КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 2 листопада 2006 р. | N 1524 |
---|
Про затвердження Положення про Мiнiстерство
охорони навколишнього природного середовища
України
Iз змiнами i доповненнями, внесеними
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 4 квiтня 2007 року N 614
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
1. Затвердити Положення про Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України, що додається.
2. Мiнiстерству охорони навколишнього природного середовища України:
подати у тримiсячний строк пропозицiї щодо приведення актiв Кабiнету Мiнiстрiв України у вiдповiднiсть з цiєю постановою;
привести власнi нормативно-правовi акти у вiдповiднiсть з цiєю постановою.
3. Ця постанова набирає чинностi з 20 листопада 2006 року.
Прем'єр-мiнiстр України | В.ЯНУКОВИЧ |
Iнд. 33
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 2 листопада 2006 р. N 1524 |
ПОЛОЖЕННЯ
про Мiнiстерство охорони навколишнього
природного середовища України
1. Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України (Мiнприроди) є центральним органом виконавчої влади, дiяльнiсть якого спрямовується та координується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Мiнприроди є головним (провiдним) органом у системi центральних органiв виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення i охорони природних ресурсiв, здiйснення державного контролю за використанням та охороною земель, екологiчної безпеки, заповiдної справи, поводження з вiдходами, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення та забезпечення рацiонального використання надр, а також топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi.
(абзац другий пункту 1 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 04.04.2007р. N 614) |
2. Мiнприроди у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України, цим Положенням.
У межах своїх повноважень Мiнприроди органiзовує виконання актiв законодавства i здiйснює контроль за їх реалiзацiєю.
Мiнприроди узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавства i в установленому порядку вносить їх на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України.
3. Основними завданнями Мiнприроди є:
забезпечення реалiзацiї державної полiтики у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв (землi, надр, поверхневих та пiдземних вод, атмосферного повiтря, лiсiв, тваринного i рослинного свiту та природних ресурсiв територiальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України), поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), небезпечними хiмiчними речовинами, пестицидами та агрохiмiкатами, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, розвитку мiнерально-сировинної бази, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
здiйснення управлiння та регулювання у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, геологiчного вивчення надр, забезпечення екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, органiзацiї охорони i використання територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду України, формування, збереження та використання екологiчної мережi;
здiйснення державного контролю за додержанням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, рацiональне використання, вiдтворення та охорону природних ресурсiв, зокрема за використанням та охороною земель, екологiчну та в межах своєї компетенцiї радiацiйну безпеку, охорону та використання територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду, формування, збереження та використання екологiчної мережi, з питань поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), небезпечними хiмiчними речовинами, пестицидами та агрохiмiкатами, а також забезпечення здiйснення державного геологiчного контролю, державного геодезичного нагляду за топографо-геодезичною i картографiчною дiяльнiстю.
(абзац четвертий пункту 3 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 04.04.2007р. N 614) |
4. Мiнприроди вiдповiдно до покладених на нього завдань:
1) готує пропозицiї щодо формування державної полiтики у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), небезпечними хiмiчними речовинами, пестицидами та агрохiмiкатами, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
2) бере участь у розробленнi проектiв Державної програми економiчного i соцiального розвитку України, Державного бюджету України, Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України;
3) вiдповiдно до законодавства забезпечує розроблення i виконання державних програм з питань охорони навколишнього природного середовища, формування нацiональної екологiчної мережi, забезпечення екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, геологiчного вивчення та рацiонального використання надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, сприяє розробленню регiональних програм iз зазначених питань та координує їх виконання;
4) бере у межах своїх повноважень участь у здiйсненнi заходiв щодо адаптацiї законодавства України до законодавства Європейського Союзу;
5) реалiзує єдину науково-технiчну полiтику у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, бере участь у формуваннi нацiональної системи науково-технiчної iнформацiї, виступає замовником науково-дослiдних робiт з питань, що належать до його компетенцiї;
