитором (аудиторською фiрмою) та замовником.
Iншi аудиторськi послуги можуть надаватися на пiдставi договору, письмового або усного звернення замовника до аудитора (аудиторської фiрми).
Замовник має право вiльного вибору аудитора (аудиторської фiрми) з дотриманням вимог цього Закону.
У договорi на проведення аудиту та надання iнших аудиторських послуг передбачаються предмет i термiн перевiрки, обсяг аудиторських послуг, розмiр i умови оплати, вiдповiдальнiсть сторiн.
Стандартами аудиту можуть бути передбаченi й iншi iстотнi умови договору на проведення аудиту та надання iнших аудиторських послуг.
Недiйсними є будь-якi положення договору, спрямованi на повне звiльнення аудитора (аудиторської фiрми) вiд встановленої законом майнової вiдповiдальностi за недостовiрнiсть аудиторського висновку чи iншого документа, в якому вiдображенi результати аудиторської перевiрки.
Документи, переданi замовником аудитору (аудиторськiй фiрмi) для проведення аудиту, не пiдлягають розголошенню чи вилученню без згоди замовника.
Роздiл V
ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ АУДИТОРIВ I АУДИТОРСЬКИХ ФIРМ
Стаття 18. Права аудиторiв i аудиторських фiрм
Аудитори України мають право об'єднуватися в громадськi органiзацiї за професiйними ознаками, дотримуючись вимог цього Закону та iнших законiв.
Професiйнi органiзацiї аудиторiв України сприяють пiдвищенню професiйного рiвня аудиторiв, захищають соцiальнi та професiйнi права аудиторiв, вносять пропозицiї щодо подальшого вдосконалення аудиторської дiяльностi, виконують iншi повноваження, передбаченi їх статутами та положеннями.
Аудитори i аудиторськi фiрми пiд час здiйснення аудиторської дiяльностi мають право:
1) самостiйно визначати форми i методи проведення аудиту та надання iнших аудиторських послуг на пiдставi чинного законодавства, стандартiв аудиту та умов договору iз замовником;
2) отримувати необхiднi документи, якi мають вiдношення до предмета перевiрки i знаходяться як у замовника, так i у третiх осiб.
Третi особи, якi мають у своєму розпорядженнi документи стосовно предмета перевiрки, зобов'язанi надати їх на вимогу аудитора (аудиторської фiрми). Зазначена вимога повинна бути офiцiйно засвiдчена замовником;
3) отримувати необхiднi пояснення в письмовiй чи уснiй формi вiд керiвництва та працiвникiв замовника;
4) перевiряти наявнiсть майна, грошей, цiнностей, вимагати вiд керiвництва суб'єкта господарювання проведення контрольних оглядiв, замiрiв виконаних робiт, визначення якостi продукцiї, щодо яких здiйснюється перевiрка документiв;
5) залучати на договiрних засадах до участi в перевiрцi фахiвцiв рiзного профiлю.
Стаття 19. Обов'язки аудиторiв i аудиторських фiрм
Аудитори i аудиторськi фiрми зобов'язанi:
1) в аудиторськiй дiяльностi дотримуватися вимог цього Закону та iнших нормативно-правових актiв, стандартiв аудиту, принципiв незалежностi аудитора та вiдповiдних рiшень Аудиторської палати України;
2) належним чином проводити аудит та надавати iншi аудиторськi послуги;
3) повiдомляти власникiв, уповноважених ними осiб, замовникiв про виявленi пiд час проведення аудиту недолiки ведення бухгалтерського облiку та складання фiнансової звiтностi;
4) зберiгати в таємницi iнформацiю, отриману при проведеннi аудиту та виконаннi iнших аудиторських послуг, не розголошувати вiдомостi, що становлять предмет комерцiйної таємницi, i не використовувати їх у своїх iнтересах або в iнтересах третiх осiб;
5) вiдповiдати перед замовником за порушення умов договору вiдповiдно до договору та закону;
6) обмежувати свою дiяльнiсть наданням аудиторських послуг та iншими видами робiт, якi мають безпосереднє вiдношення до надання аудиторських послуг, у формi консультацiй, перевiрок або експертиз;
7) своєчасно подавати до Аудиторської палати України звiт про свою аудиторську дiяльнiсть.
