ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
01.09.06 | N 11/2-09/9690-ЕП |
---|
Начальникам Запорiзької, Криворiзької, Кримської, Рiвненської та Харкiвської митниць | |
Державна адмiнiстрацiя залiзничного транспорту України |
Про справляння зборiв при перевантаженнi та
строкiв проведення перевантаження
У зв'язку iз зверненням Державної адмiнiстрацiї залiзничного транспорту України (далi - Укрзалiзниця) вiд 27.07.06 N ЦЗМ-12/1378 щодо неоднозначного застосування митними органами порядку справляння митних зборiв при перевантаженнi товарiв, що перемiщуються через митний кордон України залiзничним транспортом, а також строкiв проведення перевантаження товарiв iз iноконтейнерiв у контейнери Укрзалiзницi, повiдомляємо.
Ставки митних зборiв визначено додатком 1 до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.01.97 N 65 "Про ставки митних зборiв" (зi змiнами). Справляння митних зборiв у разi перевантаження товару (вантажу), що перебуває пiд митним контролем, з метою вивiльнення транспортних засобiв iноземних держав, в транспортнi засоби Укрзалiзницi, вказаним додатком не передбачено.
Крiм того, слiд наголосити, що положення постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.01.97 N 65 установлюють порядок застосування митних зборiв, а частина перша статтi 72 "Початок митного оформлення" Митного кодексу України вiд 11.07.02 N 92-IV (далi - Кодекс) визначає момент початку митного оформлення, яке розпочинається пiсля подання митному органу митної декларацiї, а також усiх необхiдних для здiйснення митного контролю та оформлення документiв, вiдомостей щодо товарiв i транспортних засобiв, якi пiдлягають митному оформленню, а при проведеннi перевантаження подання митної декларацiї не вiдбувається.
Щодо використання пiдпункту 2 частини третьої статтi 56 "Огляд та переогляд ручної поклажi та багажу" Кодексу в частинi надання дозволу на перевантаження товару (вантажу), що перебуває пiд митним контролем, з метою вивiльнення транспортних засобiв iноземних держав, в транспортнi засоби Укрзалiзницi, якщо громадянин чи уповноважена ним особа не з'явилися протягом одного мiсяця з дня його надходження по своїй сутi нiвелює саму мету вивiльнення транспортних засобiв iноземних держав. При цьому, порiвняння вивiльнення транспортних засобiв iноземних держав, вiд перемiщуваних в них предметiв, з проведенням огляду чи переогляду не є коректним.
Актуальнiсть питання щодо вивiльнення транспортних засобiв iноземних держав шляхом перевантаження товарiв (вантажiв), що в них перемiщуються, в транспортнi засоби Укрзалiзницi обумовлена тим, що вiдповiдно до пiдпункту 9.2.1 рiшень 43-го засiдання Ради iз залiзничного транспорту держав-учасниць Спiвдружностi (Естонiя, Таллiн, 11-13 квiтня 2006 року) при користуваннi вагоном (контейнером) до 15 дiб використовується коефiцiєнт збiльшення Кб=1, а вiд 16 до 30 дiб - Кб=1,3, бiльше 30 - Кб=3 по кожнiй залiзничнiй адмiнiстрацiї, учасницi перевезення.
Ураховуючи вищевикладене, прошу провести вiдповiдну роботу з посадовими особами митниць, якi безпосередньо здiйснюють митнi процедури в частинi безумовного виконання чинних нормативно-правових актiв, а з метою мiнiмiзацiї випадкiв затримок використання транспортних засобiв iноземних держав, що тягне значне збiльшення плати за їх використання, за зверненням працiвникiв залiзниць проводити перевантаження таких транспортних засобiв в транспортнi засоби Укрзалiзницi, в строки, на якi поширюється дiя нижчого коефiцiєнта збiльшення.
Перший заступник Голови Служби | Р.А.Черкасський |