6) координує здiйснення органами виконавчої влади заходiв з питань, що належать до компетенцiї Мiнприроди;
7) вiдповiдно до законодавства органiзовує та проводить державну екологiчну експертизу, експертизу програм, планiв та проектiв з геологiчного вивчення надр;
8) органiзовує в межах своїх повноважень проведення монiторингу навколишнього природного середовища, геологiчного середовища i мiнерально-сировинної бази, забезпечує формування та функцiонування географiчних, екологiчних, геологiчних та iнших iнформацiйних систем;
9) забезпечує ведення державних кадастрiв рослинного i тваринного свiту, бере участь у веденнi державного водного кадастру;
10) забезпечує ведення державного балансу запасiв корисних копалин, державних кадастрiв родовищ i проявiв корисних копалин, формування Державного фонду родовищ корисних копалин України та Державного фонду надр, проведення державної експертизи та оцiнку запасiв корисних копалин, передачу розвiданих родовищ корисних копалин для промислового освоєння;
11) бере участь у вдосконаленнi системи облiку, звiтностi та державної статистики з питань, що належать до його компетенцiї;
12) затверджує або погоджує у межах своїх повноважень правила, нормативи, норми з охорони навколишнього природного середовища, проведення геологiчних дослiджень, пошуку, розвiдки та оцiнки запасiв i ресурсiв корисних копалин, екологiчної безпеки, поводження з вiдходами, топографо-геодезичних та картографiчних дослiджень i робiт, аналiзує практику їх застосування, бере участь у розробленнi iнших правил, нормативiв, норм;
13) бере в установленому порядку участь у проведеннi робiт iз стандартизацiї, сертифiкацiї, акредитацiї, метрологiчного забезпечення у сферi охорони навколишнього природного середовища, геологiчного вивчення надр, використання природних ресурсiв, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
14) встановлює згiдно iз законодавством лiмiти та квоти на спецiальне використання природних ресурсiв та розмiщення вiдходiв, нормативи допустимих рiвнiв шкiдливого впливу фiзичних та бiологiчних факторiв на стан навколишнього природного середовища, видає дозволи на спецiальне використання природних ресурсiв, викиди i скиди забруднювальних речовин у навколишнє природне середовище, розмiщення вiдходiв, транскордонне перемiщення об'єктiв рослинного та тваринного свiту, а також контролює їх додержання та приймає вiдповiднi рiшення щодо зупинення їх дiї або анулювання;
15) видає в установленому порядку спецiальнi дозволи на користування дiлянками надр та у випадках, передбачених законодавством, проводить лiцензування вiдповiдних видiв господарської дiяльностi;
16) забезпечує в межах своїх повноважень погодження вибору земельних дiлянок для розмiщення об'єктiв, мiсць розташування об'єктiв та проектiв вiдведення земельних дiлянок;
17) розробляє вiдповiдно до законодавства нормативи зборiв (платежiв) за спецiальне використання природних ресурсiв, забруднення навколишнього природного середовища, геолого-розвiдувальнi роботи, виконанi за рахунок державного бюджету, геологiчну, топографо-геодезичну та картографiчну продукцiю (матерiали, iнформацiю, данi тощо), а також порядок їх стягнення;
18) здiйснює методичне забезпечення органiзацiї еколого-аудиторської дiяльностi, видає сертифiкати на право проведення екологiчного аудиту, веде реєстр екологiчних аудиторiв та юридичних осiб, що мають право на проведення екологiчного аудиту;
19) забезпечує в межах своїх повноважень збереження ландшафтного та бiологiчного рiзноманiття, розвиток заповiдної справи, управлiння охороною i використанням територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду, формування, збереження i використання нацiональної екологiчної мережi, пiдготовку пропозицiй щодо створення нових та розширення територiї iснуючих об'єктiв природно-заповiдного фонду загальнодержавного значення, ведення Червоної книги України та Зеленої книги України;
20) органiзовує вiдповiдно до законодавства проведення державних випробувань пестицидiв i агрохiмiкатiв вiтчизняного та iноземного виробництва, здiйснює державну реєстрацiю пестицидiв i агрохiмiкатiв, затверджує перелiки пестицидiв i агрохiмiкатiв, дозволених для використання в Українi, встановлює регламенти їх застосування, здiйснює акредитацiю установ та органiзацiй, якi проводять державнi випробування пестицидiв та агрохiмiкатiв, видає дозволи на ввезення на митну територiю України, виробництво дослiдних партiй i використання незареєстрованих пестицидiв та агрохiмiкатiв для державних випробувань, наукових дослiджень та в iнших випадках, передбачених законодавством;
21) органiзовує i координує в установленому порядку проведення геологiчних дослiджень на територiї України, в межах її територiальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони, виконання робiт з геологiчного, геофiзичного, геохiмiчного, гiдрогеологiчного, iнженерно-геологiчного, еколого-геологiчного вивчення, проведення астрономо-геодезичних, гравiметричних, картовидавничих робiт, аерокосмiчних зйомок, а також топографо-геодезичних та картографiчних робiт загальнодержавного призначення, ведення Державного картографо-геодезичного фонду України;