Стаття 20. Спецiальнi вимоги
Забороняється проведення аудиту:
1) аудитором, який має прямi родиннi стосунки з членами органiв управлiння суб'єкта господарювання, що перевiряється;
2) аудитором, який має особистi майновi iнтереси в суб'єкта господарювання, що перевiряється;
3) аудитором - членом органiв управлiння, засновником або власником суб'єкта господарювання, що перевiряється;
4) аудитором - працiвником суб'єкта господарювання, що перевiряється;
5) аудитором - працiвником, спiввласником дочiрнього пiдприємства, фiлiї чи представництва суб'єкта господарювання, що перевiряється;
6) якщо розмiр винагороди за надання аудиторських послуг не враховує необхiдного для якiсного виконання таких послуг часу, належних навичок, знань, професiйної квалiфiкацiї та ступiнь вiдповiдальностi аудитора;
7) аудитором в iнших випадках, за яких не забезпечуються вимоги щодо його незалежностi.
Членам адмiнiстративних, керiвних та контролюючих органiв аудиторських фiрм, якi не є аудиторами, а також засновникам, власникам, учасникам аудиторських фiрм забороняється втручатися в практичне виконання аудиту в спосiб, що порушує незалежнiсть аудиторiв, якi здiйснюють аудит.
Роздiл VI
ВIДПОВIДАЛЬНIСТЬ АУДИТОРIВ ТА АУДИТОРСЬКИХ ФIРМ
Стаття 21. Цивiльно-правова вiдповiдальнiсть аудиторiв та аудиторських фiрм
За неналежне виконання своїх зобов'язань аудитор (аудиторська фiрма) несе майнову та iншу цивiльно-правову вiдповiдальнiсть вiдповiдно до договору та закону.
Розмiр майнової вiдповiдальностi аудиторiв (аудиторських фiрм) не може перевищувати фактично завданих замовнику збиткiв з їх вини.
Усi спори стосовно невиконання умов договору, а також спори майнового характеру мiж аудитором (аудиторською фiрмою) та замовником вирiшуються у встановленому законом порядку.
Стаття 22. Iншi види вiдповiдальностi аудиторiв та аудиторських фiрм
За неналежне виконання професiйних обов'язкiв до аудитора (аудиторської фiрми) можуть бути застосованi Аудиторською палатою України стягнення у виглядi попередження, зупинення чинностi сертифiката на строк до одного року або анулювання сертифiката, виключення з Реєстру.
Порядок застосування до аудиторiв (аудиторських фiрм) стягнень визначається Аудиторською палатою України.
Рiшення Аудиторської палати України щодо застосування до аудиторiв (аудиторських фiрм) стягнень можуть бути оскарженi до суду.
До аудиторiв можуть бути застосованi iншi види вiдповiдальностi вiдповiдно до закону.
Роздiл VII
ПРИКIНЦЕВI ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Закон набирає чинностi через три мiсяцi з дня його опублiкування.
2. Здiйснення органiзацiйних заходiв щодо скликання з'їзду аудиторiв покласти на Аудиторську палату України та Спiлку аудиторiв України (за їх згодою).
3. Кабiнету Мiнiстрiв України у тримiсячний строк з дня набрання чинностi цим Законом:
внести до Верховної Ради України пропозицiї щодо приведення законодавчих актiв у вiдповiднiсть iз цим Законом;
забезпечити приведення мiнiстерствами, iншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актiв у вiдповiднiсть iз цим Законом.
4. Нацiональному банку України у тримiсячний строк з дня набрання чинностi цим Законом привести свої нормативно-правовi акти у вiдповiднiсть iз цим Законом.
5. Аудиторськiй палатi України у тримiсячний строк з дня набрання чинностi цим Законом iнiцiювати процедуру створення Аудиторської палати України з дотриманням вимог цього Закону.
6. Державним органам, зазначеним у статтi 13 цього Закону, протягом трьох мiсяцiв з дня набрання чинностi цим Законом делегувати в порядку, визначеному цим Законом, вiдповiдних представникiв до складу Аудиторської палати України".
Президент України | В.ЮЩЕНКО |
м. Київ
14 вересня 2006 року
N 140-V