22) забезпечує проведення державної реєстрацiї та ведення облiку робiт з геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичних та картографiчних робiт;
23) бере участь у прогнозуваннi та визначеннi потреби в мiнерально-сировинних i паливно-енергетичних ресурсах, геологiчних, топографо-геодезичних i картографiчних послугах;
24) веде державний облiк та здiйснює монiторинг пiдземних вод, проводить спостереження за ендогенними i екзогенними геологiчними процесами;
25) органiзовує проведення наукових дослiджень, науково-методичних робiт з питань прогнозування, пошуку i розвiдки родовищ корисних копалин, забезпечує пiд час проведення геолого-розвiдувальних робiт використання нової технiки, впровадження новiтнiх технологiй;
26) визначає в установленому порядку змiст та обсяг iнформацiї, яка пiдлягає обов'язковiй передачi до Державного iнформацiйного геологiчного фонду України, Державного картографо-геодезичного фонду України, порядок облiку i користування такою iнформацiєю та розпоряджається нею;
27) бере участь у виконаннi робiт з розвитку нацiональної системи сейсмiчних спостережень та пiдвищення рiвня безпеки проживання населення у сейсмонебезпечних регiонах України;
28) забезпечує роботу мiжвiдомчих комiсiй з визначення переможцiв конкурсiв на отримання спецiальних дозволiв на користування нафтогазоносними надрами, з органiзацiї укладення та виконання угод про розподiл продукцiї, а також Комiсiї у справах першовiдкривачiв родовищ корисних копалин та Мiжвiдомчої комiсiї у справах першовiдкривачiв родовищ корисних копалин при Державнiй комiсiї по запасах корисних копалин;
29) бере в установленому порядку участь у топографо-геодезичному i картографiчному забезпеченнi проведення земельної реформи, делiмiтацiї та демаркацiї державного кордону, забезпеченнi iнших потреб держави, створеннi банкiв i баз геопросторових даних;
30) забезпечує створення та ведення Державного реєстру географiчних назв та забезпечує дiяльнiсть Мiжвiдомчої науково-методичної ради з питань географiчних назв;
31) здiйснює вiдповiдно до законодавства державний контроль за додержанням правил, нормативiв, норм, лiмiтiв, квот, умов дозволiв та лiцензiйних умов у сферi використання та охорони природних ресурсiв (землi, надр, поверхневих та пiдземних вод, атмосферного повiтря, лiсiв, тваринного i рослинного свiту та природних ресурсiв територiальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України), вимог екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, режиму територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду, а також у сферi поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), небезпечними хiмiчними речовинами, пестицидами та агрохiмiкатами;
32) здiйснює вiдповiдно до законодавства державний контроль за повнотою геологiчного вивчення надр, своєчаснiстю i правильнiстю державної реєстрацiї робiт з їх геологiчного вивчення, наявнiстю спецiальних дозволiв, додержанням пiд час дослiдно-промислової експлуатацiї родовищ корисних копалин технологiй, якi забезпечують необхiдне їх вивчення i виключають можливiсть пошкодження родовищ, а також за виконанням рекомендацiй державної експертизи з оцiнки запасiв корисних копалин, збереженням розвiдувальних гiрничих виробок i свердловин, геологiчної документацiї, зразкiв порiд, дублiкатiв проб, що можуть бути використанi для дальшого вивчення надр (державний геологiчний контроль), а також державний контроль за топографо-геодезичною, картографiчною дiяльнiстю (державний геодезичний нагляд);
33) здiйснює вiдповiдно до законодавства мiжнародне спiвробiтництво з питань, що належать до його компетенцiї;
34) органiзовує в межах своїх повноважень роботу iз залученням мiжнародної технiчної допомоги;
35) бере в межах своєї компетенцiї участь у плануваннi та здiйсненнi заходiв iз запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй техногенного та природного характеру та реагування на них;
36) здiйснює в межах своїх повноважень екологiчне iнформацiйне забезпечення;
37) вживає в межах своєї компетенцiї заходiв щодо створення екологiчних передумов для сталого розвитку України;
38) сприяє розвитку екологiчної освiти та екологiчному вихованню населення, затверджує положення про громадський контроль у сферi охорони навколишнього природного середовища;
39) забезпечує в межах своїх повноважень пiдготовку, перепiдготовку i пiдвищення квалiфiкацiї працiвникiв;
40) здiйснює вiдповiдно до законодавства функцiї з управлiння об'єктами державної власностi, що належать до сфери його управлiння;
41) бере у межах своїх повноважень участь у реалiзацiї антимонопольної полiтики;
42) забезпечує виконання завдань мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави у межах визначених законодавством повноважень;
43) забезпечує в межах своєї компетенцiї реалiзацiю державної полiтики щодо державної таємницi, контроль за її збереженням у центральному апаратi Мiнiстерства, урядових органах державного управлiння у складi Мiнiстерства, його територiальних органах, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери його управлiння;
44) виконує iншi повноваження та функцiї, передбаченi законодавством.
5. Мiнприроди має право:
1) одержувати в установленому порядку вiд органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй iнформацiю, документи i матерiали, необхiднi для виконання покладених на нього завдань;
2) застосовувати у випадках, передбачених законодавством, економiчнi санкцiї до пiдприємств, установ та органiзацiй за порушення вимог законодавства, подавати позови про вiдшкодування збиткiв i втрат, завданих унаслiдок такого порушення, складати протоколи та розглядати справи про адмiнiстративнi правопорушення;
3) передавати вiдповiдно до законодавства правоохоронним органам матерiали про виявленi правопорушення;
4) залучати в установленому порядку спецiалiстiв органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками) до розгляду питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;
5) скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;
6) давати керiвникам пiдприємств, установ та органiзацiй обов'язковi для виконання приписи щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань охорони навколишнього природного середовища, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
7) обстежувати в установленому порядку пiдприємства, установи та органiзацiї, вiйськовi та обороннi об'єкти, об'єкти органiв внутрiшнiх справ, Державного департаменту з питань виконання покарань, СБУ та Держприкордонслужби з метою перевiрки додержання вимог щодо охорони навколишнього природного середовища i вiдтворення природних ресурсiв, екологiчної та радiацiйної безпеки;
8) вiдповiдно до своєї компетенцiї обмежувати та зупиняти в установленому порядку дiяльнiсть пiдприємств, установ, органiзацiй та об'єктiв або вносити до Кабiнету Мiнiстрiв України вiдповiднi подання щодо припинення дiяльностi, якщо вона провадиться з порушенням правил, нормативiв, норм з охорони навколишнього природного середовища, екологiчної та радiацiйної безпеки.
6. Мiнприроди здiйснює свої повноваження безпосередньо та через утворенi в його складi урядовi органи державного управлiння, орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища Автономної Республiки Крим, територiальнi органи, iнспекцiї, установи та органiзацiї, що належать до сфери його управлiння.
7. Мiнприроди пiд час виконання покладених на нього завдань взаємодiє з iншими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, а також з вiдповiдними органами iнших держав та мiжнародними органiзацiями.
8. Мiнприроди у межах своїх повноважень на основi та на виконання актiв законодавства видає накази, органiзовує i контролює їх виконання.
Мiнiстерство у разi потреби видає разом з iншими центральними i мiсцевими органами виконавчої влади спiльнi акти.
Нормативно-правовi акти Мiнприроди пiдлягають реєстрацiї в порядку, встановленому законодавством.
У випадках, передбачених законодавством, рiшення Мiнприроди є обов'язковi для виконання органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями, громадянами.
9. Мiнприроди очолює Мiнiстр, який призначається на посаду та звiльняється з посади в установленому порядку Верховною Радою України за поданням Прем'єр-мiнiстра України.
Мiнiстр має заступникiв, якi призначаються на посаду та звiльняються з посади Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Пропозицiї щодо кандидатур заступникiв Мiнiстра вносить на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України Прем'єр-мiнiстр України за поданням Мiнiстра.
Один iз заступникiв Мiнiстра за посадою є Головним державним iнспектором України з охорони навколишнього природного середовища.
Мiнiстр:
1) здiйснює керiвництво Мiнприроди, на виконання вимог законодавства в межах наданих повноважень визначає полiтичнi прiоритети та стратегiчнi напрями його роботи i шляхи досягнення поставлених цiлей, несе персональну вiдповiдальнiсть за виконання покладених на Мiнiстерство завдань;
2) подає в установленому порядку на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України проекти законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, що розробляються Мiнприроди та iншими центральними органами виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується i координується через Мiнiстра охорони навколишнього природного середовища;
3) погоджує проекти законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України з питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;
4) вносить в установленому порядку Прем'єр-мiнiстровi України подання про призначення на посаду i звiльнення з посади заступникiв Мiнiстра, керiвникiв та заступникiв керiвникiв центральних органiв виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується i координується через Мiнiстра;
5) розподiляє за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України обов'язки мiж своїми заступниками;
6) пiдписує нормативно-правовi акти Мiнприроди;
7) приймає рiшення щодо розподiлу бюджетних коштiв, головним розпорядником яких є Мiнприроди;
8) вносить в установленому порядку Кабiнетовi Мiнiстрiв України подання про призначення на посаду та звiльнення з посади керiвникiв, урядових органiв державного управлiння, що дiють у складi Мiнiстерства;
9) затверджує за поданням керiвникiв урядових органiв державного управлiння, що дiють у складi Мiнiстерства, та за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України граничну чисельнiсть, а також погоджує структуру, штатний розпис та кошторис зазначених органiв;
10) представляє в установленому порядку подання щодо вiдзначення державними нагородами працiвникiв центрального апарату Мiнприроди, урядових органiв державного управлiння у складi Мiнiстерства, його територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Мiнприроди;
11) порушує в установленому порядку питання про притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi заступникiв Мiнiстра;
12) приймає за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України рiшення про утворення, реорганiзацiю, лiквiдацiю територiальних органiв Мiнiстерства, призначає на посаду та звiльняє з посади в установленому порядку їх керiвникiв, а також затверджує положення про зазначенi органи або їх статути;
13) погоджує призначення на посаду та звiльнення з посади керiвника органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища Автономної Республiки Крим;
14) призначає на посаду та звiльняє з посади працiвникiв центрального апарату Мiнприроди, у тому числi керiвникiв самостiйних структурних пiдроздiлiв Мiнiстерства за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України;
15) укладає та розриває за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України вiдповiдно до законодавства контракти з керiвниками пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства;
16) здiйснює iншi повноваження вiдповiдно до законодавства.
Через Мiнiстра спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України дiяльнiсть Держводгоспу, Держкомлiсгоспу та Держкомзему.
10. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї Мiнприроди, обговорення основних напрямiв його дiяльностi у Мiнiстерствi утворюється колегiя у складi Мiнiстра (голова колегiї), його заступникiв, керiвникiв урядових органiв державного управлiння, утворених у складi Мiнприроди, керiвникiв пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства, а також представникiв вiдповiдних комiтетiв Верховної Ради України, органiв державної влади, установ, громадських органiзацiй, науковцiв та iнших осiб за їх згодою.
Членiв колегiї затверджує та увiльняє Мiнiстр.
Органiзацiйною формою роботи колегiї є засiдання. Перiодичнiсть проведення засiдань колегiї визначаться Мiнiстром.
Рiшення колегiї проводяться в життя наказами Мiнприроди.
11. Для розгляду наукових рекомендацiй з основних питань дiяльностi Мiнiстерства та iнших пропозицiй при Мiнприроди можуть утворюватися науково-технiчна рада, iншi консультативно-дорадчi органи.
Склад зазначених органiв та положення про них затверджує Мiнiстр.
12. Гранична чисельнiсть працiвникiв Мiнприроди затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Структуру центрального апарату Мiнприроди затверджує Мiнiстр за погодженням з Вiце-прем'єр-мiнiстром України. Положення про структурнi пiдроздiли центрального апарату Мiнiстерства затверджує Мiнiстр.
Штатний розпис i кошторис Мiнприроди затверджує Мiнiстр за погодженням з Мiнфiном.
13. Мiнприроди є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.